اجاره ون از مجموعه الوون یک تجربه متفاوت

۲۴ بازديد

خودرو ون چیست؟

ون یا کاروان نوعی وسایله نقلیه به حساب میاد که داخل کابین آن تشکیل شده از سه ردیف صندلیه که در مدل های مختلف به شما ظرفیت 10 الی 17 نفره را میدهد.تا به امروز مدل های بسیار متنوع و زیادی توسط کمپانی های مختلف طراحی و تولید شده،که هرکدام از آنها دارای قابلیت و ویژگی های خاص هستند که این مدل ها را از یک دیگر متمایز میکند.برای مثال میتوانیم به ون هایی که در خط های تاکسی رانی فعالیت میکنند اشاره کنیم که با قابلیت جای دهی برای مسافران بیشتر طراحی شده اند.

برخی دیگر از این مدل های ون برای گردشگری طراحی شده اند و مورد استفاده قرار میگیرند.ون هایی که برای گردشگری در بازار موجود هستند اکثر ساخت کمپانی های بزرگ و معتبر خودور سازی هستند و متاسفانه در کشور ما بخواطر نرخ بالای ارز قیمت این ون ها بسیار بالا هستند و از اکثر افرادی که در حوزه گردشگری فعالیت میکنند توانایی خرید این ون گردشگری را ندارند.ما در مجموعه الوون این امکان را فراهم نموده ایم تا تمامی افراد با اجاره ون برای گردشگری بتوانند از این ون ها استفاده کنند و تجربه یک مسافرت متفاوت را برای خود رقم بزنند. کرایه ون برای یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که خرید ون از عهد آنها خارج است و علاقه زیادی به گردشگری دارند.

 ویژگی های اجاره کردن ون:

حمل و نقل شخصی:

با اجاره ون در اختیار دیگر نیاز نیست که نگران اجاره کردن تاکسی در شهر های دیگر باشید، زیرا وسیله نقلیه شما همیشه همراهتان است. به این ترتیب میتوانید هر زمانی که بخواهید برنامه و مقصد خود را تغییر بدهید و هر تعداد مقصدی که نیاز دارید ترکیب نمایید.

قیمت مقرون به صرفه اجاره ون:

یکی از دلایل اینکه ما باید ون اجاره کنیم این است که هزینه بلیط های هواپیما و قطار بسیار بالا رفته است به همین دلیل است که از اجاره ون استقبال های فراوانی میشود. و از طرفی دیگر شما با استفاده از ون میتوانید از زیبایی جاده نیز لذت ببردید، اما در سفر کردن با هواپیما و یا قطار شما تمامی این جلوه های زیبا را ازدست میدهید و هزینه بیشتری نیز باید بپردازید.

دسترسی به امکانات مختلف:

همانطور که در قسمت بالا به این موضوع اشاره کردیم با کرایه ون شما تمام وسایلی که برای زندگی روز مره نیاز دارید را در اختیار دارید، و اینم امکانات فقط به خوابیدن خطم نمیشود. برای مثال شما در هر زمان و هر مکانی که دوست داشته باشید میتوانید توقف کنید یا هرزمان هر چیزی که بخواهید در دسترس شما هست مانند دارو خانه،بیمارستان،سوپر مارکت،و…

اصلا چرا ون اجاره کنیم!؟

بله شاید اولین بار باشد که اسم خدماتی به نام اجاره ون به گوشتان خورده است و طبیعتا در حال مقایسه این سبک سفر یا گردش با روش های قبلی خودتان هستید.

اجازه بدهید در اینجا من هم چند مورد از ویژگی ها و امتیاز های مهمی که اجاره کردن ون برای شما به همراه دارد را مطرح کنم تا با بررسی دقیق تر جهت کرایه ون اقدام کنید.

امنیت یالا

اول از تیک گزینه امنیت را بزنیم که مهم ترین مورد برای سرویس های اجاره ون و بخصوص سفر هاست.

  • تمام صندلی های ون و سرنشینان آن تحت پوشش بیمه هستند.
  • با تجربه ترین و حرفه ای ترین رانندگان فرمان اتومبیلی که در آن نشسته اید را به دست دارند.
  • ون های تویوتا هایس و هیوندای h350 نمره امنیتی بسیار خوبی از نظر استحکام بدنه کسب کرده اند بطوری که هنوز هم در کشور های اروپایی از این خودرو ها برای ترانسفر و سفر بهره گرفته می شود.

مقرون به صرفه بودن

در نظر می گیریم که یک گروه 10 الی 14 نفری قصد سفر به کویر را دارند.

این افراد لازم است 3 خودرو را برای سفر راهی جاده کنند در حالی که اجاره یک ون می تواند ظرفیت 14 تا 17 نفر را در اختیار آن ها قرار دهد.

این موضوع با توجه به قیمت امروز بنزین در کشور مورد قابل تاملی است.

جمع بودن گروه در کنار هم

موردی که شاید اول از همه به ذهن خودتان رسیده باشد مزیت جمع بودن گروه در کنار یکدیگر در طول کل سفر است.

به جای این که هر 3 نفر با یک خودرو سفر کنند، یک ون می تواند 4 خانواده 3 نفری را در کنار یک دیگر با امکانات رفاهی خوب و صندلی های راحت در کنار هم جمع کند.

داشتن یک راهنما در کل سفر

رانندگانی که برای سرویس های اجاره ون ارسال می شوند، متخصص در امور گردشگری و توریست هستند.

این افراد تمام جازبه های گردشگری ایران را می شناسند و می توانند راهنمای شما در طول کل سفر برای گردش و زمان بندی درست در سفر باشند.

اجاره ون غرب تهران

درخواست خدمات اجاره ون در غرب تهران بسیار قابل توجه بوده است و از این لازم به ذکر است که ارسال ون با راننده به این مناطق تهران در زمان کمتر از چند ساعت انجام پذیر است.

گرچه تهران رنت ون سرویس های خود را در تمام مناطق استان تهران با سریع ترین خدمات رسانی ارسال می کند، اما اشاره ویژه به منطقه غرب تهران خالی از لطف نبود.

اجاره ون ساعتی

اجاره ون بصورت ساعتی برای فیلم برداری و پروژه هایی که فقط چند ساعت نیاز به ون تشریفاتی دارند در تهران رنت ون بصورت با راننده جهت عدم دریافت چک و نیاز به ضمانت، انجام پذیر است.

همچنین درخواست هایی مبنی بر ارسال ون جهت یک ترانسفر کوتاه در تهران داشته ایم که این موضوع هم می تواند بدون دریافت هزینه کل روز (در صورت وجود خودرو بیکار) و بصورت ساعتی قابل انجام است.

اجاره ون ارزان:

اگر دوست دارید که یک سفر دسته جمعی را تجربه کنید اما در حال حاضر هزینه کافی را برای سفرتان ندارید ما به شما پسشنهاد میکنیم ون های ارزان را برای اجاره ون سبز را انتخاب کنید این ون ها اگر چه مانند ون های لوکس امکانات رفاهی متعددی ندارد اما برای رفت و آمد بسیار مناسب هستند.اگر هدف از مسافرت دسته جمعی بودن با یکدیگر باشد این ون ها گزینه ی بسیار مناسبی هستند و همچنین قیمت اجاره ون مناسبی نیز دارند.


برای کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت الوونمراجعه کنید.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.