مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی در مشهد

۱۳ بازديد

ماشین لباسشویی، یکی از اختراعات عالی و کمک‌کننده‌ی زندگی روزمره ماست. اما همانطور که همه ما می‌دانیم، همیشه اتفاق ناخوشایندی ممکن است رخ دهد و ماشین لباسشویی ما از کار بیافتد. بدون شک، این ممکن است زمانی باشد که ما به آن نیاز فوری داریم و در نتیجه باید به تعمیر آن بپردازیم. اما آیا می‌دانید تعمیر ماشین لباسشویی می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و جذاب باشد؟ بله، شاید در ابتدا به نظر برسد که تعمیر یک دستگاه الکترونیکی پیچیده و خسته‌کننده است، اما وقتی به عملکرد دقیق آن نگاه می‌کنیم، تعمیر ماشین لباسشویی به ما فرصت می‌دهد تا از عملکرد داخلی و اجزای آن آگاه شویم. وقتی ما ماشین لباسشویی را باز می‌کنیم، با بستری پر از دستگاه‌های الکترونیکی و مکانیکی مواجه می‌شویم که در کنار هم کار می‌کنند تا ما را قادر به شستشوی لباس‌هایمان کنند. هر قطعه و قسمتی نقش خاص خود را در این روند ایفا می‌کند و مرمت آنها اهمیت ویژه‌ای دارد. در حین تعمیر، ما می‌توانیم با ابزارهایی مثل پیچ‌گوشتی و فشارسنج، قطعات معیوب را تشخیص دهیم و آنها را تعمیر کنیم. ممکن است نیاز به تعویض بخش‌های خراب باشد یا فقط کافی است تا آنها را تنظیم کنیم.
مشکلات معمول جهت تعمیر لباسشویی در مشهد

۱ – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۳ – سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

۴ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

۶ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۷ – باز نشدن درب ماشین لباسشویی

۸ – عدم ورود آب به لباسشویی

آیا می‌توانم خودم ماشین لباسشویی را تعمیر کنم؟

در برخی موارد ساده مانند تعویض قطعات معیوب یا پاک کردن فیلترها، می‌توانید خودتان ماشین لباسشویی را تعمیر کنید. اما در موارد پیچیده‌تر و برای جلوگیری از صدمات بیشتر، بهتر است به تعمیر لباسشویی در مشهد مراجعه کنید.

با توجه به تنوع مدل‌ها و عیوب ممکن، ممکن است سوالات دیگری هم در ذهن شما باقی بماند. در صورتی که با مشکل خاصی روبرو هستید، توصیه می‌شود با تعمیرکاران مجاز یا پشتیبانی فنی تولیدکننده ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

اهمیت تعمیر لوازم خانگی چیست ؟

۱۰ بازديد
از آنجاکه با تجملاتی شدن زندگیهای کنونی بیشتر وظایف خانه بر دوش لوازم خانگی است اگر این وسایل کاربردی دچار مشکل شوند گویا اختلال بزرگی در روند زندگی روزمره ایجاد می کنند.بنابراین نگهداری صحیح واستفاده درست از لوازم برقی می تواند عمر آن را زیاد کند و با توجه به شرایط اقتصادی موجود کمتر نیاز به تعمیرات و صرف هزینه ی اضافی داشته باشد.
البته باید گفت که ممکن است شما بهترین برند را هم خریداری کنید اما روزی این وسیله به هر دلیلی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیرات لوازم خانگی علاوه بر هزینه هایی که دارد میتواند برای افراد این دغدغه را ایجاد کند که آیا قطعات تعویضی اصل به کار برده می شود؟ یا اینکه نکند دوباره دچار مشکل شود؟

پس باید با بررسی و تحقیق و اطمینان خاطر جایی را انتخاب کنید که از هر لحاظ خیالتان راحت باشد.

تعمیر وسایلهای برقی بزرگ

 پیشنهاد می دهیم برای راحتی و تسریع کار به سراغ تعمیرگاه هایی بروید که بصورت آنلاین و فقط با زدن دکمه ثبت سفارش، یک تعمیرکار متخصص به محل مورد نظر شما اعزام می کنند و چنانچه نیاز به حمل وسیله به تعمیرگاه باشد بصورت رایگان ایاب و ذهاب را برایتان انجام می دهند. پیشنهاد ما به شما این است که برای تعمیر وسایل برقی بزرگ مثل یخچال و فریزر،تلویزیون، ماشین لباس شویی و ظرف شویی حتما به سراغ نمایندگی های برند و مجاز آن وسیله بروید تا نتیجه ی بهترو مطلوب تری بگیرید. چون حدالامکان برای این کار از قطعات اورجینال با گارانتی رسمی استفاده خواهند کرد. برای لوازم برقی همچون مخلوط کن، آبمیوه گیری و ... می توانید با کمی بررسی تعمیرکار مناسب و ماهری پیدا کنید.

 

ویژگی های یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی

• مهارت و تخصص

شما هم حتما دیده اید که بعضی تعمیرکاران فقط در تعمیر یک نوع وسیله تخصص دارند به طور مثال فقط تعمیرات جاروبرقی را انجام می دهند یا فقط در تعمیر آبمیوه گیری مهارت دارند. این افراد به دلیل تجربه فراوان سرعت عمل بالایی در عیب یابی دستگاه دارند و در کمترین زمان می توانند عیب دستگاه شما را رفع کنند.

• سرعت کار مناسب

یک تعمیرگاهی را انتخاب کنید که به قول معروف خوش قول باشد و در طی چند روز وسیله را تحویل دهد. خیلی از تعمیرکاران نسبت به این قضیه بی تفاوت هستند و ممکن است چند هفته وسیله برقی را در مغازه خود نگه دارند.

 

• تعمیر در منزل

برای تعمیر لوازمی همچون یخچال که جا به جایی آن مشکل است و ممکن است حین این جابه جایی دستگاه ضربه ببیند، بهتر است مرکزی را انتخاب کنید که در سریع ترین زمان با حضور در منزل بتوانند وسیله را تعمیر کند و اگر نیاز به حمل به تعمیرگاه داشته باشد بصورت رایگان این کار را برایتان انجام دهد.

• استفاده از قطعات و لوازم جانبی اصلی

متاسفانه گاهی یک وسیله را تعمیر می کنیم اما به چند هفته نرسیده دوباره به مشکل برمی خورد. معمولا در تعمیر اول دقت و مهارت کافی به کار برده نشده و برای اینکه هزینه کمتر شود از قطعات تقلبی استفاده می کنند. پس جایی را انتخاب کنید که مطمئن باشید از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنند و به شما برگ ضمانت رسمی قطعه را تحویل می دهند. برای این کار می توانید از آشنایان و اطرافیان خود پرس و جو کنید یا با یک سرچ ساده در گوگل لیست تعمیرگاه های مجاز و متخصص را ملاحظه کرده و باهم مقایسه نموده و نهایتا یک مرکز مورد اعتماد انتخاب کنید.

• گارانتی قطعات

یک تعمیرگاه خوب باید قطعات تعویضی را ضمانت کند تا اگر در مدت زمان اندک دستگاه دوباره به مشکل برخورد آن را حل کند.

حال میخواهیم پیشنهاد بهتری به شما بدهیم اگر شما بعنوان یک جوان جویای کاروکمی فنی در پی یافتن شغلی مناسب و پردرآمد می باشید یا جویای شغل دوم هستید می توانید با شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی بصورت حضوری یا آنلاین هم به یادگیری یک تخصص بیاموزید و در زندگی شخصی خود از آن استفاده کنید ، هم بعنوان شغل دوم راهی برای کسب درآمد پیدا کنید.

فروش زیرانداز نوزاد در فروشگاه کارتز

۱۶ بازديد

زیرانداز نوزاد چیست ؟

از لحظه تولد نوزاد تا سن 2 یا 3 سالگی نیاز به پوشک کردن کودک و تعویض نوزاد امری لازم و ضروری است .تا زمانی که کودک شما از پوشک استفاده می کندبرای تعویض پوشک و نظافت او به تشک زیرانداز کودک نیاز دارید .

اگر تجربه تعویض پوشک را داشته باشید حتما متوجه شده اید که  این کار همیشه ساده و راحت نیست و نیاز به فراهم کردن محیطی پاکیزه و امن برای تمیز کردن نوزاد هست تا مادر بتواند با خیال راحت و بدون استرس پوشک را عوض کند .

زیرانداز نوزاد باید سبک و منعطف باشد تا به راحتی در کیف نوزاد جای بگیرد و قابل حمل باشد . جنس زیرانداز نوزاد مرغوب است تا از ایجاد حساسیت و آلرژی در کودک جلوگیری کند . هم چنین زیرانداز خوب از پس زدن رطوبت ادرار یا مدفوع به روی تشک تخت یا فرش جلوگیری می کند .

انواع زیرانداز نوزاد از نظر طرح و مدل :

زیرانداز های پارچه ای و دائمی نوزاد می تواند بر اساس طرح و مدل به دسته های زیر تقسیم شود :

  • زیرانداز نوزاد فانتزی 
  • زیرانداز نوزاد عروسکی 
  • زیرانداز نوزاد ساده 

البته کاربرد زیرانداز تعویض پوشک نوزاد در هیچ یک از موارد فرقی ندارد و انتخاب زیرانداز عروسکی یا فانتزی کاملا سلیقه ای است . شما می توانید بر اساس سلیقه و رنگ سیسمونی نوزاد خود یکی از طرح های متنوع زیرانداز نوزاد کارتز را انتخاب کنید . تنوع بالا در طرح و مدل زیرانداز نوزاد دست شما را در انتخاب باز نگه داشته است .

نکات مهم خرید زیرانداز نوزاد

  • قیمت زیرانداز نوزاد: هنگام خرید زیرانداز نوزاد ممکن است به قیمت های مختلف برخورد کنید چرا که کیفیت های مختلف قیمت های متنوعی دارد و سعی کنید زیرانداز نوزاد باکیفیت و خوب را خریداری کنید تا از خرید مجدد و هزینه دوباره جلوگیری شود.
  • جنس زیرانداز نوزاد: یکی از مواردی که هنگام خرید زیرانداز کودک باید به آن توجه کنید جنس آن است چرا که جنس مرغوب و خوب زیرانداز باید فاقد حساسیت باشد .
  • قابل شستشو : زیرانداز نوزاد به دلیل این که با ادرار و مدفوع کودک در ارتباط است و از طرفی پوست نازک کودک مدام با آن تماس است باید در فاصله زمانی مناسب شسته و ضدعفونی شود بنابراین باید قابلیت شستشو را داشته باشد .
  • مدل زیرانداز نوزاد : امروزه با تنوع بسیاری که در بازار وجود دارد ، انواع مختلف با طرح های متنوعی از زیرانداز نوزاد وجود دارد . مثل داشتن بالشتک ، آویز های عروسکی و…
  • قابلیت حمل : زیرانداز خوب نوزاد باید به راحتی تا و در ساک نوزاد جا شود . سبک بودن در عین حال باکیفیت بودن زیرانداز تعویض نوزاد نشانه ی مرغوب بودن آن است .
  • کیفیت :زیرانداز نوزاد با کیفیت بادوام است و سال های سال قابل استفاده می باشد .
  • اندازه : زیرانداز کودک باید متناسب با سن کودک و نه خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد . تا بیشترین کارایی را داشته باشد .سایز و اندازه زیرانداز نوزاد کارتزبیبی 50* 70 سانتی متر می باشد .

بهترین هدیه ویژه کریسمس

۱۸ بازديد

کریسمس یا نوئل، روز تولد و زادروز حضرت عیسی مسیح پیامبر مسیحیان جهان میباشد.
میان ارتودوکسها، کاتولیکها و پروتستانها، اختلاف نظری بین 24 و 25 دسامبر در تاریخ تولد عیسی (ع) وجود دارد.
کریسمس شامل ایام 12 روزه است.
در این روزهای خاص هدایا و کادوهایی میان افراد، جهت گرامیداشت این روز رد و بدل میگردد.
یکی از بهترین هدیه هایی در این ایام، انواع خوراکی میباشد.
در میان انواع خوراکیها، غذاهای دریایی را میتوان یکی از بهترین کادوها و هدیه ها تلقی نمود.
اما در بین غذاهای دریایی، خاویار دارای جایگاه خاص و ویژه ایست.
این خوراک دریایی در واقع به دلیل ارزش غذایی، خواص متعدد، کمیابی و قیمت گران، در زمرۀ لوکس ترین و لاکچری ترین هدایا و خوراکیها قرار دارد.
به طوری که این خوراکی را اشرافی ترین صبحانه جهان مینامند.
این ماده غذائی ارزشمند البته در مناسبتهای مختلف و روزهای دیگر سال نیز، میتواند یک هدیه فوق العاده عالی باشد.

 

بهترین و گران قیمت ترین هدیه برای کریسمس

تخمهای نارس و نابالغ تاس ماهیان را خاویار میگویند.
این تخمها از دل ماهیهای استورژِن استحصال میشوند.
تاس ماهی دارای انواع نژادی فیل ماهی، اوزون بورون، قره بورون، چالباش، شیپ، سیبری، استرلیاد و کالوگاست.
هر یک از نژادهای تاسماهی، نوع خاصی از خاویار را تولید مینماید.
زیستگاههای اصلی این جانداران، دریاچه خزر، دریای سیاه، دریای سیبری و رودهای ولگا و آمور است.
تخمهای به دست آمده از تاس ماهی، گران قیمت ترین خوراک جهان به شمار میروند.
این خوراکی را میتوان از جمله بهترین هدایا و کادوها در مناسبتهای مختلف قلمداد کرد.

بهترین هدیه کریسمس

۱۸ بازديد

کریسمس یا نوئل، روز تولد و زادروز حضرت عیسی مسیح پیامبر مسیحیان جهان میباشد.
میان ارتودوکسها، کاتولیکها و پروتستانها، اختلاف نظری بین 24 و 25 دسامبر در تاریخ تولد عیسی (ع) وجود دارد.
کریسمس شامل ایام 12 روزه است.
در این روزهای خاص هدایا و کادوهایی میان افراد، جهت گرامیداشت این روز رد و بدل میگردد.
یکی از بهترین هدیه هایی در این ایام، انواع خوراکی میباشد.
در میان انواع خوراکیها، غذاهای دریایی را میتوان یکی از بهترین کادوها و هدیه ها تلقی نمود.
اما در بین غذاهای دریایی، خاویار دارای جایگاه خاص و ویژه ایست.
این خوراک دریایی در واقع به دلیل ارزش غذایی، خواص متعدد، کمیابی و قیمت گران، در زمرۀ لوکس ترین و لاکچری ترین هدایا و خوراکیها قرار دارد.
به طوری که این خوراکی را اشرافی ترین صبحانه جهان مینامند.
این ماده غذائی ارزشمند البته در مناسبتهای مختلف و روزهای دیگر سال نیز، میتواند یک هدیه فوق العاده عالی باشد.

 

بهترین و گران قیمت ترین هدیه برای کریسمس: خاویار 

تخمهای نارس و نابالغ تاس ماهیان را خاویار میگویند.
این تخمها از دل ماهیهای استورژِن استحصال میشوند.
تاس ماهی دارای انواع نژادی فیل ماهی، اوزون بورون، قره بورون، چالباش، شیپ، سیبری، استرلیاد و کالوگاست.
هر یک از نژادهای تاسماهی، نوع خاصی از خاویار را تولید مینماید.
زیستگاههای اصلی این جانداران، دریاچه خزر، دریای سیاه، دریای سیبری و رودهای ولگا و آمور است.
تخمهای به دست آمده از تاس ماهی، گران قیمت ترین خوراک جهان به شمار میروند.
این خوراکی را میتوان از جمله بهترین هدایا و کادوها در مناسبتهای مختلف قلمداد کرد.

این غذای دریائی انواعی نسبتا متعددی دارد.
بلوگا، آسترا، سوروگا، بری و استرلیاد، گونه های مختلف خاویارها به حساب می آیند.
همچنین بلوگا متشکل از انواع امپریال، رویال، سیاه، سه صفر، الماس و کالوگاست.
بلوگا امپریال نیز از لحاظ درجه بندی کیفی، شامل 3 دسته ساده، تاپ و اشرافی یا درباری میباشد.
ارقام صادراتی خاویار در 4 درجه کیفیتی امپریال، رویال، درجه 1 و درجه 2 تعریف میگردد.
فیلماهی مولد انواع بلوگا (بهترین و مرغوبترین نوع خاویار) است.
فیل ماهی بزرگترین ماهی دریاچه خزر محسوب میشود.
تخمهای خاویاری در سایزهای 2.2 میلیمتر الی 3.9 میلیمتر هستند.
بلوگا درشتترین (3 میلیمتر به بالا) به شمار میرود.
بری نیز ریزترین دانه های خاویاری (2.2 تا 2.7 میلیمتر) به حساب می آید.
خاویارها در طیفهای رنگی سیاه، سفید، خاکستری و قهوه ای روشن تا تیره تعریف میگردند.
به واسطه ظاهر خاص و مروارید گونه، گران قیمت ترین خاویار جهان بلوگا الماس میباشد.
اما بلوگا امپریال اشرافی یا اعیانی (بلوگا امپریال درباری) را باید باکیفیتترین نوع در میان تمامی خاویارها دانست.
به طور کلی میتوان انواع بلوگا به ویژه بلوگا امپریال اشرافی را از جمله بهترین هدیه ها و کادوها جهت مناسبتهای مختلف تعریف کرد.

مناسبات، مراسمات، همایشات، میهمانیها، جشنها، جشنواره های مختلفی، جهت رد و بدل هدیه و کادو وجود دارند.
از آن جمله میتوان به اعیاد مختلف و سالگشتهای گوناگون اشاره داشت.
اما به دلیل سلایق و علایق متفاوت، هر هدیه ای برای هر شخصی مناسب نیست.
همچنین هر کادوئی با هر مناسبتی سنخیت ندارد.
البته هدایای خاصی مانند انواع خوراکی را میتوان از جمله کادوهای جنرال دانست.
هدیه ای همچون خاویار یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین کادوهای ممکن به حساب می آید.

در طی سال روزهای متعددی جهت بزرگداشت وجود دارد.
سالروزهایی مانند ولنتاین، سالگرد آشنایی، سالگرد نامزدی، سالگرد عقد، سالگرد ازدواج، سالگرد تولد و… از این دست سالگشتها هستند.
در این ایام خاص هدایای خاصی داده میشود.
یکی از شیکترین و خاصترین کادوها را باید خوراکیهای لوکسی مانند خاویار تعریف کرد.
این خوراک دریائی به علت کمیابی و گرانی قیمت، از جمله ماندنیترین هدیه های ممکن به حساب می آید.

عیدهای متعددی در طول سال جهت گرامیداشت وجود دارند.
از جمله این اعیاد میتوان به عید نوروز، عید سعید فطر، عید غدیر خم، عید قربان، سال نوی میلادی و کریسمس اشاره داشت.
عیدهای مختلف نیز یکی از روزهای مناسب برای رد و بدل کادو محسوب میگردند.
به دلیل خاصی این ایام، هدیه ای خاص همچون خاویار میتواند بهترین گزینه های موجود تلقی شود.

درمان رفلاکس معده در نوزادان

۱۶ بازديد

اگر اولین تجربه خرید سیسمونی کودک و نوزاد را دارید حتما با چالش های زیادی روبرو هستید . اگرچه خرید سیسمونی نوزاد لذتی شیرین و متفاوت است، اما دغدغه هایی را با خود به همراه دارد .

هزینه خرید سیسمونی کودک و نوزاد بسیار بالاست و دقت به جزئیات و خرید لوازم غیرضروری می تواند این هزینه ها را افزایش دهد. و بار مالی اضافه بر دوش خانواده بگذارد. با اطلاع از لیست لوازم ضروری سیسمونی کودک و نوزاد می توانید اولویت خرید را تغییر دهید . و در ابتدا وسایل مهم سیسمونی نوزاد را خریداری کنید . خرید آگاهانه و مدبرانه می تواند چالش های دوران بارداری را کاهش دهد و خاطراتی خوش برای شما باقی بگذارد .

کارتز بیبی تولید کننده ملزومات سیسمونی کودک و نوزاد ، چک لیست ضروری ترین لوازم سیسمونی نوزاد را برای شما گردآوری کرده است تا با در دست داشتن راهنمای خرید وسایل مهم سیسمونی کودک در زمان ، انرژی و هزینه ها صرفه جویی کنید . تا پایان این مقاله با کارتز بیبی همراه باشید :

 

نکات خرید سیسمونی کودک

  • جنسیت فرزند : می توانید قبل از اقدام به خرید سیسمونی نوزاد، از جنسیت بچه مطمئن شوید. این کار می تواند هدف سیسمونی را مشخص تر کند . اگر هنوز جنس فرزند شما مشخص نیست از رنگ های خنثی و ملایم برای خرید سیسمونی کودک استفاده کنید تا بعد از تعیین جنسیت نوزاد ، با مشکلات کم تری روبرو باشید .
  • زمان زایمان : برای خرید سیسمونی کودک و نوزاد حتما تاریخ تولد فرزند خود را مد نظر قرار دهید. دقت به سن کودک و فصل مورد نظر می تواند خرید های عجولانه را کاهش دهد. برای هر فصل متناسب با سن کودک خرید کنید.
  • قیمت : هزینه خرید سیسمونی می تواند سرسام آور شود اگر تمایل به خرید سیسمونی ترک یا خارجی دارید . این درحالی است که بسیاری از تولید کنندگان ایرانی با بهترین کیفیت ، سیسمونی کودک ارزان را تولید می کنند . خرید سیسمونی کودک از تولیدی های معتبر همانند کارتزبیبی می تواند در کاهش هزینه ها موثر باشد .
  • کیفیت : مهم ترین مورد در خرید سیسمونی کودک توجه به کیفیت جنس است . چرا که می تواند در سلامتی او تاثییر بسزایی داشته باشد . محصولی را خرید کنید که با کیفیت و مرغوب باشد تا هم مدت زمان استفاده بالا رود و شما را از خرید مجد بی نیاز کند و هم نگران سلامتی فرزند خود نباشید .

لیست وسایل مهم سیسمونی کودک

 

  1. پوشاک نوزاد : همان طور که گفته شد دقت به سن نوزاد و فصل تولد او بسیار مهم است . وزن کوک هنگام تولد نیز می تواند در خرید لباس او موثر باشد . اگر فرزند شما متولد روزهای گرم تابستان است خرید سرهمی جز لوازم غیرضروری است . ولی برای نوزادی که در ر.زهای سرد سال به دنیا می آید خرید زیرپوش و سرهمی بسیار مهم است .
  2. لوازم تغذیه نوزاد : شیشه شیر ، پستانک ، قاشق نوزاد و ظروف غذا خوری ، شیشه شور جز لوازم ضروری است که ممکن است بسیار مورد نیاز باشد اما دقت کنید که در خرید آن ها افراط نکنید .
  3. لوازم بهداشتی نوزاد : خرید لوازم بهداشتی نوزاد از موارد ضروری است که برای سیسمونی کودک ضروری است چرا که با سلامتی و بهاشت نوزاد ارتباط مستقیم دارد .زیرانداز نوزاد ، لوسیون مرطوب کننده ، دستمال مرطوب ، کرم سوختگی ، شانه ، ناخن گیر ، گوشگیر ، خشک کن نوزاد از موارد ضروری است که می تواند کاربردی و مهم نیز باشد .
  4. لوازم حمام نوزاد :سرویس حوله کودک ، صایون ، شامپو مخصوص بچه ، لیف از لوازم ضروری سیسمونی کودک و نوزاد است .
  5. لوازم حمل و نقل کودک : خرید کالسکه ، کریر ، آغوشگیر یا قنداق سوییسی ، ساک وسایل نوزاد را نیز در لیست وسایل مهم قرار دهید .
  6. وسایل خواب نوزاد : از آنجایی که خواب نوزاد با رشد و سلامت روانی کودک در ارتباط است دقت به خرید لوازم خواب نوزاد از نکات ضروری است . خرید روتختی نوزاد، سرویس خواب مسافرتی نوزاد ، متکا و پتو دم دستی  و یک پتو سبک مثل پتو بافتنی نوزاد و تشک رفلاکس نوزاد را در  لیست خرید خود قرار دهید .
  7. اسباب بازی کودک : اگر چه خیلی ها خرید اسباب بازی را جز چک لیست ضروری سیسمونی نوزاد در نظر نمی گیرند اما باید توجه داشت که خرید آن برای رشد و خلاقیت کودک مهم است . البته نوزاد شما در ماه های اولیه نیازی به اسباب بازی ندارد و سلیقه هر بچه های می تواند با دیگری متفاوت باشد . پس بهتر است در خرید اسباب بازی کودک افراط نداشته باشید و صبر کنید تا بر اساس سلیقه و نیاز سن او خرید کنید .

فروش عمده خاویار بلوگا ویژه کریسمس

۲۰ بازديد

صادرات خاویار

یکی از گران ترین و لوکس ترین خوراکی های جهان ، خاویار است که به خواص بالای آن و کمیاب بودن در جهان معروف است . خاویار انواع مختلفی دارد و به دو روش پرورشی و دریایی تهیه می شود . یکی از بزرگ ترین تامین کننده خاویار در جهان ، ایران می باشد که سالانه مقادیر زیادی خاویار به سایر کشور ها عرضه می کند .

 برای خرید و صادرات خاویار بلوگا ایرانی درجه یک به شرکت وارنا تجارت اوراسیا مراجعه کنید !

خاویار چیست ؟

خاویار جزء گران ترین خوراکی های جهان است که از ماهیان خاویار تهیه می شود و معمولا با زرده تخم مرغ و پیاز در وعده صبحانی مصرف می شود .این غذای اشرافی ، دارای خواص فراوان و سرشار از آهن است . غنی از امگا 3 است و از بروز سرطان جلوگیری می کند . استفاده از خاویار به زنان باردار برای افزایش هوش  نوزاد و  تقویت قوای جسمانی ورزشکاران ، بسیار توصیه شده است .

غذای لوکس و لاکچری خاویار ، از ابتلا به افسردگی جلوگیری می کند و مانع بیماری قلبی و عروقی می شود و در درمان بیماری های گوارشی بسیار تاثیر گذار است . اما مصرف بیش از حد آن باعث افزایش فشار خون و بالا رفتن سدیم می شود .

مزه خاویار ؛ لزج و شور است که سریع در دهان آب می شود و معمولا روی نان تست و کراکر سرو می شود . از این غذای لذیذ و لاکچری در تزیین غذا نیز استفاده می شود و رستوران های بزرگ جهان خریدار آن هستند .

رنگ و اندازه خاویار به نوع آن بستگی دارد و شبیه مروارید های رنگی هستند . این غذای غنی خواص بسیاری  دارد . از جمله :

  • ضد پیری
  • بهبود سلامت قلب
  • جلوگیری از لخته شدن خون
  • کاهش فشار خون
  • بهبود کلسترول
  • تقویت سیستم ایمنی
  • ضد سرطان

خواص بالای خاویار این ماده غذایی را ارزشمند کرده است و هر روز به تعداد مشتریان افزوده می شود . خاویار ایرانی یکی از پرطرف دار ترین خاویار های دنیاست .

 

بهترین خاویار صادراتی

صادرات خاویار یکی از پرسود ترین تجارت در دنیاست و ماهیان خاویاری قدمتی بیش از 200 میلیون سال دارند که هر کیلو خاویار معادل 32 بشکه نفت خام ارزش دارد .ماهی خاویاری ، 27 گونه مختلف دارد که 5 نوع آن در دریای خزر یافت می شود و به همین دلیل ایران را به قطب اقتصادی صادرات خاویار تبدیل کرده است .

یکی از گران ترین و بهترین خاویار صادراتی که به کشور های مختلف صادر می شود خاویار بلوگا است که نسبت به سایر ماهی های خاویاری ، قیمت بالاتری دارد که این به دلیل داشتن کیفیت و طعم عالی آین نوع خاویار است .

 

صادرات خاویار ایرانی

در ایران ، خاویار با کیفیت های مختلفتولید و بر اساس نیاز بازار به کشور مقصد صادر می شود . این محصول در جهان از ارزش بالایی برخوردار است و برای ایران می تواند ارزآوری فراوانی داشته باشد . شرکت های مختلفی در راستای صادرات خاویار به کشورهای خارجی در ایران فعالیت می کنند . شرکت معتبر وارنا تجارت اوراسیا یکی از بهترین شرکت ها برای صادرات خاویار ایرانی به دیگر کشور هاست .

صادرات خاویار ایرانی مانند سایر محصولات آبزی ، دارای قوانین و شرایط خاص است و ممکن است نسبت به قوانین واردات کشور مقصد تغییر کند . متاسفانه به دلیل قیمت بالای این محصول ، خاویار ایرانی ، خریدار کمی در ایران دارد و بیشترین مقدار آن به خارج از کشور صادر می شود . خاویار صادراتی ایرانی ، سالیانه بیش از 6 میلیون دلار درآمد ارزی برای کشور دارد و تجارت خاویار ایرانی کاری پر سود برای تاجران می باشد و

مرکز خرید لباس کار در تهران

۱۸ بازديد

لباسی که افراد در مشاغل گوناگون به منظور حفاظت ، ایمنی یا رعایت بهداشت به تن می کنند ، لباس کار گفته می شود . پوشیدن لباس کار می تواند علاوه بر حفظ امنیت ، یکپارچگی و اتحاد بین کارکنان را نشان دهد و به قدرت برندسازی بیافزاید .

جهت خرید عمده لباس کار برای کارخانجات و کارگاه ها به بهترین تولیدی لباس کار در تهران ، دوخت یادگار مراجعه کنید 

اهمیت خرید لباس کار ، با بزرگ تر شدن کسب و کار افزایش می یابد .چرا که می تواند عامل تشخیص شغل ، مهارت و محل کار فرد در سازمان باشد . تولید لباس کار بر اساس شغل افراد ، محل کار و شرایط آب و هوایی ، میزان خطر و سختی کار تغییر می کند . دقت به جزئیات شغل می تواند بر طراحی و تولید لباس کار موثر باشد . بنابراین هنگام سفارش تولید لباس کار ، لازم است که تولید کننده را از جزئیات کار و شرایط شغلی مطلع کنید .

خرید لباس کار برای  بسیاری از مشاغل مثل رستوران ، کارگاه های صنعتی ، مراکز درمانی و بیمارستانی یکی از ضرورت های اولیه است که بسته به شغل دلیل آن مشخص می شود .

در مشاغل صنعتی ، خرید عمده لباس کار صنعتی برای حفظ ایمنی افراد و در مراکز بهداشتی و بیمارستانی ، خرید عمده روپوش پزشکی برای حفظ سلامتی و جان انسان ها و جلوگیری از انتقال میکروب و بیماری  ، و در رستوران ها خرید عمده لباس کار رستورانی برای رعایت بهداشت محیط و ارائه غذای سالم از مهم ترین دلایل خرید لباس کار است .

 

مزایای خرید لباس کار چیست ؟

امروزه پوشیدن لباس کار یکی از ضرورت ها و جز قوانین کاری است . خرید لباس کار بر اساس قوانین کار و نوع شغل توسط کارفرما انجام می شود . استفاده از لباس کار حرفه ای می تواند مزیت های زیر را به همراه داشته باشد :

  1. ایمنی و حفاظت از آسیب ها : بعضی از مشاغل مثل کار در کارگاه های صنعتی ، کارخانه ها و حتی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی ، با خطر برای جان و سلامتی کارکنان همراه است . خرید لباس کار حرفه ای و مناسب شغل می تواند این خطر ها را کاهش داده و باعث افزایش ایمنی شود .
  2. برند سازی : استفاده از لباس کار همراه با چاپ لوگو سازمانی می تواند تبلیغات و برندسازی را با ماندگار ترین و کم هزینه ترین روش به همراه داشته باشد .
  3. پرستیژ کاری و بهبود تصویر سازمانی : یکدست شدن کارکنان با استفاده از لباس کار علاوه بر افزایش اعتماد به نفس کارکنان می تواند نشان از حرفه ای بودن سازمان داشته باشد .
  4. تشخیص مقام و شغل افراد : در شرکت های بزرگ و کارخانه های عظیم ، استفاده از لباس کار می تواند نشان گر شغل فرد و بخشی که در آن کار می کند باشد . بدین ترتیب تشخیص سازمانی افزایش می یابد .
  5. نظم و آراستگی : خرید لباس کار افراد را مجبور به رعایت نظم و آراستگی می کند . کارکنان با هر سبک پوشش ، مستلزم به رعایت قوانین می شوند و این می تواند نظم کاری را افزایش دهد .

 

خرید سرویس خواب دم دستی نوزاد

۱۷ بازديد

لوازم ضروری سیسمونی کودک و نوزاد

 

اگر اولین تجربه خرید سیسمونی کودک و نوزاد را دارید حتما با چالش های زیادی روبرو هستید . اگرچه خرید سیسمونی نوزاد لذتی شیرین و متفاوت است، اما دغدغه هایی را با خود به همراه دارد .

هزینه خرید سیسمونی کودک و نوزاد بسیار بالاست و دقت به جزئیات و خرید لوازم غیرضروری می تواند این هزینه ها را افزایش دهد. و بار مالی اضافه بر دوش خانواده بگذارد. با اطلاع از لیست لوازم ضروری سیسمونی کودک و نوزاد می توانید اولویت خرید را تغییر دهید . و در ابتدا وسایل مهم سیسمونی نوزاد را خریداری کنید . خرید آگاهانه و مدبرانه می تواند چالش های دوران بارداری را کاهش دهد و خاطراتی خوش برای شما باقی بگذارد .

کارتز بیبی تولید کننده ملزومات سیسمونی کودک و نوزاد ، چک لیست ضروری ترین لوازم سیسمونی نوزاد را برای شما گردآوری کرده است تا با در دست داشتن راهنمای خرید وسایل مهم سیسمونی کودک در زمان ، انرژی و هزینه ها صرفه جویی کنید . تا پایان این مقاله با کارتز بیبی همراه باشید :

 

نکات خرید سیسمونی کودک

  • جنسیت فرزند : می توانید قبل از اقدام به خرید سیسمونی نوزاد، از جنسیت بچه مطمئن شوید. این کار می تواند هدف سیسمونی را مشخص تر کند . اگر هنوز جنس فرزند شما مشخص نیست از رنگ های خنثی و ملایم برای خرید سیسمونی کودک استفاده کنید تا بعد از تعیین جنسیت نوزاد ، با مشکلات کم تری روبرو باشید .
  • زمان زایمان : برای خرید سیسمونی کودک و نوزاد حتما تاریخ تولد فرزند خود را مد نظر قرار دهید. دقت به سن کودک و فصل مورد نظر می تواند خرید های عجولانه را کاهش دهد. برای هر فصل متناسب با سن کودک خرید کنید.
  • قیمت : هزینه خرید سیسمونی می تواند سرسام آور شود اگر تمایل به خرید سیسمونی ترک یا خارجی دارید . این درحالی است که بسیاری از تولید کنندگان ایرانی با بهترین کیفیت ، سیسمونی کودک ارزان را تولید می کنند . خرید سیسمونی کودک از تولیدی های معتبر همانند کارتزبیبی می تواند در کاهش هزینه ها موثر باشد .
  • کیفیت : مهم ترین مورد در خرید سیسمونی کودک توجه به کیفیت جنس است . چرا که می تواند در سلامتی او تاثییر بسزایی داشته باشد . محصولی را خرید کنید که با کیفیت و مرغوب باشد تا هم مدت زمان استفاده بالا رود و شما را از خرید مجد بی نیاز کند و هم نگران سلامتی فرزند خود نباشید .

لیست وسایل مهم سیسمونی کودک

 

  1. پوشاک نوزاد : همان طور که گفته شد دقت به سن نوزاد و فصل تولد او بسیار مهم است . وزن کوک هنگام تولد نیز می تواند در خرید لباس او موثر باشد . اگر فرزند شما متولد روزهای گرم تابستان است خرید سرهمی جز لوازم غیرضروری است . ولی برای نوزادی که در ر.زهای سرد سال به دنیا می آید خرید زیرپوش و سرهمی بسیار مهم است .
  2. لوازم تغذیه نوزاد : شیشه شیر ، پستانک ، قاشق نوزاد و ظروف غذا خوری ، شیشه شور جز لوازم ضروری است که ممکن است بسیار مورد نیاز باشد اما دقت کنید که در خرید آن ها افراط نکنید .
  3. لوازم بهداشتی نوزاد : خرید لوازم بهداشتی نوزاد از موارد ضروری است که برای سیسمونی کودک ضروری است چرا که با سلامتی و بهاشت نوزاد ارتباط مستقیم دارد .زیرانداز نوزاد ، لوسیون مرطوب کننده ، دستمال مرطوب ، کرم سوختگی ، شانه ، ناخن گیر ، گوشگیر ، خشک کن نوزاد از موارد ضروری است که می تواند کاربردی و مهم نیز باشد .
  4. لوازم حمام نوزاد :سرویس حوله کودک ، صایون ، شامپو مخصوص بچه ، لیف از لوازم ضروری سیسمونی کودک و نوزاد است .
  5. لوازم حمل و نقل کودک : خرید کالسکه ، کریر ، آغوشگیر یا قنداق سوییسی ، ساک وسایل نوزاد را نیز در لیست وسایل مهم قرار دهید .
  6. وسایل خواب نوزاد : از آنجایی که خواب نوزاد با رشد و سلامت روانی کودک در ارتباط است دقت به خرید لوازم خواب نوزاد از نکات ضروری است . خرید سرویس خواب دم دستی نوزاد، سرویس خواب مسافرتی نوزاد ، متکا و پتو دم دستی  و یک پتو سبک مثل پتو بافتنی نوزاد را در  لیست خرید خود قرار دهید .
  7. اسباب بازی کودک : اگر چه خیلی ها خرید اسباب بازی را جز چک لیست ضروری سیسمونی نوزاد در نظر نمی گیرند اما باید توجه داشت که خرید آن برای رشد و خلاقیت کودک مهم است . البته نوزاد شما در ماه های اولیه نیازی به اسباب بازی ندارد و سلیقه هر بچه های می تواند با دیگری متفاوت باشد . پس بهتر است در خرید اسباب بازی کودک افراط نداشته باشید و صبر کنید تا بر اساس سلیقه و نیاز سن او خرید کنید .

 

چک لیست خرید سیسمونی نوزاد می تواند با توجه به سلیقه و شرایط شما تغییر کند . توصیه می شود برای خرید سیسمونی کودک خود ابتدا لوازم ضروری را تهیه نمایید و سپس در صورت تمایل و داشتن بودجه می توانید وسایل دیگر را خریداری کنید . اما توصیه کارتز به شما این است که  از حساسیت بی جا پرهیز کنید و از این دوران شیرین لذت ببرید .

برای خرید وسایل مهم و ضروری سیسمونی کودک و نوزاد کارتزبیبی ، تولید کننده ملزومات خواب و سیسمونی در کنار شماست تا بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید .

 

 

 

 

 

فروش عمده خاویار برای جشن کریسمس

۱۷ بازديد

نگاهی به آداب و رسوم کریسمس و عید سال نوی میلادی در گوشه کنار دنیا

وارنا صادر کننده خاویار ایرانی به جهان 

آداب و رسوم کریسمس در استرالیا

سنت کریسمس در استرالیا در 25 دسامبر در طی تعطیلات تابستانی وجود دارد، بنابراین بسیاری از جشن های کریسمسی در فضای باز برگزار می شوند. محبوب ترین رویداد فصل کریسمس کارول توسط نورهای شمع است. مردم شب ها برای روشن کردن شمع و خواندن سرود کریسمس بیرون می آیند. ستارگان در بالا می درخشند و مناظر و صداهای کنسرت عالی در فضای باز به گوش می رسند.

فرهنگ کریسمس در چین

تعداد کمی از مسیحیان در چین، "شنگ دان جیه" نام دارد، به معنای جشنواره مقدس تولد. خانه های خود را با گل همیشه بهار، پوسترها، و زنجیره های کاغذ رنگی تزئین می کنند. خانواده ها یک درخت کریسمس به نام "درخت نور" می آورند و آن را با فانوس های زیبا، گل ها و زنجیره های کاغذی قرمز که نماد شادی هستند، تزئین می کنند. آنها کاغذهای قرمز را می برند و پنجره ها را تزئین می کنند، و همچنین با فانوس های کاغذی روشن می کنند.

مراسم کریسمس در اتیوپی

سنت کریسمس در اتیوپی از تقویم جولین قدیمی پیروی می کند، بنابراین اتیوپی ها در روز 7 ژانویه کریسمس را جشن می گیرند. جشن ارتودوکس هاب اتیوپی ها، گانا نامیده می شود. روزی است که خانواده ها به کلیسا می روند.

همه لباس سفید می پوشند و بیشتر مردم اتیوپی یک شامای سنتی می پوشند - یک پوشش پنبه ای سفید و نازک با نوارهای رنگی روشن در انتهای آن. دوازده روز پس از گانا، در روز 19 ژانویه، اتیوپی ها این جشن سه روزه را به نام تیمکات آغاز می کنند، که تعمید مسیح را جشن می گیرد.

آداب و رسوم کریسمس در انگلستان

سنت کریسمس در انگلستان سرد، مرطوب و مه آلود است. روز قبل از کریسمس برای خانواده ها در انگلستان خیلی شلوغ است. آن ها هدایا، شیرینی ها، و جوراب های آویزان بالای بخاری را بسته بندی می کنند. سپس همه در اطراف درخت جمع می شوند و شخصی داستان تعطیلات کلاسیکی می گوید:" بچه ها یک نامه برای پدر کریسمس می نویسند و نامه خود را در شومینه می گذارند تا بابانوئل بتواند از دودکش خارجشان کند. پس از آن که بچه ها در شب قبل کریسمس می خوابند، و صبح کریسمس مبارک فرا می رسد.

آداب و رسوم کریسمس در فرانسه

سنت جشن کریسمس در فرانسه، در 5 دسامبر آغاز می شود که سنت عید نیکولاس است، اما شب کریسمس زمانی برای جشن کریسمس فرانسه است. ناقوس کلیسا طنین انداخته می شود و صدای آواز دسته جمعی فرانسوی به نام نوئلز را می خوانند. در روز کریسمس خانواده ها به کلیسا می روند و سپس از یک جشن فراوان غذاهای عالی لذت می برند که با بوچه نوئل سنتی تمام می شود، کیک پر شده از باترکریم به شکل لوگوی یول.

جشن کریسمس در آلمان 

سنت های کریسمس در آلمان در سراسر ماه دسامبر آماده می شود. یکشنبه چهارم پیش از کریسمس، افراد تاجی از شاخه های صنوبر یا کاج را تشکیل می دهند که چهار شمع رنگی دارد. آن ها هر یکشنبه یک شمع را روی حلقه قرار می دهند، آهنگ های کریسمس می خوانند، و شیرینی های کریسمس می خورند. در هفته های پیش از کریسمس، خانه ها پر از بوی شیرینی و پخت نان شیرین، کیک پر شده از میوه های شیرین، و شیرینی های تند به نام لبوچون می شوند.

مراسم سنتی کریسمس در هلند

کودکان در هلند مشتاقانه منتظر ورود سینترکلاس در روز ششم دسامبر هستند. سینترکلاس یک اسقف مهربان است. او ردایی سرخ می پوشد و تاجی بلند و نوک تیز بر سر دارد. سینترکلاس هر زمستان با کشتی از اسپانیا به بندرگاه آمستردام سفر می کند. او یک اسب سفید و یک کیسه بزرگ پر از هدیه برای بچه ها می آورد.

خانواده ها عید سنت نیکلاس را جشن می گیرند. عید نیکلاس در خانه ها با غذای خوب، شکلات داغ و یک لتربنکت ، کیک که به شکل اولین حرف نام خانوادگی است، جشن گرفته می شود.

سنت کریسمس در ایتالیا

فصل کریسمس در ایتالیا اولین یکشنبه از میلاد مسیح است که چهار یکشنبه قبل از کریسمس است. نمایشگاه های کریسمس به همراه موسیقی تعطیلات و آتش بازی همراه هستند. خانواده ها به بازارهای کریسمس می روند تا برای دیدن هدایا و چهره های جدید صحنه خرید کنند.

بعضی از خانواده ها درخت کریسمس را برپا کردند و آن را تزیین می کنند. خانواده ها صحنه پرسپیو را می چینند و یا دوباره درستش می کنند در روز نوونا. آنها هر صبح و عصر روز قبل پرسپیو جمع می شوند و برای دعا شمع روشن می کنند.