لیست لوازم ضروری سیسمونی نوزاد دختر

۱۴ بازديد

سیسمونی نوزاد دختر

سیسمونی کودک مجموعه وسایلی است که برای تولد فرزند تهیه می شود تا نیاز های اولیه بچه تامین شود. این لوازم می تواند از پوشاک گرفته تا سرویس خواب کودک و لوازم بهداشتی نوزاد و ... را شامل شود .

در گذشته خرید سیسمونی کودک ساده تر بود و اقلام کم تری را شامل می شد .اما با گذشت زمان و افزایش تجملات بر تعداد لوازم سیسمونی نوزاد نیز افزوده شد .شاید هنوز خیلی ها از لیست سیسمونی نوزاد دختر بی اطلاع باشند و ندانند در خرید سیسمونی دخترانه چه وسایلی ضروری است و چک لیست سیسمونی نوزاد دختر شامل چه مواردی است ؟

کارتز بیبی به کمک شما آماده است تا ملزومات سیسمونی نوزاد دختر را لیست کند و کار شما را راحت ! برای اطلاع از جزئیات " سیسمونی نوزاد دخترانه  " مقاله مربوطه را بخوانید . در اینجا قصد داریم به صورت اجمالی و پرهیز از تشریح جزئیات ، چک لیست سیسمونی دختر را برای همراهان کارتز بازگو کنیم :

سرویس خواب نوزاد دختر :

سرویس خواب  طیف وسیعی را شامل می شود ،از سرویس چوب مثل تخت و گهواره گرفته تا لحاف و تشک و سرویس خواب نوزاد را در بر می گیرد  . پتو بافتنی نوزاد ، سرویس خواب دم دستی نوزاد ،قنداق ، روتختی کودک نیز جز این دسته قرار می گیرد .

 

 سیسمونی نوزاد دختر

پوشاک و لباس دخترانه :

یکی از هیجان انگیز ترین بخش خرید سیسمونی دختر  ، تهیه لباس دخترانه است که با مدل های فانتزی و رنگ های جذاب ، همه را مدهوش می کند .برای خرید لباس نوزاد دختر ، حتما به فصل و سن او دقت کنید و از خرید هیجانی و بیش از اندازه بپرهیزید. چرا که از وزن و قد نوزاد خود چیزی نمی دانید . بهتر است در حد نیاز خرید کنید و در خرید البسه افراط نکنید .

لوازم بهداشتی نوزاد دختر :

این قسمت از سیسمونی ، بین دختر و پسر مشترک است و جز در رنگ و جزئیات تفاوتی ندارد .

این لوازم شامل لوسیون و کرم پوست ، شانه و برس ، ناخن گیر ، پودر بچه ، زیرانداز نواد ، دستمال مرطوب ، خشک کن نوزاد ، دماسنج  و پوشک نوزاد است .

 

لوازم حمام نوزاد دختر :

اگر در رنگ و مدل حساسیت نداشته باشید ، این بخش از خرید سیسمونی نوزاد دختر نیز با پسر ها فرقی ندارد . وسایل حمام نوزاد شامل : سرویس پلاستیک داخل حمام ، شامپو و صابون بچه ،سرویس حوله نوزاد است . این موارد جز ضروری ترین وسایل حمام است . خرید کتاب و اسباب بازی مخصوص حمام نوزاد ، جز لوازم ضروری نیست و در صورت تمایل می توانید آن را حذف کنید .

لوازم تغذیه نوزاد دختر :

شیشه شیر ، پستانک ، شیشه شور ، سرویس غذا خوری ، قاشق و چنگال ، فلاسک ، صندلی غذای کودک ، سرشیشه جز این دسته قرار می گیرند . که می توانید صندلی غذا را حذف کنید و ضرورتی در خرید آن نیست .

لوازم حمل و نقل نوزاد دختر :

خرید کالسکه ، کریر ، قنداق سوییسی نوزاد ، صندلی ماشین ، کیف حمل وسایل نوزاد ، آغوشگیر کودک جز وسایلی است که معمولا برای سیسمونی نوزاد تهیه می شود . می توانید بر اساس شرایط و بودجه بعضی موارد مثل صندلی ماشین یا کریر را حذف کنید .

 

 

 

اسباب بازی مناسب نوزاد دختر :

خرید لوازم سرگرمی اگرچه ممکن است در نگاه اول خیلی ضروری نباشد اما می تواند در رشد و تکامل کودک موثر باشد . توصیه می شود از خرید افراطی اسباب بازی پرهیز کنید و مطابق با سن کودک و علائق او هزینه کنید . معمولا برای سیسمونی نوزاد دختر ؛  چند تکه جغجغه و عروسک خرید می کنند تا در ماه های اول بتواند سر کودک را گرم کنند . شما می توانید بر اساس تمایل ، بودجه و فضایی که دارید خرید را انجام دهید .

خرید لباس کار صنعتی در تهران

۱۷ بازديد

مانند اکثر مراسم‌هایی که دارای لباس منحصر‌به‌فرد هستند، در هنگام انجام کار و شغل نیز بایستی از لباس‌های مناسب و مربوط به شغل استفاده شود. به طور دقیق‌تر، لباس کار یک وسیله محافظتی برای افراد در هنگام انجام کار است‌. علاوه بر حفاظت، استفاده از لباس کار در بسیاری از موارد به افراد و مسئولان کمک می‌کند که قابلیت تشخیص مرتبه‌ی شغلی افراد را در یک اجتماع شغلی را داشته باشند.

اما به طور دقیق‌تر وظیفه اصلی لباس‌های کار، حفاظت از اکثر نقاط بدن در برابر خطرات و مشکلات رایج شغلی است. لباس‌های کار معمولاً دارای یک پوشش برای سرتاسر بدن هستند که ممکن است از یک بلوز و یک شلوار و یا یک سرهمی تشکیل شده باشند. توجه به جنس لباس کار با در نظر گرفتن شغل افراد بسیار مهم و ضروری است. انتخاب درست لباس کار راحت از جمله مواردی است که می‌تواند تأثیر بسزایی در حفظ سلامت افراد شاغل داشته باشد.

بنابراین توجه به نکات خرید لباس کار راحت و همچنین نحوه انتخاب لباس کار راحت از جمله مواردی‌اند که بایستی در هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین نکات در هنگام خرید لباس کار راحت اشاره می‌شود، تا افراد با دریافت اطلاعات کافی، قادر به انتخاب لباس کار راحت و متناسب با شغل خود باشند.
خرید لباس کار

لباس کار راحت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

باتوجه به موارد ذکر شده، استفاده از لباس کار راحت در هنگام انجام کار‌ها به خصوص کار‌های فنی لازم و ضروری است. به طوری که بدون استفاده از این وسایل ممکن است خطرات و مشکلات متعددی سلامت افراد مشغول به کار را تهدید کند. به‌طور معمول اکثر لباس‌های کار از دو تکه بلوز و شلوار تشکیل شده‌اند که باتوجه به نوع شغل، جنس خاصی برای آن‌ها در‌نظر گرفته می‌شود.

همچنین لباس‌های کار بایستی بر اساس زمان استفاده به انواع مختلفی تقسیم شوند؛ این امر به این معنی است که لباس کار افراد در فصول پاییز و زمستان نباید با لباس کار آن‌ها در فصول تابستان و بهار یکسان باشد. یکی از نکات خرید لباس کار راحت که دارای اهمیت بسیار زیادی است، فیت و اندازه بودن لباس کار است. به این ترتیب لباس کار بایستی به‌صورت کامل بدن افراد را بپوشاند و اندازه و متناسب با اندام‌های بدن افراد تهیه شده باشد. زیرا تنگ یا گشاد بودن بیش از حد لباس‌ها مانع از انجام کار‌ها به درستی می‌شود.

بنابر‌این در هنگام خرید لباس کار راحت پیشنهاد می‌شود در صورتی که لباس کاری متناسب با سایز خود را پیدا نکردید، اقدام به دوخت آن نمایید. در این‌صورت لباس کار به‌طور دقیق متناسب با اندام‌های بدن و سایز شما خواهد بود. یکی دیگر از نکات خرید لباس کار راحت، توجه به اجناس خطر آفرین با توجه به شغل افراد است.

سفارش انیمیشن تبلیغاتی ارزان

۱۵ بازديد

قدرت انیمیشن تبلیغاتی را دست کم نگیرید

انیمیشن تبلیغاتی ارزان  روشی قدرتمند و بسیار پربازده است، چرا که با استفاده از آن قادر به سرگرم کردن مخاطب در زمانی کوتاه خواهید بود. وقتی برای معرفی کسب و کار خود، به انیمیشن یا موشن گرافیک رو می‌آورید، آزادی عمل بسیار زیادی در اختیار دارید، به طوری که هر ایده خلاقانه‌ شما تبدیل به یک محتوای ویدیویی خواهد شد. این در حالی است که در صورت ساخت یک تیزر واقعی، شاید قادر به مهیا کردن محیط مورد نظر، کاراکترهای دلخواه و از همه مهمتر بروز یک سری رویداد خاص نباشید.

انیمیشن‌سازی با گذر زمان بیشتر و بیشتر پیشرفته کرد. به موازات آن، دسترسی و امکان استفاده از آن نیز برای افراد و شرکت‌های بیشتری فراهم شد. امروز استفاده از انیمیشن تبلیغاتی به منظور برندسازی محدود به شرکت‌های بزرگ نبوده و هر کسب و کار کوچکی قادر به بهره بردن از آن‌ به نفع خود است. از طرفی به خاطر نرم افزارها و ابزارهای حرفه‌ای جدید، ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی به زمان چندان زیادی نیاز ندارد.

حین ساخت انیمیشن تبلیغاتی به کاراکترهایی که در آن استفاده می‌کنید توجه داشته باشید. همانطور که می‌دانید، یک سری شخصیت‌های کارتونی در انحصار شرکت‌های خاصی قرار داشته و در صورت استفاده از آن‌ها، کپی رایت را زیر پا گذاشته‌اید. اگر واقعا در پی برندسازی هستید، بهتر است زمان کافی صرف کرده و یک شخصیت کارتونی منحصربه‌فرد برای برندتان خلق کنید. تاثیرگذاری آن در ذهن کاربران از آن چه تصور می‌کنید بیشتر است!

تاثیر استفاده از انیمیشن در تبلیغات

۹۰ درصد اطلاعات منتقل شده به مغز ما بصری است. این دسته اطلاعات ۶۰ هزار مرتبه سریع‌تر از متن پردازش می‌شوند. در دنیای محتوا، عقیده بر این است یک عکس، بهتر از هزاران کلمه یک مفهوم را منتقل می‌کند. توانایی یک ویدیو در این زمینه در مقایسه با عکس، غیر قابل مقایسه است. ساخت ویدیوی تبلیغاتی بسیار موثرتر از ارتباط کلامی با مخاطبان بوده و دیگران را بیشتر به همکاری و تلاش برای شناخت شما متقاعد خواهد کرد.

 

میگو پرورشی چیست ؟

۱۸ بازديد

میگو از جانوران آبزی است که جز شاخه بندپایان و رده سخت پوستان است .میگوها انواع گوناگون دارند که در آب شور و شیرین و هم در مناطق گرم و سرد یافت می شوند .
بیش از ۳۰۰ گونه از آنها در سرتاسر جهان وجود دارند .میگوی موجود در آبهای خلیج فارس و دریای عمان از نوع گرمسیری است .

از فعالیت های عمده و اساسی که طی چند سال اخیر در سطح شیلات مطرح بوده است فعالیت های بخش پرورش آبزیان و به ویژه پرورش میگو است میگو آبزی ارزشمندی است که از نظر مواد مغذی از ارزش صادراتی بالایی برخوردار است طی چند سال اخیر کوشش های ارزشمندی به انجام رسیده است تا زمینه تحقق یکی از مهمترین برنامه های توسعه زیر بخش شیلات یعنی تکثیر وپرورش میگوهای دریایی فراهم گردد ثمره این تلاش ها امروز با وجود صدها هکتار مزارع پرورش میگو درگوشه و کنار نوار ساحلی جنوب کشورخودنمایی می کند. پرورش میگو از جمله فعالیت های آبزی پروری است که با توجه به سود آوری و کسب درآمد ارزی و وجود مناطق مستعد در کشور در حال گسترش می باشد و تا کنون سرمایه گذاری های وسیعی در این زمینه انجام پذیرفته است.

تولید، اشتغال ، ازرآوری، تامین گوشت، ایجاد کمربند امنیتی در نوار ساحلی ،توسعه و عمران و… از جمله مزایای پرورش میگو در کشور است ..

ملل آسیا اولین افرادی بودند که اقدام به پرورش میگو کردند .از آنجا که در قدیم امکان تکثیر و تولید لارو میگو وجود نداشته است برای تامین لارو میگو از محیط های طبیعی دریا استفاده  می شد
لاروهای جمع آوری شده از سواحل به استخرهای پرورشی که معمولا دو منظوره (توام با برنج ،ماهی و ..) بودند انتقال می یافتند .سیستم پرورشی در آن دوره به صورت گسترده بود . لذا بازدهی پایینی داشت .
با پیشرفت علوم در این زمینه پرورش میگو رو به رشد گذاشت بطوری که در زمان حاضر این فعالیت برای کشورهای جنوب شرقی آسیا از اهمیت بالایی برخوردار است(ارز اوری -صادرات-اشتغال و …)پرورش میگو در منطقه خلیج فارس و دریای عمان در ابتدا توسط کشورهای کویت و بحرین صورت گرفت .
فعالیت های پرورشی در ایران از سال ۱۳۶۳ آغازو تا کنون از از سیر رو به رشد برخوردار بوده است .

  • معرفی انواع میگوهای پرورشی :

    در انتخاب گونه پرورشی دقت و مشورت لازم را متخصصین مربوطه بکنید .انتخاب گونه میگو باید به نحوی باشد که از رشد مناسب و سریع در منطقه برخوردار باشد و ثانیا فراهم آوردن لارو ،غذا و محیط پرورشی آن با هزینه متعادل و بدون مشکل امکانپذیر باشد .با توجه به این موضوع گونه پرورشی زیر معرففی می شوند :

  1. میگو سفید هندی
  2. میگو موزی
  3. میگو سبز ببری
  4. میگو ببری سیاه

  در آبهای خلیج فارس و دریای عمان ۱۸ گونه میگو شناسایی شده است. مهمترین گونه اقتصادی از نظر صید و صیادی ، میگوی ببری سبز (Penaeus semisulcatus) می باشد که در بیشتر زیستگاه های خلیج فارس و دریای عمان یافت می شود اما بیشترین پراکنش و صید آن در آبهای ساحلی استان بوشهر می باشد.
میگوی موزی (Penaeus merguensis) که از نظر تجاری در رده دوم قرار دارد، بیشتر در آبهای استان هرمزگان صید می گردد.
سایر گونه ها مثل میگوی سفید هندی (Fenneropenaeus indicus) و میگوی ببری سیاه (Penaeus monodon) علی رغم داشتن جثه درشت، بدلیل فراوانی اندک و محدودیت زیستگاه، مورد بهره برداری اقتصادی قرار نمی گیرند.

سه گونه دیگر هم وجود دارد بنام میگوی خنجری (Penaeus stylifer)، سفید  (Metapenaeus affinis ) و میگوی ریز سفید در سرتاسر خلیج فارس و دریای عمان پراکنش داشته اما ارزش صادراتی ندارند. بهره برداری از این سه گونه بیشتر برای مصرف در بازارهای محلی و منطقه ای صورت می گیرد.

  1. میگو سفید هندی penaeus indicus

    این گونه بدنی نیمه شفاف ،به رنگ صورتی کم رنگ تا زرد دارد .از مهمترین مشخصات این گونه وجود یک جفت آنتن بسیار بلند شیری رنگ است که آن را از سایر گونه ها متمایز می سازد .
    این گونه در مقایسه با سایر گونه ها برای پرورش در سواحل جنوبی کشور از بازدهی خوبی برخوردار است و بخش وسیعی از استخرهای پرورشی را به خود اختصاص می دهد .
    درجه حرارت ۲۲ تا ۲۳ درجه سانتیگراد و شوری ۱۵ الی ۲۵ ppm برای پرورش اینگونه مناسب است .
    نکته ای که باید توجه داشت فساد پذیری زودتر این گونه نسبت به سایر گونه های دیگر است لذا در حمل ونقل و نگهداری بعد از صید باید بسیار دقت کرد .
    این میگو بومی آبهای استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان است. میگوی سفید هندی نسبت به میگوی ببری سبز در برابر شوری مقاومتر است.

بررسی پرورش میگوی سفید هندی ‏ از سال ۱۳۷۴ در مرکز تحقیقات میگو آغاز گردید. از سال ۱۳۷۷ با رویگردانی پرورش دهندگان از میگوی ببری سبز, پرورش میگوی سفید هندی در مقیاس تجاری شروع شد. تحقیقات پیرامون این گونه در حال حاضر نیز ادامه دارد ولی به دلیل شیوع بیماری لکه سفید در استان های خوزستان و بوشهر جای خود را به میگوی وارداتی وانامی داده است.پرورش این گونه در استان هرمزگان و سیستان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است

 

  1. میگو موزی penaeus merguiensis

    بدن میگو موزی به رنگ صورتی تا زرد کمرنگ است و خالهای قرمز مایل به قهوه ای دارد (شبیه موز کمی مانده )
    این گونه در آبهای جنوبی کشور به صورت طبیعی وجود دارد و از انواع میگوهای مرغوب محسوب می شود .

    درجه حرارت ۲۵ الی ۳۲  و میزان شوری ۱۵ الی ۳۲ ppm  برای پرورش این گونه مناسب است

    این میگو در  آبهای ساحلی استان هرمزگان یافت می شود. بدلیل اینکه پوست نازک دارند از سایر گونه ها حساس تر است و شرایط پس از صید را به سختی تحمل می کند. در صورتی که زمان بین صید و تخم کشی آن کوتاه باشد براحتی تکثیر می گردد. بررسی این میگو از سال ۱۳۷۱ و پرورش ان از سال ۱۳۷۵ آغاز گردیده است

  2. میگو سبز ببری penaeus semisulcatus

    بدن این میگو باند هایی رنگی دارد که این باندها بصورت اریب یا متقاطعند . درایران مطالعات فراوانی بروی این گونه برای پرورش صورت گرفته است که هم اکنون نیز ادامه دارد  .اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره شرایط زیستی آن در دسترس نیست .
    درجه حرارت ۲۴ الی ۳۴ درجه و شوری ۱۵ الی ۲۸ ppm  برای پرورش این گونه مناسب است

     

    نکته : از انجاییکه این گونه نسبت به تغییرات شوری مقاوم و از سازگاری مناسبی در نقاط مختلف برخوردار است .گونه پرورشی تشخیص داده شده است .

    میگوی ببری سبز یکی از اولین میگوهای بومی کشور می باشد که از ذخایر قابل توجهی برخوردار است و حضور آن در تمامی آب های خلیج فارس و دریای عمان به خصوص در آب های ساحلی استان بوشهر قابل توجه است.
    میگوی ببری سبز در ایران  در سال های ابتدایی توسعه پرورش میگو به عنوان اولین گونه بومی با شرایط مناسب برای تکثیر و پرورش مورد توجه قرار گرفت و در همان سال ها در استان های بوشهر و هرمز گان به تولید قابل قبول در عرصه تکثیر و پرورش رسید.
    تکثیر آزمایشی این میگو در ایران در سالهای ۶۴-۱۳۶۳ در استان بوشهر به صورت محدود و در سطح پایلوت انجام گرفت  و  برای اولین بار در سال ۱۳۷۰ در سطح وسیع و تجاری در مرکز تکثیر بندرگاه استان بوشهر با تولید ۳۰۰ هزار قطعه بچه میگو، آغاز و تکثیر شد.

    پس از آن در سال ۱۳۷۱ علاوه بر مرکز تکثیر بندرگاه بوشهر، مرکز تکثیر و پرورش میگوی کلاهی در استان هرمزگان، اقدام به تکثیر این گونه در سطح تجاری نمود. در سال ۱۳۷۶ میگوی ببری سبز بعلت تلفات و بازماندگی پایین جایگاه خود را در بین پرورش دهندگان از دست داد. با توجه به اهمیت گونه های بومی, تحقیقات پیرامون این گونه تا سال ۱۳۸۲ ادامه داشت.

  3. میگو ببری سیاه

    یکی از مهمترین میگوهای پرورشی است ویکی از درشت ترین آنهاست . اندازه ماده ها ۷/۳۳ و نرها ۸/۲۶ می رسد.وزن آنها تا ۱۵۰ گرم میرسد .این میگو ها رشد سریع ودر برابر بیماری هاو شرایط محیطی مقاومتر است.دامنه تحمل شوری بین ۲۵_۵ وحتی در آب شیرین تا مدت کمی تحمل دارند ، درجه مناسب آب بین ۳۴_۲۴ می باشد .

What is caviar?

۲۲ بازديد

Caviar export

One of the most expensive and luxurious foods in the world is caviar, which is known for its high properties and its rarity in the world. There are different types of caviar and it is prepared in two ways: cultured and marine. One of the largest suppliers of caviar in the world is Iran, which annually supplies large quantities of caviar to other countries.

What is caviar?

Caviar is one of the most expensive foods in the world, which is prepared from caviar fish and is usually consumed with egg yolk and onion for breakfast. This aristocratic food has many properties and is rich in iron. It is rich in omega 3 and prevents cancer. The use of caviar is highly recommended for pregnant women to increase the baby's intelligence and strengthen the physical strength of athletes.

The luxurious food of caviar prevents depression and prevents cardiovascular diseases and is very effective in treating digestive diseases. But consuming too much of it increases blood pressure and increases sodium.

taste of caviar; It is sticky and salty and melts quickly in the mouth and is usually served on toast and crackers. This delicious and luxurious food is also used in food decoration and the big restaurants of the world buy it.

The color and size of caviar depends on its type and they look like colored pearls. This rich food has many properties. Including :

  • anti-aging
  • Improve heart health
  • Prevent blood clotting
  • Lower blood pressure
  • Improvement of cholesterol
  • Boosting the immune system
  • Anticancer

The high properties of caviar have made this food valuable and the number of customers is increasing every day. Iranian caviar is one of the most popular caviars in the world.

 

 

The best caviar for export

Caviar export is one of the most profitable business in the world, and sturgeon fish are more than 200 million years old, and each kilo of caviar is worth 32 barrels of crude oil. There are 27 different species of sturgeon, 5 of which are found in the Caspian Sea. This reason has made Iran the economic hub of caviar export.

One of the most expensive and best caviar exported to different countries is beluga caviar, which has a higher price than other caviar fish, which is due to the excellent quality and taste of this type of caviar.

 

Export of Iranian caviar

 

 In Iran, caviar is produced with different qualities and is exported to the destination country based on market needs. This product has a high value in the world and can earn a lot of currency for Iran. Various companies operate in Iran in order to export caviar to foreign countries. Varna Tejarat Eurasia is one of the best companies for exporting Iranian caviar to other countries. The export of Iranian caviar, like other aquatic products, has special rules and conditions and may change compared to the import rules of the destination country. Unfortunately, due to the high price of this product, Iranian caviar has few buyers in Iran, and most of it is exported abroad.

 

Types of Iranian caviar

Unfortunately, in recent years, we are facing the danger of extinction of this valuable product due to the indiscriminate fishing of Iranian sturgeon, and with the supervision of the authorities and in order to prevent the extinction of this valuable fish, sturgeon fishing is facing restrictions. Therefore, in Iran, like many caviar exporting countries, caviar fish breeding has been formed.

  Different types of sturgeon fish produced for export in Iran can be named as follows:

 

 

  • Beluga Caviar: Elephant fish is one of the largest fish in the Caspian Sea, and elephant fish caviar is called Beluga Caviar. The egg of this fish is bigger and more attractive than other fish. Beluga caviar is one of the most expensive and popular caviar in the world, and it is more delicious than other caviar. The size of this beluga caviar is 3 mm.
  • Astra Caviar: Dice fish is one of the widest fish in the Caspian Sea and its caviar is known as Astra Caviar. The size of this caviar is 2.5 to 3 mm and it is very delicious, and the taste of Astra caviar, which is also known as golden caviar, is likened to fresh walnuts.
  • Suruga Caviar: One of the most popular caviars in the world is Suruga Caviar, which is prepared from ozone fish. This delicious caviar is between 1.7 and 2.5 mm and is smaller than other caviars.

 

Stages of Iranian caviar export

Iran's caviar export to other countries has its own stages and conditions, just like the export of other aquatic products. A company that intends to export caviar must first obtain the necessary permits and be aware of the rules and regulations. Also, knowing the regulations of the target country can guarantee success in exporting Iranian caviar.

راهنمای صادرات ماهی به کشورهای عربی

۲۱ بازديد

ماهی یکی از لذیذترین غذای جهان است که دارای خواص بالاست و در جایگاه ویژه سبد غذایی جهانی قرار دارد . ماهی با داشتن امگا3 و چربی مفید که بدن قادر به تولید آن نیست ، برای بدن انسان بسیار مفید و ضروری است .

میزان مصرف ماهی در جهان بسیار بالاست و ژاپن با مصرف 70 کیلوگرم ماهی در سال ، آمار بیشترین مصرف ماهی را کسب کرده است . پس از آن کشور های کانادا و سوئیس در رتبه بعدی قرار دارند .

انواع ماهی برای بدن مفید است و سرشار از مواد مغنی است که در برخی از موارد بدن قادر به تولید بعضی از آن ها نیست یا در بدن انسان کمبود آن حس می شود . با مصرف ماهی می توانید نیاز بدن به این ویتامین و پروتئین ها را برطرف کنید .

  • از خواص مواهیمی توان موارد زیر را نام برد :
    • سرشار از امگا3 ، ید ، ویتامین D
    • کاهش ابتلا به خملات قلبی
    • رشد مغز و چشم جنین 
    • افزایش ماده خاکستری مغز و جلوگیری زوال عقل
    • پیشگیری از افسردگی
    • کاهش ابتلا به دیابت
    • پیشگیری از آسم کودکان
    • محافظت از بینایی دوران سالمندی
    • بهبود کیفیت خواب

 

 

ایران با داشتن دریای خزر در شمال و خلیج همیشه پارس و دریای عمان در جنوب ، یکی از قطب های بزرگ پروش انواع ماهی در جهان می باشد که نقش بزرگی در صادرات ماهی به کشورهای همسایه و سایر کشور های جهان دارد .

سالانه انواع زیادی ماهی از انواع قزل آلا و کپور و شیر گرفته تا ماهی های منجمد ، خشک ، پرورشی و زینتی از ایران به سایر کشور های جهان صادر می شود و این می تواند نقش بسزایی در اقتصاد کشور و ارز آوری برای ایران باشد . صادرات ماهی یکی از تجارت های پر سود برای بازرگانان ایرانی است که سودآوری بالایی دارد .

ایران با داشتن  چشمه ها و رود خانه های اب شیرین ،   دریای خزر و خلیج فارس ، منبع غنی و طبیعی برای تامین ماهی  می باشد . که اگر توسط شرکتی معتبر و حرفه ای انجام شود می تواند باعث ارزآوری و چرخش چرخ های اقتصادی ایران باشد .

ماهی ها سرشار از پروتئین ، آهن ، فسفر و انواع ویتامین ها می باشد که خواص بالایی داشته و از ابتلا به سرطان خون جلوگیری می کند .

صادرات آبزیان ایران در حال گسترش و پیشرفت است . کیفیت بالای انواع ماهی و سایر آبزیان مثل میگو ، خاویار بر جهانیان پوشیده نیست و بسیاری از کشور های بزرگ جهان و کشور های همسایه مثل عراق و روسیه و امارات مشتریان شرکت های صادرکننده ماهی می باشند .

صادرات ماهی ایرانی

رشد قیمت ماهی در بازار جهانی باعث افزایش درامد صادرکنندگان ماهی شده است .صادرات انواع ماهی ایرانی و سایر آبزیان هر ساله در حال افزایش است به طوری که در نیمه اول سال 1401 نسبت به سال 1400 رشدی بیتر از 4 درصد را تجربه کرده است .و درآمد صادرکنندگان ماهی ایرانی از 65 میلیون دلار به 85 میلیون دلار رسیده است . که می تواند فرصتی بی نظیر سودی بسیار برای صادرات ماهی ایرانی باشد .

 

 

مراحل صادرات ماهی

شرکت های صادرکنندگان ماهی باید با مراحل و چگونگی صادرات ماهی به اروپا و سایر کشور های هدف اشنایی داشته باشند تا بتواند در شغل خود به موفقیت برسد . مراحل صادرات انواع ماهی در ایران به شرح زیر است :

  • دریافت مجوز
  • دریافت پروفرما
  • ثبت سفارش
  • تهیه بارنامه
  • پرداخت گمرک
  • ارائه اظهارنامه به گمرک

 

چگونگی صادرات ماهی

اگر شما قصد صادرات ماهی به کشور های دیگر را دارید باید به اندازه کافی اطلاعات و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید و از نحوه صادرکردن انواع ماهی به کشورهای مختلف اطلاعات داشته باشید . نکات و روش صادرات ماهی از ایران به سایر کشورها مراحل زیر را دارد :

  1. انتخاب ماهی مورد نظر برای صادرات
  2. انتخاب کشور هدف
  3. بررسی و تحلیل بازار اقتصادی کشور هدف
  4. تبلیغات مناسب و قوی در کشور هدف
  5. دریافت مجوز های لازم
  6. قرداد با شرکت صادر کننده ماهی و آبزیان

 میزان صادرات ماهی ایران

وجود دریای خزر و خلیج فارس که منبع غنی پرورش ماهی است ایران را به یکی از قوی ترین صادرکنندگان های ماهی قزل آلا و دیگر آبزیان به اروپا ، آسیا و سایر کشورهای جهان ،  تبدیل کرده است . انواع محصولات دریای از جمله ماهی سالیانه نزدیک به 100 هزار تن از سهم صادرات کشور را به خود اختصاص داده است که این مقدار بسیار قابل توجه و مهم است .

میزان بالای صادرات ماهی و آبزی ایرانی ، پرورش دهندگان انواع ماهی را تشویق کرده است که با راه اندازی مراکز کوچک و بزرگ،  نقشی در این مقدار صادرات و تامین ماهی کشور  داشته باشند .

 

 

 

 

شرایط  صادرات ماهی

 

درست است که صادرات ماهی کاری پر سود در کشور است اما چالش هایی را هر ساله تجربه می کند . با توجه به شراط اقتصادی کشور و مشکلات تحریم ، افزایش قیمت خوراک ماهی ها و بسیاری از عوامل دیگر مثل حدف ارز ترجیحی نگرانی هایی وجود دارد اما در نهایت با رشد 4% صادرات ماهی نسبت به سال گذشته روبرو شدیم .

به طور معمول و قانونی ، کشورهای صادرات ماهی کشور هایی هستند که مجوز لازم های لازم برای تجارت ماهی به دیگر کشور های  هدف را دارا می باشد .

شرایط صادرات ماهی به کشور های قطر ، دبی ، ارمنستان ، روسیه ، چین ، عراق و... وجود دارد و هر کدام از این کشور ها شرایط خوبی برای صادرات انواع ماهی دارند  و هر روز در حال رونق بیشتر است . اما امکان و شرایط صادرات ماهی به این کشور ها تنها  با مجوز رسمی  برای صادرات ماهی امکان پذیر است .

 

نکات مهم در صادرات ماهی و آبزیان

 گرچه صادر کردن ماهی به سایر کشور ها حاشیه سود و درامد بالایی است اما باید به نکات صادرات آبزیان و ماهی توجه کرد تا میزان ریسک پذیری کاهش یابد .از جمله موارد مهم صادرات ماهی ایرانی به سایر کشور ها می توان موارد زیر را نام برد :

 

  • پیدا کردن کشور هدف مناسب
  • شناسایی بازار هدف
  • بسته بندی شیک و محکم
  • حفظ بهداشت ماهی
  • شناخت کامل تحولات اقتصادی
  • آشنایی کامل با تغیرات ارزی
  • بازاریابی بین المللی
  • حفظ مشتری نزدیک و همسایه
  • ارتباط با کشور های دور

 

 

 

شرکت صادرات ماهی

اگر به فکر صادرات ماهی هستید ، برای به ثمر رسیدن تلاش های شما باید یک شرکت صادرکننده ماهی برای تسهیل فرایند صادرات به شما کمک کند . انتخاب شرکت معتبر و حرفه ای می تواند روند صادرات محصول شما آسان تر کند . شرکت های صادر کننده ماهی و آبزیان باید مسیر تجارت و صادرات ماهی را به طور کامل بشناسد و نسبت به خریداران خارجی ماهی ایرانی اطلاعات کامل داشته باشد .

تخصص در بازاریابی  بین المللی و آشنایی با  آبزیان می تواند ریسک هایی که در این راه برای شما اتفاق می افتد را کاهش دهد . اطلاع از این که هر ماهی در کدام کشور مشتری دارد و صادرات چه نوع ماهی  ، حاشیه سود بالاتری دارد ، از وظایف شرکت صادرکننده ماهی می باشد .

 

 بهترین شرکت صادرات ماهی

 امروزه در ایران شرکت های بزرگی در جهت صادر کردن ماهی به کشورهای خارجی فعالیت می کنند .که یکی از معتبرترین و حرفه ای نرین شرکت صادر کننده ماهی به دیگر کشور ها ، شرکت وارنا تجارت اوراسیا می باشد . این شرکت با تخصص کافی و نجربه مورد نیاز همراه شما تا مرحله نهایی صادرات می باشد .

5 نکته مهم در انتخاب کلاه و شال گردن زمستانی

۲۴ بازديد
با شروع زمستان، اهمیت گرم نگه‌داشتن بدن و مراقبت از خود چند برابر می‌شود. خوشبختانه به دلیل تنوع زیاد، انتخاب کلاه و شال گردن کار سختی نیست. به‌راحتی می‌توانید با انتخاب یکی از انواع کلاه و شال گردن استایل زمستانی خود را تکمیل کنید و در برابر سرما مجهز باشید. در این‌ بین نکاتی هم برای ست کردن این آیتم های زمستانی با سایر لباس‌ها و نحوه انتخاب مناسب آن‌ها وجود دارد که باید بدانید و رعایت کنید. برای مثال مدل و فرم صورت شما هم در انتخاب کلاه تأثیر دارد و بهتر است کلاهی متناسب با فرم صورتتان تهیه کنید. در ادامه مقاله با کلاهت  همراه باشید تا این مسیر را برای شما هموار کند.

شال گردن‌های مردانه و زنانه از اکسسوری‌هایی هستند که در استایل‌های مختلف رسمی و کژوال استفاده می‌شوند. این آیتم در هر فصلی می‌تواند کاربردی باشد، برای مثال در زمستان باعث جلوگیری از نفوذ سرما و در تابستان باعث جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به پوست گردن شما می‌شود. یکی دیگر از دلایل استفاده از شال گردن افزایش جذابیت استایل است. از بین جنس‌های مختلف شال گردن، مدل نخی برای فصل‌های بهار و تابستان، بافتنی برای پاییز و زمستان و ابریشمی برای استایل‌های کلاسیک در هر فصلی مناسب است. از شال‌گردن‌های چهارخانه هم غافل نشوید که به‌راحتی با هر استایلی ست می‌شوند. دسته‌بندی دیگری از انواع شال گردن وجود دارد که بر اساس ظاهر آن‌ها است. این دسته‌بندی شامل شال‌گردن‌های مربعی، مستطیلی، مثلثی و حلقه‌ای می‌شود.

انواع کلاه‌ زمستانی شامل آویاتور، خزدار، بینی (Beanie)، فدورا و فرانسوی می‌شود. کلاه‌های خزدار به مدل‌های قراقی هم معروف هستند و  انواع زنانه و مردانه آن با استایل‌های کلاسیک هماهنگ می‌شوند. کلاه‌های آویاتور یا خلبانی بهترین مدل کلاه برای پوشاندن گوش‌ها هستند و به کلاه‎‌های روسی شباهت زیادی دارند. کلاه‌های بینی هم مدل‌های ساده و جذابی هستند که در بین نوجوانان و جوانان محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این کلاه‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در استایل‌های کژوال و اسپرت به کار برد. کلاه فدورا که با نام کلاه شاپو هم شناخته می‌شود جنس پشمی و لبه‌های کوتاه پهن دارد. هم مردان و هم زنان می‌توان از آن در استایل‌های کلاسیک استفاده کنند. در آخر کلاه‌های فرانسوی هستند که پوشیدن آن‌ها در یک استایل کلاسیک با بوت‌های پاشنه‌دار همراه با پالتو یا بارانی بلند ظاهری فوق‌العاده شیک ایجاد می‌کند
در بین انواع کلاه، شما باید کلاهی را انتخاب کنید که با قالب و فرم صورت شما هم‌خوانی داشته باشد. برای اشخاصی که صورت‌های قلبی شکل دارند تقریباً تمام انواع کلاه مناسب است، ولی بهتر است که از پوشیدن کلاه‌هایی با لبه‌های پهن و خمیده خودداری کنند. اشخاصی با صورت‌های گرد و گونه‌های برجسته باید از کلاه‌های نامتقارن استفاده کنند. علاوه بر این کلاه‌هایی با لبه‌های خمیده برای صورت‌هایی با فرم گرد پیشنهاد نمی‌شود. بهترین مدل کلاه برای صورت‌های بیضی، کلاه‌هایی با لبه‌های پهن و کلاه‌های بافتنی منگوله‌دار یا Bobble hat است. برای صورت‌های مربعی هم استفاده از کلاه‌های لبه‌دار پیشنهاد می‌شود.

حراج ویژه تیشرت تبلیغاتی

۲۲ بازديد

تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

بخش مهم از لباس های تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی است که با هدف برندینگ یک حرفه ، کسب و کار ، سازمان و حتی یک فرد تولید و خریداری می شود . این تی شرت ها با طراحی سفارشی به منظور تبلیغات یک برند تولید می شود و به دست مصرف کننده می رسد تا در معرض دید جامعه هدف قرار گیرد .

ویژگی اصلی تیشرت تبلیغاتی نسبت به سایر تی شرت و البسه ، استفاده از تصاویر ، لوگو یا طرح های هنری برای آشنایی مخاطب با برند سازمان یا شرکت است . این تیشرت ها  جز ارزان ترین و ماندگار ترین روش تبلیغ کالا ، خدمات و یا برند است به شرط آن که اصول طراحیو تولید تیشرت تبلیغاتی را بدانید و در انتخاب جزئیات تی شرت تبلیغاتی آگاهی داشته باشید .

اگر هنوز برای سفارش تولید عمده تیشرت تبلیغاتی اقدام نکرده اید، یکی از موثر ترین و در عین حال ارزات ترین روش تبلیغ برند یا محصول خود را از دست داده اید ! چرا که در مقابل تبلیغات گران و پر هزینه تلویزیون یا مجلات ، استفاده از تیشرت هایی که به صورت متحرک در جامعه و اماکن مختلف قرار دارند ، روشی مقرون به صرفه و بهترین روش برندینگ محسوب می شود .

برای اطلاع از چگونگی و آگاهی از تبلیغات با تی شرت ، تا پایان  این مقاله با تولیدی تیشرت تبلیغاتی و لباس کار  دوخت یادگار همراه باشید .

 

کیفیت تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی به همراه لوگو ی برند شما ، معرف محصول یا خدمات شماست . پس مهم است که کیفیت آن چگونه باشد  چرا که می توند بر ذهنیت استفاده کننده و مخاطب تاثیر بگذارد . از طرفی اگر کیفیت تیشرت تبلیغاتی خوب و عالی نباشد ، مصرف کننده از پوشیدن آن اجتناب می کند و  میزان تبلیغات کم تر می شود .

هم چنین در نظر دشته باشید که هر چه کیفیت تیشرت تبلیغاتی بالا تر باشد عمر مفید آن بیشتر می شود و این یعنی مدت زمان تبلیغات شما افزایش می یابد . استفاده از تیشرت های باکیفیت ، زیبا و استاندارد می تواند در طول زمان حس خوشایندی از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد کند و این یعنی برگ برنده ی برند شما !

 

جنس تشرت تبلیغاتی

قبل از انتخاب جنس تیشرت تبلیغاتی باید مشخص کنید که می خواهید لوگوی برند شما روی تی شرت چاپ شود یا گلدوزی ؟

بهترین تیشرت تبلیغاتی برای چاپ لوگو یا مارک برند شما ، استفاده از پارچه های پنبه ، پلی استر و مواد ترکیبی است . و در بین این ها استفاده از پارچه های پنبه ای برای چاپ لوگو روی تی شرت معولا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد . جنس پارچه تیشرتی که قرار است روی آن با نخ و چرخ های صنعتی ، گلدوزی انجام شود  ی تواند متفاوت باشد .

هم چنین جنس تیشرت تبلیغاتی باید بادوام باشد تا در استفاده و شستشو کیفیت ود را از دست ندهد .برای انتخاب جنس پارچه تی شرت تبلیغاتی و گلدوزی یا چاپ برند می توانید از مشاوران دوخت یادگار کمک بگیرید .

رنگ تیشرت تبلیغاتی

نقش رنگ ها و تاثیر آن در تبلیغات بر کسی پوشیده نیست . انتخاب درست رنگ تیشرت تبلیغاتی می تواند بر بازار یابی کمک شایانی داشته باشد . بدین منظور بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که فروش بیشتری دارد و مورد پسند همگان است .

تحقیقات نشان می دهد که استفاده از رنگ های خنثی می تواند تاثیر بیشتری در تبلیغات داشته باشد . و هم چنین  پس زمینه ی خوبی برای چاپ یا گلدوزی لوگو روی تی شرت است.

استفاده از رنگ های سفید ، مشکی و خاکستری که معمولا مورد پسند عموم مردم است و همیشه مد و ترند است می تواند انتخاب خوبی برای رنگ تیشرت تبلیغاتی باشد .اما دقت کنید که در هنگام سفارش رنگ تی شرت های تبلیغاتی ، جنس ، سن ، جامعه ی هدف و گروه مصرف کننده را در نظر بگیرید . ضمن این که باید بدانید آیا رنگ انتخابی ، با نوع کسب و کار شما همخوانی دارد؟ و آیا می تواند هدف و منظور شما را بیان کند ؟

 

 

طرح تیشرت تبلیغاتی

از آنجایی که تی شرت های تبلیغاتی بیان گر برند شما و هرف شما از کسب و کار است مهم است که چه طرحی و چگونه روی تی شرت چاپ یا گلدوزی شود . طرح تیشرت تبلیغاتی باید در معرض دید و محسوس باشد اما نباید موجب بزرگ و آزار دهنده باشد .چرا که ممکن است مصرف کننده از پوشیدن آن خودداری کند و حس خوبی از استفاده از آن دریافت نکند .

 

قدرت بازاریابی تیشرت تبلیغاتی

 استفاده از تیشرت های تبلیغاتی روشی جاودانه و هدیه ای کلاسیک است . استفاده از تیشرت هایی که برند کاری شما روی آن هک شده باشد می تواند قدرت کسب و کار شما را در مجموعه نشان دهد .

از تیشرت های تبلیغاتی به عنوان " بیلبورد های متحرک پیاده رو " یاد می شود .کافی است سری به تیشرت های خود بزنید ! چند درصد از تیشرت های شما با گلدوزی یا چاپ برند های نایک ، آدیداس ، گپ یا مارک های معروف دیگر مشغول تبلیغات برای این شرکت ها بوده اند ؟ در واقع خود شما سال ها و بدون این که بدانید در حال تبلیغات برای برند های معروف بوده اید ! چرا نام شرکت یا لوگو برند شما روی تیشرت های تبلیغاتی نباشد ؟

هدیه تیشرت تبلیغاتی با لوگو برند شما می تواند بسیار مورد استقبال قرار بگیرد اگر از جنس مناسب ، طرح زیبا و رنگ شیک استفاده کنید و بدین طریق روشی انحصاری و ماندگار را انتخاب کرده اید .

مزیت استفاده از تیشرت تبلیغاتی پوشش نا محدود و دید بالا با هزینه کم و به صرفه است . از این روش به عنوان آهن ربای فروش برای افزایش آگاهی از برند و نام تجاری کسب و کار شما یاد می شود . 

 

انتخاب بهترین تیشرت تبلیغاتی

استفاده از تیشرت تبلیغاتی خوب می تواند تاثیر ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد کند و طیف وسیعی از افرد را به خود جذب کند .مهم ترین عوامل در انتخاب تیشرت تبلیغاتی که می تواند تاثیرگزاری آن را افزایش دهد موارد زیر است :

  • دوام و کیفیت
  • رنگ
  • طرح
  • بافت و جنس پارچه
  • وزن
  • گلدوزی یا چاپ برند
  • شرایط شستشو و نگهداری
  • سایز استاندارد
  • نوع دوخت و کیفیت آن

 

 

تی شرتی که سایز مناسب ، دوخت تمیز داشته باشد و از جنس با کیفیت دوخته شده باشد مسلما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . ضمن این که استفاده از رنگ های مناسب و طراحی خوب می تواند مخاطب بیشتری را به خود جذب کند .

 

قیمت تیشرت تبلیغاتی

از آنجایی که تیشرت های تبلیغاتی برای تعداد بالا سفارش داده می شود ،هزینه نهایی می تواند مبلغ قابل توجه ای باشد . اما قیمت تیشرت تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد مثل :

  • جنس تیشرت
  • چاپ یا گلدوزی لوگو ؟
  • تعداد قابل سفارش
  • آستین کوتاه یا بلند ؟
  • مدل و طرح تی شرت

معمولا تولیدی های معتبر مثل دوخت یادگار امکان فروش عمده تیشرت تبلیغاتی در تهران و سایر شهر ها را فراهم کرده اند تا بتوانند در کاهش هزینه تولید تیشرت تبلیغاتی موثر باشند .دوخت یادگار با تولید و فروش انواع تیشرت کار و تی شرت تبلیغاتی می تواند به خریدی مطمئن و با قیمت مناسب کمک کند .

قیمت میگو پرورشی صادراتی

۲۵ بازديد

صادرات میگو

 

میگو در آب های شور و شیرین جهان یافت می شود و د دو نوع دارد :

  1. میگوی دریایی : که در دریا رشد می شود.
  2. میگویپرورشی : که توسط پرورش دهندگان ماهی و در شرایط ویژه پرورش می یابد .

در ایران میگوی خوراکی آب شور در مناطق کم عمق دریای عمان و خلیج فارس زندگی می کند و برای پرورش میگو باید آب شور دریا از طریق کانال به سمت مزارع هدایت و میگو با آب دریا پرورش داده شود .

صادرات میگو ، از جمله صنایع سودآور و پر درآمد جهان است . در ایران نیز با استقبال غراورانی روبرو است چرا که میگوی ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیاری  از کشور های جهان مثل مصر ، امارات ، چین ، روسیه ، آلمان ، اسپانیا ، انگلیس و بلژیک خواهان میگوی درجه یک  ایرانی هستند .

 

 صادرات میگوی ایرانی

ایران شرایط بسیاری خوبی در صید انواع آبزیان از جمله میگو دارد . میگو یکی از آبزیان پر طرفدار در جهان است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است . کیفیت و مرغوبیت میگو ایرانی برای تمام دنیا ثابت شده است و طرفداران بسیاری دارد .

ارزآوری این محصوب باعث شده است که شاهد اشتغال زایی گسترده در این زمینه باشیم و تولید و پرورش میگو با افزایش محسوسی روبرو شود . بیشترین صادرات میگو ایرانی به امارات و چین است  و از آن جا صادرات میگوی ایرانی جایگاه خود را در تجارت جهانی پیدا کرده است برای کشور بسیار سود آور است .

تنوع بالای میگوی ایرانی ،  کیفیت ، مرغوبیت و خواص بالای این حیوان آبزی باعث شده است که صادرات میگو از ایران به سایر کشور ها با استقبال زیادی روبرو شود . اگر شما تمایل به صادرات میگو و سایر آبزیان را داید تا پایان مقاله با ما همراه باشید :

 

مراحل صادرات میگو

صادرات میگو از ایران و سایر کشور ها مانند ویتنام ، هندوستان ، اکوادور  به  جهان صورت می گیرد . صادرات میگو در اقتصاد ایران تاثیر مثبتی داشته است اما صادر کردن میگو به کشور های دیگر کار راحتی نیست و نیاز دارد که شما مراحلی را پشت سر بگذارید مثل ثبت شرکت  ،دریافت کارت بازرگانی ،باز کردن حساب بانکی ، نداشتن بدهی ارزی و پیمان های معوق شده قسمتی از این مراحل است . اگر تمایل به صادرات میگو دارید ، شرکت وارنا تجارت اوراسیا می تواند به شما در این مراحل کمک کند .

 

مجوز صادات میگو

از آنجایی که صادر کردن میگو به خارج از کشور کاری تخصصی است تنها با داشتن مجوز صادرات میگو می توانید به کشورهای مختلفی از جمله روسیه ترکیه ، امارات ، جین ف اسپانیا و فرانسه و... میگو صادر کنید . برای گرفتن مجوز صادرات میگو  باید به سازمان شیلات ایران مراجعه کنید و یا با ثبت نام در سامانه گمرک و پس از پرداخت هزینه  مجوز را دریافت کنید .

این مجوز برای صادرات  میگو و آبزیان الزامی می باشد .

 

 

نحوه صادرات میگو

در صادرات میگو از ایران به سایر کشور ها مهم ترین نکته ای که وجود دارد شیوه ارسال و نحوه بسته بندی میگو می باشد . از آن جایی که ماندگاری محصول و حفظ کیفیت میگو در مدت زمان ارسال بسیار مهم است ، بهمین دلیل نحوه صادرات میگو پر اهمیت است . میگو و  سایر آبزیان باید به گونه منجمد و بسته بندی شوند که هیچ گونه تغیر و افتی  در کیفیت  و خواص میگو اتفاق نیوفتد تا مطابق استاندارد های سطح بین المللی به کشور هدف برسد .

 

بسته بندی میگو برای صادرات

مهم ترین عاملی که در موفقیت  صادرات میگو تاثیر گذار و حیاتی است ، نحوه بسته بندی میگو صادراتی می باشد . بسته بندی میگو ا باید به روشی استاندارد و به بهترین شکل انجام شود .

میگو جانداری سخت پوست است و انواع مختلفی دارد . هنگام بسته بندی انواع میگو توجه به حفظ خواص و تازگی میگو بسیار حائز اهمیت است . علاوه بر آن میزان دما و نگهداری میگو در زمان بسته بندی بسیار مهم چرا که نباید از  کیفیت و مرغوبیت میگوی ایرانی کاسته شود .

کشور های خارجی به نوع و شیوه بسته بندی میگو خیلی توجه می کنند . طراحی زیبا و خلاق برای بسته بندی و ارسال میگو می تواند یکی ار عواملموفقیت در صادرات میگو باشد .

برای بسته بندی میگو از بسته های پلاستسکی بهداشتی استفاده می شود و در در وزن های 1 تا 2 کیلوگرم  با پاکت های وکیوم یا پاکت سه طرف دوخت بسته بندی می شود .و در مدت زمان طی حمل از بازار تا انبار و از انبار تا گمرک باید در یخچال و دمای منفی 18 درجه  نگهداری و ارسال شود .

از مهم ترین موارد بسته بندی میگوی صادراتی می توان موارد زیر را نام برد :

  1. اطلاعات درج شده روی بسته بندی باید به دو زبان باشد
  2. تاریخ تولید و تاریخ انقضا باید درج شود .
  3. وزن میگو صادراتی روی بسته باید ذکر شده باشد .
  4. داشتن مهر وزارت بهداشت و مجوز های سلامت الزامی است .
  5. داشتن استاندارد سلامت ، استاندارد غذا و دارو الزامی است .

نکته مهم دیگر در بسته بندی میگو برای صادرات ، ابعاد و اندازه میگو در هر بسته بندی است . به طور معمول و برای بسته بندی استاندارد در کاخانه ها ، تعداد میگو ها در هر بسته بندی ،  اندازه ، وزن  و ابعاد آن رعایت می شود .

 

ویژگی میگوی صادراتی

میگو ها آبزیان با ارزش غذایی بالا و خواص بسیار هستند که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند که به صادرات میگو رونق بخشیده اند . انواع مختلفی از میگو ها در دریا  پرورش و رشد می یابند و بر حسب گونه بین یک تا هفت سال عمر می کنند . اندازه میگوها بین 2 تا 25 سانتی متر می باشد که هرچه طول آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. از موارد دیگر که می تواند بر قیمت میگو تاثیر بگذارد دریایی یا پرورشی بودن آن است . و یاد آور می شویم که برخی از انواع میگو ها خواهان بیشتری دارند و به قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد .

رنگ میگوی صادراتی باید صورتی کم رنگ و بدون هر لکه سیاه رنگی روی آن باشد . بوی میگو صادراتی  نیز باید طبیعی باشد و بوی نامطبوع تند و بد نداشته باشد .

میگو ها به خاطر داشتن اسید چرب غیر اشباع ، خیلی زود فاسد می شوند به همین دلیل باید در انجماد سریع ،  بسته بندی و حمل و نقل میگو دقت لازم را داشته باشید تا کیفیت و مرغوبیت میگو در هنگام صادر شده به سایر کشور ها حفظ شود . معمولا میگوهای صادراتی قبل از صادر شدن ، پاک می شود و میگوی پاک شده ریسک خرابی و فساد کم تری دارند .

 

 

انواع میگو برای صادرات

میگو نیز مانند سایر ابزیان از انواع مختلفی برخوردار است که البته هر کشور بر اساس مصرف و نیاز خود خریدار نوعی خاصی از آن هستند . پیشنهاد می شود قبل از صادرات میگو به کشور هدف ، بازاریابی جامعی از میزان مصرف میگو و نوع میگو انجام دهید و یا از طریق شرکت وارنا نجارت اوراسیا اطلاعات لازم را  برای صادر کردن میگو به کشور هدف بدست بیاورید .

مهم ترین  انواع میگو برای صادرات موارد زیر است :

  • میگوی ببری : میگویی با ارزش غذایی بالا و سرشار از امگا 3 ، مواد معدنی و ویتامین ها که جز بهترین نوع میگو برای صادرات است .رنگ این میگو سبز و صورتی رنگ است و بیشتر در جنوب ایران صید می شود . میگوی سیاه مونودون یک میگو با سایز درشت است که ارزش صادراتی بالایی دارد .
  • میگوی موزی : بعد از میگوی ببری بهترین میگو برای صادرات است و از میگوی ببری کوچک تر است.
  • میگوی سفید :  جایگاه سوم در صادرات میگو را دارد و بیشترین بازار فروش را در کشور روسیه دارد .
  • میگوی سرتیز : جز ارزان ترین میگو برای صادرات است که مشتریان خود را دارد و به صورت خشک نیز به فروش می رسد .

 

 تعرفه و قیمت صادرات میگو

یکی از مهم ترین نکات صادرات میگو ، قیمت و هزینه صادرات به کشور های دیگر می باشد . هزینه فروش میگو بر اساس هر کیلوگرم برای هر نوع از میگو تعیین می شود. همان طور که می دانید میگو انواع مختلفی دارد و گونه های مختلف میگو بر اساس کیفیت و سایز آن تغیر می کند .

هر چه اندازه و سایز میگوی صادراتی بزرگ تر باشد قیمت صادر کرن میگو بیشتر می شود . پس واضح است که شاه میگو از سایر میگو ها گران تر است  و هم چنین میگو دریایی از میگو پرورشی !

فاکتورهایی که می تواند بر قیمت صادرات میگو تاثییر بگذارد :

  1. نوع میگو
  2. سایز میگو
  3. پرورشی یا دریایی
  4. شیوه بسته بندی
  5. قیمت ارز
  6. محل پرورش
  7. قوانین تجاری
  8. هزینه حمل و نقل

داشتن اطلاعات کافی درباره صادرات میگو می تواند به شما کمک کند تا هزینه های صادرات معقو تر و مناسب تر باشد و حاشیه سود بیشتری داشته باشد . برای کسب اطلاغات بیشتر درباره صادرات میگو با وارنا تجارت اوراسیا در ارتباط باشید .

 

 

 

قوانین صادرات میگو

اطلاع  از قوانین و مقررات صادرات جز وظایف مدیران شرکت صادرات میگو است که با مطالعه دقیق و بازاریابی حرفه ای به واردات ماهی هر کشور تسلط داشته باشد و بتواند بازار هدف مناسبی برای فروش میگو صادراتی انتخاب کند . این شرکت ها باید از میزان نیاز بازار داخلی و مصرف ماهی در کشور  اطلاع داشته باشند تا بتوانند بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار کنند و نقش مفیدی در اقتصاد کشور داشته باشند به گونه ای که بازار های داخلی تامین شود و با صادرات قوی دقیق  باعث ارزآوری و درآمد زایی در کشور شود .

از دیگر قوانینی که در صادرات میگو مهم است قرارداد با مشتری و تنظیم پسش فاکتور است . تنظیم پیش فاکتور به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد و به زبان انگلیسی است . شرکت صادرات ماهی  پیش فاکتور را صادر و برای مشتری ارسال می کند و با قیمت گذاری درست و اصولی می تواند قرداد را تکمیل و ثبت کند .

اطلاع از مقررات و مجوزهای بازرگانی کشور هدف از دیگر قوانین صادرات میگو است که باید به آن توجه کرد .در کنار بازاریابی صحیح  مشتری باید از قوانین واردات میگو به آن کشور مطلع شد تا میزان چالش صادرات میگو به حداقل برسد .

 

 

شرکت صادرکننده میگو

صادرات میگو و آبزیان به سایر کشور های جهان ، تجارتی پر سود است که خیلی از تاجران را به فعالیت در این عرصه مشتاق می کند . طبق آمار هند با بیشترین صادرات در رتبه اول قرار دارد . کشورهای ویتنام ، چین و اندونزی و اکوادور در رتبه های بعدی صادرکردن میگو قرار می گیرند .

شرکت صادرات میگو در کشورهای مختلف تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند در رقابت با رقیب خود در بازار بین المللی پیروز شوند و با روش های مختلف سعی دارند تا کشور های بیشتری را برای فروش میگوی خود جذی کنند و میزان صادرات میگوی خود را بالا ببرند .

از آنجایی که دنیای کسب و کار وارد فضای اینترنتی شده است ، بازاریابی دیجیتالی  و جذب مشتری به صورت آنلاین کمک شایانی به صادرات آبزیان و میگو کرده است .خدمات بازاریابی آنلاین و فروش اینترنتی در سال های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار است و بسیاری از شرکت های صادرات میگو از طریق دنیای بزرگ اینترنت ، محصول خود را به جهانیان معرفی و مشتریان خود را جذب می کنند .

همان طور که گفته شد مهم ترین مواردی که شرکت صادرکننده میگو باید به آن توجه داشته باشد :

  • قیمت میگو
  • مجوز صادرات
  • اطلاع از قوانین و مقررات
  • توجه به بسته بندی
  • رعایت بهداشت و دریافت مجوز سلامت
  • بازاریابی صحیح و اصولی
  • اشراف بر اقتصاد جهانی و نوسانات ارز

می باشد . شرکت وارنا تجارت اوراسیا نامی معتبر برای صادرات میگو و سایر آبزیان به کشور های مختلف می باشد .

 

 

 

 

 بهترین شرکت های صادرات میگو در ایران

خوشبختانه ایران بازار خوبی برای صادر کردن میگو به دنیا دارد . میگوی صادراتی از طریق راه دریا و یا با حمل و نقل هوایی به کشور هدف ارسال می شود و شرکت های بزرگ و معتبری در این ضمینه در حال فعالیت و تجارت هستند .

یکی از بهترین شرکت صادرات میگو  ، وارنا تجارت اوراسیا می باشد که سهم بسزایی در تجارت میگوی صادراتی در کشور دارد .

جهت ارتباط با مشاوران ، از طریق راه های ثبت شده اقدام کنید .

 

بیشترین صادران میگو به چه کشور هایی است 

 

میگوی صادراتی ایرانی ، محصولی مرغوب و با کیفیت است که در تمام کشور های جهان طرفدار دارد .حجم بسیاری از میگوی ایرانی به کشورهای جنوب شرق آسیا صادر می شود .

 میگوی پرورشی ایرانی نیز طرفداران خود را دارد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است . استان بووشهر و هرمزگان ، بهترین مرکز برای پروش میگو و سایر آبزیان است  . میگوهای پرورشی ایرانی  در اسیای شرقی و کشور های حوزه خلیج فارس  بسیار محبوب اند .

صادرات میگو از ایران به کشورهای مختلفی مثل کویت ، قطر ، روسیه ، اسپانیا ، چین ، اوکراین ، سنگاپور ، انگلستان ،عراق  و بسیاری از کشور های دیگر صادر می شود .

 

 

 

 

 

·         صادرات میگو به عمان : ارسال میگو به یمن از طریق زمینی هزینه زیادی دارد به همین دلیل از حمل و نقل دریای به طور معمول استفاده می ود .

·         صادرات میگو به قطر : قطر نیز مانند عمان خریدار میگوی ایرانی است که از طریق دریا میگو به قطر صادر می شود.

·         صادرات میگو به روسیه :  یکی از مشتریان همیشگی میگوی صادراتی ایرانی ، کشور روسیه است که با داشتن 145 ملیون جمعیت بازار بزرگی در مصرف میگو دارد . اما به خاطر وجو محدودیت هایی مثل ممنوعیت وزن کانتینر های بالای 20 تن به کشور روسیه و همچنین مسافت طولانی راه زمینی ، میگو صادراتی ایران از طریق هوایی به روسیه ارسال می شود .

·         صادرات میگو به چین :  با توجه به جمعیت بالای چین و مصرف زیاد میگو و آبزیان در این کشور یکی از کشور های هدف برای صادر کردن میگو می باشد .

·          صادرات میگو به دبی : بازار صادرات میگو به دبی بسیار مناسب و پر تقاضا ست چرا یکی از قطب های گردشگری جهان  به حساب  می آید که سالیان توریست های مختلفی را میزبانی می کند .

·         صادرات میگو به ترکیه: یکی دیگر از کشور های هدف برای صادرات میگو ، کشور ترکیه است که از طرفداران میگوی ایرانی می باشد .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
   
   
   
   
   
   

 

چک لیست سیسمونی نوزاد

۲۴ بازديد

لوازم ضروری سیسمونی کودک و نوزاد

 

اگر اولین تجربه خرید سیسمونی کودک و نوزاد را دارید حتما با چالش های زیادی روبرو هستید . اگرچه خرید سیسمونی نوزاد لذتی شیرین و متفاوت است، اما دغدغه هایی را با خود به همراه دارد .

هزینه خرید سیسمونی کودک و نوزاد بسیار بالاست و دقت به جزئیات و خرید لوازم غیرضروری می تواند این هزینه ها را افزایش دهد. و بار مالی اضافه بر دوش خانواده بگذارد. با اطلاع از لیست لوازم ضروری سیسمونی کودک و نوزاد می توانید اولویت خرید را تغییر دهید . و در ابتدا وسایل مهم سیسمونی نوزاد را خریداری کنید . خرید آگاهانه و مدبرانه می تواند چالش های دوران بارداری را کاهش دهد و خاطراتی خوش برای شما باقی بگذارد .

کارتز بیبی تولید کننده ملزومات سیسمونی کودک و نوزاد ، چک لیست ضروری ترین لوازم سیسمونی نوزاد را برای شما گردآوری کرده است تا با در دست داشتن راهنمای خرید وسایل مهم سیسمونی کودک در زمان ، انرژی و هزینه ها صرفه جویی کنید . تا پایان این مقاله با کارتز بیبی همراه باشید :

 

نکات خرید سیسمونی کودک

  • جنسیت فرزند : می توانید قبل از اقدام به خرید سیسمونی نوزاد، از جنسیت بچه مطمئن شوید. این کار می تواند هدف سیسمونی را مشخص تر کند . اگر هنوز جنس فرزند شما مشخص نیست از رنگ های خنثی و ملایم برای خرید سیسمونی کودک استفاده کنید تا بعد از تعیین جنسیت نوزاد ، با مشکلات کم تری روبرو باشید .
  • زمان زایمان : برای خرید سیسمونی کودک و نوزاد حتما تاریخ تولد فرزند خود را مد نظر قرار دهید. دقت به سن کودک و فصل مورد نظر می تواند خرید های عجولانه را کاهش دهد. برای هر فصل متناسب با سن کودک خرید کنید.
  • قیمت : هزینه خرید سیسمونی می تواند سرسام آور شود اگر تمایل به خرید سیسمونی ترک یا خارجی دارید . این درحالی است که بسیاری از تولید کنندگان ایرانی با بهترین کیفیت ، سیسمونی کودک ارزان را تولید می کنند . خرید سیسمونی کودک از تولیدی های معتبر همانند کارتزبیبی می تواند در کاهش هزینه ها موثر باشد .
  • کیفیت : مهم ترین مورد در خرید سیسمونی کودک توجه به کیفیت جنس است . چرا که می تواند در سلامتی او تاثییر بسزایی داشته باشد . محصولی را خرید کنید که با کیفیت و مرغوب باشد تا هم مدت زمان استفاده بالا رود و شما را از خرید مجد بی نیاز کند و هم نگران سلامتی فرزند خود نباشید .

لیست وسایل مهم سیسمونی کودک

 

  1. پوشاک نوزاد : همان طور که گفته شد دقت به سن نوزاد و فصل تولد او بسیار مهم است . وزن کوک هنگام تولد نیز می تواند در خرید لباس او موثر باشد . اگر فرزند شما متولد روزهای گرم تابستان است خرید سرهمی جز لوازم غیرضروری است . ولی برای نوزادی که در ر.زهای سرد سال به دنیا می آید خرید زیرپوش و سرهمی بسیار مهم است .
  2. لوازم تغذیه نوزاد : شیشه شیر ، پستانک ، قاشق نوزاد و ظروف غذا خوری ، شیشه شور جز لوازم ضروری است که ممکن است بسیار مورد نیاز باشد اما دقت کنید که در خرید آن ها افراط نکنید .
  3. لوازم بهداشتی نوزاد : خرید لوازم بهداشتی نوزاد از موارد ضروری است که برای سیسمونی کودک ضروری است چرا که با سلامتی و بهاشت نوزاد ارتباط مستقیم دارد .زیرانداز نوزاد ، لوسیون مرطوب کننده ، دستمال مرطوب ، کرم سوختگی ، شانه ، ناخن گیر ، گوشگیر ، خشک کن نوزاد از موارد ضروری است که می تواند کاربردی و مهم نیز باشد .
  4. لوازم حمام نوزاد :سرویس حوله کودک ، صایون ، شامپو مخصوص بچه ، لیف از لوازم ضروری سیسمونی کودک و نوزاد است .
  5. لوازم حمل و نقل کودک : خرید کالسکه ، کریر ، آغوشگیر یا قنداق سوییسی ، ساک وسایل نوزاد را نیز در لیست وسایل مهم قرار دهید .
  6. وسایل خواب نوزاد : از آنجایی که خواب نوزاد با رشد و سلامت روانی کودک در ارتباط است دقت به خرید لوازم خواب نوزاد از نکات ضروری است . خرید روتختی نوزاد، سرویس خواب مسافرتی نوزاد ، متکا و پتو دم دستی  و یک پتو سبک مثل پتو بافتنی نوزاد را در  لیست خرید خود قرار دهید .
  7. اسباب بازی کودک : اگر چه خیلی ها خرید اسباب بازی را جز چک لیست ضروری سیسمونی نوزاد در نظر نمی گیرند اما باید توجه داشت که خرید آن برای رشد و خلاقیت کودک مهم است . البته نوزاد شما در ماه های اولیه نیازی به اسباب بازی ندارد و سلیقه هر بچه های می تواند با دیگری متفاوت باشد . پس بهتر است در خرید اسباب بازی کودک افراط نداشته باشید و صبر کنید تا بر اساس سلیقه و نیاز سن او خرید کنید .

 

چک لیست خرید سیسمونی نوزاد می تواند با توجه به سلیقه و شرایط شما تغییر کند . توصیه می شود برای خرید سیسمونی کودک خود ابتدا لوازم ضروری را تهیه نمایید و سپس در صورت تمایل و داشتن بودجه می توانید وسایل دیگر را خریداری کنید . اما توصیه کارتز به شما این است که  از حساسیت بی جا پرهیز کنید و از این دوران شیرین لذت ببرید .

برای خرید وسایل مهم و ضروری سیسمونی کودک و نوزاد کارتزبیبی ، تولید کننده ملزومات خواب و سیسمونی در کنار شماست تا بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید .