بهترین حوله نوزاد را از کجا بخرم ؟

۱۰ بازديد

یکی از اقلام ضروری خرید سیسمونی ، انتخاب حوله نوزاد است . از آنجایی که کودک از پس از تولد ، نیاز به استحمام و نظافت دارد ، خرید حوله نوزاد یکی از مواردی است که نمی توان آن را نادیده گرفت .ممکن است هنگام انتخاب و خرید حوله کودک ،سوالات بسیاری ذهن شما را درگیر کند ،جواب همه آن ها را همین جا خواهید خواند پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید :

تماس با کارتز

قیمت حوله نوزاد دخترانه و پسرانه

به دلیل حساسیت نوزاد به نظافت و پاکیزگی ؛ خرید حوله نوزادی یکی از موارد اساسی لیست خرید سیمونی کودک است . امروزه برندهای زیادی با تنوع بسیار بالایی اقدام به تولید و فروش حوله نوزاد و کودک می کنند .قیمت خرید حوله نوزاد می تواند بسته به انتخاب شما و موارد زیر تغییر کند :

  • جنس حوله
  • اندازه حوله
  • میزان جذب آب
  • برند
  • گارانتی ضمانت کالا
  • نوع و مدل حوله نوزاد

حوله نوزاد 6 تکه طوسی خرس خوابالو

جنس حوله نوزاد دختر و پسر

مناسب ترین جنس حوله نوزاد کدام است ؟

از آنجایی که پوست لطیف کودک بسیار حساس و نازک است ، برای خرید حوله نوزاد بیشترین دقت را انجام دهید چرا که حوله بیشترین تماس را با پوست لطیف او دارد .بهتر است حوله ای را انتخاب کنید که نرم باشد . حوله خوب و نرم ، صد در صد پنبه است . حوله های پنبه ای در عین حال که بسیار نرم است جاذب خوبی برای آب است . هرچه الیاف حوله به هم فشرده تر باشد قدرت جذب آن بیشتر است و حوله از مرغوبیت بالاتری برخوردار است .

حوله خوب و مرغوب نوزاد باید فاقد اسانس باشد تا دستگاه تنفسی او دچار مشکل نشود و از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری شود.

 

انواع حوله نوزاد دخترانه و پسرانه  و کاربرد آن

در بازار انواع مختلفی از حوله کودک یافت می شود که شما می توانید یکی از آن ها را بر حسب نیاز و با توجه به سن کودک خریداری کنید :

  • ساده
  • کلاهدار
  • تن پوش

حوله ساده نوزاد  همان طور که از نامش پیداست ، کاربردی و مفید است که دور نوزاد پیچیده می شود .حوله کلاهدار نوزاد ، یک کلاه کوچک در گوشه ی حوله دارد تا سر نوزاد توسط آن پوشیده شود .و حوله های تن پوش مناسب کودکان یک سال به بالا می باشد که مانند پالتو ، بعد از حمام پوشیده می شود .

حوله نوزاد 6 تکه طوسی خرس خوابالو

ویژگی حوله خوب برای نوزادان

در بازار شلوغ و پر از اجناس متنوع با قیمت های مختلف به دنبال حوله مرغوب و با کیفیت گشتن کار ساده ای نیست . خرید حوله خوب می تواند چالش برانگیز باشد اگر سلامت کودک شما برایتان مهم است .شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حوله خوب چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. وزن حوله : حوله نوزاد باید جذب آب خوبی داشته باشد تا کودک سریع خشک شود . حوله خوب برای نوزاد کمی سنگین تر از حد معمول است . اما نه آنقدر سنگین که موجب ناراحتی مادر و کودک شود .
  2. ضدحسایت : همانطور که می دانید پوست حساس کودک بسیار لطیف است ، پارچه حوله نباید باعث بروز حساسیت ، قرمزی یا خشکی شود.
  3. بدون رایحه و عطر : از خرید حوله معطر برای نوزادان به طور جد پرهیز کنید چرا که دستگاه تنفسی کودک بسیار حساس است و می تواند عواقب جدی داشته باشد .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.