اپل آیدی

۳۷ بازديد
روش های ساخت اپل آیدی کاملا رایگان
در گوشی های اپل برای استفاده از امکانات این گوشی همانند گوشی های اندرویدی که برای استفاده از امکانات گوگل از جمله گوگل پلی ، جیمیل و سایر بخش های گوشی نیاز به وارد شدن به حساب گوگل خود را دارید ؛ در اپل نیز برای استفاده از نرم افزار های گوشی اپل از جمله App store ، Find My ، Apple music ، itunes و … نیاز به ساخت اپل آیدی دارید.

شاید با خودتان فکر کنید که این مقاله فقط به درد کسایی مخوره که گوشی آیفون دارند ، اما برخی از نرم افزار های اپل از جمله Apple music برای اندروید نیز قابل دسترس هستند و شما برای استفاده از این نرم افزار ها نیاز به ساخت اپل آیدی دارید .

اپل آیدی به چه دردی میخوره ؟
اپل آیدی در واقع شناسنامه گوشی و اطلاعات شما می باشد . با داشتن اپل آیدی تمامی اطلاعات شما از جمله نوت های شما ، تصاویر شما ، رمز های دسترسی به سایت ها ، ویدیو ها ، مخاطبین و … در اپل آیدی ذخیره می شود و تا زمانی که رمز و اطلاعات اپل آیدی خود را گم نکرده باشید به راحتی هر جایی که بخواهید با هر سیستمی می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

همچنین اگر شما از طریق اپ استور اقدام به خرید بازی یا نرم افزاری کرده باشید نیز می توانید هر وقت و هرجایی با هر دستگاهی به این بازی یا نرم افزار خریداری شده دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

بریم سراغ مراحل ساخت اپل آیدی
قبل از شروع به ساخت اپل آیدی باید یک سری نکات را حتما رعایت کنید تا در هنگام ساخت اپل آیدی به مشکل بر نخورید.

نکات ضروری هنگام ساخت اپل آیدی

حتما و حتما مراحل ساخت اپل آیدی را با یک فیلترشکن قوی و با کیفیت طی کنید .

حتما حتما برای ساخت اپل آیدی به آی پی آمریکا وصل بشید .

به دلیل تحریم بودن ایران ، هنگام ساخت اپل آیدی باید از اطلاعات تماس و آدرس یک شخص آمریکایی استفاده کنید که در ادامه به شما آموزش می دهیم که این اطلاعات را از کجا بردارید و استفاده کنید.

برای شروع ساخت اپل آیدی وارد سایت اپل آیدی شوید و یا apple id را در گوگل جستجو کنید و به اولین سایت وارد شوید.

در اینجا باید دنبال گزینه Create Your Apple Id بگردید و روی آن کلیک کنید .


در هنگام ساخت اپل آیدی به یک یا ایمیل نیاز دارید ؛ حتما از ایمیل یا جیمیلی استفاده کنید که رمز آن را همراه خود دارید ؛ برای تایید حساب اپل آیدی باید جیمیل خود را تایید کنید .

در مراحل ساخت اپل آیدی از شما کشور محل سکونت را می پرسد که به هیچ وجه نباید کشور ایران را انتخاب کنید و حتما کشور را بر روی آمریکا قرار دهید .



در بخش سوال های امنیتی سه باکس سوال و جواب برای شما فراهم شده است که باید از قسمت سوال یک سوال را انتخاب کنید و به آن جواب دهید .

سوال و جواب های انتخاب شده را حتما در یک برگه یادداشت و در جایی نگهداری کنید .

بعد ها برای دسترسی به اپل آیدی به آنها نیاز خواهید داشت .

در بخش انتخاب کشور و منطقه گفتیم که باید حتما کشور آمریکا را انتخاب کنید . حال به قسمت ثبت آدرس محل سکونت می رسیم که شما باید آدرس یکی از اقوام خود که در آمریکا زندگی می کنند را وارد کنید.

یا از سایت هایی که ادرس های فیک را به صورت رندوم در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید ، در اینجا ما وبسایت ….. را به شما پیشنهاد می دهیم که اطلاعات محل سکونت ، آدرس پستی و … را از این سایت بردارید.

در بخش شما تلفن نیز شما باید یک شماره آمریکا که به آن دسترسی دارید برای تایید حسابتان وارد کنید. در این بخش نیز می توانید شماره یکی از اقوام خود که در آمریکا زندگی می کنند را وارد کنید ، به شرطی که بتوانید کد تایید را از آن شخص بگیرید.

یا اگر همچین شخصی را ندارید ، می توانید از سایت های ارائه دهنده ی شماره مجازی آمریکا کمک بگیرید و یک شماره مجازی کرایه کنید و یا با هزینه بیشتر شماره مجازی خریداری کنید که به صورت دائم در دسترستان باشد و اکانت خود را تایید کنید ، البته کرایه کردن شماره مجازی هم کار شما را راه می اندازد.

تا اینجا روش ساخت اپل آیدی به صورت نرمال و با مرورگر رو به شما آموزش دادیم .

اما اگر شما گوشی آپل خریداری کرده باشید و بخواهید اپل آیدی بر روی آن ایجاد کنید ، کمی شرایط متفاوت است .

اگر گوشی را به صورت دست دو خریداری کرده باشید و گوشی روشن شده باشد ، می توانید در نرم افزار اپ استور اقدام به ایجاد اکانت و فعال سازی اپل آیدی خود کنید .

شما قطعا برای گوشی اپل خود نیاز به لوازم جانبی آیفون دارید ، برای خرید لوازم جانبی اپل می توانید به این دسته بندی از سایت کالانه مراجعه و لوازم جانبی مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت و بیشترین کیفیت خریداری کنید .

ساخت اپل آیدی هنگام راه اندازی گوشی آیفون

هنگامی که برای اولین بار گوشی خود را روشن می کنید ، در مراحل اولیه راه اندازی گوشی آیفون از شما می خواهد که اگر اپل آیدی از قبل دارید آن را وارد کنید که تمام اطلاعات گذشتتان را در گوشی نمایش دهد و در غیر این صورت باید گزینه ساخت اپل آیدی جدید را بزنید تا اپل آیدی جدید ساخته شود که تمامی مراحل آن به مانند قبل می باشد.

ساخت اپل آیدی با گوشی اندرویدی
برای ساخت اپل آیدی با گوشی اندرویدی و یا سایر دستگاه ها با سیستم عاملی بجز آیفون نیز شما می توانید اپل آیدی داشته باشید به این صورت که باید ابتدا وارد سایت ساخت اپل آیدی شده و تمامی مراحل را به مانند قبل از سر بگیرید و برای خود اپل آیدی بسازید.

هزینه ساخت اپل آیدی
ساخت اپل آیدی کاملا رایگان می باشد ، به این صورت که شرکت اپل هیچ هزینه ای برای ساخت اپل آیدی از کاربران خود دریافت نمی کند. اما در ایران ما به علت دسترسی نداشتن شماره های آمریکا جهت تایید اکانت خود شاید نیاز به خرید یک شماره مجازی داشته باشیم که با این شماره می توانید تعداد زیادی اکانت اپل آیدی ایجاد کنید.

به هر حال هزینه خرید و یا یک شماره مجازی آمریکا چندان بالا نیست ، تا 2 سال پیش امکان استفاده از شماره مجازی آمریکا به صورت رایگان فراهم بود ، اما الان مدت هاست که دیگر شماره مجازی های رایگان کار نمی کنند . اما سایت هایی هستند که می توانند به شما شماره مجازی کرایه دهند که هزینه کمی هم به همراه دارد.

جمع بندی
ساخت اپل آیدی به راحتی ساختن یک حساب گوگل می باشد ، با این تفاوت که به دلیل تحریم ها در ایران امکان تایید تلفنی را نداریم به همین علت ممکن است ساخت اپل ایدی کمی برای شما مشکل باشد ، که البته با کمی تلاش و و کنجکاوی می توانید خیلی راحت طرز استفاده از شماره مجازی را یاد بگیرید.

ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودین ؛ این مقاله توسط تیم مجله کالانه تهیه و منتشر شده است ، امیدواریم که مورد پسند شما واقع شده باشد. کالانه فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل می باشد که شما می توانید لوازم جانبی گوشی خود را در کالانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها خریداری کنید .

مقایسه طراحی ظاهری گلکسی اس 23

۳۷ بازديد

اولین بخشی که تغییر در اون دیده میشه، ظاهر و طراحی گوشیه که با حذف قاب و برآمدگی فلزی دوربین ها و یکپارچه شدن قسمت پشتی و قرار گرفتن جداگانه هر لنز در بدنه بیشتر شبیه نسخه Ultra شده و دیگه تفاوت نسخه های مختلف، زیاد نیست. یه محافظ فلزی دور لنز ها رو در برگرفته که هر چه بیشتر شبیه نسخه اولترا بشه و محافظت بیشتری هم از لنزها صورت بگیره. فلش LED مثل سال قبل کنار لنز اصلی در بدنه قرار گرفته. جنس قسمت پشتی مثل سال قبل از گلس با متریال خوش ساختی ساخته شده و پایین این قسمت هم لوگوی SAMSUNG دیده میشه. رنگ های استفاده شده در تمامی نسخه های امسال یکسانه و شامل رنگ های مشکی، سبز تیره، Cream و Lavender میشه.

گلکسی اس 23
گلکسی اس 23

سامسونگ برای فریم گوشی های پرچمدار امسال خودش از زره آلومینیومی جدیدی استفاده کرده که مقاومت نسبتا بیشتری در مقابل افتادن و ضربه داره. ساختار فریم تا حدودی عوض شده و مقداری تخت تر شده ولی خیلی تخت و تیز مثل گوشی های iPhone جدید نشده. با بزرگتر شدن اندازه گوشی نسبت به نسخه معمولی، وزن بیشتر شده و به حدود 196 گرم رسیده و که با توجه به اندازه و متریال به کار رفته خیلی سنگین نیست و هنوز هم خوش دسته و راحت میتونید با این گوشی کار کنید.

روی لبه راست دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا، لبه بالایی میکروفون، پایین گوشی اسپیکر اصلی، دو میکروفون، پورت تایپ سی و درگاه سیم کارت (که فقط از دو سیم پشتیبانی میکنه و مثل نسل قبلی از کارت حافظه جانبی خبری نیست) تشکیل شده. لبه چپ گوشی هم کویره و خبری نیست.

 

برای هر دو بخش پشت و جلو گوشی برای مقاومت بیشتر در مقابل خط و خش، از نسل جدید گوریلا گلس ویکتوس 2 استفاده شده. از گواهی IP68 که از نفوذ گرد و غبار و تا عمق 1.5 متری و 30 دقیقه از نفوذ آب جلوگیری میکنه هم استفاده شده و باعث میشه از لحاظ کیفیت ساخت و مقاومت گوشی هم خیالتون راحت تر باشه. در راستای شعار حفظ محیط زیست شرکت سامسونگ، گوشی های پرچمدار امسال از مواد بازیافتی بیشتری ساخته شدن.این طراحی زیبا نیاز به محافظت بسیار بالایی دارد ، پیشنهاد ما به شما این است که حتما بلافاصله بعد از خرید این گوشی حتما اقدام به خرید قاب گوشی برای گلکسی اس 23 خود نیز بکنید.

 

با یه سری تغییرات کوچک اما جالب این نسل از پرچمدارهای سامسونگ علاوه بر فاصله گرفتن از نسل قبلی و ادامه ندادن مسیر اپل که هر ساله بدون تغییرات ظاهری گوشی های خودش رو عرض میکنه، باعث شده یه یکپارچگی بین گوشی های این نسل سری S ایجاد بشه و مثل نسل های قبل انگار تافته های جدا بافته نباشند. گوشی S23 Plus با اندازه عادی و معقول خودش (که دیگه اکثر ما به این اندازه عادت کردیم)، میتونه انتخاب مناسبی برای افراد بیشتری باشه.

منبع : فروشگاه لوازم جانبی کالانه

انواع مختلف طراحی سایت در ایران !

۳۵ بازديد
انواع مختلف طراحی سایت با طراحان مختلف در ایران
1- اولین و باسابقه ترین شرکت طراحی وب سایت در ایران و یا قدیمترین طراح سایت.

وقتی به تبلیغات بعضی از دوستان و همکاران در این زمینه نگاه می کنیم تاریخ ثبت دامنه را به عنوان قدمت شرکت اعلام می کنند. و سایت هویز را مرجع قرار می دهند. در حالی که ما باید به دو نکته توجه داشته باشیم اینکه

دامنه مال 22 سال پیش خریداری شده مال یه شخص دیگری بوده و اصلا در سال 1998 طراحی وب در ایران مطرح نبوده زمانی که تازه اینترنت هم در ایران نبوده است

برای بررسی وضعیت وب سایت ها و دامنه ها و نوع فعالیت وب سایت به سایت مرجع archive.org بصورت عکس های روبرو جستجو کنید و نتایج و نوع فعالیت ها را ببینید.

پس نحوه فعالیت و حتی نوع فعالیت دامنه در سال های مختلف مورد بررسی قرار بدید حتما متوجه خیلی چیزهای تبلیغاتی و دروغ وب سایت ها را خواهید دید.


2- شرکت های طراحی سایت که سئو و بهینه سازی سایت راخودشان انجام نمی دهند.
تقریبا تمامی شرکت های طراحی در زمینه سئو در سایتشون مطلب دارند و حتما در مورد سئو مطالبی انتشار داده اند. اما چون سئو کار سخت و زمان بری است. اکثر شرکت ها کار سئو را به شرکت دیگری می سپارند تا از زمان و در آمد ناشی از طراحی و یا برنامه نویسی اختصاصی عقب نمانند. بیشتر از 90 درصد شرکت ها سئو کار نمی کنند و یا دانشی برای اجرای پروژه سئو ندارند.

3- شرکت های طراحی سایت که بصورت دلال عمل می کنند.
شرکت هایی هم داریم که اصلا کارشون چیز دیگری و در کنار دفترشون اتاقی برای طراحی سایت گذاشتند. این شرکت ها در کار اصلی خود یا ورشکسته اند و یا طمع دارند. و یا ارتباطات خاصی با سازمانها و شرکت های مختلف دارند. مثلا در بیمه و دفاتر بیمه در بازرگانی،شرکت هایی که خدمات به پزشکان می دهند و یا شرکت های که خدمات نظافت اداره جات ، بیمارستان ها و یا سازمان و اداره جات دولتی را دارند.هم خودشون را طراح معرفی می کنند

توصیه ضروری :بنابراین برای پیشرفت در کسب و کار خود حتما با شرکت های که طراحی وب سایت را بر پایه سئو (بهینه سازی سایت)انجام می دهند . و یا در سئو مارکت تبحر و ایده دارند همکاری کنید. این در صورتی است که بخواهید از سایت در آمد کسب کنید. و یا صرفا سازمان دولتی نیستید

4- شرکت های طراحی سایت که کارشون طراحی کارت ویزیت است.

شرکت ها و یا بهتر بگم اشخاصی داریم که کارشون چاب کارت ویزیت و یا چاب تراکت و چاپ بنر هستند خود را با طراحان سایت در یک رده قرار داده اند. ممکن است در کار طراحی و چاپ کارت ویزیت و ترکت و یا بنر خیلی در کارشون حرفه ای باشند. اما هیچ وقت سایت حرفه ای طراحی نخواهند کرد. توجه کنید که طراح کارت ویزیت با کد نویسی و طراحی سایت کانلا مقوله جداست و اصلا هیچ ارتباطی به همدیگر ندارد. کارت ویزیت با کاغذ و و طرح کاغذ و جنس کاغذ در ارتباط است ، در حالی که طراحی سایت با کد نویسی وعکس و مقاله و سرور و دامنه و هاست و دی ان اس و اینترنت در ارتباط است.

5- طراح های سایتی که کارشون گرافیک است و اصلا طراح وب نیستند.
اشخاص و یا افرادی داریم که کار گرافیکی انجام می دهند و معمولا هم در کار خودشون خبره هستند و طرح های بسیار زیبا هم می زنندو در واقع محتوای تصویری فوق العاده دارند. اما اونها با فوتوشاپ ، کورل و ابزار های گرافیکی کار می کنند، اما طراحان با کد ها وسرور و هاست وcss ، html ,javascript , خیلی زبان های برنامه نویسی کار دارند. ممکنه گرافیستی طرح psd سایت را بزند اما باید برنامه نویس همراه باcss,html,bootstrap,javascript, و یکی از زبان های برنامه نویسی طرح گرافیست را به سایت تبدیل کند.

6- اشخاص و یا شرکت هایی که کارشون فقط هاستینگ و فروش سرور است.
در اکثر سایت های فروش هاستینگ بخش طراحی وب و سئو هم دیده می شوند ، دوستان فنی و کارشناسان و کشانی که در هاستیگ و دیتاسنتر ها فعالیت دارند به خوبی می دانند که کار سرور و نگهداری و پشتیبانی و پاسخ به مشتریان و کاربران کاری بسیار سخت و پیچیده است. امنیت داده ها و امنیت وب سایت ها خیل مواقع پشتیبان سرور را تا صبح بیدار نگه می دارد. این افراد هم در کار خو می توانند خیلی خبره باشند . اما به دو دلیل نمی توانند طراحی سایت را بصورت حرفه ای اجرا کنند. 1-اصلا وقت کافی برای طراحی سایت ندارند 2-نسبت به دانش روز طراحی و بروز رسانی در طراحی شکی نیست از بقیه عقب می مانند.

7- اشخاص و یا شرکت هایی که کار هدایای تبلیغاتی انجام می دهند.
در خیلی از موارد دیدیم که افراد که کارشون تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی است برای جذب مشتریان خود سایت هم هدیه می دهند که این هم از عجایب طراحی وب سایت است. این افراد هم از نا اگاهی کار فرما ها و صاحبان کسب و کار در حوزه طراحی و سئو سوئ استفاده می کنند. ممکن بخش طراحی هم در دفتر کارشون باشه. اما آنها نصاب سایت هستند نه طراح.

8- افرادی که تنها کارشون پخش و چاب تراکت است.
در مواردی زیادی از پخش کننده تراکت می پرسید چه کار انجام می دهید می گویند طراحی وب هم کار می کنند. اما دلیل اصلی اینها اینه که چون با چابخانه ها در ارتباط هستند . طراحی وب سایت را هم در حوزه تبلیغاتی و جذب مشتری خود قرار داده اند. تبلیغات بازار یابی از روی کلمه و واژگان غلط مصطلح و یا عدم آگاهی افراد و شرکت در تفاوت طراحی سایت با طراحی تراکت و یا کارت ویزیت و صنعت چاپ.

9- اشخاص و افرادی که کارشون تولید محتوا برای اینستاگرام است.
معمولا کسانی که ادمین اینستاگرام هستند. به دنبال جذب مشتری برای صفحه خود ناچارند درخواست مشتریان خود را عملی کنند و همیشه دنبال وب سایت برای کسب و کار خود هستند. بنابراین برای ایجاد ارتباط مشتری خود را طراح سایت هم معرفی می کنند. تا بتوانند ادمین پیج های زیادی در اینستاگرام باشند تا از این راه به در آمد بیشتر برسند. اما همچنان در طراح وب سایت حرفه ای نیستند. کار دیگری دارند.

10- طراح های سایتی که فقط ادیت عکس و فیلم بلدند.
در بعضی مواقع شما به دنبال استخدام طراح وب سایت هستید و از کسی که دنبال کار طراحی سایت و استخدام در شرکت طراحی وب سایت است. درخواست رزومه می کنید و یا در مصاحبه استخدام ازش سوالاتی می پرسید که نوشته طراح وب هستم و می بینید که در شرکتی ادمین وب سایت بوده و عکس و محتوای سایت را ادیت می کرده. حتی بدون داشتن دانش فنی لازم بهینه سازی و اصول سئو و یا اصول تولید محتوا.

این افراد هم در مواقع لازم برای کسب در امد می توانند صنعت و یا کسب و کار شما را از بین ببرند.

11- کسانی که دوست طراح وب سایت دارند و خود را طراح سایت می نامند.
افرادی هم در خیلی از مجموعه ها برای کسب در آمد و یا هزینه های جاری خود خود را طراح سایت در محافل و مراسم ها معرفی می کنند و اعلام می کنند که فریلنسر هستند و طراحی سایت را در خونه انجام می دهند. اما در واقع هیچ شناختی از طراحی وبسیات ندارند و دوستانی دارند که در این حوزه فعالیت دارند. اما چون شم تبلیغاتی و یا شم اقتصادی دارند. می توانند بازاریابی کنند و شما را از مسیر اصلی دور کنند.

12- طراح های سایتی که یکسال طول کشیده برای کسی طراحی سایت انجام بدهند.
مورد داشتیم که شرکت و یا شخصی زنگ زده که من یکسال هست که طراحی را به شخصی دادم. که بعد از یکسال این سایت را به من تحویل داده و مبلغ ده میلیون دریافت کرده. وقتی بررسی می کنیم می بینیم چهار تا صفحه html و صفحات درباره ما، ، تماس با ما ، و صفحه اصلی زده ، و اساسا تیشه زده به کسب و کار سات ها و شرکت های طراحی وب و اعتماد عمومی را در مورد ما از بین برده است.

13- طراحان سایتی نصاب هستند و نه طراح وب.
این موضوع خیلی باب شده که من طراح سایت هستم وردپرس یا جوملا، دات نت نیوک و از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنیم که اکثرا نصاب هستند با یک دامنه و هاست یه نصب انجام می دهند و به مشتر ی پنل کاربری می دهند. و هیچ گونه اطلاعات و یا تجربه کاری در مورد برنامه نویسی ، کد نویسی ، و یا بازار های طراحی و html و یا css و یا زبان برنامه نویسی این نوع cms ها ندارند.

14- طراحان سایت که کانال تلگرام دارند.
اکثرا کسانی که کانال تلگرام در حوزه های مختلف آی تی دارند و از کاربران زیاد بهره می برند، دنبال مخاطبین حوزه فضای کسب و کار دیجیتال هستند خود را طراح وب معرفی می کنند. و این نوع طراحی اکثرا منجر به شکست و یا عدم کارایی اجرایی می شوند. به جز افرادی که در برنامه نویسی ربات های مختلف خدمات مختلفی به مشتریان ارائه می دهند. و می توانند . نسبتا طراحی مناسبی داشته باشند. در هر صورت تحقیق و درخواست رزومه کاری شرط عقل است.

15- کسانی که طراحی وبسایت را رایگان انجام می دهند.
وقتی می بینی که یه عده می گویند کار طراحی وب را برای شما رایگان انجام می دهیم، مطمئن قضیه پیچیده می شود. و در کنار کارهای دیگر این نوع خدمات تبلیغ می گردد مثل شرکت های هاستینگ که فقط نصی سیستم های مدیریت محتوا را انجام می دهند و در کنار این طراحی هزار تا مشکل و دلیل برای دریافت هزینه خدمات از شما درخواست می شود،که واقعا این یکی دیگه شاهکار حرفه ماست.

16- طراحی سایت 200 هزار تومنی تا یک میلیون تومانی.
در تبلیغات ادوردز در گوگل مشاهده می کنید تبلیغاتی که هزینه طراحی سایت را از 200 هزار تومان نوشتند. در حالی که همه اینها جذب مخاطب و مشتری است برای دریافت هزینه ها و اعلام و نشان کردن مشتری تا بتوانند مشتری بیشتری با هزینه ها و خدمات متنوع بگیرند و در آخر می بینید که شما هزینه برای با 10 سایت پرداخت کرده اید ، اما به هیچ جایگاه فروش و یا مشتری نرسیده اید.

17- کسانی هم داریم که کارشون اسمبل کردن و یا تعمیرات کامپیوتر است و طراح سایت هستند.
به بازار رضا و بازار های کامپیوتر سر می زنید و می بینید که تعمیر کار لپ تاپ و یا فروشندگان کامپیوتر هم سایت میزنند و یا به قول خودشون خود را برنامه نویس و پیشرو در این صنعت می دانند، و مشتری بی خبر و یا سال خورده ای که بصورت سنتی می پذیرد ، که باید کارش را به تعمیرکار سیستم و کامپیوترهای دست دوم بسپارد.

18- طراح های سایتی که تو کار شبکه و تعمیرات تلفن هستند.
یه جستجو می زنید در گوگل برای تعمیرات و یا نصب دوربین مداربسته و یا خدمات شبکه ، می بینید در داخل سایت این دوستان خدمات طراحی و بهینه سازی با یک لیک و توضیحات لازم و خیلی زیاد برای مشتریان به نمایش گذاشتند ،که اگر کار دوربین و تعمیرات نداشتند، از مشتری هزینه ای معادل 500 هزار تومان بایت طراحی بگیرند و از این راه امرار معاش داشته باشند.

19- تعمیر و نصب نرم افزار و تعمیرات موبایل و تبلت و کافی نت ها ، و اخیرا گیم نت ها که کار طراحی وب انجام می دهند.
این یکی آخر فیلم طراحی وب سایت است که شما به هر کدام از این اصناف مراجعه می کنید یک تراکتی هم چسپاندند و اعلام کردند که طراحی سایت با قیمت پایین، و توضیحات خیلی بازاری هم به شما می دهند و ممکن است برای طراحی سایت حتی کار شما را با هزینه کم و در خیلی موارد رایگان انجام بدهند.

20-کسانی که آموزش طراحی می دهند، اما فقط آموزش بلدند و خودشون طراحی بلد نیستند.
یک حوزه هم متاسفانه داریم که آموزش می دهند، البته خیلی از دوستان کارشناس هستند و تجربیات ارزنده ای هم دارند، کار اجرایی زیادی هم داشتند که آموزش طراحی را به نحو احسن و بصورت عملی انجام می دهند ، اما در بعضی جاها می بینیم آموزشگاه های طراحی سایت مطالعاتی بصورت تئوری داشتند که بصورت تئوری هم آموزش می دهند ، کاری که در دانشگاه ها سالیان سال مدارک علمی بدون خروجی عملی و مهندسان و دکترهای بیکار را به جامعه تزریق کرده انجام می دهند.

سوالات پیش فرض طراحی سایت
1-هدف از طراحی وب سایت چیست؟

هدف از طراحی هر نوع ب سایتی معرفی کسب کار ها خودمون برای رفتن ارتباط بیشتر سریع تر با مخاطبین ،مشتریان، و یا کاربران می باشد.

2-برای طراحی سایت چه چیزهایی لازم است؟

برای طراحی سایت فقط اقدام شما لازم است. همین بقیه کا رها را ما انجام می دهیم. 1-دامنه اسم سایت شما 2- هاست فضایی که سایت شما در آن قرار می گیرد3- مطالب در مورد کسب و کار خودتان

3-نیاز به طراحی وب سایت دارم،چیکار کنم؟

کافی است در خواست خود را ارسال کنید یا با شماره های موجود در سایت تماس بیرید. به همین سادگی. هاست و دامنه و عکس و مطلب

4-آیا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرقی با طراحی سایت معمولی دارد؟

فروشگاه اینترنتی یا همان سایت فروشگاهی هیچ فرقی با هم ندارند. تنها امکانات وجزئیات بیشتری دارند.

5-طراحی سایت چقدر طول می کشد؟

طراحی سایت بین یک هفته تا 3 ماه طول می کشد و بستگی به امکانات درخواستی کارفرما دارد. و ممکن است به بیش از یکسال هم طراحی وب ادامه پیدا کند. این در صورتی است که سایت خیلی خاص و امکانات خاصی در آن طراحی شود و یا برنامه نویسی اختصاصی داشته باشد.

6-پشتیبانی فنی سایت بعد از طراحی وبسایت آیا در پیشگامان انجام می شود؟

بله پشتیبانی فنی سایت در پیشگامان یکسال رایگان انجام می گردد و شما هیچ هزینه ای بابت پشتیبانی فنی پرداخت نمی کنی

مهم ترین نکات در طراحی سایت فروشگاهی

۳۱ بازديد
هیچ شکی نیست که در دنیای امروز تجارت آنلاین و کسب و کار های اینترنتی با سرعتی باورنکردنی در حال رشد هستند. این روزها برای هر نیازی می‌توانید سری به اینترنت بزنید و نیاز خودتون را برطرف کنید. روزگاری بود که صحبت از دلایل شکست پروژه فروشگاه آمازون نقل محافل بود اما حال یکی از بالاترین برند های دنیاست. در دهه اخیر فروشگاه ها‌ی اینترنتی بیشتر و بیشتر شدند و داشتن فروشگاه اینترنتی یکی از اصلی ترین نیاز های کسب و کار شماست. ما در این مقاله قصد داریم به طور خلاصه مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی را با شما در میان بگذاریم.قبل از طراحی سایت فروشگاهی و در معرض عموم گذاشتن محصولات خود، بایستی یک سری نیازهای اساسی این حوزه و نکات طراحی سایت را در مد نظر قرار دهید. تجربه‌ی کاربری یکی مهمترین آن نیاز ها است. شما بایستی خود را جای کاربران بگذارید و به جای آن‌ها فکر کنید. اینکه صرفا محصولاتی را به صورت بی هدف در سایت بچینید شمارا به موفقیت نمی‌رساند.فروشگاه اینترنتی باید طراحی مناسبی داشته و دسترسی به بخش‌های مختلف سایت برای کاربران راحت باشد. جملات واضح و مفهوم باشند تا ابهامی برای کاربر ایجاد نشود. بیشترین نکاتی که به آن خواهیم پرداخت مربوط به حوزه‌ی تجربه‌ی کاربری هستند.دومین نیاز اساسی و از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی که باید مد نظر قرار گیرد بخش سئوی سایت است. سئو یعنی بهینه‌سازی موتورهای جستجو به زبان ساده یعنی کاربران هنگام جستجو درباره‌ی کالا یا نیاز مورد نیازشان با سایت شما روبرو شوند که این کار به کمک بالابردن رتبه‌ی گوگل و به کمک تولید محتوای مناسب و استفاده از کلمات کلیدی بدست می‌آید.وقتی کاربران نیاز خود را جستجو می‌کنند با انبوهی از پیشنهادها از سوی موتورهای جستجو روبرو هستند و در این زمان یک یا دوجمله‌ی معرفی سایت شما تنها راه ارتباط شما با مشتریان احتمالی است . پس برای همین بهتر است در توصیف خدمات خود از جملاتی استفاده کنید که احساسات برانگیز باشد و کاربر را به سوی خود جلب کند. استفاده از جملات طولانی و با لحن جدی و خشک کاربران را از شما دور می‌کند. شما در تولید محتوا و ارائه‌ی خدمات هم بایستی کاربران و هم گوگل را در نظر بگیرید. یک سایت عالی به این دو نیاز به خوبی پاسخ می‌دهد و برای پاسخگویی به این نیازها و داشتن یک وبسایت فروشگاهی موفق باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه به صورت مفصل بحث و بررسی می‌شود.اگر همچنان برای داشتن وبسایت قانع نشده اید به شما توصیه می‌کنیم تا از مقاله “۱۰ دلیل برای اینکه به وبسایت نیاز دارید” دیدن کنید. 
طراحی سایت فروشگاهی 
 سرعت بالا یکی از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی استاولین موردی که کاربر انتظار دارد و بسیار بدیهی است بالا بودن سرعت لود شدن سایت است. اگر برای خرید یک لباس به یک سایت فروشگاهی مراجعه کنید انتظار برای ظاهر شدن عکس‌ها و بالا آمدن سایت و انجام مراحل پرداخت بسیار طاقت فرسا خواهد بود و کاربر به راحتی در بخاطر تعلل حتی چند ثانیه ممکن است سایت شما را ببندد و به سایت رقیب شما را باز کند. بنابراین باید در طراحی سایت توجه داشت کهقالب سایت سنگین نباشد.برنامه نویسی بهینه  باشداز پلاگین‌های اضافه استفاده نشودحجم عکس ها و ویدیو ها کم باشداز سرویس هاستینگ پر سرعت و معتبر استفاده شودکه همه و همه می‌تواند حجم سایت را کاهش دهد و سرعت بالا لود آن را بهتر کند.طراحی  ریسپانسیوطبق آماری که شرکت گوگل ارائه داده ۵۰% جستجوهای صورت گرفته و سایت‌های بازدید شده از طریق موبایل بوده‌اند. این نکته اهمیت ریسپانسیو بودن سایت را نشان می‌دهدریسپانسیو بودن یه زبان ساده یعنی طراحی شما باید به گونه‌ای باشد که در قالب‌های مختلف بگنجد. فارغ از اینکه بیشتر مراجعه کنندگان به سایت شما از طریق موبایل به شما لینک می‌شوند موتور جستجوی گوگل نیز سایت‌های ریسپانسیو را در نتایج جستجو بالاتر از سایت‌های معمولی قرار می‌دهد و این گام مهمی در بهبود استراتژی سئوی سایت فروشگاهی‌تان محسوب می‌شود. 
سرچ با موبایل 
 داینمیک بودن سایتداینمیک به صورت لغوی به معنای پویا و متحرک است که در برابر واژه‌ی استاتیک قرار می‌گیرد. وبسایت شما زمانی پویا تلقی می‌شود که امکان توسعه و بهبود داشته باشد مثلا اضافه شدن قسمت وبلاگ یا خدمات جدید.این پویایی می‌تواند در ظاهر وبسایت نیز در نظر گرفته شود. سایت‌های فروشگاهی برتر معمولا از یک قالب شناور استفاده می‌کنند که چندین مطلب و خدمات برای کاربر نمایش داده می‌شوند و هر بار این خدمات و پیشنهادات سایت با پیشنهادات جدید جایگزین می‌شود و برای کاربر مراجعه‌ی هرروزه به این سایت تکراری نباشد. نشان دادن جدیدترین مطالب وبلاگ دربالای سایت و معرفی داغ ترین و پرمخاطب ترین محصولات و خدمات نیز از جمله ترفندهای مفید برای جذابیت سایت شما و کشش بیشتر مشتریان برای جستجو در بین خدمات شماست.وبلاگ از اساسی ترین نیاز ها در طراحی سایتوبلاگ شما مانند یک مجله‌ی اختصاصی روشی برای ارتباط با کاربران است. شما در وبلاگ خود می‌توانید مطالب آموزشی، راهنما و نقد و بررسی‌های کامل تری ارائه دهید که باعث می‌شود اعتماد کاربران نیز بیشتر جلب شود. وبلاگ باعث می‌شود مطالب سایت شما فقط به معرفی بسنده نشود و بتوانید محتوایی گسترده تر تولید کنید که موجب توسعه‌ی کسب و کار و ارتباط با مشتریان می‌شود. طراحی ظاهری سایت فروشگاهی مهمترین فاکتور برای طراحی سایت سادگی و ظرافت است. کاربر شما هنگام مراجعه به سایت نباید گیج و سردرگم شود و بایست به راحتی نیازهای خود را پیدا و جستجو کند. مطالب و خدمات ارائه شده‌ی سایت شما باید یک سلسه مراتب دسته بندی منظم و قابل فهم داشته باشند و باکس جستجو نیز در دید کاربر قرار گیرد و باکس جستجو نیز به گونه ای طراحی شود که هنگام جستجوی کاربر نتایج اولیه را نشان دهد.اهمیت جذابیت ظاهری سایت نیز بر کسی پوشیده نیست. تصاویر که در سایت آپلود می‌شوند باید بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشند و تنوع آن‌ها نیز برای کاربران مهم است. تصاویر گوناگون از یک محصول از زوایای مختلف با کیفیت بالا که قابلیت بزرگنمایی زیادی دارد به کاربر این حس را القا می‌کند که آن را در دست خود گرفته و آن را نگاه می‌کندقسمت قرار گیری دسته بندی‌ها، جای قرار گیری لوگو در سایت، استفاده از حداقل ۳ فونت جذاب برای مطالب سایت و همچنین انتخاب رنگ مناسب موارد مهم دیگری است که در طراحی ظاهری سایت باید به آن توجه داشت که همین مورد آخر که به ظاهر ساده است اما بحث روانشناسانه ایست که باید نسبت به خدمات سایت رنگ مرتبطی را پیدا کنید.در ادامه به شما توصیه میکنیم تا از مقاله “طراحی رابط کاربری جذاب”  دیدن کنید 
پشتیبانی مشتری 
 روند خرید و پرداخت در سایت فروشگاهی یکی از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی، روند خرید و پرداخت محصول می‌باشد، تصور کنید کاربری که به سایت شما مراجعه کرد و از کیفیت خدمات شما راضی بود حال اقدام به خرید کالای مورد نظر خود می‌کند اما با فرآیند پیچیده و پر ابهامی مواجه می‌شود، اینجاست که تمام رشته های شما پنبه می‌شود!کاربر انتظار دارد مسیر نهایی کردن خرید راحت و بدون پیچیدگی باشد و بتواند خریدهای خود را بازرسی کند. پس حتما این امکان را فراهم کنید که کاربر در هر لحظه بتواند سبد خرید خود را مشاهده کند و مراحل پرداخت به صورت سلسه مراتب منظم و بدون پیچیدگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرد. پس از تسویه حساب و نهایی شدن سفارش، اطلاعات پیگیری سفارش و گزارش لحظه به لحظه از روند ثبت، بسته بندی و ارسال سفارش بایستی برای کاربر فراهم شودخدمات پس از فروش شما کاربران و مشتریانتان یک بار مصرف نیستند! شما آنها را تنها برای یک معامله نمی‌خواهید.کاربران نیز تنها یک بار برای بر طرف کردن نیازهایشان به سراغ فروشگاه های اینترنتی نمی‌آیند. این ارتباط همیشگی است اما نکته‌ای که وفاداری مشتری را برایتان به ارمغان می آورد، نشان دادن حسن نیت و وفاداری از جانب خودتان است. امکان پشتیبانی آنلاین یا آفلاین در سایت و آسان بودن راه ارتباطی تلفنی و اینترنتی با سایت اعتماد کاربر را جلب می‌کنداین کار نشان میدهد که شما همواره با آن‌ها هستید و در صورت بروز مشکل به یاری‌شان می آیید. این اعتماد که ایجاد شد امکان ملاقات مجددتان دور از ذهن نیست. با ارتباط با مشتریان امکان بررسی بازخوردها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات به دست می‌آید که به بهینه سازی خدمات سایت شما کمک می‌کند.کلام آخرطراحی سایت فروشگاهی از مهمترین اقدامات یک کسب و کار آنلاین می‌باشد و اجرای صحیح اون نیاز به وقت و دقت زیادی دارد.اگر قصد راه‌اندازی یک وب سایت را دارید اما مهارت لازم برای اجرای اون را ندارید، مجموعه پیشگامان یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست، تمام نکات طراحی سایت و اصول مهم آن که در این مقاله‌ی آموزشی گفته شده، در خدمات پیشگامان مو به مو رعایت شده است و شما می‌توانید از کیفیت وب سایت خود مطمئن باشید. سایت شما در بالاترین نتایج موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت و کاربران شیفته‌ی طراحی و محتوای آن خواهند شد.از شما ممنونیم که این مقاله را تا آخر مطالعه کردید، حال از شما میخوایم تا نظرات خودتون و نکاتی که فکر می‌کنید رعایت اون در طراحی سایت ضروریست رو با ما در قصد کامنت به اشتراک بذارید.