قیمت پوشاک صنعتی به چه مواردی بستگی دارد ؟

۲۵ بازديد

پوشاک صنعتی چیست؟

پوشاک صنعتی  به پوشاکی گفته میشود که در زمان فعالیت های کاری پوشیده میشود، و میتواند در انواع لباس کار تبلیغاتی، لباسکار صنعتی، محافظتی و همچنین فرم های کارگری، کارمندی و اداری مورد استفاده قرار بگیرد. 

تولیدی لباس کار دوخت یادگار  یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع لباس کار  ایمنی و اداری است و میتواند و آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بهبود کسب کارها است. 

انواع پوشاک صنعتی

هر صنعت و کسب و کاری لباس کار مخصوص خود را دارد و همچنین لباس هر شخص در هر مجموعه بیانگر فعالیت و مسئولیت او در مجموعه است. به عنوان مثال با ورود به مجموعه ای به راحتی میتوانید، به عنوان مثال فردی را که در سمت نگهبان فعالیت دارد را از به دلیل لباس متفاوتی که به تن دارد تشخیص دهید. در ادامه به برخی از انواع لباسکار خواهیم پرداخت.

لباس کار صنعتی

این لباس ها برای افرادی که در بخش هایی از جمله: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت دارند مناسب هستند. به این دلیل که این افراد در مقایسه با سایر افراد بیشتر در معرض مواد شیمیایی و خطرناک قرار دارند. به همین دلیل هم باید از لباس هایی با مرغوبیت بیشتر استفاده کنند. 

لباسکار یکسره

لباس کار یکسره به نوع خاصی از لباس ها گفته میشود که به صورت شلوار و معمولا دو بنده به هم متصل هستند. و بخش هایی از آستین ها و سرشانه های آنها دارای پوشش نیست و از جنس پارچه کششی و قابل انعطاف تولید میشوند و به همین دلیل هم ازادی عمل زیادی را برای افرادی که از آنها استفاده میکنند فراهم میکنند.

کاپشن کار تک

کاپشن کار به لباس تک گفته میشود که در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار میگیرد و از جنس هایی مانند: کتان، فلامنت، پلی استر و جین ساخته شده باشد. این لباس ها برای شرایط آب و هوایی مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. 

زمان تعویض پوشاک صنعتی

در چندین سال قبل، لباس کار کارمندان و کارگران تا زمانی تعویض می شد که حتما دچار آسیب دیده باشد و یا پاره شود و دچار ساییدگی و سوختگی شود و یا به مدت دو سال این لباس مورد استفاده قرار میگرفت. اما بعدها مدیران متوجه این موضوع شدند که تعویض لباس کارمندان و کارگران حداقل سالی یک بار می تواند تاثیر خوبی در روند کاری آنان بگذارد و موجب افزایش بازدهی نیز گردد، از همین روی تصمیم به انجام چنین کاری گرفتند. پس پیشنهاد ما به شما این است که بهتر است در فکر تعویض لباس های کارکنان باشید که این کار تاثیر خوبی بر روحیه ی آنها خواهد داشت.

ضرورت استفاده از پوشاک صنعتی

همانطور که گفتیم استفاده از لباس کار دارای اهمیت بسیار زیادی است و با استفاده از آنها از جان انسان ها محافظت کرد، از این لباس ها به منظور جلوگیری از حوادثی مانند: آتش سوزی، برق گرفتگی، پرت شدن ارتفاع و… تولید میشوند.

با توجه اینکه محیط های کاری مختلف دارای دما و شرایط محیطی متفاوتی هستند، میتوان با تیره یا روشن در نظر گرفتن لباسهای کار افراد با توجه به دما فعالیت آنها را مشخص کرد، به عنوان مثال لباسکار یک آتشنشان یا فردی که در تاسیسات ساختمانی فعالیت دارد متفاوت است.

ویژگی های پوشاک صنعتی حرفه ای 

در هنگام خرید پوشاک صنعتی به نکات زیر توجه داشته باشید

  • از خرید لباس گشاد یا تنگ خودداری نمایید. و حتما لباس کار اندازه و متناسب را خریداری نمایید.
  • پوشاک صنعتی را از یک فروشگاه مطمئن خریداری نمایید 
  • توجه داشته باشید که هیچ مواد قابل اشتعالی در تولید لباس کار به کار نرفته باشد.
  • اگر قصد خرید لباس کار نسوز را دارید حتما کلاه و کفش و دستکش مخصوص را هم خریدری نمایید.

پوشاک صنعتی

بهترین پوشاک صنعتی

بهترین پوشاک صنعتی، لباسی است که دارای جنس پارچه، دوخت و کیفیت مناسبی باشد. 

چرا پوشاک صنعتی ارزان نخریم؟

کارگران و کارمندان در هر سمتی باشند، باید لباس های خود را هر روز استفاده میکنند. به همین دلیل هم طبیعی است که لباس ها خیلی سریع فرسوده و غیر قابل استفاده شوند، اما در صورتی که از لباس های کارکنان با کیفیت استفاده و حتی قیمت بالاتر استفاده کنید، خیلی نیاز به تعویض خواهد داشت. 

برای خرید پوشاک صنعتی می توانید به تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران مراجعه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کار پوشاک صنعتی به آدرس زیر مراجعه کنید :

https://dookhteyadegar.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d9%88%d8%b4%d8%a7%da%a9-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/

لباس کار و تجهیزات آتش نشانی

لباس های اتش نشانان میتواند آنها را در برابر خطرات و آتش سوزی ها محافظت کند، البته در شغل آتش نشانان مسئولیت های متفاوتی از جمله: خاموش کردن آتش، گرفتن حیوانات وحشی و نجات افراد از آسانسور و… وجود دارد، که با توحه به فعالیت نیاز به استفاده از لباسهای متفاوتی است. 

تجهیزات مختلفی برای عملیات آتش نشانی مورد استفاده قرار میگیرد که شامل کپسول مخصوص آتش نشانی، برانکارد، پتوی ضد حریق، چراخ قوه ضد انفجار، جبه کمک اولیه، سه پایه نجات، نردبان، قلاب مارگیری و ….. نیز می باشد.

قیمت پوشاک صنعتی به چه عواملی بستگی دارد؟

هنگام خرید لباس کار باید به این توجه داشته باشیم که لباس کاری که انتخاب می کنیم چه جنسی، چه مدلی و به چه تعدادی قصد خرید آن را داریم. چون همه این موارد می تواند روی قیمت آن تاثیر داشته باشد. برای خرید لباس کار و پوشاک صنعتی  ارزان قیمت پیشنهاد می شود که از تولیدی لباس را تهیه کنید چون در کاهش بودجه نقش مهمی دارد. خرید از تولیدی دوخت یادگار  این امکان را برای شما فراهم می سازد که تعداد بیشتر در رنگ و ساز مختلف با قیمت پایین تر و کیفیت مناسب داشته باشید.

هزینه تولید پوشاک صنعتی با توجه به نوع آن تغییر می کند و این می تواند بر قیمت خرید پوشاک صنعتی تاثیر گزار باشد.جنس پارچه ، تکنیک دوخت ،تعداد تکه های لباس ، شخصی سازی لباس کار مثل دوخت یا چاپ برند روی پوشاک صنعتی، سایز بندی لباس و یا ویژگی های لباس کار صنعتی ، مثل نسوز بودن ، دوخت لباس کار سرهمی یا دوبنده ،شرایط آب و هوایی و… همگی در هزینه تولید و خرید پوشاک صنعتی موثر است .

برای اطلاع از قیمت پوشاک صنعتی در تولیدی دوخت یادگار که یکی از بهترین تولید کنندگان لباس کار در تهران می باشد ، با واحد فروش در ارتباط باشید .

 

در خرید پوشاک صنعتی، چه آنلاین و چه در فروشگاه به صورت حضوری ، به راحتی متوجه خواهید شد که چه تنوع بالایی در این نوع پوشاک به وجود آمده است. برای برخی افراد، این می تواند دلیلی برای تصمیم گیری عجولانه آنها باشد. با این حال، این کار نباید باسرعت  انجام شود. شما باید نقش یک خریدار باهوش و مسئولیت پذیر را بازی کنید. اجازه ندهید پولتان هدر برود. برای اینکه خرید بهترین پوشاک صنعتی را برای شما به ارمغان بیاید، حتما عواملی را که در زیر به آنها اشاره خواهد شد در نظر بگیرید.

 

اجاره ون از مجموعه الوون یک تجربه متفاوت

۲۰ بازديد

خودرو ون چیست؟

ون یا کاروان نوعی وسایله نقلیه به حساب میاد که داخل کابین آن تشکیل شده از سه ردیف صندلیه که در مدل های مختلف به شما ظرفیت 10 الی 17 نفره را میدهد.تا به امروز مدل های بسیار متنوع و زیادی توسط کمپانی های مختلف طراحی و تولید شده،که هرکدام از آنها دارای قابلیت و ویژگی های خاص هستند که این مدل ها را از یک دیگر متمایز میکند.برای مثال میتوانیم به ون هایی که در خط های تاکسی رانی فعالیت میکنند اشاره کنیم که با قابلیت جای دهی برای مسافران بیشتر طراحی شده اند.

برخی دیگر از این مدل های ون برای گردشگری طراحی شده اند و مورد استفاده قرار میگیرند.ون هایی که برای گردشگری در بازار موجود هستند اکثر ساخت کمپانی های بزرگ و معتبر خودور سازی هستند و متاسفانه در کشور ما بخواطر نرخ بالای ارز قیمت این ون ها بسیار بالا هستند و از اکثر افرادی که در حوزه گردشگری فعالیت میکنند توانایی خرید این ون گردشگری را ندارند.ما در مجموعه الوون این امکان را فراهم نموده ایم تا تمامی افراد با اجاره ون برای گردشگری بتوانند از این ون ها استفاده کنند و تجربه یک مسافرت متفاوت را برای خود رقم بزنند. کرایه ون برای یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که خرید ون از عهد آنها خارج است و علاقه زیادی به گردشگری دارند.

 ویژگی های اجاره کردن ون:

حمل و نقل شخصی:

با اجاره ون در اختیار دیگر نیاز نیست که نگران اجاره کردن تاکسی در شهر های دیگر باشید، زیرا وسیله نقلیه شما همیشه همراهتان است. به این ترتیب میتوانید هر زمانی که بخواهید برنامه و مقصد خود را تغییر بدهید و هر تعداد مقصدی که نیاز دارید ترکیب نمایید.

قیمت مقرون به صرفه اجاره ون:

یکی از دلایل اینکه ما باید ون اجاره کنیم این است که هزینه بلیط های هواپیما و قطار بسیار بالا رفته است به همین دلیل است که از اجاره ون استقبال های فراوانی میشود. و از طرفی دیگر شما با استفاده از ون میتوانید از زیبایی جاده نیز لذت ببردید، اما در سفر کردن با هواپیما و یا قطار شما تمامی این جلوه های زیبا را ازدست میدهید و هزینه بیشتری نیز باید بپردازید.

دسترسی به امکانات مختلف:

همانطور که در قسمت بالا به این موضوع اشاره کردیم با کرایه ون شما تمام وسایلی که برای زندگی روز مره نیاز دارید را در اختیار دارید، و اینم امکانات فقط به خوابیدن خطم نمیشود. برای مثال شما در هر زمان و هر مکانی که دوست داشته باشید میتوانید توقف کنید یا هرزمان هر چیزی که بخواهید در دسترس شما هست مانند دارو خانه،بیمارستان،سوپر مارکت،و…

اصلا چرا ون اجاره کنیم!؟

بله شاید اولین بار باشد که اسم خدماتی به نام اجاره ون به گوشتان خورده است و طبیعتا در حال مقایسه این سبک سفر یا گردش با روش های قبلی خودتان هستید.

اجازه بدهید در اینجا من هم چند مورد از ویژگی ها و امتیاز های مهمی که اجاره کردن ون برای شما به همراه دارد را مطرح کنم تا با بررسی دقیق تر جهت کرایه ون اقدام کنید.

امنیت یالا

اول از تیک گزینه امنیت را بزنیم که مهم ترین مورد برای سرویس های اجاره ون و بخصوص سفر هاست.

  • تمام صندلی های ون و سرنشینان آن تحت پوشش بیمه هستند.
  • با تجربه ترین و حرفه ای ترین رانندگان فرمان اتومبیلی که در آن نشسته اید را به دست دارند.
  • ون های تویوتا هایس و هیوندای h350 نمره امنیتی بسیار خوبی از نظر استحکام بدنه کسب کرده اند بطوری که هنوز هم در کشور های اروپایی از این خودرو ها برای ترانسفر و سفر بهره گرفته می شود.

مقرون به صرفه بودن

در نظر می گیریم که یک گروه 10 الی 14 نفری قصد سفر به کویر را دارند.

این افراد لازم است 3 خودرو را برای سفر راهی جاده کنند در حالی که اجاره یک ون می تواند ظرفیت 14 تا 17 نفر را در اختیار آن ها قرار دهد.

این موضوع با توجه به قیمت امروز بنزین در کشور مورد قابل تاملی است.

جمع بودن گروه در کنار هم

موردی که شاید اول از همه به ذهن خودتان رسیده باشد مزیت جمع بودن گروه در کنار یکدیگر در طول کل سفر است.

به جای این که هر 3 نفر با یک خودرو سفر کنند، یک ون می تواند 4 خانواده 3 نفری را در کنار یک دیگر با امکانات رفاهی خوب و صندلی های راحت در کنار هم جمع کند.

داشتن یک راهنما در کل سفر

رانندگانی که برای سرویس های اجاره ون ارسال می شوند، متخصص در امور گردشگری و توریست هستند.

این افراد تمام جازبه های گردشگری ایران را می شناسند و می توانند راهنمای شما در طول کل سفر برای گردش و زمان بندی درست در سفر باشند.

اجاره ون غرب تهران

درخواست خدمات اجاره ون در غرب تهران بسیار قابل توجه بوده است و از این لازم به ذکر است که ارسال ون با راننده به این مناطق تهران در زمان کمتر از چند ساعت انجام پذیر است.

گرچه تهران رنت ون سرویس های خود را در تمام مناطق استان تهران با سریع ترین خدمات رسانی ارسال می کند، اما اشاره ویژه به منطقه غرب تهران خالی از لطف نبود.

اجاره ون ساعتی

اجاره ون بصورت ساعتی برای فیلم برداری و پروژه هایی که فقط چند ساعت نیاز به ون تشریفاتی دارند در تهران رنت ون بصورت با راننده جهت عدم دریافت چک و نیاز به ضمانت، انجام پذیر است.

همچنین درخواست هایی مبنی بر ارسال ون جهت یک ترانسفر کوتاه در تهران داشته ایم که این موضوع هم می تواند بدون دریافت هزینه کل روز (در صورت وجود خودرو بیکار) و بصورت ساعتی قابل انجام است.

اجاره ون ارزان:

اگر دوست دارید که یک سفر دسته جمعی را تجربه کنید اما در حال حاضر هزینه کافی را برای سفرتان ندارید ما به شما پسشنهاد میکنیم ون های ارزان را برای اجاره ون سبز را انتخاب کنید این ون ها اگر چه مانند ون های لوکس امکانات رفاهی متعددی ندارد اما برای رفت و آمد بسیار مناسب هستند.اگر هدف از مسافرت دسته جمعی بودن با یکدیگر باشد این ون ها گزینه ی بسیار مناسبی هستند و همچنین قیمت اجاره ون مناسبی نیز دارند.


برای کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت الوونمراجعه کنید.



کدام لوازم جانبی موبایل را بخریم ؟

۲۴ بازديد
این سوالی است که بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند دارند. لوازم جانبی موبایل می‌توانند از گوشی‌تان محافظت کنند، امکانات و قابلیت‌های آن را افزایش دهند و ظاهر و استایل آن را تغییر بدهند. اما با توجه به تنوع و تعداد زیاد این لوازم، گاهی انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها سخت می‌شود. در این مقاله قصد داریم به شما راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل را ارائه دهیم و به شما بگوییم کدام لوازم جانبی برای گوشی‌تان ضروری، کدام‌ها مفید و کدام‌ها جذاب هستند.

لوازم جانبی موبایل شامل چه چیزهایی است؟

لوازم جانبی موبایل به طور کلی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

- لوازم جانبی حفاظتی: این دسته شامل قاب، کاور، گارد، گلس، کیف و هر چیز دیگری است که از بدنه و صفحه نمایش گوشی در برابر ضربه، خط و خش، گرد و خاک و عوامل خارجی محافظت می‌کند. این لوازم جانبی علاوه بر حفاظت، می‌توانند ظاهر گوشی را هم زیباتر کنند. برای خرید این لوازم جانبی باید به سایز، جنس، طرح، رنگ و کارکرد آن‌ها توجه کنید. کالانه معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل در ایران
- لوازم جانبی شارژ: این دسته شامل باتری، شارژر (آداپتور و کابل)، پاوربانک و هر چیز دیگری است که به شارژ گوشی کمک می‌کند. این لوازم جانبی بسیار مهم هستند زیرا باتری گوشی منبع تغذیه آن است و باید همیشه شارژ باشد. برای خرید این لوازم جانبی باید به ظرفیت، سرعت، سازگاری و کارآمدی آن‌ها توجه کنید.
کدام لوازم جانبی موبایل را بخریم؟

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی ما شده‌اند و برای استفاده بهینه از آن‌ها نیاز به لوازم جانبی مناسب داریم. لوازم جانبی موبایل محصولاتی هستند که با اتصال به گوشی یا تبلت، قابلیت‌های آن را ارتقا می‌دهند، از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کنند و گاهی هم ظاهر آن را زیباتر می‌کنند. در بازار ایران، انواع مختلف لوازم جانبی موبایل با قیمت‌های متفاوت وجود دارند که برای خرید آن‌ها باید به چند نکته توجه کرد.

برخی از لوازم جانبی موبایل که معروف‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها هستند عبارتند از:

- قاب، کاور و گلس: این لوازم جانبی برای حفاظت از بدنه و صفحه نمایش گوشی در برابر خط و خش، شکستگی، گرد و خاک و رطوبت استفاده می‌شوند. همچنین با تغییر رنگ و طرح آن‌ها می‌توانید استایل گوشی خود را تغییر دهید. برای خرید این لوازم جانبی باید به سایز، جنس، کارکرد و کیفیت ساخت آن‌ها دقت کنید.
- شارژر، پاوربانک و کابل: این لوازم جانبی برای شارژ گوشی در منزل، محل کار، خودرو یا هر جای دیگر که دسترسی به برق ندارید نیاز دارید. شارژر باید با ولتاژ و جریان مناسب با گوشی سازگار باشد تا عمر باتری را کم نکند. پاوربانک هم باید ظرفیت و سرعت شارژ مناسب داشته باشد. کابل هم باید با درگاه گوشی همخوانی داشته باشد و از جنس مقاوم باشد.
- هندزفری، هدفون و اسپ*******: این لوازم جانبی برای پخش صدای گوشی به صورت شخصی یا عمومی استفاده می‌شوند.
اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل را دارید می توانید از این صفحه از سایت کالانه اقدام به خرید لوازم جانبی موبایل کنید.

سفارش آنلاین تولید محتوای اینستاگرام

۲۵ بازديد

تعریف محتوا

قبل از توضیح، یک نکته مهم وجود دارد که باید بدانید. دنیای محتوا آنقدر گسترده است که از هرکسی بپرسید “تولید محتوا چیست؟” تعریف خودش را می‌گوید. بعضی وقت‌ها این تعاریف به اندازه‌ای مبهم هستند که آدم گیج می‌شود. با در نظر گرفتن این نکته، یک جواب ساده و قابل درک را برای شما بیان می‌کنیم.

محتوا همان چیزی است که هر روز با آن سر و کار داریم. محتوا پست‌های اینستاگرامی است که ما را می‌خنداند یا به فکر فرو می‌برد، مقالۀ وبسایت‌ها است که از آنها چیزهایی یاد می‌گیریم، پادکستی است که موقع برگشت از دانشگاه در تاکسی گوش می‌دهیم، ویدیویی است در آپارات یا یوتیوب که تماشا می‌کنیم، کتاب‌های الکترونیک یا هر چیز مشابه دیگری است که در دنیای دیجیتال می‌بینیم، می‌شنویم یا می‌خوانیم.

اطلاعات

چه چیزهایی را منتشر می‌کنید؟ اطلاعات، ترکیبی از مهم‌ترین ایده‌ها و مواردی است که مخاطب باید آن‌ها را بداند.

هدف

چرا این کار را انجام می‌دهید؟ می‌خواهید مخاطبان به چه چیزی فکر کنند؟ چه احساسی داشته باشند؟ چه کاری انجام دهند؟ محتوا زمانی بسیار موفق است که شما آن را برای رسیدن به یک هدف خاص طراحی کنید. بیان دقیق این هدف به مخاطبان شما انگیزه دهد و محتوای تولیدی را بهبود می‌بخشد.

مخاطب

مخاطب هدف این محتوا چه کسی است؟ بسیاری از مواقع، کسب‌وکارها و برندها بدون شناخت جامع هدف خود و نیازهای آن‌ها محتوا تولید می‌کنند.

کانال

چگونه محتوا را به دست مخاطبان خود می‌رسانید؟ اگر مخاطبان هدف شما در فیسبوک و حضور ندارند، پس وقت و منابع خود را با پست گذاشتن در آن تلف نکنید. با تمام کانال‌هایی که مخاطبان شما در آن حضور دارند، شروع کنید. از یک فیلتر برای بررسی لیست کانال‌هایی که به شما در رسیدن به هدف بهتر کمک می‌کنند، استفاده کنید.

فرم

چگونه روابط خود با مخاطب را نمایش می‌دهید؟ پس از انتخاب کانال‌ها، نوبت به انتخاب ژانر می‌‌رسد. حال که مخاطبان هدف و کانال ارتباطی خود با آن‌ها را انتخاب کرده‌اید، به جزئیات محتوا بپردازید. مثلا محتوای شما صرف‌نظر از پیامش، چه قالبی دارد؟ (عکس، مقاله، پادکست و …) حجم این محتوا چقدر است؟ چه سبکی دارد؟ موارد این چنینی را در نظر بگیرید تا یک محتوای مطلوب تولید کنید.

تولید محتوا به زبان ساده یعنی چه؟

باتوجه به موارد و توضیحات فوق، در جواب تولید محتوای اینستاگرام چیست می‌گوییم “تولید محتوا یعنی خلق هرچیز قابل درک و انتشار آن در راستای اهداف بازاریابی”.

تولید محتوا چه فرقی با تبلیغات دارد؟

تبلیغ پیامی یکطرفه است که به درستی به مخاطب منتقل می‌شود. منظور از «به درستی» یعنی پیامی مناسب، در زمان و مکان مناسب. هدف  تبلیغات هم هرچیزی می‌تواند باشد؛ از یک محصول ساده تا تبلیغ یک حزب سیاسی یا حتی یک باور و عقیده.

تولید محتوا یکی از مراحل چرخه بازاریابی مبتنی بر محتوا است و روشی برای برقراری ارتباط دوطرفه و پایدار با مخاطب است. به طور کلی (نه همیشه) هدف تولید محتوا کسب درآمد مستقیم (از خود محتوا) یا غیر مستقیم (بازاریابی برای محصول یا خدمات) است.

تبلیغات بیشتر در مرحله آگاهی (Awareness) از قیف فروش موثر است اما تولید محتوا در مراحل پایین‌تر قیف فروش تاثیر بیشتری دارد.

برای مثال، ما با دیدن بیلبورد تبلیغاتی با برند یک آژانس مسافرتی فقط آشنا می‌شویم اما دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی و تماشای کلیپ‌هایی جذاب از جاذبه‌های گردشگری و نظر نوشتن زیر پست‌ها ما را به برند وابسته می‌کند.

آیا هر کسب‌وکاری به محتوا نیاز دارد؟

اگر خیلی ساده بگوییم، بازاریابی مبتنی بر محتوا برای هر کسب‌وکاری که بتواند محتوای مفید و با کیفیت تولید کند ضروری است. تولید و بازاریابی محتوا مزیت‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آنها موارد زیر است:

  1. می‌توانید از خود محتوا کسب درآمد کنید.
  2. برای محصول یا خدمات شما مشتری می‌آورد.
  3. یک روش کم هزینه است.
  4. کمک به ایجاد شهرت، اعتماد و اعتبار می‌کند.
  5. نتایج و عملکرد آن به راحتی قابل تحلیل است.
  6. در وفادارسازی مشتریان تاثیرگذار است.

هر کسب‌وکاری می‌تواند از روش محتوا کمک بگیرد اما فعالیت در همه کانال‌ها و بسترها ضروری نیست. بعضی وقت‌ها یک پیج اینستاگرام تمام مزیت‌های گفته شده را تامین می‌کند و بعضی وقت‌ها همزمان باید وبسایتی پر از مقاله داشت، کتاب نوشت، در شبکه‌های اجتماعی فعال بود، پادکست ساخت و کلیپ تولید کرد.

این که تولید محتوا در چه ابعاد و چه کانال‌هایی نیاز است بستگی به موضوع کسب‌وکار، نوع محصول یا خدمات، پرسونای مشتریان و از همه مهم‌تر زمان و هزینه لازم دارد.

خلاصه این که اگر در کسب‌وکار خود می‌توانید تولید محتوا کنید حتماً این کار را انجام دهید.

تولید محتوا در اینستاگرام و اهمیت آن برای کسب‌وکارها

اینستاگرام بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی محتوا محور در ایران است و کسب‌وکارها شانس زیادی در زمینه فروش محصول و خدمات خود با استفاده از آن دارند!

اما چرا نمی‌توان در شبکه‌های اجتماعی دیگر به چنین فروشی از محصولات دست یافت؟ تنها یک دلیل وجود دارد؛ محتوا محور بودن اینستاگرام!

احتمالاً شما نیز شنیده‌اید که می‌گویند محتوا پادشاه است و همین مسئله سبب شده تا اینستاگرام به بهترین شبکه اجتماعی برای بازاریابی محصولات و افزایش فروش تبدیل شود. البته باید در نظر بگیرید که تنها محتوای منسجم و باکیفیت پادشاه است و نمی‌توان با تولید محتوای بی‌کیفیت، انتظار فروش محصولات کسب‌و‌کارها را داشت.

اولین قدم برای تولید محتوای باکیفیت، داشتن استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام است تا بدانید در چه زمانی باید چه محتوایی تولید کنید. داشتن نظم و انسجام در تولید محتوا به شما کمک می‌کند تا بتوانید دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

برای داشتن یک استراتژی موفق تولید محتوا در اینستاگرام ابتدا باید عناصر اصلی آن را بدانید! در واقع برای موفقیت در مدیریت صفحه اینستاگرام یک کسب‌وکار، باید عناصر تشکیل‌دهنده در استراتژی محتوا را شناسایی کنید. 4 مورد کلیدی برای تدوین استراتژی محتوا در اینستاگرام وجود دارند:

تعیین موضوعات محتوا

پیش از آن‌که بخواهید محتوایی تولید کنید، باید بدانید پست‌های شما چه موضوعاتی دارند؛ در واقع باشد دسته‌بندی موضوعی برای خودتان مشخص کنید و دنبال موضوعات پرطرفدار باشید. پس از یافتن موضوعات موردنظر، آنها را بر اساس میزان محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی رتبه‌بندی کنید

اهمیت زمان مناسب انتشار پست

اینستاگرام برای بسیاری از کاربران تنها یک شبکه‌ اجتماعی برای سرگرمی است! حتی کاربرانی که در اینستاگرام چیزی یاد می‌گیرند، ممکن است هدفی غیر از وقت گذراندن نداشته باشند. همین مسئله سبب شده است تا کاربران در روز‌های مختلف یک هفته و ساعت‌های مختلف آن روز فعالیت بیشتری داشته باشند. یکی از عناصر اصلی استراتژی محتوا در اینستاگرام، داشتن برنامه زمانی برای انتشار پست‌ها است! یعنی بدانید در کدام روزها و در چه ساعتی پست‌های خود را منتشر کنید تا بیشترین بازخورد را بگیرید.

پرسونای مشتری و تولید محتوا بر اساس آن

همانطور که مخاطبان کسب‌وکارهای مختلف فرق دارند، مخاطبان صفحات اینستاگرام نیز متفاوت هستند! شما ابتدا باید مخاطبان خود و ویژگی‌های آنها را بشناسید! تولید محتوا در اینستاگرام باید بر اساس ویژگی‌های مخاطبان باشد تا نظر آنها را جلب کنید.

افزایش تعامل و مشارکت کاربران

افزایش تعامل و مشارکت کاربران تاثیر بسیار زیادی در رشد یک صفحه اینستاگرامی دارد حتی اگر صفحه مربوط به یک کسب‌وکار باشد! هنگامی که شما برای تولید محتوا در اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که کدام موضوعات را انتخاب کنید یا در چه روز و ساعتی آن را منتشر کنید، در واقع به دنبال افزایش تعامل و مشارکت کاربران هستید. مشارکت کاربران به معنای لایک کردن پست‌ها، کامنت گذاشتن، ذخیره کردن پست و ارسال آن برای افراد دیگر است. هر چقدر مشارکت یک صفحه بیشتر باشد، سرعت رشد آن صفحه نیز بیشتر است.

UGC چیست؟

این کمپین ( user-generated campaign) نوعی از استراتژی تولید محتواست که توسط خود مخاطب ساخته می شود و از محبوبیت زیادی میان کاربران برخودار است. در واقع با این روش شما از فالوئرهای خود می خواهید به عنوان مثال عکسی از محصول شما را که استفاده کرده اند برای شما بفرستند و شما آن را به اشتراک بگذارید. به خصوص اگر برند شناخته شده ای باشید فالوئرهایتان برای انتشار محتوایشان در صفحه شما سر و دست می شکنند. حتی می توانید مسابقه ای به راه بیندازید و برای برنده جایزه ای در نظر بگیرید، از فالوئرها بخواهید با محصول شما عکس بگیرند آن را پست کنند، صفحه رسمی شما را تگ کنند و هشتگ مربوط به برندتان را نیز اضافه کنند.

تولید محتوا در اینستاگرام؛ راهی برای بهتر دیده شدن

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار در دنیاست. اما جالب است بدانید بیشتر کاربران این برنامه، ایرانی‌ها هستند. بنابراین می‌توان آن را بستری ایده‌آل برای دیده شدن و معرفی کسب و کارها عنوان کرد. بستری رایگان که به شما کمک می‌کند محصول یا خدمات خود را به مخاطبان بیشتری عرضه کرده و تارگت مارکتتان را تحت تاثیر قرار دهید.

در دنیای امروز، موفقیت در جلب توجه مخاطب یک امتیاز عالی برای کسب و کارها و افراد است. زیرا پس از آن می‌توانید خود را بهتر به دنیای مارکتتان بشناسانید. هر چه مخاطبان، بیشتر و بهتر با شما آشنا شوند، راحت‌تر اعتماد کرده و احتمال موفقیتتان بیشتر می‌شود. پس هرگز توانایی‌های اینستاگرام را دست کم نگیرید.

اما چطور باید به تولید محتوا در اینستاگرام پرداخت؟

تولید محتوا برای اینستاگرام نیاز به آموزش و کسب تجربه دارد. شما باید بدانید رقبایتان چطور عمل می‌کنند؟ چه محتوایی، مخاطب را جذب می‌کند؟ چطور توجه مخاطب را به محتوای تولید شده جلب کنید؟ و …

به طور کلی تولید محتوا در اینستاگرام به طرق مختلف انجام می‌شود. در واقع شما باید محتوای خود را در قالب محتوای متنی، ویدئو و تصویر برای انتشار در پست و استوری آماده کنید. هر چه این محتوا جذاب‌تر تولید شود، مخاطب بیشتری را به سوی خود می‌کشد. پس تمام توانتان را در این مسیر به کار بندید.. برای تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام توسط تیم پارت انیمیشن به آدرس زیر مراجعه کنید 

 

https://partanimation.com/generate-instagram-content/

 

هدف از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

پیش از هر اقدامی باید بدانید هدفتان از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ در واقع با تعیین هدف می‌توانید برنامه‌ای دقیق برای ساخت محتواهای جدید بچینید. برنامه‌ای که مسیر موفقیت شما را تضمین کند.

به طور کلی افراد از فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام ، اهداف زیر را دنبال می‌کنند:

1- افزایش فالوور پیج

دیده شدن یکی از نیازهای مهم در جوامع امروزی است. ساخت پیج و ارتباط گرفتن با مخاطب نیز در راستای برطرف کردن این نیاز رخ می‌دهد. در این راستا هر چه تعداد فالوورهای یک پیج بیشتر باشد، تعامل و دیده شدن با مخاطب نیز بهتر و بیشتر صورت می‌گیرد. بنابراین اگر قصد فعالیت در اینستاگرام را دارید، حتما می‌دانید که افزایش فالوور پیج از مهم‌ترین اهداف شما خواهد بود.

2- کسب درآمد مستقیم

دومین هدفی که افراد از تولید محتوا در اینستاگرام دنبال می‌کنند، رسیدن به درآمد است. این درآمد معمولا در ازای تبلیغات برای دیگر صفحات و کسب و کارها به دست می‌آید. پس اگر هدفتان از فعالیت در اینستاگرام، کسب درآمد از راه بلاگری و تبلیغات است، باید محتوایی جذاب تولید کنید. تا مخاطب با شما احساس راحتی کرده و تعامل بیشتری برقرار کند.

3- برندسازی کسب و کار

قطعا یک برند مطرح در سطح جهانی، نیاز به معرفی خود در بستر اینستاگرام ندارد. اما کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کردند و هنوز مخاطبانشان با آن‌ها آشنا نیستند، برای برندسازی به اینستا نیاز دارند. آن‌ها باید برای جلب اعتماد تارگت مارکت خود، محتوایی مناسب در بستر اینستا تولید و عرضه کنند.

 

سفارش آنلاین تولید محتوای اینستاگرام؟

همان طور که می دانید امروزه تولید محتوا برای اینستاگرام کاری حرفه ای است و نیاز به خلاقیت و دانش بازاریابی دارد . استفاده از محتوای کاربردی و با کیفیت  در اینستاگرام که بتواند افراد مختلف با سلیقه های متفاوت را برای بازه ی زمانی طولانی جذب کند و ان ها را تبدیل به مشتری حقیقی کند ، کار راحتی نیست .

 طراحی و تولید محتوای اینستاگرام خلاقانه و حرفه ای ، نیاز به تخصص و ایده های جدید دارد تا بتواند چکیده مطلب را به صورت جذاب و متفاوت به بازدید کنندگان اینستاگرام نشان دهد و در بین آن ها افرادی را جذب خود کند . طراحی پست و استوری برای اینستاگرام اگر به صورت هدفمند و حرفه ای انجام شود می تواند باعث افزایش دنبال کنندگان صفحه اینستاگرم شما شود . هرچه تعداد دنبال کنندگان بیشتر باشد ، احتمال نمایش پست و استوری شما به افراد دیگر بیشتر است و هرچه تعداد بازدید بیشتر شود ، احتمال فروش و جذب بیشتر است .

برای سفارش تولید محتوای اینستاگرام نیاز به تیم حرفه ای و متخصص در این زمینه را دارید تا بتوانید از تغییرات جدید الگوریتم اینستاگرام آگاه باشید و تغییرات را در صفحه ی خود اعمال کنید . همچنین خلاقیت و تجربه در تولید محتوا برای اینستاگرام بسیار مهم است .

اگر دانش و تجربه کافی درباره اینستاگرام و الگوریتم های آن ندارید ، توصیه می کنیم طراحی و تولید پست و استوری در اینستاگرام  و سفارش تولید محتوای اینستاگرام را به گروه پارت انیمیشن در تهران بسپارید تا با استفاده از تجربیات حرفه ای و خلاقانه شاهد افزایش بازدید صفحه اینستا خود شوید .

رایج ترین خرابی های جارو برقی+راهکار

۲۸ بازديد

در اکثر موارد، ساخت اکثر جاروبرقی ها در اصل یکسان است و عیب یابی جاروبرقی های معمولی می تواند از نظر منطقی ساده باشد و با آشنایی با مشکلات رایج جاروبرقی خودتان بتوانید برای تعمیر جاروبرقی اقدام کنید، اما در صورت بروز مشکلات جدی توصیه شود که حتما از متخصصین کمک بگیرید. با این حال، این مقاله به شما در درک برخی از مشکلات جاروبرقی و دلایل بروز آن کمک کند.

مشکلات رایج جاروبرقی

در حین انجام تعمیرات لوازم منزل ایمنی همیشه مسئله اساسی بوده است و در صورت عدم وجود تجهیزات حفاظتی لازم، تماس با یک مهندس آموزش دیده ممکن است گزینه بهتری باشد.

جارو برقی فاقد مکش است

به طور معمول، علل عدم توانایی جاروبرقی در از بین بردن گرد و غبار می تواند به چندین مسئله اساسی مربوط باشد و به راحتی می توان آن را برطرف کرد.

فیلتر هوای مسدود شده می تواند مسئول کمبود مکش باشد. این قسمت به راحتی قابل خارج شدن، بازرسی و تمیز کردن کامل است. اگر صدمه قابل توجهی به فیلتر وارد شود، باید آن را تعویض کرد.

همچنین باید فیلتر اگزوز را بررسی کنید تا از مسدود شدن، پاره شدن و آسیب دیدن آن مطلع شوید.

فقدان مکش ممکن است به دلیل شیلنگ مسدود شده باشد. شیلنگ را از دستگاه جدا کنید و مورد بازرسی قرار دهید. سعی کنید شیلنگ را تا حد امکان مستقیم نگه دارید. با کمک یک چراغ قوه قدرتمند، نور را به لوله بتابانید. اگر نور نتواند از آن عبور کند، حاکی از وجود مانع در شیلنگ است. می توانید از یک وسیله تمیز شونده بلند استفاده کنید (یا به سادگی یک دسته بلند را به هر روش تمیز کردن وصل کنید) تا هرگونه انسداد را برطرف کنید.

در صورت عدم مکش مشکل ممکن است در مورد چرخنده دمنده اباشد. در موارد خاص، این چرخ می تواند توسط خاک مسدود شود یا ممکن است چیزی در برابر آن قرار گرفته باشد. چرخ را بطور دستی بچرخانید و هرگونه مانع را بررسی کنید.

این همچنین می تواند عیب و نقصی در مجمع گرد و غبار باشد. برای ایجاد نیروی مکش کافی، جام غبار باید محکم جا بگیرد. اگر شل شده و یا ترک هایی ایجاد کرده باشد، دستگاه مکش کافی نخواهد داشت. در صورت بروز ترک یا خرابی، این قسمت باید تعویض شود.

همچنین از کیسه جاروبرقی اطمینان حاصل کنید که پر نباشد. روش صحیح برای تمیز کردن یا تعویض این کیف بررسی کنید.

کمربند جاروبرقی شکسته است

اغلب اوقات، هنگامی که ذرات خاک جامد مانند پارچه، تار یا مو به دام می افتند، ئر عملکرد کمربند مشکل ایجاد می شود و بر رول برس تأثیر بگذارد و باعث محدود شدن حرکت آن شود. همچنین منجر به افزایش اصطکاک و فشار روی کمربند می شود. اشیائی را که ممکن است در یاتاقان گیر افتاده باشند را تمیز کنید. این کار باعث می شود که رول برس بتواند بدون مشکل چرخش کند.

به طور کلی ، هر گونه مشکلی در داخل مونتاژ برس، از جمله یاتاقان ها، می تواند تأثیر مستقیمی بر کمربند جاروبرقی داشته باشد. هر نوع انسداد در این قسمت ها، فشار بیش از حد روی کمربند ایجاد می کند و منجر به پارگی می شود. در حین بررسی این اجزاء، لازم است اطمینان حاصل کنید که رول روکش برس نیز در تماس مستقیم با کمربند نیست.

برس جاروبرقی نمی چرخد

در اکثر موارد به دلیل مشکلات مربوط به کمربندهایی است که در ساخت دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند، برس جاروبرقی نمی چرخد. لازم است که کمربند درایو و کمربند مسدود شده را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که هر دو آنها در شرایط کاری کاملی هستند. اگر هر یک از آنها خراب شود، باید آنها را تعویض کنید.
این نوع شرایط ممکن است در اثر رول قلم مو مسدود شده نیز ایجاد شود. در این حالت، رول برس باید قبل از تعویض کشیده شده و به درستی تمیز شود. همچنین به مونتاژ رولبرینگ و یاتاقان نیز توجه کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ شی خارجی در آنجا به دام نیفتاده است. اگر مونتاژ ترک خورده یا شکسته باشد، باید تعویض شود.در این صورت می توانید به شعبه های مختلف تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنید.

موتور جاروبرقی کار نمی کند

این می تواند نشان دهنده مشکلی در فلکس باشد. لازم است فیوز اصلی را قبل از هر چیزی آن بررسی کنید. برای اطمینان از برق جاروبرقی، سوئیچ را می توان با یک دستگاه کنترل پیوسته یا اهم متر بررسی کرد.

احتمال دیگر این است که صفحه کنترل الکترونیکی دستگاه (PCB) سوخته است. در مواردی که چراغ برق روی پاک کننده نمایش داده می شود اما موتور روشن نمی شود، احتمال وجود فیوز حرارتی منفجر شده وجود دارد. با این کار منبع تغذیه موتور قطع می شود.

در بدترین حالت، این نشانگر خرابی موتور است. به طور معمول، این اتفاق وقتی می افتد که موتور بیش از حد گرم شده و متعاقباً دچار سوختگی می شود. جاروبرقی را از پریز برق جدا کرده و سعی کنید به منظور دستیابی به هرگونه انسداد، شافت موتور را بطور دستی بچرخانید. اگر موتور بدون مشکل بچرخد، اما درگیر نشود، نیاز به تعویض دارد.

جاروبرقی پر سر و صدا است و ارتعاش دارد

در بیشتر موارد، سر و صدای جاروبرقی از محل موتور درایو است. این امر هنگام ورود خاک به موتور ایجاد می شود و باعث انسداد می شود. اگر به نظر می رسد سر و صدا از جارو برقی سرچشمه گرفته است، می تواند به دلیل یک یاتاقان غلتکی شکسته باشد. در این حالت مونتاژ کامل غلتک برس نیاز به تعویض دارد. در موارد نادر، ممکن است در نقطه‌ ای که قلم مو به بدنه جاروبرقی وصل شده باشد، شکستگی یا فرسایش ایجاد شده باشد.

جارو برقی را نمی توان به راحتی هل داد

علت اینکه جاروبرقی با فشار دادن حرکت می کند، ممکن است تجمع خاک در صفحه پایه باشد. صفحه پایه به راحتی تمیز می شود. در موارد جدی تر، این ممکن است به این دلیل باشد که کمربند درایو به درستی تراز نشده است و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

جلوگیری از مشکلات متداول جاروبرقی

روشهای صحیح مراقبت که در راهنمای نگهداری جاروبرقی آمده، می تواند به شما کمک کند از اکثر مشکلات رایج جارو برقی جلوگیری کنید. به طور معمول، بیشتر خطاها با اجزای خاصی در داخل تمیز کننده مرتبط هستند و با مراقبت کافی می توانید از بروز مشکلات جدی در دستگاه خود جلوگیری کنید.

موتور جاروبرقی کار نمی کند

این می تواند نشان دهنده مشکلی در فلکس باشد. لازم است فیوز اصلی را قبل از هر چیزی آن بررسی کنید. برای اطمینان از برق جاروبرقی، سوئیچ را می توان با یک دستگاه کنترل پیوسته یا اهم متر بررسی کرد.

احتمال دیگر این است که صفحه کنترل الکترونیکی دستگاه (PCB) سوخته است. در مواردی که چراغ برق روی پاک کننده نمایش داده می شود اما موتور روشن نمی شود، احتمال وجود فیوز حرارتی منفجر شده وجود دارد. با این کار منبع تغذیه موتور قطع می شود.

در بدترین حالت، این نشانگر خرابی موتور است. به طور معمول، این اتفاق وقتی می افتد که موتور بیش از حد گرم شده و متعاقباً دچار سوختگی می شود. جاروبرقی را از پریز برق جدا کرده و سعی کنید به منظور دستیابی به هرگونه انسداد، شافت موتور را بطور دستی بچرخانید. اگر موتور بدون مشکل بچرخد، اما درگیر نشود، نیاز به تعویض دارد.در صورت کسب اطلاعات بیشتر از دیگر خرابی های رایج در جاروبرقی به صفحه ی تعمیر جارو برقی در مشهد مراجعه کنید.

جاروبرقی پر سر و صدا است و ارتعاش دارد

در بیشتر موارد، سر و صدای جاروبرقی از محل موتور درایو است. این امر هنگام ورود خاک به موتور ایجاد می شود و باعث انسداد می شود. اگر به نظر می رسد سر و صدا از جارو برقی سرچشمه گرفته است، می تواند به دلیل یک یاتاقان غلتکی شکسته باشد. در این حالت مونتاژ کامل غلتک برس نیاز به تعویض دارد. در موارد نادر، ممکن است در نقطه‌ ای که قلم مو به بدنه جاروبرقی وصل شده باشد، شکستگی یا فرسایش ایجاد شده باشد.

جارو برقی را نمی توان به راحتی هل داد

علت اینکه جاروبرقی با فشار دادن حرکت می کند، ممکن است تجمع خاک در صفحه پایه باشد. صفحه پایه به راحتی تمیز می شود. در موارد جدی تر، این ممکن است به این دلیل باشد که کمربند درایو به درستی تراز نشده است و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

جلوگیری از مشکلات متداول جاروبرقی

روشهای صحیح مراقبت که در راهنمای نگهداری جاروبرقی آمده، می تواند به شما کمک کند از اکثر مشکلات رایج جارو برقی جلوگیری کنید. به طور معمول، بیشتر خطاها با اجزای خاصی در داخل تمیز کننده مرتبط هستند و با مراقبت کافی می توانید از بروز مشکلات جدی در دستگاه خود جلوگیری کنید.

نسداد شیلنگ ها

هر جسم خارجی که در داخل شیلنگ داخلی یا خارجی جاروبرقی به دام می افتد می تواند بر عملکرد دستگاه تاثیر بد داشته باشد.انسداد شیلنگ ها می تواند باعث فشار اضافی شده و مشکلاتی مانند گرمای بیش از حد موتور ایجاد کند.

روشهای ساده نگهداری و پیدا کردن عیب جارو برقی، می تواند به شما کمک کند حداکثر بهره وری را از دستگاه خود داشته باشید.

اطلاعات ارائه شده در مشکلات رایج جاروبرقی به عنوان راهنما تهیه شده است و مراحل انجام شده برای مدلهای لوازم مختلف متفاوت است. ما اکیداً توصیه می کنیم برای انجام تعمیرات اساسی و یافتن عیب، با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید.

دلایل کاهش قیمت خودرو

۲۷ بازديد

در هفته گذشته با شکل‌گیری توافق ایران و عربستان، قیمت دلار که عامل اصلی افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو است، کاهش یافت و اکنون به ثبات نسبی رسیده است که همین موضوع،منجربه کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو نیز شد، اما این کاهش قیمت‌ها ادامه خواهد یافت؟

به گزارش خبرنگار ایت سایپا، وزارت صنعت، معدن و تجارت درحالی‌که مسئولیت کنترل بازار خودرو را برعهده دارد، اعلام کرده است که تغییرات نرخ ارز مستقیماً بر قیمت خودرو تأثیر گذاشته و این وزارتخانه جز با افزایش عرضه نمی‌تواند قیمت‌ها را کنترل کند.

این در حالی است که وزیر صمت در هر دو جلسه رأی اعتماد خود، کنترل بازار خودرو را از اولویت‌های خود مطرح کرده اما تاکنون چیزی جز التهاب و برگزاری مجدد قرعه‌کشی با شروط جدید در بازار اتفاق نیفتاده است.

راهکار افزایش عرضه در حالی توسط وزارت صمت مطرح می‌شود که پیش از این حتی اخبار افزایش عرضه نیز می‌توانست بازار را تحت تأثیر قرار دهد اما در ادامه باز هم زور اخبار به قیمت دلار نرسید.

البته آغاز مجدد واردات خودرو تأثیرات مثبتی بر بازار داشت اما این خودروها نیز پس از گذشت حدود یک‌سال، هنوز به بازار وارد نشده و عرضه خودروهای وارداتی همچنان در هاله‌ای از ابهام است. همین موضوعات منجر شده تأثیر اخبار در بازار خودرو بسیار کمتر از پیش شود.

از این مسئله نیز نباید غافل بود که تعداد خودروهای وارداتی نیز بسیار کم است و نمی‌تواند تقاضایی را که در مدت ممنوعیت واردات به وجود آمد، پوشش دهد که همین امر نیز منجر شد دولت به فروش خودروهای وارداتی مستقیماً ورود کند و برای آن، روشی همچون قرعه‌کشی‌های ایران‌خودرو و سایپا را اعمال سازد.

در هفته گذشته اما با شکل‌گیری توافق ایران و عربستان قیمت دلار که عامل اصلی افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو است، کاهش یافت و اکنون به ثبات نسبی رسیده که همین امر منجر به کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو نیز شد.

فقط حباب قیمت خودرو کاهش یافت

در این خصوص بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ایت سایپا، اظهار می‌کند: در واقع این قیمت خودرو نیست که کاهش یافته، بلکه حباب غیرمنطقی که در خودرو ایجاد شده بود، کمی کاسته شده است. اگر دولت در سال آینده از قوانین شکست‌خورده سامانه و بورس دست بردارد و قیمت خودرو را آزاد کند و فقط با چند درصد اختلاف از بازار عرضه کند، می‌توان گفت بازار خودرو به ثبات نسبی می‌رسد. البته همه این موضوعات بستگی به این دارد که سال آینده مجدداً شاهد افزایش یک باره و قابل توجه قیمت دلار نباشیم.

وی اضافه می‌کند: اگر دلار در سال آینده به هر دلیلی افزایش قیمت داشته باشد، خودرو نیز به تناسب قیمت دلار افزایش قیمت خواهد داشت اما اگر فرض بر این باشد که دولت با سیاست‌های کلان خود بتواند دلار را در قیمت‌ها فعلی نگه دارد و همزمان قیمت و فروش خودرو را نیز آزاد کند، در سال آینده بازار خودرو ثبات بهتری خواهد داشت.

قیمت‌گذاری در حاشیه بازار و با درصد نوسان باید انجام شود

به گفته این کارشناس صنعت خودرو، با وجود تورم موجود در کشور، دولت نمی‌تواند قیمت مشخصی برای خودرو اعلام کند، بنابراین قیمت‌گذاری خودرو در حاشیه بازار و با درصد نوسان می‌تواند راهکار خوبی باشد.

صدرایی اضافه می‌کند: اگر قیمت دلار نیمایی تغییر کند و تورم بیش از ۵۰ درصد باشد، نمی‌توان با هزینه‌های فعلی خودرو تحویل متقاضی داد، بنابراین می‌توان قیمت‌ها را در یک بازه زمانی چندماهه با توجه به شرایط تورمی کشور بازبینی کرد. خودروسازان نیز با توجه به تورم و افزایش قیمت ارز باید مجوز افزایش قیمت داشته باشند.

ایت سایپا نمایندگی فروش اقساطی خودرو در ایران

مجوز قیمت‌گذاری با ابزارهای کنترلی به خودروسازان داده شود

وی با بیان اینکه باید متناسب با شرایط و واقعیت‌ها حرکت کرد، ادامه می‌دهد: اگر خودروسازان مجوز افزایش قیمت خودرو را نداشته باشد، همزمان با افزایش تورم قیمت‌ها در بازار آزاد و توسط دلالان افزایش می‌یابد و خودروسازان بیش از این متضرر می‌شوند.

این کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: ابزارهای کنترلی بدون منطق نباید به کار برده شود و خودروسازان نیز نباید مجوز قیمت‌گذاری بدون قاعده داشته باشند.

دلیل افزایش قیمت خودرو در سال‌های اخیر چه بود؟

صدرایی تاکید می‌کند: در چندسال اخیر قیمت کارخانه و بازار آزاد در برخی از خودروها، بی‌جهت بیش از دو برابر فاصله داشت، چراکه تولیدکنندگان به ناچار با قیمت‌های غیرمنطقی خودروی خود را بدون داشتن انگیزه برای افزایش تولید عرضه می‌کردند. از طرفی خودروهایی که وارد بازار می‌شد تعدادی کمتر از تقاضا داشت که منجربه افزایش بدون حساب قیمت‌ها در بازار آزاد شد.

وی ادامه می‌دهد: کاهش قیمت‌ها در سطح بازار به ثبات سیاسی کشور بستگی دارد و در صورت بی‌ثباتی، نوسان قیمت‌ها ادامه پیدا می‌کند. درصورتی‌که شرایط سیاسی و اقتصادی کشور به نحوی به ثبات برسد که قیمت ارز تغییر نکند، باید دولت قیمت‌گذاری خودرو را واقعی کند تا بازار نیز به ثبات برسد.

اگر قصد خرید خودرو به صورت اقساطی را دارید می توانید از سایت ایت سایپا اقدام به خرید اقساطی خودرو های سایپا در ایت سایپا کنید.

بورس نوعی دلالی است و تأثیر بلندمدت ندارد

به گفته این کارشناس صنعت خودرو، در شرایط ناپایدار اقتصادی می‌توان تعیین قیمت را به بازه‌های زمانی چندماهه موکول کرد و در شرایط پایدار نیز قیمت کارخانه با تفاوت چند درصدی از بازار آزاد باید تعیین شود.

صدرایی خاطرنشان می‌کند: در بورس تقاضای شفاف برای خودرو عملاً نمایان می‌شود. بورس نیز نوعی دلال بازی است. خودروها با قیمت پایه عرضه شده و با قیمتی بالاتر از آن به بازار عرضه می‌شود. بورس به بازار سیگنال می‌دهد که تقاضا برای چه مدلی از خودرو زیاد است و شرایط را کاملاً به دست دلالان می‌اندازد. عملاً نیز مشاهده کردیم که بورس در بلندمدت نمی‌تواند کارساز باشد.

چه ون هایی به صورت در اختیار کار میکنند؟

۲۹ بازديد

– اجاره ون با راننده

شما می توانید انواع ون های در خواستی مورد نظر خود شامل  تمامی مدل ون های توریستی، تشریفاتی، VIP، ترانسفر های فرودگاهی، ون سبز (تاکسی) و مینی بوس برای بازدید کارخانه ها و سرویس ها و دیگر موارد استفاده تان را از مرکز اجاره ون دربستی با اطمینان خاطر تهیه بفرمایید.

همچنین تا کنون شعبات  در شهر های اصفهان، شیراز، یزد، کرمان نیز راه اندازی و بزودی نمایندگی ها در کاشان، تبریز و ارومیه نیز برای رزرو ون راه اندازی خواهد شد.

با ایجاد نمایندگی ها، عزیزان می توانند خدمات یکسان و هم قیمت، در تمامی شهر ها بویژه شهر های توریستی دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که فقط مرکز استانها در حال حاضر قادر به دریافت نمایندگی می باشند. ون با راننده هم خدمت شهرستان هامون هست.

این مرکز با هدف ارائه خدمات، از یک مرکز معتبر واحد، به مشتریان راه اندازی شده تا تمامی مصرف کنندگان با خیالی آسوده از رزرو تلفنی و دریافت خدمات با کیفیت برخوردار، و در صورت بروز هرگونه مشکل این مرکز بتواند به مشکلات احتمالی رسیدگی و یا وجه پرداختی را مسترد نماید.

اجاره ون مسافرتی

ون هیوندای ، ون هایس ، ون سبز تاکسی ، ون بنز و مینی بوس های جدید و مدل بالا هم اکنون مهیا می باشد.

لازم به ذکر است ون سبز (تاکسی) 7 نفره با فضای بار و 10 نفره بدون فضای بار،

ون های هایس 10 نفره با فضای بار و 14 نفره بدون فضای بار،

مدل هیوندا سیزده نفره که با فضایی نسبی برای گذاشتن بار و اثاثیه مسافرین (حدوداً 10 چمدان بزرگ)

بنز ویتو با 8 نفر صندلی برای مسافرین و گنجایش حدوداً برای 8 چمدان بزرگ می باشند.

اجاره ون باراننده:

امکان اجاره ون بدون راننده در مدل های تویوتا هایس و هیوندای H350 میسر  درکرایه ون الوون است.

بدین صورت که حداقل برای 10 روز اجاره داده می شود ( تا 1 هفته هم ممکن است )و روزی 3 میلیون تومان روزانه هزینه اجاره ون تویوتا هایس است.

هزینه و قیمت کرایه ون بدون راننده، ون هیوندای H350 روزانه چهار میلیون تومان است. اجاره ون در تهران حتما این سوال پیش می آید که شرایط و مدارک مورد نیاز په پیز است.

لطفا برای اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز برای کزایه ون بدون راننده کلیک کنید.

همچنین بدلیل مشکلات، خرابی ها و تجربه های بد در 2 سال گذشته، کرایه ون پاسداران گشت ون های چینی( ون وانا و برلیانس و مشابه) را برای اجاره بدون راننده و همچنین با راننده اما برای سفر های دور و طولانی اجاره نمی دهد.

کرایه ون بدون راننده برای ون های تاکسی امکان پذیر نمی باشد.

اینجا مرکز اجاره ون پاسداران !

اجاره ون در تهران

عزیزان حتما دقت کنید که بهترین زمان برای رزرو خودرو مورد نظر، 1 الی 3 روز قبل از زمان استفاده هست.

و نهایت سعی رو بفرمایید تا در ساعت اداری رزرو انجام بدین که هم قرارداد براتون ارسال بشه و هم پروسهء انجام رزروتون خیلی دقیق تر و بهتر انجام بشه.

چند روز زودتر در انجام این کار کمک میکنه بهتون تا انتخاب های بیشتری برای نوع ماشینتون داشته باشید.

درخواست برای خدمات اضافه مثله پذیرایی داخل ماشین راننده مسلط به زبان تور لیدر و غیره هم امکان پذیر هست.

در خواست مرکز اجاره ون این هست که حتما بعد از پایان کار با یک تماس یا حتی ارسال پیام نظرتون رو راجع به راننده و ماشین ارسال کنید.

این موضوع خیلی کمک میکنه که هم برای بار بعد و هم دیگران بتونن خدمات و سرویسه بهتری دریافت کنن.
برای خواندن ادامه این مقاله و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت الوون مراجعه نمایید.

چه نکاتی را هنگام تحویل ون باید رعایت کنیم؟

۲۵ بازديد

1- نیاز به یک ون لوکس دارم:

بخش اجاره ون برای ترانسفر های تشریفاتی مربوط به همین نوع نیاز مشتریان می شود.

ون هایی با کارکرد پایین، صندلی های راحت و امکانات رفاهی بسیار خوب به عنوان ون لوکس برای نیاز های تشریفاتی شما در نظر گرفته شده اند و همینطور رانندگان حرفه ای تشریفات هم هدایت کننده سرویس شما در این بخش خواهند بود.

2- نیاز به یک ون ارزان قیمت برای مسافرت دارم:

بخش قابل توجهی از مشتریان محترم ایران ون رنتال، گروه هایی هستند که قصد مسافرت با اجاره ون دارند و موضوع هزینه برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

ایران ون رنتال در این بخش ون های خوش سفر و ارزان قیمتی را آماده کرده است که پوشش دهنده این نوع سرویس ها برای شما باشند.

ون وانا و فوتون 2 نوع ون داخلی به نسبت قابل قبولی هستند که گرچه امکانات و آپشن های رفاهی ون هایس و هیوندا را ندارند، اما با توجه به قیمتشان بهترین انتخاب ها برای شما می باشند.

3- یک ون خوب با ظرفیت بالا برای 10 نفر و تعداد چمدان زیاد در فرودگاه می خواهم:

مسافران زیادی روزانه در فرودگاه های کشور نیاز به خدمات حمل و نقلی مناسب و با هزینه معقول دارند.

از آن جایی که بخش قابل توجهی از درخواست دهندگان این نوع سرویس های فرودگاه، تعداد چمدان های زیاد با نفرات بیش از یک خودرو سواری دارند،

قطعا بهترین انتخاب برای آن ها یک ون 14 الی 17 نفره است که هم همه نفرات گروه را در کنار هم داشته باشد و هم بدون دغدغه فضای کافی برای چمدان ها هم وجود داشته باشد.

ایران ون رنتال این خدمات را با اجاره ون هایی ظرفیت بالا و مناسب از نظر امکانات در تمامی فرودگاه های کشور ارائه می کند.

برای کرایه ون به این صفحه از الوون مراجعه نمایید. 

4- تعدادی ون با راننده حرفه ای برای یک قرارداد بلند مدت نیاز داریم:

بخشی از خدمات ما متعلق به ارگان ها و اداره جات، متجمع های تجاری و یا گروه های تحقیقاتی بوده است که نیاز آن ها برای اجاره ون، محدود به یک روز یا یک خودرو نمی شود.

ایران ون رنتال در خصوص ارائه بیش از 50 خودرو با راننده حرفه ای در سطح تهران اعلام آمادگی می کند.

این امکان برای خودرو های تویوتا هایس فراهم گشسته است و خودرو های هیوندا و بنز ویتو هم بزودی شرایط قرار گرفتن در این بخش را خواهند داشت.

اما نکته ای که در این قسمت قابل ذکر است، هماهنگی با پشتیبانی ایران ون رنتال برای رزرو اجاره ون حداقل 3 روز قبل از سرویس می باشد.

5- یک ون خوب برای اجاره بصورت در اختیار داخل شهر می خواهم:

همانطور که در بالا صفحه مشاهده کردید، خدماتی تحت عنوان اجاره ون برای گشت 10 ساعته داخل شهر وجود دارد

که برای اولین بار امکان بهره گیری از این خدمات در شهر هایی غیر از تهران هم در ایران ون رنتال فراهم گشته است.

ون با راننده بصورت کاملا در اختیار برای ترانسفر های داخل شهر تقدیم شما می شود و زمان آن هم می تواند تا هر ساعتی که شما بخواهید (با هماهنگی قبلی) افزایش یابد.

فقط نکته ای در این بخش قابل ذکر است، تهیه طرح ترافیک در صورت نیاز برای مناطق مربوطه و تامین وعده های غذایی برای راننده است.

6- گروهی هستیم که قصد داریم با اجاره ون به نمایشگاه یا همایش خاصی برویم:

نمایشگاه های مختلف مثل الکامپ، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه سنگ و … رویداد های اجتماعی هستند که گروه های مختلفی قصد عزیمت به آن را دارند.

اجاره ون یک ظرفیت 14 نفری در اختیار شما قرار می دهد که این هم هزینه های رفت و آمد شما را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد

و هم کل گروه شما را با امکانات و آسایش خوب در کنار هم نگه می دارد.

ایران ون رنتال خودرو های آماده جهت ارائه این خدمت به شما را دارد که امکان گرفتن آن ها در محل نمایشگاه های تهران وجود دارد.
برای خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه کنید.

شناسایی کد های خطای لباسشویی سامسسونگ samsung

۲۷ بازديد

در این بخش می‌‌خواهیم در مورد کدهای خطا و عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ صحبت کنیم. هرگاه در صفحه نمایش ماشین لباسشویی خود متوجه کدخطایی شدید به راحتی می‌‌توانید با مراجعه به نوشته زیر مشکل را رفع نمائید. اینکار را بدون نیاز به تعمیرکار انجام دهید. ما شما را با تمامی کدهای خطای این برند آشنا می‌‌کنیم.

کد خطای E1، 7E، C1 در ماشین لباسشویی سامسونگ

علت بروز این خطا معمولا مربوط به سنسور سطح آب است.

برای رفع این مشکل ابتدا ماشین لباسشویی را خاموش کنید. 30 ثانیه صبر کنید و سپس آن را روشن نمائید. با یک برنامه جدید شروع به شست و شو کنید. مشکل برطرف خواهد شد.

 

کد خطای C3، bE، 4E3 ، 3E3، 2E3، 1E3، E3 در ماشین لباسشویی سامسونگ

علت بروز این خطا به ایراد در موتور دستگاه بر میگردد.

برای رفع خطا ماشین لباسشویی را خاموش کرده و 30 ثانیه صبر کنید. پس از آن دستگاه را محدد روشن نمائید و از برنامه جدید شست و شو استفاده کنید.

کد خطای E4/1E/C4 در ماشین لباسشویی سامسونگ

این خطا به دلیل مشکل در تامین آب ماشین لباسشویی رخ می‌‌دهد.

  • برای رفع خطا ابتدا از باز بودن و سالم بودن شیر آب مطمئن شوید.
  • پس از آن به بررسی شیلنگ آب اقدام کنید و مطمئن شوید مسدود نشده است.
  • همچنین شیر را از جهت اینکه یخ نزده باشد باید بررسی کنید.
  • فشار آب باید به مقدار کافی باشد. بنابراین چک کنید آب فشار کافی را جهت کارکرد ماشین لباسشویی داشته باشد.
  • در آخر فیلتر ورودی آب را بررسی کنید. چک کنید در این بخش انسدادی وجود نداشته باشد. همچنین این بخش باید مرتب تمیز شود.

کد خطای 8E، CE، HC، 2C4، HE، 1H،De4، 2E4، 1E4 در ماشین لباسشویی سامسونگ

این ارور مربوط به بروز خطا در دمای آب است.

برای رفع مشکل ، شیلنگ آب را به منبع آب سرد متصل نمائید تا مشکل رفع شود.

کد خطای C5، E2، E5 در ماشین لباسشویی سامسونگ

علت بروز این خطا مربوط به بخش زهکشی آن است.

برای رفع مشکل می‌‌بایست فیلتر پمپ زهکشی را تمیز نمائید. در صورتی که انسدادی در آن وجود داشت آن را رفع کنید. علاوه بر این شیلنگ تخلیه نیز باید بررسی شود و انسداد احتمالی رفع گردد. شیلنگ تخلیه باید به درستی در جای خود متصل شده باشد.

کد خطای E8 در ماشین لباسشویی سامسونگ

اختلال در جریان آب می‌‌تواند دلیلی بر بروز مشکل باشد.

برای رفع مشکل دستگاه را خاموش کرده و پس از 30 ثانیه مجدد روشن نمائید.

کد خطای 8C در ماشین لباسشویی سامسونگ

علت بروز این خطا مشکل در سنسور MEMS است.

این خطا با خاموش کردن لباسشویی معمولا برطرف می‌‌شود. بنابراین در صورت مواجه شده با این آن سریعا لباسشویی را خاموش و مجدد راه اندازی کنید.

کد خطای AE، Plo، 2E9، 1PH، 1E9 در ماشین لباسشویی سامسونگ

نبودن برق این خطا را نمایان می‌‌کند.

در جهت رفع مشکل ابتدا دستگاه را خاموش کنید. پس از گذشت 30 ثانیه مجددا آن را راه اندازی نمائید. لازم به ذکر است دستگاه را باید مستقیما به پریز متصل کنید. چنانچه مجدد دستگاه برق نداشت، فیوز را تعویض کنید.در صورت نیاز به سرویس و تعمیر دستگاه خود به شعبه های نمایندگی تعمیرات لباسشویی مراجعه کنید.

کدخطای AC، E13، AE، 6AC در ماشین لباسشویی سامسونگ

این خطا مربوط به اخطار مخابرات است.

امکان دارد مدتی پس از بروز این خطا، دستگاه به حالت عادی باز گررد. در غیر اینصورت دستگاه را یکبار خاموش و مجددا روشن نمائید.

کد خطای E18، 3Be، E14، 2BE، 1BE در ماشین لباسشویی سامسونگ

خطا مربوط به دکمه‌های ‌لباسشویی است.

برای برطرف کردن مشکل، لازم است دکمه‌های ‌لباسشویی را بررسی کنید. لباسشویی را از برق خارج نکنید. تنها کافیست دکمه‌ها ‌را با یک پارچه تمیز کنید.

کد خطای DDC در ماشین لباسشویی سامسونگ

این ارور زمانی رخ می‌‌دهد که در بخش درب مشکلی ایجاد شده باشد.

درب را بدون فشردن دکمه START/PAUSE باز کنید.

کد خطای DC، 1DC، dc، ed، 1DE، de در ماشین لباسشویی سامسونگ

این ارور نیز به درب مربوط است.

جهت رفع مشکل، مطمئن شوید درب به طور کامل بسته شده است. چیزی نباید بین درب گیر کرده باشد. همچنین در صورتی که دستگاه بیش از حد پر باشد با این ارور مواجه می‌‌شوید.

کد خطای de2 در ماشین لباسشویی سامسونگ

این ارور مربوط به کلید روشن و خاموش شدن لباسشویی است.

در جهت رفع مشکل دستگاه را از برق کشیده و پس از 5 دقیقه مجدد وصل کنید.

کد خطای FE در ماشین لباسشویی سامسونگ

این ارور مربوط به بخش فن است.

در صورت بروز چنین مشکلی باید با تعمیرکار در تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید.

کدخطای E6، 5E، 1HE در ماشین لباسشویی سامسونگ

مشکل از بخش گرم کننده لباسشویی است. در صورت بروز این مشکل از تعمیرکار کمک بخواهید.

کد خطای HE2 در ماشین لباسشویی سامسونگ

هرگاه با این خطا مواجه شدید باید به سراغ خشک کن بروید. مشکل از گرم کننده خشک کن است.

سنسور‌های ‌دما، دمای بالای خشک کن را تشخیص داده اند. از این رو خشک کن بسته شده است. هرگاه جریان هوا کاهش یابد این اتفاق می‌‌افتد. سعی کنید از گذاشتن لباس زیاد در لباسشویی خودداری نمائید. در غیر اینصورت فضا برای جریان هوا وجود ندارد. بنابراین این مشکل رخ می‌‌دهد. برای رفع مشکل باید با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا مشکل را رفع کند.

کد خطای 3HE در ماشین لباسشویی سامسونگ

این اخطار مربوط به عملکرد بخار است. در صورت بروز این مشکل از تعمیرکار بخواهید تا علت را جویا شود و به تعمیر بپردازد.

از طرفی این خطا ممکن است به دلیل گرم شدن بیش از حد لباسشویی رخ دهد. در این صورت معمولا فن به قدری کار می‌‌کند تا دستگاه را خنک نماید.

کد خطای 1LC، LC، E11، 9E، 1LE، LE در ماشین لباسشویی سامسونگ

در هنگام بروز این ارور یعنی سطح آب پائین است.

برای رفع مشکل بررسی کنید که سطح شیلنگ تخلیه پائین تر از پایه ماشین لباسشویی نباشد. همچنین شیلنگ تخلیه باید روی زمین قرار داشته و مسدود نشده باشد. در قدم بعدی بررسی کنید که نشتی آب وجود نداشته باشد. در صورتی که از تمام این مسائل مطمئن شدید ماشین لباسشویی را مجددا راه اندازی کنید.

کد خطای tSt، t2،t1  در ماشین لباسشویی سامسونگ

این خطا نشان دهنده حالت آزمون است.

برای رفع خطا یکبار دستگاه را خاموش و پس از 30 ثانیه روشن کنید.

کد خطای OC، 3E، OF، OE در ماشین لباسشویی سامسونگ

این خطا نشان دهنده وجود پودر شوینده بیش از اندازه است.

برای رفع خطا دستگاه را به مدت 30 ثانیه خاموش کنید. دوباره آن را روشن نمائید. در این صورت پمپ تخلیه باید لباسشویی را تخلیه نماید.

کد خطای SUD در ماشین لباسشویی سامسونگ

علت این ارور کف بیش از اندازه است. در بعضی از دستگاه‌ها ‌این خطا رفع می‌‌شود. اما به طور کلی برای رفع خطا باید با چرخه Eco drum clean  یا چرخه پارچه نخی با 90 درجه سانتی گراد بدون مواد شوینده لباسشویی را روشن کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل شیلنگ و فیلتر را بررسی کنید که مسدود نشده باشد. سپس یک برنامه برای خروج و تخلیه لباسشویی اجرا کنید.

کد خطای 3TE، 2TE، 1TE، TE  در ماشین لباسشویی سامسونگ

خطا مربوط به حسگر دماست.

برای رفع مشکل دستگاه را به مدت 30 ثانیه خاموش و روشن کنید.

کد خطای UC در ماشین لباسشویی سامسونگ

وجود نوسان در ولتاژ منبع تغذیه سبب بروز مشکل می‌‌شود.

جهت رفع خطا 30 ثانیه دستگاه را خاموش و مجدد راه اندازی کنید. در صورتی که با راه اندازی مجدد خطا رفع نشود برق را بررسی کنید.جهت اطلاعات بیشتر از خرابی های رایج ماشین لباسشویی به صفحه ی نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ مراجعه کنید.

کد خطای UB، 4E، UE در ماشین لباسشویی سامسونگ

علت ارور بار زیاد یا نا متعادل است.

برای رفع خطا باید بارهای اضافی را خارج نموده و لباس‌ها ‌را متعادل در لباسشویی قرار دهید. همچنین از تراز بودن لباسشویی و بودن آن روی سطح صاف مطمئن شوید.

سفارش آنلاین تولید روتختی نوزاد در تهران

۲۲ بازديد

سفارش آنلاین تولید روتختی نوزاد در تهران 


از گذشته
‌های دور تا به امروز بیشتر خانواده‌ها برای خواب از لحاف و تشکهای سنتی و دست دوز استفاده می‌کردند. با گسترش فرهنگ استفاده از تخت خواب، سرویس‌های روتختی نیز پای خود را به درون خانه‌ها باز کردند. روتختی نیز مانند دیگر وسایل موجود و مورد استفاده در خانه، تنوع بالایی در نوع، طرح و رنگ دارد. یکی از انواع روتختی، روتختی نوزاد است. این نوع روتختی صرفاً مخصوص تخت‌های کوچک و نوزادی است.

این محصولات پرکاربرد فارغ از جنسیت، سن و سلیقه مورد پسند همه افراد جامعه قرار می‌گیرند. هرچند جنسیت تاثیر زیادی بر طرح و نوع این محصولات ندارد، اما اگر شما روی طرح و رنگ این محصولات حساسیت زیادی به خرج می د‌هید، می‌توانید برای فرزند خود از بین دو نوع دخترانه و پسرانه، یکی را برگزینید. همچنین به دلیل تنوع بالا، این محصولات باعث می‌شود تا شما قادر به ست کردن این محصولات با دیگر وسایل اتاق نوزادتان باشید.


نکاتی که هنگام خرید روتختی نوزاد باید بدانید

یکی از بهترین چیزها در مورد کالای خواب نوزاد این است که هر آنچه را که لازم دارید بتوانید در یک ست کامل، به راحتی تهیه کنید. با تهیه یک ست کامل روتختی می‌توانید یک محیط خواب راحت و گرم برای کودک خود فراهم کنید. با این حال، یافتن یک روتختی مناسب، کاملاً فراتر از سبک و راحتی است. لازم است قبل از خرید رو تختی نوزاد به ۶ نکته مهم توجه کنید.

سرویس روتختی نوزاد

۱- جنسیت کودک خود را در ذهن داشته باشید.

در حالت ایده آل، شما باید یک ست روتختی کودک انتخاب کنید که بیشتر از همه، به جنسیت کوچولوی شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ‌های آبی و سیاه برای روتختی نوزاد پسرانه مناسب هستند. روتختی‌ نوزاد دخترانه بیشتر در رنگ‌های صورتی و سفید در بازار موجود است. با این حال، اگر مادر بارداری هستید که نمی دانید جنسیت نوزاد چیست، می‌توانید روتختی‌های خنثی از نظر جنسیت را خریداری کنید که چند رنگ هستند و متناسب با پسران و دختران طراحی شده‌اند.

۲- ست روتختی نوزاد چند تکه مدنظرتان است؟

ست روتختی نوزاد معمولاً شامل چند کالای خواب برای نوزادان است که برای راحتی و گرمای بیشتر نوزاد در هنگام خواب طراحی شده‌اند. با این حال، ممکن است بسته به تولید کننده، محتوای دقیق ست متفاوت باشد. به طور کلی، یک ست روتختی نوزاد از سه قطعه مختلف شامل روتشکی، روبالشی و یک لحاف بزرگ تشکیل شده است. اما ست‌های روتختی کامل‌تری هم هستند که علاوه بر موارد بالا، دارای ملحفه‌ی اضافه، دامن دور تخت، روتشکی میز تعویض، ضربه گیر و حتی پرده و فرش هستند که بسته به نیاز خود می‌توانید ست روتختی چند تکه‌ی مناسب را انتخاب کنید.

۳- اندازه‌ی مناسب را انتخاب کنید.

اگر در حال خرید روتختی برای کوچولوی خود هستید، باید بدانید که مانند سایر محصولات کودک، آنها در اندازه‌های مختلف مانند کوچک، متوسط و بزرگ نیز وجود دارند. به عنوان یک قاعده کلی، سایز ملحفه‌ی تخت و تشک باید یک اندازه باشد و سایز لحاف یا پتو باید از تشک بزرگتر باشد. بنابراین بسته به اندازه تخت کودک خود، یک ست روتختی کاملاً مناسب برای او انتخاب کنید. سایز روتختی‌ها و ملحفه‌های نوزادی برای تخت‌ خواب‌های استاندارد کودک، اندازه است. اگر مینی تخت یا باسنت دارید، باید ملحفه‌های مخصوص آنها را بخرید.

 

۴- طرح روتختی را مطابق با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کنید.

روتختی‌ها در تعداد بی شماری از طرح‌ها و الگوها در دسترس هستند. از طرح راه راه کلاسیک گرفته تا پولکی‌های مدرن، اما بهتر است همیشه خرید یک سرویس روتختی که مطابق با مد، شیک و در عین حال مقرون به صرفه را خریداری کنید که کاملا با رنگ سرویس خواب نوزاد و دکوراسیون اتاق کودک مطابقت داشته باشد. همچنین، مطمئن شوید که ست روتختی برای هر دو فصل تابستان و زمستان مناسب است.

۵- قابل شستشو باشد.

در هنگام انتخاب روتختی نوزاد و سایر ملحفه‎ها، اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات موجود از پارچه‌ای نرم با قابلیت عبور جریان هوا و قابل شستشو در ماشین لباسشویی، مانند پنبه و یا کتان تهیه شده باشد. با توجه به این واقعیت که نوزادان تازه متولد شده عاشق آشفتگی و خرابکاری هستند، بدون شک این مجموعه باید اغلب شسته شود. علاوه بر این، برای اطمینان بیشتر بهتر است یک یا دو محافظ تشک ضد آب خریداری کنید. محافظ‌های تشک مثل یک لایه ملحفه کش‌دار و یا دکمه دار روی تشک را می‌پوشانند و با لایه لاستیکی یا نایلونی که داخلشان دوخته‌شده، از نم زدن به تشک تخت جلوگیری می‌کنند. در انتخاب محافظ تشک نوزاد حتما توجه کنید که انواعی که دارای چند لایه پارچه و الیاف هستند، بسیار خنک‌تر و راحت تر از انواع تک لایه و پلاستیکی هستند.

۶- کیف دستی روتختی

نکته آخر شاید به نظر مهم نرسد اما بررسی کنید که آیا کیف دستی پارچه ای قابل استفاده مجدد و رایگان همراه با ست روتختی که قصد خرید آن را دارید، ارائه شده است یا نه. این امر برای نگهداری آسان و راحتی در هنگام جابه‌جایی ست روتختی یا لحاف و پتو بسیار مهم است. در هر صورت، یک سرویس روتختی خوب کودک، همان است که هم در خانه و هم در مسافرت بتوان از آن استفاده کرد.

روتختی، از تکه‌های مختلفی تشکیل شده است؛ که عبارت‌اند از:

  • کاور لحاف
  • لحاف
  • ملحفه تشک
  • ملحفه رو انداز
  • رو بالشتی
  • رو کوسنی


بهترین رنگ برای روتختی نوزاد

انتخاب رنگ مهم‌ترین اصل در پروسه خرید روتختی است. رنگ‌های گرم مانند طیف رنگ‌های  نارنجی و قرمز، ذهن را تحریک می‌کند و به بدن انرژی می‌دهند. استفاده از این رنگ‌ها در فضاهای بزرگ معمولاً احساس دوستانه در فرد ایجاد می‌کند. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از این رنگ‌ها برای فضایی همچون اتاق خواب، ممکن است که آرام بخش نباشد؛ به خصوص اگر فرزند شما پر انرژی باشد، بهتر است از رنگ‌های بسیار گرم استفاده نکنید.

چه نوع جنس پارچه ای برای نوزادان مناسب است؟

پارچه ملحفه روتختی از جنس های مختلفی در بازار موجود است. اما نکته ای که باید به آن توجه شود دوام و کیفیت پارچه است. پارچه که برای ملحفه نوزادان استفاده میشود باید لطیف و از جنس نخ پنبه باشد. اگر از پارچه مرغوبی برای ملحفه روتختی نوزاد استفاده نشود باعث ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی میگردد. همچنین باید به این نکته نیز توجه داشته باشید جنس پارچه  به گونه ای باشد که هنگام شستشو رنگ آن ثابت بماند و چروک و بد فرم نشود
ست روتختی نوزاد

سفارش انلاین و خرید اینترنتی روتختی نوزاد

پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی اگر چه معایبی دارد اما مزیا و ویژگی های بسیاری نیز با خود به همراه می آورد یکی از این ویژگی ها امکان خرید اینترنتی از فروشگاه است . در زندگی پر مشغله و شهرهای پر ترافیک  ، داشتن امکان خرید اینترنتی از فروشگاه یک مزیت بزرگ و ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود . نیاز نیست با این همه مشغله و گرفتاری برای خرید حضوری به فروشگاه مراجعه کنید ، شما می توانید با آرامش و خیال راحت در منزل بنشینید و از بین محصولات فروشگاه ، کالای مورد نظر خود را انتخاب ، قیمت آن را مقایسه ، مزیت ها و ویژگی آن را بررسی  و در نهایت خرید کنید .

برای خرید اینترنتی روتختی نوزاد 7 تکه ، فروشگاه آنلاین کارتزبیبی ، این امکان را فراهم آورده است که خرید سیسمونی نوزاد و کالای خواب کودک خود را بتوانید به صورت آنلاین سفارش و ثبت کنید .

جدیدترین روتختی نوزاد دخترانه و پسرانه در فروشگاه آنلاین کارتزبیبی موجود است که شما علاوه بر خرید اینترنتی روتختی نوزاد ، این امکان را دارید تا سایر اقلام کالای خواب و سرویس حمام سیسمونی نوزاد خود را از تولیدی کارتزبیبی به قیمت تولیدی  خریداری نمایید .

با  سفارش آنلاین و خرید اینترنتی روتختی نوزاد از فروشگاه و تولیدی کارتزبیبی از مزایای زیر بهره مند می شوید :

  • خرید در هر زمان و هر مکان
  • امکان بازدید از همه محصولات فروشگاه
  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش هزینه رفت و آمد
  • مقایسه قیمت ها
  • بررسی کامل کالا