مقایسه طراحی ظاهری گلکسی اس 23

۴۳ بازديد

اولین بخشی که تغییر در اون دیده میشه، ظاهر و طراحی گوشیه که با حذف قاب و برآمدگی فلزی دوربین ها و یکپارچه شدن قسمت پشتی و قرار گرفتن جداگانه هر لنز در بدنه بیشتر شبیه نسخه Ultra شده و دیگه تفاوت نسخه های مختلف، زیاد نیست. یه محافظ فلزی دور لنز ها رو در برگرفته که هر چه بیشتر شبیه نسخه اولترا بشه و محافظت بیشتری هم از لنزها صورت بگیره. فلش LED مثل سال قبل کنار لنز اصلی در بدنه قرار گرفته. جنس قسمت پشتی مثل سال قبل از گلس با متریال خوش ساختی ساخته شده و پایین این قسمت هم لوگوی SAMSUNG دیده میشه. رنگ های استفاده شده در تمامی نسخه های امسال یکسانه و شامل رنگ های مشکی، سبز تیره، Cream و Lavender میشه.

گلکسی اس 23
گلکسی اس 23

سامسونگ برای فریم گوشی های پرچمدار امسال خودش از زره آلومینیومی جدیدی استفاده کرده که مقاومت نسبتا بیشتری در مقابل افتادن و ضربه داره. ساختار فریم تا حدودی عوض شده و مقداری تخت تر شده ولی خیلی تخت و تیز مثل گوشی های iPhone جدید نشده. با بزرگتر شدن اندازه گوشی نسبت به نسخه معمولی، وزن بیشتر شده و به حدود 196 گرم رسیده و که با توجه به اندازه و متریال به کار رفته خیلی سنگین نیست و هنوز هم خوش دسته و راحت میتونید با این گوشی کار کنید.

روی لبه راست دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا، لبه بالایی میکروفون، پایین گوشی اسپیکر اصلی، دو میکروفون، پورت تایپ سی و درگاه سیم کارت (که فقط از دو سیم پشتیبانی میکنه و مثل نسل قبلی از کارت حافظه جانبی خبری نیست) تشکیل شده. لبه چپ گوشی هم کویره و خبری نیست.

 

برای هر دو بخش پشت و جلو گوشی برای مقاومت بیشتر در مقابل خط و خش، از نسل جدید گوریلا گلس ویکتوس 2 استفاده شده. از گواهی IP68 که از نفوذ گرد و غبار و تا عمق 1.5 متری و 30 دقیقه از نفوذ آب جلوگیری میکنه هم استفاده شده و باعث میشه از لحاظ کیفیت ساخت و مقاومت گوشی هم خیالتون راحت تر باشه. در راستای شعار حفظ محیط زیست شرکت سامسونگ، گوشی های پرچمدار امسال از مواد بازیافتی بیشتری ساخته شدن.این طراحی زیبا نیاز به محافظت بسیار بالایی دارد ، پیشنهاد ما به شما این است که حتما بلافاصله بعد از خرید این گوشی حتما اقدام به خرید قاب گوشی برای گلکسی اس 23 خود نیز بکنید.

 

با یه سری تغییرات کوچک اما جالب این نسل از پرچمدارهای سامسونگ علاوه بر فاصله گرفتن از نسل قبلی و ادامه ندادن مسیر اپل که هر ساله بدون تغییرات ظاهری گوشی های خودش رو عرض میکنه، باعث شده یه یکپارچگی بین گوشی های این نسل سری S ایجاد بشه و مثل نسل های قبل انگار تافته های جدا بافته نباشند. گوشی S23 Plus با اندازه عادی و معقول خودش (که دیگه اکثر ما به این اندازه عادت کردیم)، میتونه انتخاب مناسبی برای افراد بیشتری باشه.

منبع : فروشگاه لوازم جانبی کالانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.