بهترین حوله نوزاد را از کجا بخرم ؟

۵ بازديد

یکی از اقلام ضروری خرید سیسمونی ، انتخاب حوله نوزاد است . از آنجایی که کودک از پس از تولد ، نیاز به استحمام و نظافت دارد ، خرید حوله نوزاد یکی از مواردی است که نمی توان آن را نادیده گرفت .ممکن است هنگام انتخاب و خرید حوله کودک ،سوالات بسیاری ذهن شما را درگیر کند ،جواب همه آن ها را همین جا خواهید خواند پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید :

تماس با کارتز

قیمت حوله نوزاد دخترانه و پسرانه

به دلیل حساسیت نوزاد به نظافت و پاکیزگی ؛ خرید حوله نوزادی یکی از موارد اساسی لیست خرید سیمونی کودک است . امروزه برندهای زیادی با تنوع بسیار بالایی اقدام به تولید و فروش حوله نوزاد و کودک می کنند .قیمت خرید حوله نوزاد می تواند بسته به انتخاب شما و موارد زیر تغییر کند :

  • جنس حوله
  • اندازه حوله
  • میزان جذب آب
  • برند
  • گارانتی ضمانت کالا
  • نوع و مدل حوله نوزاد

حوله نوزاد 6 تکه طوسی خرس خوابالو

جنس حوله نوزاد دختر و پسر

مناسب ترین جنس حوله نوزاد کدام است ؟

از آنجایی که پوست لطیف کودک بسیار حساس و نازک است ، برای خرید حوله نوزاد بیشترین دقت را انجام دهید چرا که حوله بیشترین تماس را با پوست لطیف او دارد .بهتر است حوله ای را انتخاب کنید که نرم باشد . حوله خوب و نرم ، صد در صد پنبه است . حوله های پنبه ای در عین حال که بسیار نرم است جاذب خوبی برای آب است . هرچه الیاف حوله به هم فشرده تر باشد قدرت جذب آن بیشتر است و حوله از مرغوبیت بالاتری برخوردار است .

حوله خوب و مرغوب نوزاد باید فاقد اسانس باشد تا دستگاه تنفسی او دچار مشکل نشود و از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری شود.

 

انواع حوله نوزاد دخترانه و پسرانه  و کاربرد آن

در بازار انواع مختلفی از حوله کودک یافت می شود که شما می توانید یکی از آن ها را بر حسب نیاز و با توجه به سن کودک خریداری کنید :

  • ساده
  • کلاهدار
  • تن پوش

حوله ساده نوزاد  همان طور که از نامش پیداست ، کاربردی و مفید است که دور نوزاد پیچیده می شود .حوله کلاهدار نوزاد ، یک کلاه کوچک در گوشه ی حوله دارد تا سر نوزاد توسط آن پوشیده شود .و حوله های تن پوش مناسب کودکان یک سال به بالا می باشد که مانند پالتو ، بعد از حمام پوشیده می شود .

حوله نوزاد 6 تکه طوسی خرس خوابالو

ویژگی حوله خوب برای نوزادان

در بازار شلوغ و پر از اجناس متنوع با قیمت های مختلف به دنبال حوله مرغوب و با کیفیت گشتن کار ساده ای نیست . خرید حوله خوب می تواند چالش برانگیز باشد اگر سلامت کودک شما برایتان مهم است .شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حوله خوب چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. وزن حوله : حوله نوزاد باید جذب آب خوبی داشته باشد تا کودک سریع خشک شود . حوله خوب برای نوزاد کمی سنگین تر از حد معمول است . اما نه آنقدر سنگین که موجب ناراحتی مادر و کودک شود .
  2. ضدحسایت : همانطور که می دانید پوست حساس کودک بسیار لطیف است ، پارچه حوله نباید باعث بروز حساسیت ، قرمزی یا خشکی شود.
  3. بدون رایحه و عطر : از خرید حوله معطر برای نوزادان به طور جد پرهیز کنید چرا که دستگاه تنفسی کودک بسیار حساس است و می تواند عواقب جدی داشته باشد .

 

3 دلیل پوشیدن لباس کار

۵ بازديد

3 دلیل برای پوشیدن لباس کار

لباس مناسب نقش مهمی در هر محیط کاری ایفا می کند. اگر در یک مدرسه، شرکت یا به تنهایی کار می کنید، پوشیدن لباس کار  مناسب مهم بوده زیرا حرفه ای بودن در هر محیط کاری بسیار مهم است. در طول سال ها، حس لباس پوشیدن افراد حرفه ای به طور قابل توجهی تغییر کرده است. پوشیدن لباس حرفه ای و خرید آن از تولید کننده لباس کار کارخانه و غیره بیشتر در مکان های رسمی به جای مکان های غیر رسمی و خصوصی استفاده می شود. پوشیدن لباس کار در درجه اول در محیط های اداری معمولی مانند سازمان های دولتی، حسابداری و امور مالی دیده می شود. همچنین از شما انتظار می رود که در مصاحبه های شغلی، نمایشگاه ها و رویدادهای رسمی، لباس حرفه ای داشته باشید.

برای خرید عمذه لباس کار در تهران به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید :

 
09127286026
09199176576
02156620989

زمانی که وقتی خوب به نظر می رسید، احساس بهتری دارید. وقتی لباس هایی می پوشید که استایل و شخصیت منحصر به فرد شما را بالا می برد، در محل کار اعتماد به نفس ایجاد می کنید. شما باید لباس هایی پیدا کنید که به شما شادی می بخشد و روحیه شما را تقویت می کند تا نگرش و مثبت اندیشی را به همکاران خود منتقل کنید. اگر نمی‌ توانید لباس‌ های کافی در کمد خود پیدا کنید تا روحیه خود را بالا ببرد، به دنبال خرید از تولیدی لباس کار باشید. خرید آنلاین این امکان را فراهم کرده است که در خانه خود خرید کنید.

اگر گاهی اوقات نسبت به توانایی های خود اعتماد به نفس کمتری دارید، خوب لباس پوشیدن در یک محیط حرفه ای اعتماد به نفس شما را بالا می برد. همچنین فرصت هایی را برای کار روی پروژه های بیشتر و کار با افراد بیشتری باز می کند. عزت نفس و اعتماد به نفس از بازتاب ما به دیگران ناشی می شود. بنابراین، شما باید در محل کار در لباس پوشیدن و نحوه انجام وظایف خود در بهترین حالت خود باشید.ضروری است که اولین تاثیر عالی را روی رئیس و مشتریان خود بگذارید. برداشت های اولیه بسیار حیاتی است زیرا مبنایی را برای نحوه تعامل همکاران و مشتریان با شما در آینده تشکیل می دهد. اگر در اولین ملاقات کسی را تحت تأثیر قرار ندهید، ممکن است هرگز فرصت دومی برای تحت تأثیر قرار دادن او نداشته باشید، که می تواند برای تجارت بد باش

تصور مثبت افراد در نگاه اول

هنگام شرکت در یک مصاحبه شغلی، برای شغلی که می خواهید لباس بپوشید نه برای شغلی که دارید. انسان موجودی بصری است. ادراک و اولین برداشت مهم بوده زیرا تصور دیگران از شما احتمالاً حرکت شغلی بعدی، شانس شما برای استخدام و نحوه رفتار مردم با شما را تعیین می کند. وقتی حرفه ای و شیک به نظر می رسید، دیگران بیشتر به شما و  کارتان  اعتماد می کنند. اینکه بتوانید به دیگران احترام بگذارید، شانس شما را برای ترفیع، دریافت پروژه جدید یا افزایش حقوق افزایش می دهد. برای خرید لباس کار قابل ارائه نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارید زیرا می توانید در فروشگاه های آنلاین، خرید مناسبی را به دست آورید.

به القای فرهنگ کاری سالم کمک می کند

عدم پوشیدن لباس رسمی باعث می شود علاقه خود را به کار خود از دست بدهید. هنگامی که در روز شلوار جین و تی شرت پوشیده باشید، احتمال زیادی وجود دارد که حوصله کار کردن نداشته باشید. شما هرگز نباید با پوشیدن شلوار جین پاره، تی شرت، کلاه، کفش ورزشی یا جواهرات درشت به سر کار بروید. این نوع لباس ها اعتبار شرکت را خدشه دار می کنند. شما باید معقولانه لباس بپوشید تا بتوانید ظاهر زیبا، تمیز و ساده خود را با لباس های شرکتی به رخ بکشید.

خرید کدام لوازم بهداشتی در سیسمونی نوزاد توصیه می شود ؟

۶ بازديد
بخشی از لذت آماده شدن برای تولد نوزاد، خرید همه‌چیزهای کوچک مورد نیاز او است که این چیزهای کوچک شامل جوراب‌های ریز و درشت، کلاه‌های کوچک، زیر پیراهن‌های کوچک و پوشک‌های مخصوص نوزاد می‌شود اما خرید کردن برای نوزاد در همین جا متوقف نشده و لازم است وسایل بهداشتی کودک  و حوله نوزاد نیز تهیه شود. سبد خرید خود را باید با چه چیزهایی پر کنید؟ خوشبختانه در مورد نیازهای نظافتی نوزاد، هرچه کم‌تر وسیله تهیه شود بهتر است. لوسیون ها، شامپوها و صابون‌های معطر  را فراموش کنید. وقتی برای اولین بار، بوی شیرین فرزندتان را حس می‌کنید متوجه می‌شوید که نیازی به محصولات معطر ندارید. در ادامه به لیست لوازم بهداشتی مورد نیاز نوزاد، با جزئیات بیشتری پرداخته شده است.

حوله نوزاد

وسایل بهداشتی نوزاد علاوه بر لیست لباس نوزاد تا دوازده ماهگی، جزء ضروری‌ترین وسایل سیسمونی کودک هستند که لازم است والدین قبل از به دنیا آمدن فرزندشان، آن‌ها را تهیه کنند. در ادامه لیست لوازم بهداشتی مورد نیاز نوزاد مطرح شده است.

  • پنبه‌های گلوله‌ای: برای چند هفته اول، برای تمیز کردن فرزندتان، تنها به پنبه گلوله‌ای که در آب فرو رفته و خیس شده باشد نیاز دارید. همچنین این پنبه‌ها برای پاک کردن چشم‌های نوزاد، مورد نیاز هستند.
  • روغن بچه: پزشک، ممکن است برای رفع مشکل کلاهک گهواره‌ای در نوزاد (پوسته داشتن سر نوزاد) استفاده از روغن بچه را برای فرزندتان پیشنهاد کند. همچنین از این روغن، می‌توانید برای پاک کردن مدفوع از پوست نوزاد استفاده کنید اما نیازی به استفاده روزمره از آن وجود ندارد.
  • دستمال مرطوب نوزاد: بعد از چند هفته استفاده از پنبه و آب برای تمیز کردن نوزاد، دستمال مرطوب نوزاد کاربردی می‌شود که لازم است در انتخاب این دستمال‌ها توجه کنید ضد آلرژی بوده و فاقد الکل و عطر باشد. همچنین، از دستمال مرطوب می‌توانید برای پاک کردن دست نوزاد خود در حالی که در حرکت هستید و برای تمیز کردن لکه‌های نشتی از پوشک استفاده کنید.
  • مایع حمام کودک یا صابون: در وسایل سیسمونی نوزاد، وقتی صحبت از صابون بچه‌ها می‌شود، لیست مواد تشکیل‌دهنده آن کوتاه‌تر بوده و بهتر است به دنبال محصول‌هایی باشید که فاقد مواد افزودنی یا عطر باشند.
  • شامپوی بچه: شامپوی بچه بدون اشک بهترین گزینه است زیرا وقتی نوزادان را حمام می‌کنید، همیشه چشمان خود را محکم بسته نگه نمی‌دارند و بنابراین لازم است مراقب چشمان آن‌ها باشید.
  • کرم‌های مراقبت از پوست: بهتر است در مورد بهترین مارک این نوع کرم، حداقل برای شروع از پزشک اطفال سؤال بپرسید و سپس کم‌کم می‌توانید آزمایش کنید تا بهترین نوع کرم را برای فرزندتان پیدا کنید.
  • وازلین: در ارتباط با وسایل بهداشتی نوزاد، از وازلین می‌توانید برای پیشگیری از جوش‌های ناشی از پوشک استفاده کنید اگرچه درمانی برای این مسئله نیست.
  • ناخن‌گیر نوزاد: استفاده از ناخن‌گیرهای بزرگسالان برای دستان کوچک نوزاد به اندازه کافی هولناک است به همین دلیل لازم است والدین برای ناخن‌های نوزاد خود، از ناخن‌گیر مخصوص آن‌ها که کوچک‌تر است استفاده کنند.
  • یک شانه و یک برس کوچک: اگر فرزند شما در اوایل تولد مو نداشته باشد ممکن است این وسایل تا مدتی در کشوی کمدتان باقی بمانند اما اگر کمی مو داشته باشد می‌توانید از شانه برای جدا کردن موهای مرطوب فرزندتان استفاده کنید.
  • وان نوزاد: نوزادان هنگامی که خیس می‌شوند به شدت لغزنده می‌شوند که این مسئله باعث می‌شود والدین بترسند فرزندشان از دست آن‌ها بیفتد. برای این که این اتفاق نیفتد توصیه می‌شود که برای حمام کردن نوزاد، از وان مخصوص به او استفاده کنید تا ایمنی فرزندتان حفظ شود.

با پوشیدن لباس کار حرفه ای شوید !

۷ بازديد

اهمیت لباس‌ های کار: تقویت حرفه‌ ای بودن و بهبود بهره‌ وری


برای خرید عمده لباس کار حرفه ای در تهران با تولیدی لباس کار دوخت یادگار تماس بگیرید :

09127286026



تقویت اعتماد به نفس

پوشیدن لباس‌ های کار مناسب و خوش‌ ساخت به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و احساس کارآیی و کاربلدی ایجاد می‌ کند.

راهی که ما پوشیده می‌ شویم می‌ تواند به طور قابل توجهی بر سطح اعتماد به نفس و رفتار کلی ما تأثیر بگذارد.

وقتی کارمندان اعتماد به نفس در ظاهر خود را داشته باشند، احتمالاً با اشتیاق به وظایف خود نزدیکتر می‌ شوند، در ارتباطات مؤثر شرکت می‌ کنند و نشانه رفتار مثبتی به نظر می‌ رسانند.

این در نتیجه، منجر به بهبود عملکرد شغلی و فرصت‌ های پیشرفت شغلی خواهد شد.

ترویج بهره وری و تمرکز

وقتی لباس‌ های کار خود را بپوشیم، تفکراتمان تغییر می‌ کند و بیشتر در تکالیف شغلی خود تمرکز می‌ کنیم.

این تفکرات کمک می‌ کند تا حوادث تشتیمیل کننده حذف شود و محیط کار موثری ایجاد شود.

لباس‌ های کار نقشی در ایجاد مرز روانشناختی بین زندگی شخصی و حرفه‌ ای دارند.

علاوه بر این، لباس‌ های کار مناسب، مانند لباس‌ های راحت و کاربردی، به کارکنان اجازه می‌ دهند به آسانی حرکت کنند و وظایف خود را به طور موثر انجام دهند.

انعکاس ارزش‌ ها و فرهنگ شرکت

صنایع و محیط‌ های کار مختلف ممکن است دستورالعمل‌ های لباس خاصی یا لباس‌ های یکنواختی داشته باشند که با هویت برند خود همخوانی داشته باشند.

لباس‌ های کار به عنوان نشانه‌ ای از ارزش‌ ها و فرهنگ شرکت عمل می‌ کنند.

رعایت این دستورالعمل‌ ها نشان دهنده احترام به سازمان و تعهد به نمایش ارزش‌ های آن است.

علاوه بر این، یک کد لباس یکپارچه بین کارکنان، حس یکپارچگی و حرفه‌ ایت را در محل کار ارتقاء می‌ دهد.

ایمنی و کارایی

تجهیزات محافظتی مانند کلاه، عینک و کفش‌ های ایمنی برای کاهش خطرات محیط کار لازم هستند.

علاوه بر این، لباس‌ هایی که با کارکرد در ذهن ساخته شده‌ اند مانند جیب برای ابزارها یا پارچه‌ های تنفسی برای کارهای جسمانی، راحتی را افزایش می‌ دهند و به کارمندان اجازه می‌دهند وظایف خود را به طور موثر انجام دهند.

در برخی صنایع، لباس‌ های کار برای تضمین ایمنی و حفظ کارایی به طور ضروری است.

تاسیس تصویر حرفه‌ ای

لباس‌ های کار مناسب به تصویری تمیز و حرفه‌ ای کمک می‌ کنند. پوشیدن مطابق با استانداردهای صنعت و فرهنگ شرکت، احترام به محل کار را نشان می‌ دهد و نشانگر جدیت فرد در کار است.

تأثیر اولیه‌ ها قدرتمند هستند و ظاهر فرد به طور قابل توجهی درک نحوه دریافت او در محیط حرفه‌ ای تأثیر گذار است.

بی‌ اهمیت نیست که آیا کامل یا معتدل باشد، پوشیدن لباس حرفه‌ ای می‌ تواند تأثیر مثبتی در همکاران، بالاترین‌ ها و مشتریان داشته باشد.

What is the best caviar in Iran?

۸ بازديد
The best type of caviar in Iran
Caviar or unfertilized eggs of Iranian sturgeons, which are also known as "dice fish", are considered one of the best types of caviar in the world. Today, these fish are bred in the northern provinces of the country, especially Gilan and Mazandaran, and are exported outside of Iran in addition to domestic consumption. Some of the most important and best caviars in Iran are:

Astra Caviar: Iranian Caviar;
Beluga caviar: elephant fish;
Berry caviar: Siberian fish;
Golden caviar: Chalbash fish;
Suruga caviar: ozone fish.
Elephant fish is one of the largest sturgeon fish in Iran, which has a long history and lives around Caspian Lake and Sefidroud in Gilan province. The egg of this fish is known as beluga caviar (one of the most valuable caviars in the world). The color of Iranian beluga caviar varies from light brown to black. The size of the eggs of this caviar is bigger than other caviars and has a delicious taste. This caviar is sold in the following different types in our country:

Three zero beluga caviar;
beluga imperial caviar;
first grade beluga caviar;
Beluga caviar second grade.
According to fans of seafood products, the best caviar in Iran is Royal or Imperial Beluga caviar. To buy the best and highest quality type of authentic Iranian caviar, you can visit Baho Khaviar online store.

The most expensive caviar in Iran and the world
The most expensive caviar, and in fact, the most expensive food in the world, is diamond caviar, which is obtained from Iranian beluga fish. Only one kilogram of this unique food is sold for 20 thousand pounds in foreign countries!

Diamond caviar, which has a very bright and pearly color, delicate texture and wonderful taste, is obtained from fish that live in the unpolluted and pristine parts of the Caspian Sea. When eating diamond caviar, you should put it on the skin of your hand and take it directly to your mouth to release its delicious taste.

Producer of the best caviar in the world
The best and highest quality caviar is obtained in the countries around the Caspian Sea, where Beluga, Astra and Suruga sturgeons live. For centuries, the countries of Iran and Russia dominated the caviar trade and supply market and produced the best quality caviar in the world.

In recent years, China is also known as one of the biggest exporters of caviar. So that the main source of about 45% of all caviar exported to the United States of America in 2017 was imported from China.

Ways to identify quality caviar
In today's modern world, where the line between bad, good, and great is often defined by marketing experts, caviar is one of the few exceptions where knowing the best kind will lead you to a great buy.

When looking for a great option for buying quality caviar, there are factors that distinguish the best varieties. High-quality caviar is salted and prepared by the Malosool method. Also keep in mind that caviar should never smell fishy. Instead, the best type of caviar will have a subtle scent of the ocean.

High-quality caviar eggs are spherical and have a shiny appearance. They should soften in the mouth and release a buttery, nutty flavor. The bigger the size of the caviar eggs, the better the taste. If the eggs are smaller than you expect, the sturgeon are probably not mature enough.

Do not forget that caviar is never dyed with artificial colors. The color of sturgeon eggs will also vary depending on the age of the fish and their type. In addition, the quality of first-grade caviar, like other food products, decreases after a certain period of time. Therefore, while buying this product, consider that it is better to use it all within a week after opening the package.

مرکز تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد

۶ بازديد
برند سامسونگ (SAMSUNG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال فعالیت دارد. مرکز نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.
مرکز آسایش خدمات  با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد (SAMSUNG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

1- یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند

2- یخ زدن کندانسور

3- روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش

4- روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

5- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

6- تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال

7- تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک

8- تعمیر و تعویض انواع سنسور

9- ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید

10- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

11- عدم کارکرد فن

دلایل انتخاب نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد

1– دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از 3 ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد : سرد نشدن یخچال

وقتی که یخچال در حالت عادی و سالم قرار دارد در دمای حدود 40 درجه فارنهایت (4 درجه سانتیگراد) در محفظه یخچال و صفر درجه فارنهایت (منفی 18 درجه سانتیگراد) در محفظه فریزر ثابت می‌ماند. اگر یخچال شما سرد نمی‌شود متداول‌ترین دلایل آن عبارتند از:

  • کثیف بودن کویل‌های کندانسور: کثیف بودن کویل‌های کندانسور، مانع از خنک شدن یخچال می‌شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل، هر چند وقت یکبار از یک برس مخصوص تمیز کردن کویل کندانسور برای زدودن زباله‌ها و گرد و خاک روی کویل‌ها استفاده کنید. این کار به حفظ شرایط مناسب سیستم یخچال کمک می‌کند.
  • خرابی موتور فن کندانسور: اگر موتور فن کندانسور خراب شده باشد دستگاه نمی‌تواند جریان هوا را از روی سیم‌پیچ‌ها عبور دهد. موتور فن ممکن است به دلایل مکانیکی یا الکتریکی از کار بیفتد. برای بررسی این مشکل از نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد کمک بگیرید تا علت دقیق خرابی آن مشخص شود.
  • خرابی موتور فن اواپراتور: وقتی این مشکل اتفاق می‌افتد هوای سرد به داخل محفظه یخچال منتقل نمی‌شود. اگر موتور فن هنگام کار کردن یخچال صدای غیرعادی دارد، باید آن را با یک موتور جدید تعویض کنید. همچنین می‌توانید از مولتی‌متر برای تست سالم بودن و جریان برق موتور استفاده کنید.

What is the name of the best shrimp exporting company in Iran?

۷ بازديد
Shrimps are 10-legged crustaceans with an elongated body and specialized appendages for swimming in the sea, whose legs are thin and weak, unlike crabs and lobsters. These creatures have thousands of species in different places and ecosystems, including the sea bed, lakes and rivers. Usually, the life span of these animals is between one and seven years depending on the type of species and environmental conditions, the life of this creature is solitary.

The dimensions of shrimps are between 2 and 25 cm, and larger species have high economic value. These creatures are very important in the nature and food chain of animals and they are the food source of many creatures. The price of exported shrimp is influenced by a wide range, the most important of which is the size of the shrimp. Whether it is marine or farmed shrimp, the amount of supply and demand, the way of supply, the reduction of stocks and resources of marine aquatics and intermediaries, etc. are factors that affect the price of shrimp.

Exporting shrimp to Oman:
Exporting shrimp from the country to Oman through land routes costs a lot. For this reason, sea transportation has become the best option.

Shrimp export to Qatar:
Iranian businessmen export farmed and marine fish from the country to Qatar, like Oman, by sea in order to bring more final profit.

Shrimp export to Russia:
One of the most important documents for exporting dried shrimp to Russia is the permit of companies with IR code. Of course, there is another limitation related to the amount of export of this product. In fact, containers over 20 tons of cargo are not allowed to enter Russia through the land border.

Exporting to this country is one of the most important goals of the country's food industry activists, because this country is one of the largest shrimp consumer markets due to its population of nearly 145 million.

Unfortunately, it is not recommended to export shrimp to Russia by land due to the long distance and the limited number of containers entering the country. It is recommended to use air transportation.

Shrimp export to China:
China is one of the most populous countries in the world, whose high population has turned this country into a large global market for the export of food products such as walnuts, shrimps, fish, aquatic animals, and all kinds of fruits and vegetables.

Exporting shrimp to Dubai:
Nowadays, Dubai has become a suitable market for our domestic products due to the large number of tourists who come to this city to have fun and experience various entertainments.

The best shrimp export company in Iran
Fortunately, Iran has a good market for exporting shrimp to the world. Exported shrimp is sent to the target country by sea or by air, and large and reliable companies are active and doing business in this field.

One of the best shrimp export companies is Varna Tejarat Eurasia, which has a significant share in the export shrimp trade in the country. In order to communicate with the consultants, proceed through the registered ways.

اولین اقدام پس از خراب شدن یخچال فریزر ال جی چیست ؟

۷ بازديد

تعمیر یخچال فریزر ال جی در مشهد

همانطور که می دانید یخچال فریزر یکی از مهم ترین لوازم خانگی در هر خانه وآشپزخانه است. این وسیله نقش مهمی در نگهداری مواد غذایی و سلامت خانواده دارد؛ بنابراین، خرابی یخچال فریزر می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. اگر شما هم ساکن مشهد هستید و یخچال فریزر الجی شما دچار مشکل شده است، نگران نباشی. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا بهترین خدمات تعمیر یخچال فریزر ال جی در مشهد را دریافت کنید.

 تماس با آسایش خدمات  

 

نکات نگهداری از یخچال فریزر ال جی

یخچال دستگاهی که با حفظ مواد غذایی در دمای مناسب، نقش مهمی درحفظ سلامتی افراد ایفا می‌کند. برای اینکه یخچال فریزرشما به درستی کار کند وعمر طولانی داشته باشد باید نکات نگهداری از آن را رعایت کنید. در ادامه باما همراه باشید تابه برخی از این نکات اشاره داشته وبه آنها بپردازیم.:

  •  یخچال فریزر را در محلی خنک و دور از نور مستقیم خورشید قراردهید
  • فاصله یخچال فریزر با دیوارها و سایر وسایل باید حداقل 10 سانتی‌متر باشد تا جریان هوا به خوبی در آن جریان داشته باشد
  • در یخچال فریزر را زیاد باز و بسته نکنید
  •  مواد غذایی را به طور منظم از یخچال فریزر خارج کنید
  •  هرچند وقت یک‌بار، یخچال فریزر را از یخ زدگی پاک‌کنید

 

تعمیر یخچال فریزر ال جی در مشهد

عیب یابی یخچال ال جی  که خنک نمی‌کند و یخ نمی‌زند

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای یحچال ال جی ایجاد شود، خنک نشدن یخچال است. این مشکل ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله:

کثیف بودن کویل‌های کندانسور

کندانسور یک شبکه از لوله‌های نازک در پشت یخچال است. در این لوله‌های نازک گاز خنک‌کننده یا مبرد جریان دارد. مبرد گرمای داخل یخچال را جذب و با عبور از کویل آن را با محط تبادل می‌کند. کثیف بون لوله‌های کوی به دلیل ذرات گردوغبار و … از تبادل گرما بین ماده مبرد و محیط جلوگیری می‌کند. برای حل این مشکل باید لوله‌های مبرد را به آرامی و با یک مسواک یا برس نرم تمیز کنید. در حین تمیز کردن باید مراقب باشید که به کویل آسیبی وارد نشود

مشکل در عملکرد موتور فن کندانسور

اگر کویل‌ها تمیز هستند، مورد بعدی که باید برسی کنید، موتور فن کندانسور است. موتور فن کندانسور، هوا را روی کمپرسور و کویل‌ها به جریان در می‌آورد تا خنک شوند. خرابی این بخش هم باعث می‌شود که یخچال به خوبی خنک نشود.

برای عیب یابی یخچال ال جی در چنین شرایطی باید موتور فن را بررسی کنید. ابتدا تیغه فن را به آرامی حرکت دهید که گیر نکرده باشد. اگر تیغه فن آزادانه حرکت نمی‌کند باید آن را تعویض کنید. اگر تیغه آزاد است با یک مولتی‌متر سلامت موتور را بررسی کنید. اگر موتور فن مشکلی داشته باشد، باید آن را تعویض کنید. برای تست سلامت و تعویض موتور فن کندانسور بهتر است از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

مشکل در عملکرد موتور فن اواپراتور

اواپراتور هم یک بخش از لوله‌های مسی در داخل یخچال است. در این شبکه از لوله‌های مسی مبرد سرد جریان دارد. فن اواپراتور، هوای درون یخچال را از روی اواپراتور عبور می‌دهد تا خنک شود، بعد از آن هوای خنک را در داخل یخچال به گردش درمی‌آورد. اگر این موتور، کار نکند، یخچال خنک نمی‌شود. برای بررسی این موضوع، با توجه به دفترچه راهنما، محل فن اواپراتور را پیدا و مانند مورد قبل آن را عیب‌یابی کنید.

بررسی سلامت رله استارت کمپرسور

 رله استارت قطعه‌ای است که کار باعث روشن شدن کمپرسور می‌شود. اگر رله استارت مشکلی داشته باشد، ممکن است کمپرسور گاهی کار نکند یا اصلا کار نکند. برای بررسی سلامت رله، ابتدا با توجه به مدل و دفترچه راهنما، جای آن را پیدا کنید.

با استفاده از یک مولتی‌متر سلامت قطعه را بررسی کنید. باید بدانید که اگر رله بوی سوختگی می‌دهد، نیاز به تعویض دارد.

مشکل در عملکرد ترموستات یخچال

مرحله بعدی برای عیب یابی یخچال ال جی ، بررسی وضعیت ترموستات یخچال است. ترموستات قطعه‌ای است که عملکرد درست کمپرسور، موتور فن اواپراتور و موتور فن کندانسور را کنترل می‌کند. بعد از اطمینان از سلامت این قطعات باید ترموستات را بررسی کرد.

اگر ترموستات به خوبی کار نکرد، کارکرد سیستم خنک‌کننده یخچال، دچار مشکل می‌شود. برای تست سلامت ترموستات دمای یخچال را از پایین‌ترین دمای ممکن روی بالاترین دمای ممکن تنظیم کنید. باید یک صدای کلیک از یخچال بشنوید. اگر این صدا شنید ه نشد، احتمالا ترموستات شما مشکل دارد. برای تعویض ترموستات باید از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

خرابی برد کنترل دما و برد اصلی

اگر با بررسی موارد بالا، مشکل دستگاه شما حل نشد، احتمالا خرابی برد کنترل دما یا برد اصلی دلیل خنک نشدن یخچال است. بردهای یخچال ال جی به ندرت دچار مشکل می‌شوند. علت آسیب به این بردها نوسانات ولتاژ برق یا استفاده نادرست از دستگاه است. برای عیب یابی یخچال ال جی در این مواقع باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

صادرات ماهی سالمون به روسیه چگونه انجام می شود ؟

۹ بازديد

صادرات ماهی سالمون

صادرات ماهی سالمون به روسیه ، ماهی قزل آلا و سالمون از جمله ماهی های پرورش ایران است که صادرات این محصول نیز رونق دارد. اما برای صادرات ماهی سالمون باید کیفیت آن حتما حفظ شود.

چرا باید از ماهی سالمون برای صادرات استفاده شود؟ صادرات ماهی سالمون به چه صورت است؟ خرید ماهی سالمون برای صادرات. مطالبی هستند که در این مقاله قصد داریم درباره آن ها مطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم. لطفا انتقادات و پیشنهادات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

ما عرضه کنند ماهی سالمون و قزل آلا هستیم. همین طور توانایی بسته بندی و اخر مجوزات برای تمامی کشورها را نیز داریم. برای خرید و صادرات ماهی سالمون با ما تماس بگیرید.

 

صادرات ماهی سالمون به چه صورت است؟‏

صادرات ماهی سالمون به روسیه در حال حاضر یکی از پر رونق ترین محصولات  است. این استان به خاطر آب و هوا که دارد. همین منابع آبی که در دسترس دارد به یکی از قطب های تولید ماهی قزل آلا و سالمون تبدیل شده است.

از طرف دیگر و اصفهان از جمله استان هایی هستند که تجربه بالایی در تولید این ماهی دارند. به همین دلیل کیفیت تولید ماهی در این دو استان نسبت به دیگر استان ها بالا تر است.

خرید ماهی سالمون برای صادرات‏

برای خرید ماهی سالمون می توانید به این استان سفر کنید. به استخرهای مختلف سر بزنید و ماهی که می خواهید را خرید کنید. اما قیمت ماهی قزل آلا و سالمون در ایران به صورت روزانه مشخص میشود و شما می توانید قیمت را با یک سرچ بدست بیاورید.

اما خرید ماهی باکیفیت موردی است که بهتر است به افرادی بسپارید که تجربه ای در این زمینه دارند. ما عرضه کنند ماهی قزل و سالمون هستیم. همین طور ما بسته بندی ماهی را نیز انجام می دهیم. قسمت تامین را به ما بسپارید و تمرکز خود را بر روی مشتری خارجی بگذارید.

چرا باید از ماهی سالمون برای صادرات استفاده شود؟

دو دلیل برای صادرات ماهی سالمون وجود دارد. ابتدا این که حجم تولید  بالا است. شما با یک کیفیت مساوی می توانید ماهی خود را تامین کنید. تا این که برای هر دفعه به شهرهای مختلف مراجعه کنید.

وارنا تجارت اوراسیا  این زمینه سابقه طولانی دارند. به همین جهت کیفیت ماهی تولیدی در این دو استان بالاتر است و اطلاعات کاملی از شرایط ارسال محصولات شما دارند.

فروش عمده ماهی سالمون

فروش عمده ماهی سالمون : ماهی سالمون همان ماهی قزل الا است. این ماهی در ایران به صورت گسترده در بیشتر استان ها در حال پرورش است. در حال حاضر فروش عمده ماهی سالمون در ایران انجام می شود. اما هزینه حمل و نقل این ماهی بسیار بالا است.

فروش عمده ماهی سالمون کجاها است؟ چطور می توان ماهی خرید کنم؟ چرا ماهی خریداری می کنند؟ در این مقاله قصد داریم درباره این سوالات صحبت کنیم. لطفا شما هم اطلاعات تکمیلی خودتان را با ما به اشتارک بگذارید.

وارنا تجارت اوراسیا  عرضه کننده ماهی سالمون است  همین طور بسته بندی ماهی سالمون برای صادرات را نیز انجام می دهیم. برای خرید با ما تماس بگیرید.

فروش عمده ماهی سالمون کجاها است؟ ‏

فروش عمده ماهی سالمون در تمامی استخر ها که ماهی سالمون انجام می دهند صورت می گیرد. معمولا به صورت کیلویی قیمت گذاری می شود. اما به دلیل این که نمی شود وزن دقیق ماهی تعیین شود به صورت دانه ای هم به فروش می رسد.

چطور می توان ماهی خرید کنم؟

شما باید برای خرید با استخردار هماهنگ باشید. همین طور ما می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم. برای خرید می توانید با ما تماس بگیرید. بهترین ماهی سالمون مربوط به شهرکرد و اصفهان است. فروش عمده ماهی سالمون هم در این دو استان بیشتر صورت می گیرد.

چرا ماهی خریداری می کنند؟ ‏

معمولا ماهی را خریداری کرده و پروار کرده و به فروش می رسانند. این افراد معمولا مشتری های خارجی دارند و می توانند با استانداردهای که وجود دارد ماهی خود را پرورش دهند.

بهترین جا برای خرید و فروش عمده ماهی سالمون اصفهان و شهرکرد است. حجم بالا و کیفیت بالا مزیت این دو استان نسبت به دیگر استان ها است.

 

صادرات ماهی قزل آلا ایرانی چه مجوزی دازم دارد ؟

۸ بازديد

قوانین صادرات ماهی قزل آلا از ایران به دیگر کشور ها

صادرات ماهی قزل آلای ایران به دیگر کشور ها همانند صادرات سایر آبزیان با قوانین و مقرراتی همراه است . به همین دلیل توصیه می شود قبل از هر گونه اقدامی با شرکت معتبر صادرات ماهی ؛ وارنا تجارت اوراسیا مشاوره بگیرید تا اطلاعات جامعی درباره قوانین صادرات ماهی  داشته باشید .

این قوانین شامل موارد زیر است :

  1. قوانین بهداشتی
  2. قوانین محیط زیستی
  3. قوانین تجاری
  4. قوانین امنیتی
  5. قوانین مالی و پرداختی

صادرات ماهی قزل آلای ایرانی باید با توجه به نکات بهداشتی و بدون هرگونه آلودگی باشد . قوانین منابع طبیعی رعایت شود و مجوز های لازم برای صادرات قزل آلا اخذ گردد . حمل و نقل باید طبق قوانین دو کشور باشد و مراحل پرداخت پول به صورت امن انجام شود . یک شرکت صادر کننده ماهی می تواند اطلاعات جامعی در این باره به شما ارائه دهد .

صادرات ماهی قزل آلا

قزل آلا یکی از محصولات دریایی باارزش و پرطرفدار در جهان است که ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان اصلی آن شناخته می‌شود. ایران با داشتن منابع آبی مناسب، نژادهای مختلف قزل آلا، فناوری‌های پرورش و فرآوری مدرن و استانداردهای کیفی بالا، توانسته است بازارهای جدیدی را برای صادرات قزل آلا خود باز کند.

شرکت وارنا تجارت اوراسیا یکی از شرکت‌های فعال و موفق در زمینه صادرات قزل آلا از ایران به سایر کشورها است که با سال‌ها تجربه و دانش فنی، خدمات با کیفیت و قابل اعتمادی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد

در سال های اخیر با توجه به کیفیت و مرغوبیت ماهی قزل آلای ایرانی ، این محصول از توجه بسیاری برخوردار است . بسیاری از کشورهای جهان از جمله صادرات قزل آلا به روسیه ، ارمنستان ، ترکیه، هند ، چین ، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس مشتریان ماهی صادراتی قزل الای  ایران هستند .صادرات ماهی قزل آلا به عمان، دبی ، کویت و…به دلیل مرغوبیت و قیمت مناسب به صورت تازه و منجمد  انجام می شود .و شرکت وارنا تجارت اوراسیا یکی از شرکت های معتبر ایرانی صادرکننده ماهی قزل آلا  به دنیاست .

صادرات قزل آلا از ایران به سایر کشورها نه تنها منافع اقتصادی بسیاری را برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داخلی به همراه دارد، بلکه نشان دهنده توانایی و پتانسیل بالای صنعت پرواربندی و فرآوری ماهی در ایران است. شرکت وارنا تجارت اوراسیا به عنوان یکی از نمونه‌های موفق در این زمینه، سعی دارد با رعایت استانداردهای بین‌المللی، ارتقای کیفیت محصولات، توسعه بازارهای هدف و ایجاد رضایت مشتریان، جایگاه خود را در صادرات قزل آلا از ایران به سایر کشورها حفظ و گسترش دهد

شرکت وارنا تجارت اوراسیا با داشتن مجوز های بهداشتی و لایسنس های صادراتی تامین کننده ماهی قزل  به صورت منجمد و تازه می باشد که آماده صادرات ماهی به کلیه کشورهای جهان است .

ماهی قزل الا صادراتی به صورت شکم خالی ، شکم پر ، با سر و بدون سر ، منجمد کامل یا تازه از طریق شرکت وارنا تجارت به تمامی کشور ها صادر می شود .

مزیت صادرات ماهی قزل الا از طریق وارنا تجارت اوراسیا  نسبت به شرکت های مشابه موارد زیر است :

  1. تامین مدارک لازم جهت صادرات
  2. باربری ، تحویل و ترخیص بار
  3. تاییدیه های کیفی ، بهداشتی و سلامت کالا
  4. تامین لایسنس صادرات
  5. قیمت مناسب
  6. بسته بندی متفاوت بر اساس نوع و وزن ماهی