چگونه می توان مشکلات ساید بای ساید سامسونگ را حل کرد ؟

۱۴ بازديد

یخچال ساید سامسونگ خنک نمیکند

ممکن است یخچال ساید بای ساید شما در قسمت یخچال یا در قسمت فریزر دچار افت برودت شده و خوب خنک نکند. علت خنک نکردن این قسمت ها میتواند به دلیل وجود برفک در اواپراتور ، نشت گاز ، خرابی کمپرسور ، خرابی فن ، خرابی سنسور یا ترموفیوز یا مواردی از این دست باشد که نیاز به بررسی توسط تعمیرکار متخصص مرکز تعمیرات و عیب یابی  یخچال ساید سامسونگ دارا میباشد.

 

صدای غیرطبیعی ساید بای ساید

صدای غیرطبیعی ساید بای ساید سامسونگ میتواند مربوط به خرابی فن یا خرابی کمپرسور ساید سامسونگ و یا تراز نبودن دستگاه باشد. اگر با تکان دادن بدنه دستگاه صدای غیرطبیعی یخچال قطع میشود احتمالا دستگاه شما تراز نبوده و لرزش لوله های متصل به کمپرسور دستگاه باعث بروز صدا میگردد.

 

یخچال یکسره کار میکند .(دستگاه اتومات نمیکند)

در صورتی که ساید بای ساید سامسونگ شما یکسره کار میکند ممکن است به دلیل نشت گاز این حالت رخ بدهد که به تبع آن سرمایش دستگاه نیز افت خواهد نمود. علت دیگر یکسره کارکردن یخچال خرابی ترموستات یا سنسورهاست که به موجب این خرابی تمام مواد غذایی داخل قسمت یخچال منجمد خواهند شد.

 
عیب یابی و تعمیر ساید سامسونگ در مشهد



لاستیک دور درب یخچال خراب شده است

خرابی لاستیک دور درب ساید سامسونگ باعث هدر رفت سرما و کاهش طول عمر کمپرسور ساید سامسونگ شده و همچنین موجب افزایش مصرف برق میگردد.

 

یخچال فریزر سامسونگ برفک میزند (دیفراست نمیکند)

علت وجود برفک در یخچال فریزر سامسونگ ممکن است به دلیل خرابی قطعاتی همچون المنت ، سنسور ، ترمودیسک ، ترموفیوز ، تایمر دیفراست یا برد الکترونیک باشد.

 

فن کندانسور یخچال ساید سامسونگ  کار نمیکند

در صورتی که فن کندانسور (فن کنار موتور یخچال) کار نکند میتواند موجب آسیب دیدن موتور ساید بای ساید سامسونگ شود. از نشانه های خرابی فن کندانسور یخچال صدای غیرطبیعی از پشت دستگاه و داغ شدن بیش از حد کنار درب یخچال میباشد.

 

یخچال ساید سامسونگ روشن نمیشود

در صورت روشن نشد یخچال پریز برق و دوشاخه یخچال را بررسی نمایید . ممکن است به دلیل خرابی برد اصلی یخچال دستگاه روشن نشود.

 

موتور ساید بای ساید سامسونگ کار نمیکند

موتور یخچال ساید بای ساید برای چند ثانیه روشن شده و مجددا قطع میشود. احتمالا کمپرسور (موتور) ساید بای ساید سامسونگ سوخته است. ممکن است رله اورلود دستگاه نیز خراب شده باشد.

 

صفحه نمایشگر ساید بای ساید سامسونگ خراب شده است

خرابی صفحه دیجیتال روی یخچال ممکن است به دلیل شستن یخچال و یا ضربه ایجاد شود که در این صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض برد نمایشگر ساید بای ساید سامسونگ توسط تعمیرکار میباشد.

 

برد الکترونیکی ساید بای ساید سامسونگ خراب شده است

برد الکترونیکی دستگاه که نقش اساسی در عملکرد دستگاه دارد و همچون مغز دستگاه عمل میکند ، ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا شستن یخچال خراب شود که در این صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض برد اصلی یخچال سامسونگ میباشد.

مراحل صادرات میگو به چین

۱۱ بازديد

مراحل صادرات میگو به چین

مراحل صادرات میگو به چین متعدد است و افرادی که خواهان فعالیت در این حوزه می باشند، باید اطلاعات جامع و کاملی را دریافت کنند؛ این مجموعه به عنوان معتبر ترین شرکت میگو به دلیل اینکه سابقه طولانی در امر صادرات انواع آبزیان دارد، توانسته بازار های بین المللی را به کلی تامین نماید و به نوعی در راستای اشباع آنها قدم بردارد.

ایران از جمله کشور هایی است که آبزیان مرغوبی دارا می باشد به طوری که کیفیت آنها شهره جهانی دارد و از آوازه بالایی برخوردار است زیرا استاندارد ها و قواعد سخت گیرانه ای در روند تولید آنها دارد. در این میان میگو نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از کشور های خارجی متقاضی انواع این محصولات می باشند.

با بررسی اطلاعاتی مختصر درباره صادرات میگو به چین می توان فهمید که بیشترین تقاضا‌ در این رابطه وجود دارد زیرا تولیدات ایرانی تمام معیار های مورد نظر تاجران چینی را دارا می باشند. تنها باید نکات و پارامتر های مشخصی را بدین منظور مورد توجه قرار داد تا مانع از ایجاد مشکلات و مسائل احتمالی شد.

در وهله اول لازم است بسته بندی ها را به صورت استاندارد و کاملا بهداشتی انجام داد و برند، علامت بهداشت و تایید سازمان دامپزشکی را بر روی آن لحاظ نمود. در مرحله بعدی باید محصولات یک اندازه و یک رنگ را به منظور صادرات مورد استفاده قرار داد زیرا طرف معامله چینی یکسانی میگو ها را بسیار مهم و حائز اهمیت می داند.

صادرات میگو به چین

شرکت صادرات میگو به چین

به دلیل اینکه صادرات آبزیان، محصولات مرغوب و درجه یک را می طلبد و متقاضیان به این موضوع توجه بسیار زیادی دارند، محلی که از اعتبار بالا برخوردار و سابقه زیادی در این حوزه داشته باشد، قادر است دستیابی به چنین مواردی را ممکن سازد و به نوعی رضایت کامل را به همراه آورد.

شرکت صادرات میگو به چین به دلیل اینکه مدت های طولانی در این حوزه فعالیت دارد و به عنوان بزرگ ترین تامین کننده ایرانی شناخته شده است، بهترین گزینه انتخابی به حساب می آید و متقاضیان واقع در بازار های بین المللی قادرند احتیاجات خود را از این طریق تهیه نمایند.

به دلیل اینکه قیمت میگو و دیگر آبزیان را به طور واقعی و برابر با درجه کیفی ارائه می دهد، افراد می توانند حجم بالایی از انواع این محصولات را با خیال راحت خریداری کنند بدون اینکه محدودیتی پیش روی وجود داشته باشد. طبعا در چنین شرایطی صرفه جویی در هزینه های مصرفی به دنبال می آید و دسترسی با سهولت بسیار زیادی برای همگان همراه می گردد.

صادرات میگو پرورشی

۱۴ بازديد

در پرورش میگو و صادرات میگو پرورشی ایران  مقام اول در منطقه به ایران اختصاص دارد.

نروژ از جمله کشورهایی است که آبزیان را اولویت اول صادرات غیرنفتی می‌داند و با وجود دارا بودن منابع نفتی تلاش کرده که با افزایش ظرفیت تولید آبزیان درآمد حاصل از آن را جایگزین کند که با وجود شرایط مطلوب تولید آبزیان در ایران تحقق توسعه صادرات محصولات شیلاتی و جایگزینی آن با درآمدهای نفتی دور از انتظار نیست.

میگو (Shrimp) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۰۳۰۶۱۷ شناخته می شود.

  • لازم به ذکر است که همه ی محصولات رابه طور دقیق و جزئی نمی توان بررسی کرد و به همین علت گروهی از کالا ها را که مرتبط با کالای مورد نظر شما است، تحلیل و بررسی میکنیم تا استعداد های بازار محصول منتخب را در مناطق مختلف دنیا بشناسیم.
  • تمام گزارشات زیر براساس آنچه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی در گمرکات اظهار و ثبت شده، درج شده است.
  • تلاش بر این است که با مطالعه این گزارشات فضای تجاری محصول مدنظرتان را بهتر بشناسید و با آگاهی بیشتر اسباب نتیجه گیری قوی تر را برای تجارت خود فراهم آورید.

بیشترین ظرفیت و پتانسیل صادراتی برای صادرات این محصول از جمهوری اسلامی ایران را کشورهای چین، ویتنام و امارات دارا هستند.

جمهوری اسلامی ایران نزدیکترین ارتباط صادراتی را با عمان دارد. بازار آمریکا بیشترین ظرفیت تقاضا را برای کالای ذکر شده دارد.

چین بیشترین تفاوت بین پتانسیل صادرات و صادرات واقعی را از نظر ارزش نشان می دهد، ظرفیت باقیمانده صادرات به ارزش ۹٫۳ میلیون دلار است.  


تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی در مشهد

۱۴ بازديد

7 ویژگی بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در مشهد

برای این که لوازم اساسی منزل خود را به دست تعمیرکار لوازم خانگی بسپارید باید بدانید که تعمیر کار ماهر لوازم خانگی در مشهد  چه مشخصاتی دارد و به چه کسی بهترین تعمیرکار لوازم خانگی گفته می شود ؟

  1. مهارت فنی :تعمیرکار لوازم خانگی باید مهرت لازم و فنی را داشته باشد تا بتواند وسیله مورد نظر را به خوبی تعمیرکند .
  2. تجربه کافی : هر چه میزان تجربیات تعمیرکار بیشتر باشد مهارت او افزایش می یابد .
  3. دقت در کار : یک تعمیرکار متخصص لوازم خانگی باید در کار خود دقیق باشد . نعمیر لوازم الکترونیکی و برقی ازدقت بالایی برخوردار است .
  4. به روز بودن : با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، شاهد ارتقا و افزایش امکانات لوازم خانگی هستیم ، تعمیرکار لوازم خانگی ماهر باید با تکنولوژی روز دنیا خود را تطبیق دهد .
  5. مدرک و گواهینامه : اگر چه داشتن مدرک صرفا ملاک مهارت و تخصص نیست اما می تواند نشان دهنده ی گذراندن دوره های تخصصی و مجوز های لازم باشد .
  6. مجهز بودن به وسایل لازم : برای تعمیرات لوازم خانگی شما نباید دغدغه تامین تجهیزات را داشته باشید . تعمیرکار حرفه ای باید لوازم و تجهیزات مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشد.
  7. اخلاق حرفه ای : داشتن صداقت ، احترام به مشتری و رفتار حرفه ای از صفات بارز تعمیرکار لوازم خانگی است . تکنسین متخصص درباره قیمت ، مدت زمان تعمیر و سایر جزئیات کار با شما صادق است .

تعمیر یخچال فریزر در مشهد

نکات انتخاب تعمیرکار لوازم خانگی در مشهد

اگر نیاز به تعمیرات لوازم خانگی در مشهد دارید ، حتما با شماره ها و افراد مختلف برخورد کرده اید . شاید به نظر ساده باشد اما در واقع انتخاب تعمیرکار لوازم خانگی که از تجربه و مهارت بالا برخوردار باشد ، کار سخت و مهم است . اولین نکته ای که باید در انتخاب تعمیرکار ماهر لوازم خانگی مد نظر بگیرید این است که دارای مجوز های لازم ، عضو اتحادیه و  مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی باشد . اهمیت این مسئله زمانی مشخص می شود که:

  • با تعمیرکار به مشکل برخورد می کنید
  • وسیله شما تعمیر نشده است
  • مجبور به پرداخت هزینه بالا می شوید
  • تعمیرکار رفتار درست و حرفه ای ندارد
  • خرابی دیگری در لوازم شده ایجاد شده است
  • زمان تحویل و تعمیر لوازم خانگی بسیار طولانی شده است

و هیچ کس مسئولیت این اتفاقات و موارد مشابه را به عهده نمی گیرد . تعمیرکار لوازم خانگی اگر در نمایندگی و زیر نظر اتحادیه باشد به راحتی تمامی این مسائل حل می شود .

 تماس با آسایش خدمات  

داشتن تجربه کافی ، مهارت بالا ، تخصص و به روز بودن  دانش تعمیرکار لوازم خانگی از دیگر نکات انتخاب آن است .

برای تولید لباس کار به کدام تولیدی مراجعه کنم ؟

۱۱ بازديد

از یک تولیدی لباس کار و مراحل کلی در مورد داشتن یک تولیدی

امروزه  صنعت پوشاک یکی از پر درآمد ترین شغل های موجود در کشور ما می باشد زمینه فعالیت پوشاک در ایران شامل

طراحی ،دوخت لباس، انواع پوشاک زنانه و مردانه و … می باشد در زمان های قدیم ابزاری به نام تبلیغ

و شبکه های اجتماعی وجود نداشت و فروش بیشتر به صورت حضوری بود ولی امروزه با وجود شبکه های اجتماعی

همچون اینستاگرام،تلگرام که پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند از این طریق تبلیغات خود را

در عرصه های مختلف انجام میدهند.

مراحل ابتدایی برای ساخت یک تولیدی :

  • داشتن مکان و ابزار آلات مناسب
  • داشتن مجوز تولیدی لباس کار
  • نیرو کار
  • مواد اولیه مناسب
  • داشتن بازاریاب حرفه ای

امروزه مردم به هر دلیل و مناسب های مختلف اقدام به خرید پوشاک و لباس میکنند به همین دلیل است که پوشاک یکی

از صنعت های پر در آمد در ایران بدل شده است .و امروزه کسانی که میخواهند وارد این صنعت شوند از تجربه بالایی برخوردار نیستند

محیا پوشش سعی دارد در این مقاله از صفر تا صد صنعت پوشاک و تولیدی لباس کار به شما بگوید.

مشخص کردن هدف اصلی :

در اولین مرحله شخص تولید کننده باید هدف راه خود را مشخص کند و اینکه به

چه دلیلی میخواهد تولیدی لباس کار را راه بیندازد، آنچه در ذهن همه میگذرد این است که از این طریق پول زیادی به جیب بزند اما این راهکار بسیار

اشتباهی است دلایل آن را در ادامه خواهیم گفت :

  1. در اوایل کار تولیدی هیچی سودی ندارد .
  2. فرد تولید کننده هیچ علاقه ای به این حرفه ندارد .
  3. در این حرفه فرازو نشیب زیادی وجود دارد.
  4. احتمال زیان و خسارت نیز وجود دارد .

برنامه ریزی مناسب :

حال اینکه هدف خود را مشخص کردیم و از سود و زیان این کار با خبر شدیم باید به فکر و برنامه ریزی در مورد این کار باشیم

کسانی که در این حرفه فعالیت میکنند باید اول مشخص کنند که ابتدا با برند خود این کار شروع کنند یا خیر

نظر بنده این است که هم میتواند خوب باشد و هم بد :خوبی این که با برند خودمون شروع کنیم خود کفایی در این کار است

و میتوانیم کم کم شناخنه شویم و پیشرفت کنیم  راه دوم این است که شرکت های دیگر سفارش بگیریم

هر دو این روش ها بسیار خوب است و برای حرفه ای شدن در صنعت تولیدی لباس کار باید همه راه های ممکن را رفت

تا اینکه تجربه کافی را بدست بیاوریم در این کار باید صبر زیادی داشته باشیم تا به موفقیت برسیم .

نکته دیگر که باید به آن توجه کرد این است که باید راه خود را از همان اول کار مشخص کنیم  مثلا این که چه نوع تولیدی را میخواهیم

صادرات خاویار بلوگا ایران به دنیا

۱۱ بازديد

خاویار بلوگا از فیل ماهی یکی از ماهیان خاویاری استحصال میگردد.
این تاس ماهی عمدتاً در دریای خزر، بزرگترین دریاچه جهان یافت میشود.
این دریاچه با کشورهای ایران ، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان و روسیه (داغستان، قالموقستان و آستراخان) هم مرز است.
همچنین در حوضه دریای سیاه و گهگاه در دریای آتلانتیک نیز این ماهی استورژن یافت میشود.
بلوگا دارای انواع امپریال، رویال، سیاه، سه صفر و الماس است.
امپریال در سه دسته ساده، تاپ و اشرافی یا درباری قرار میگیرد.
ارقام صادراتی این نوع خاویار نیز، در چهار گروه امپریال، رویال، درجه 1 و درجه 2 تعریف میگردد.

خاویار Beluga گران قیمت ترین و با کیفیت ترین نوع خاویار موجود در جهان میباشد.
صادرات خاویار بلوگا

ماهیان خاویار بلوگا در حال حاضر در معرض انقراض هستند.
همین مسئله سبب ممنوعیت استحصال و صادرات خاویار از سال 2005 در حوضه دریای خزر و دریای سیاه گردیده است.
در سال 2006 کنوانسیون تجارت بین المللی، گونه های در معرض انقراض (CITES)، کلیه تجارت های مناطق سنتی تولید خاویار دریای خزر و سیاه (بلوگا ، اوسترا و سوروگا ) ، (جمهوری آذربایجان ، بلغارستان ، چین ، ایران ، قزاقستان ، رومانی ، روسیه ، صربستان و مونته نگرو ، ترکمنستان و اوکراین) را ممنوع کرد.
به دلیل عدم اجرای کشورهای تولیدکننده در اجرای مقررات و توصیه های بین المللی، صادرات خاویار از ایران از این ممنوعیت معاف شد.
ایران از نظر (CITES) برای محافظت مؤثر، نظارت شدیدی در شیلات خود دارد.
در ژانویه 2007 این ممنوعیت تا حدی برداشته شد.
ایران امکان فروش 96 تن خاویار، 15 درصد پایینتر از سطح رسمی 2005 را صادر کرد.
(CITES) سهمیه 2007 را برای سال 2008 حفظ کرد.
به علت اقدامات کم و بی تاثیر جهت حفظ و محافظت از کاهش جمعیت ماهیان خاویاری، کشور ایران انتقادات زیادی را به مسئولین بین المللی داشته است.

جهت صادرات خاویار بلوگا از ایران به سایر کشورها می توانید به شرکت وارنا تجارت اوراسیا  مراجعه و پس از اخذ قیمت روز ، مجوز ها و اطلاعات لازم  را کسب کنید . این محصول ارزشمند در سراسر جهان طزفداران زیادی دارد و حجم بالای از صادرات سالیانه ایران را به خود اختصاص داده است . کیفیت بالا ، طعم بی نظیر بلوگا ایرانی و خواص بی شمار این خاویار ، ایران را به یکی از قوی ترین صادرکننده های بزرگ جهان در زمینه صادرات بلوگا تبدیل کرده است .

برای صادرات خاویار بلوگا ایرانی ، نیاز دارید که با یک شرکت معتبر ایرانی جهت ارسال و صادرات خاویار بلوگا به سایر کشور ها در ارتباط باشید . وارنا تجارت اوراسیا می تواند صفر تا صد صادرات خاویار بلوگا به سراسر جهان را  در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد .

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الجی در مشهد

۹ بازديد

 تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد

برند نام آشنای ال جی با تولید بهترین لوازم الکتریکی به ویژه یخچال ساید بای ساید همواره آسایش را به خانه‌های مردم آورده‌‌است. ممکن است در یک روز گرم تابستان که مهمان هم دارید، متوجه شوید که یخچال ساید بای ساید منزلتان یخ تولید نکرده است. با کمی بررسی خواهید دید که محتویات داخل یخچال گرم شده و در حال فاسد شدن است.

در صورت بروز هر مشکلی با یک مرکز تعمیر و سرویس تخصصی یخچال ساید بای ساید تماس بگیرید. شهروندان محترم کلان‌شهر مشهد چنانچه با چنین مشکلی مواجه شدند، می‌توانند با مرکز  تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد در میان بگذارند. آسایش خدمات همواره بهترین خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی را به شهروندان مشهدی ارائه می‌دهد.

 تماس با آسایش خدمات  

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات گسترده‌تری را دراختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 خرابی های رایج در یخچال ساید بای ساید ال جی

یخچال ساید بای ساید ال جی هم مانند تمامی یخچال‌های دیگر دچار خرابی قطعه شده و یا اصلا کار نمی‌کند، که در این صورت باید از انجام تعمیرات غیر تخصصی خود داری کنید. یا باید از تعمیرکار مجاز یا مراکز معتبر جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید  کمک گرفت.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی شامل یکی از موارد زیر است :

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد|آسایش خدمات

  • یخچال روشن نمی‌شود

اولین احتمال در روشن نشدن یخچال وجود نقص در سیستم برق رسانی است. ابتدا یخچال را به آرامی از برق بکشید و پریز را بررسی کنید، چنانچه پریز سالم باشد، باید یخچال بررسی شود. که با توجه به حساس بودن یخچال ساید بای ساید بهتر است از تعمیرکار بخواهید، یخچال شما را به دقت بررسی کند.

  • برد یخچال از کار افتاده است

برد تمامی یخچال‌ها در نقش مدیر یا مغز دستگاه است. این بخش از یخچال به عنوان صادر کننده دستور به تمامی بخش‌های یخچال نقش اصلی را بر عهده دارد. در صورت خرابی برد، باید تعویض شود. امر عیب یابی یا تعویض برد باید توسط افراد کارشناس انجام گیرد. این کارشناسان باید به سیستم یخچال ساید بای ساید آشنا باشند و دانش مورد نیاز برای سرویس یخچال را داشته باشند.

Export of Iranian beluga caviar

۹ بازديد
Beluga caviar is obtained from elephant fish, one of the sturgeon fish.
This fish is mainly found in the Caspian Sea, the largest lake in the world.
This lake borders Iran, Azerbaijan, Kazakhstan, Turkmenistan and Russia (Dagestan, Kalmukistan and Astrakhan).
This sturgeon fish is also found in the Black Sea basin and occasionally in the Atlantic Sea.
Beluga has Imperial, Royal, Black, Three Zero and Diamond varieties.
Imperial is divided into three categories: simple, top, and aristocratic or courtly.
The export grades of this type of caviar are also defined in four groups: Imperial, Royal, Grade 1 and Grade 2.
Beluga caviar is the most expensive and the highest quality type of caviar in the world.
Beluga caviar is now endangered.
The same issue has caused the ban on the production and export of caviar in the Caspian and Black Sea basins since 2005.
In 2006, the Convention on International Trade, Endangered Species (CITES), all trades in the traditional caviar production areas of the Caspian and Black Seas (Beluga, Ostra and Suruga), (Azerbaijan, Bulgaria, China, Iran, Kazakhstan, Romania, Russia, Serbia and Montenegro, Turkmenistan and Ukraine).
Due to the failure of producing countries to implement international regulations and recommendations, the export of caviar from Iran was exempted from this ban.
Iran has a strict monitoring in its fisheries in terms of (CITES) for effective protection.
In January 2007, the ban was partially lifted.
Iran issued the possibility of selling 96 tons of caviar, 15% lower than the official level of 2005.
(CITES) maintained the 2007 quota for 2008.
Due to the few and ineffective measures to preserve and protect the decline of the sturgeon population, Iran has criticized many international authorities.

The best company exporting shrimp to China in Iran

۱۰ بازديد
The export of shrimp to China, France, and Russia was worth about 8 million dollars. Shrimp is one of the most important fish in the food chain. Like other fish, shrimp is rich in calcium, iodine, and protein. The shrimp caught by the dried fish processing company. It is caught by the company's barges from the Persian Gulf and the Sea of Oman and transported to the coast and the dry fish processing company, and in the company by experts and advanced devices, depending on whether it is processed or transferred to the consumption market in a fresh form. The dried fish processing company sorts them according to the type of caught shrimps and sends the shrimps to the market for different uses. Currently, the dried fish company supplies more than seventy percent of the first grade shrimp to the domestic market. In addition to supplying hair in the domestic market, the dried fish processing company also prepares shrimp for export. In terms of shape and properties, export shrimp are no different from normal shrimp, but they are different in terms of size, and export shrimp are bigger in size.
In order to know the purchase price of shrimp, the daily price of fish and aquatic animals, etc., various websites list these products daily. Of course, the price of exported shrimp is very different from that of domestically consumed shrimp, so that the price of each kilogram of exported shrimp is more than 4.5 to 6 dollars per year.
 exporting shrimp to China

The best producer of aquatic species in the country
China is known as one of the most important sources of Iran's seafood exports. If we look at Iran's seafood export statistics a few years ago, the share of this country and other countries in the Southeast Asian region is very small, but China's share is gradually increasing and Europe's share is increasing. and the UAE decreased. Except for a small part of non-macol types of aquatics that are sent directly to China, more than eighty percent of our exports to China pass through the gate of Haiphong Free Port in the West Nan country, and the amount that is actually sold to Vietnamese buyers. is very little. The history of Iran's aquatic exports to China goes back to previous years, but it has entered a new stage since about a decade ago, and especially in the last five years, it has rapidly increased.
Company exporting shrimp to China in Iran
Iran is one of the shrimp breeders in the world, which accounts for the largest amount of shrimp exports. Iran's farmed shrimp has many customers all over the world due to its high properties and superior quality. Exporting shrimp to China is one of the target countries for shrimp export, and every year large quantities are sent to China.

To send and export shrimp to China, you need to know the conditions and rules, and it is possible through shrimp exporting companies. Export of shrimp in Iran is done through Varna Tejarat Eurasia Export Company.

If you want to export shrimp to China, it is recommended to contact the best shrimp exporting company, Varna Tejarat Eurasia, before taking any action.

Contact Varna

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مشهد

۱۳ بازديد

حتما برای شما هم دغدغه است که هزینه تعمیرات لباسشویی دوو  در مشهد  چقدر میشود. متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی دوو  پس از بررسی و عیب یابی دستگاه هزینه حدودی تعمیر را اعلام می کنند. قیمت اعلام شده با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات و دلایل بروز مشکل در دستگاه تخمین زده می شود. تعمیرکار اول تعیین می کند که علت ایراد موجود در ماشین لباسشویی چیست.

پس از آن  متخصصین فنی تیم آسایش خدمات  تعیین می کند که برای رفع ایراد نیاز به انجام چه اقداماتی است. تعمیر هریک از قطعات هزینه مشخصی دارد و پاکسازی فیلترها هم زیاد گران تمام نمی شود. هزینه تعمیرات لباسشویی زمانی بالا می رود که یک یا چند قطعه تعویض شوند. چون در این شرایط قیمت قطعه جدید هم به هزینه نهایی تعمیرات اضافه می شود. ما در تعمیرگاه تخصصی ماشین لباسشویی دوو  تیم تک سرویس تلاش می کنیم که فرایند تعمیر انواع لباسشویی دوو را با تعرفه مناسب و در عین حال استفاده از قطعات اورجینال انجام دهیم.

هزینه های تعویض سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در مدلها و ظرفیت های مختلف متفاوت است چرا که قطعه و اجزای هر یک از آن‌ها با توجه به مدلها مورد نظر متفاوت است. بهتر است تا کمی با هزینه های نصب و خدمات آشنا شوید تا برای تعمیر لباسشویی و یا تعویض قطعات و سرویس ماشین لباسشویی با هزینه ها آشنایی داشته باشید. اصولا رنج قیمت ارائه خدمات بدین صورت است.

انواع هزینه جهت خدمات لباسشویی دوو عبارتنداز

  • نصب ماشین لباسشویی دوو
  • سرویس ماشین لباسشویی دوو
  • تعمیر تایمر مکانیکی ماشین لباسشویی دوو
  • تعمیر تایمر دیجیتالی
  • تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی دوو
  • تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دوو
  • تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی دوو
  • تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی دوو
  • تعویض میکرو سوئیچ ماشین لباسشویی دوو
  • تعویض سه نظام، کاسه نمد و بلبرینگ
  • تعویض خرطومی لباسشویی دوو
  • تعویض برد ماشین لباسشویی دوو
  • تعویض موتور ماشین لباسشویی دوو
  • تعمیر صفحه دیجیتالی لباسشویی دوو

استفاده صحیح و نگهداری از ماشین لباسشویی دوو

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر ماشین لباسشویی دوو توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:
  • استفاده بیش از حد نرمال از پودر ماشین لباسشویی باعث بهتر تمیز شدن لباسهای شما نخواهد شد.
  • برای بهتر تمیز شدن به زمانبندی و انتخاب نوع برنامه نسبت به جنس و کثیف بودن آن دقت بیشتری داشته باشید.
  • در صورت استفاده از نرم کننده ابتدا آن را با آب رقیق کنید بعد در مخزن بریزید.
  • نسبت بو نوع جنس کثیفی زمانبندی مناسبی را برای شستشو انتخاب کنید و همه را با یک درجه ثابت نشورید. تا از لباسشویی خود رضایت کامل را داشته باشید.
  • حتما نباید با سرعت دور تند نسبت به خشک شدن لباسها اقدام کرد. پس نسبت به نوع و جنس لباسهای خود دور خشک کن را تنظیم نمایید.
  • بعد از هر بار شستشو به دستگاه خود دو ساعت استراحت دهید و سپس درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید. و هر دو ماه یک بار با جرم گیر مخصوص دستگاه خود را جرم گیری نمایید.