ارتقا کسب و کار با انیمیشن تبلیغاتی

۲۸ بازديد

انیمیشن تبلیغاتی چیست?

اگر بخواهیم خلاصه بیان کنیم، یک انیمیشن تبلیغاتی، ویدیو یا عکسی تکرار شونده به طور حلقه ‌ای بوده و در اینترنت مارکتینگ مورد نظر و با استفاده از نرم افزار های مختلف تولید می شود. این شیوه تبلیغات از سال ‌ها قبل معروف شده است، ولی با دقت به پی بردن کسب و کار ها به قدرت زیاد نفوذ آن در فکر کاربران، مدیران بیزینس ‌های زیادتری به آن رو می ‌آورند.

 

در زمینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی همواره به گفته متخصصین ساخت انیمیشن تبلیغاتی در قالب یک حلقه تکرار شونده به طور بینهایت است، به صورتی که پس از رسیدن به انتها فریم، قسمت به طور یکپارچه است و از اولین فریم ادامه پیدا کند. کاربر نباید به هیچ عنوان در شروع متوجه این تکرار شود. در این مدل ویدیو های تبلیغاتی می ‌توان هر مدل محتوایی، از اعلام در مسیر بودن یا آشنایی با یک کالا جدید گرفته.

تا شیوه به کار بردن از کالا کنونی، را گنجانده شود.در شروع سال 2018 شرکت فیس بوک بیان کرد امکان ارائه انیمیشن‌ هایی در قالب فایل GIF در عوض بنر های عکاسی و ثابت بواسطه شرکت ‌های همکار، به دید تبلیغات بنری در شبکه اجتماعی فیس بوک، بوجود  آورده است.تحقیقات مشخص کرده است که کاربران، در مقایسه با یک محتوای بصری ثابت و استاتیک، زیادتر به تحرک و فعال بودن دقت می ‌کنند.

به گفته مقاله ساخت انیمیشن تبلیغاتی فواید ساخت انیمیشن تبلیغاتی به جای ویدیو های معمولی این است که احتیاجی به کلیک کردن روی دکمه پخش وجود ندارد و شروع و پایان وجود ندارد؛ همواره کاربر در صفحه قرار دارد، مجموعه‌ای از فریم‌ هایی که در کنار هم هستند را تماشا خواهد کرد.در حال حاضر فید شبکه‌ های اجتماعی مانند فیس بوک و لینکدین، سرشار از محتوا های اسپانسر شده، محتوا های درست شده.

به دست صفحه ‌های مورد علاقه و بویژه محتوا های بوجود آمده  بواسطه دوستان و همکارانتان است. به همین علت به دید جلب دقت یک کاربر پیش از اسکرول کردن و رد شدن او از قسمت کنونی در صفحه، دو یا سه ثانیه زیادتر فرصت ندارید.به همین علت در وقت ساخت انیمیشن تبلیغاتی باید سعی کنید وقت آن را به 5 الی 6 ثانیه کم تر کنید.

به عنوان مثال شرکت Pearl Capital در پلتفرم ‌های متفاوت، از انیمیشن تبلیغاتی زیر به دید معرفی اپلیکیشن موبایل خود به کار برده است.

قدرت انیمیشن تبلیغاتی را دست کم نگیرید

انیمیشن تبلیغاتی شیوه ای حرفه ای و خیلی پربازده است، بدلیل آن که با به کار بردن از آن قادر به سرگرم کردن کاربر در وقتی کوتاه خواهید بود. زمانی را برای آشنا کردن کسب و کار خود، به انیمیشن یا موشن گرافیک رو می ‌آورید، آزادی عمل خیلی بیشتری در اختیار دارید، به صورتی که هر ایده خلاقانه‌ شما تغییر به یک محتوای ویدیویی خواهد شد.

 

این در صورتی است که در صورت درست کردن یک تیزر حقیقی، ممکن است قادر به مهیا کردن فضا مورد نظر، کاراکتر های علاقمند و از همه پر اهمیت تر بروز یک سری اتفاق ویژه نباشید.انیمیشن‌سازی با گذر وقت زیادتر و بیشتر پیشرفته کرد. به صورت موازی آن، دسترسی و امکان به کار بردن از آن همچنین برای اشخاص و شرکت ‌های زیادتری فراهم شد.

در حال حاضر به کار بردن از انیمیشن تبلیغاتی به دید برندسازی محدود به شرکت‌ های بزرگ نبوده و هر کسب و کار کمی قادر به استفاده کردن از آن‌ به نفع خود است. از جهتی به دلیل نرم افزار ها و ابزار های تخصصی جدید، درست کردن یک انیمیشن تبلیغاتی به وقت چندان زیادی احتیاج ندارد.زمان ساخت انیمیشن تبلیغاتی به کاراکتر هایی که در آن به کار می برید.

دقت داشته باشید. همانطور که اطلاع دارید، یک سری شخصیت‌ های کارتونی در انحصار شرکت ‌های بخصوصی قرار داشته و در صورت به کار بردن از آن‌ ها، کپی رایت را زیر پا گذاشته‌اید. اگر حقیقتا در پی برندسازی هستید.انتقال زود و ساده اطلاعات، تنها فواید به کار بردن از انیمیشن تبلیغاتی نیست.

با این شیوه از قالب تکراری و یکنواختی که تا الان در تبلیغات متنی یا بنری خود داشته‌اید، بیرون خواهید شد. به وسیله دیدن پیام خود در قالب رسانه ویدیویی، دقت مخاطبانتان را در هر بخش که می ‌خواهید متمرکز کرده و تحلیل‌ های مورد به کار برده شده را به خورد آن‌ ها بدهید!

فواید ساخت انیمیشن در مقایسه با ضبط ویدیو

موشن گرافیک و انیمیشن اینگونه است که به مدیر کسب و کار اجازه می ‌دهد محتوای مورد نظر و کالای مورد عرضه خود را بدون هر گونه محدودیت به مخاطبین معرفی نماید.

 

شرکت سئو تهران با استفاده از برترین متخصصین و اساتید گرافیکی که سال های طولانی در مجتمع فنی تهران ، سابقه تدریس نرم افزار های مایا و افتر افکت را دارند ، انیمیشن های تبلیغاتی شرکت های مختلف را تولید می کند.

درست کردن انیمیشن خبری و اثر آن در بازاریابی کسب و کار ها

درست کردن انیمیشن خبری کوتاه و هزینه ارزان است. درست کردن و دیزاین انیمیشن تیزر خبری اثر زیادی روی بیزینس شما خواهد داشت. ولی تعرفه و قیمت آن‌ چه اندازه  است؟ در این مقاله ساخت انیمیشن تبلیغاتی با ما همراه باشیددرست کردن انیمیشن خبری بر اصول یافته ‌های گذشته، اثرگذاری به مراتب زیاد تری در مقایسه با ویدیو های خبری عادی دارد.

به صورت نمونه می ‌توان در این مقاله ساخت انیمیشن تبلیغاتی به گزارش نتیجه تحقیق گذشته وب سایت باسابقه Crisp Media نام برد. به ادعای آن ‌‌ها، انیمیشن تیزر خبری در قیاس با ویدیو های خبری سنتی و عادی، تا 5 برابر تاثیرگذاری زیاد تری روی ذهن تماشاچی دارد! در آخر این مطلب تعدادی فیلم های انیمیشنی خیلی موفق برایتان جای خواهیم داد.

 

با دیدن آن ‌ها به علت اثرگذاری زیاد تر آن ‌ها پی برده و محتوا هایی برای فهمیدن در اختیار خواهید داشت.درست کردن تیزر خبری فقط شیوه بوجود آوردن محتوایی به مفهوم معرفی کسب و کار خود به افراد دیگر نیست. درست کردن موشن گرافیک جهان وسیعی داشته و فرصت ‌های زیاد تری در اختیارتان قرار می‌ دهد. البته به صورت ریزبینانه تری، انیمیشن خبری با موشن گرافیک اختلافات بیشتری دارد.

انیمیشن خبری چیست؟

به صورت ساده در این مقاله ساخت انیمیشن تبلیغاتی می توان بیان کرد که، یک انیمیشن خبری، ویدیو یا عکس تکرارشونده به طور حلقه ‌ای بوده و در اینترنت مارکتینگ مورد کاربرد قرار می‌ گیرد. این شیوه تبلیغات از سال ‌ها قبل معروف شده است، ولی با دقت به پی بردن کسب و کار ها به قدرت زیاد نفوذ آن در فکر کاربران، مدیران بیزینس‌  های زیاد تری به آن رو می ‌آورند.

به کار بردن از انیمیشن در تبلیغات همواره در قالب یک حلقه تکرار شونده به طور بینهایت است، به صورتی که پس از رسیدن به پایانی ترین فریم، پخش به طور یکپارچه از نخستین فریم ادامه پیدا کند. کاربر نباید در نخست بفهمد این تکرار شود. در این مدل ویدیو های خبری می ‌توان هر مدل محتوایی، از اعلام در مسیر بودن یا معرفی یک کالا جدید گرفته تا شیوه به کار بردن از کالا های کنونی، را گنجاند.

 

نخست سال 2018 شرکت فیس بوک بیان کرد امکان دادن انیمیشن‌ هایی در صورت فایل GIF به جای بنر های عکس دار و ثابت بواسطه شرکت‌ های همکار، به مفهوم تبلیغات بنری در فضا اجتماعی فیس بوک، بوجود آورده است. تحقیقات مشخص کرده که کاربران، در قیاس با یک محتوای بصری ثابت و استاتیک، اکثر به تحرک و فعال بودن دقت می ‌کنند.

فواید درست کردن انیمیشن خبری به جای ویدیو های معمولی این است که احتیاجی در نظر مقاله ساخت انیمیشن تبلیغاتی به اشاره کردن روی دکمه پخش نداشته باشد و نخست و پایاتی وجود ندارد؛ زمانی که کاربر در صفحه جای دارد، گروهی از فریم‌ های به آن چسبیده را دیدن خواهد کرد.

اکنون فید فضا های اجتماعی مانند فیس بوک و لینکدین، سرشار از محتوا های اسپانسر شده، محتوا های درست شده به دست برگه های مورد علاقه و بویژه محتوا های بوجود آمده  بواسطه دوستان و همکارانتان است. به همین علت به مفهوم جلب دقت یک کاربر قبل از اسکرول کردن و رد شدن او از قسمت  کنونی در برگه، دو یا سه ثانیه زیاد تر زمان ندارید.

به همین علت در زمان درست کردن انیمیشن خبری باید سعی کنید وقت آن را به 5 الی 6 ثانیه کم کنید.قدرت انیمیشن خبری را دست کم نگیرید.انیمیشن خبری شیوه ای قدرتمند و خیلی پربازده است، به دلیل اینکه با به کار بردن از آن توانا به سرگرم کردن افراد در وقتی کوتاه خواهید بود.

زمانی برای توضیح دادن کسب و کار خود، به انیمیشن یا موشن گرافیک علاقمند می شوید ، آزادی عمل خیلی زیادی در اختیار دارید، به صورتی که هر ایده ماهرانه شما تبدیل به یک محتوای فیلمی خواهد شد. این در صورتی است که در صورت درست کردن یک تیزر حقیقی، ممکن است توانا به مهیا کردن فضا مورد نظر، کاراکتر های مورد علاقه و از همه پر اهمیت ترین بروز یک سری اتفاقات بخصوص نباشید.

 

درست کردن انیمیشن همانگونه که در مقاله ساخت انیمیشن تبلیغاتی گفته شده با گذر زمان زیاد تر و بیشتر توسعه کرد. به مساوی آن، دسترسی و امکان به کار بردن از آن همچنین برای اشخاص و شرکت ‌های زیاد تری فراهم شد. اکنون به کار بردن از انیمیشن خبری به مفهوم برندسازی کم به شرکت ‌های بزرگ نبوده.

و هر کسب و کار کوچکی توانا به استفاده کردن از آن‌ به نفع خود است. از جهتی به دلیل نرم افزار ها و ابزار های تخصصی بروز، درست کردن یک انیمیشن خبری به زمان چندان زیادی احتیاج ندارد.زمان درست کردن انیمیشن خبری به کاراکتر هایی که در آن به کار می برید  دقت داشته باشید.

همانگونه که می ‌دانید، یک تعدادی شخصیت ‌های کارتونی در انحصار شرکت ‌های بخصوص جای داشته و در صورت به کار بردن از آن ‌ها، کپی رایت را نادیده بگیرید. اگر حقیقتا در پی برندسازی هستید، خوب است وقت کافی صرف کرده و یک شخصیت کارتونی خارق العاده برای برندتان بوجود آورید. اثرگذاری آن در فکر کاربران از آن چه فکر می ‌کنید زیاد تر است!

اثر به کار بردن از انیمیشن در تبلیغات

90 درصد آگاهی های انتقال داده شده به مغز ما بصری است. این گروه اطلاعات 60 هزار مرتبه زود تر از متن پردازش می‌ شوند. در جهان محتوا، اعتقاد بر این است یک تصویر، خوب تر از هزاران لغت یک معنا را منتقل می ‌کند. توانایی یک فیلم در این حیطه در مقایسه با تصویر، غیر قابل قیاس است.

درست کردن ویدیوی تبلیغاتی خیلی اثرگذار تر از ارتباط کلامی با افراد بوده و طبق گفته مقاله ساخت انیمیشن تبلیغاتی دیگران را زیاد تر به همکاری و سعی برای آشنایی شما متقاعد خواهد کرد.انتقال زود تر و ساده تر اطلاعات، فقط فواید به کار بردن از انیمیشن خبری نیست.

 

با این شیوه از قالب تکراری و یکسانی که تا امروز در تبلیغات متنی یا بنری خود دیده بوده اید، خارج خواهید شد. به صورت نمایش پیغام خود در قالب رسانه ویدیویی، دقت مخاطبانتان را در هر بخش که می ‌خواهید متمرکز کرده و ارزیابی های مورد نظرتان که در این مقاله ساخت انیمیشن تبلیغاتی عنوان شده را به خورد آن ‌ها بدهید!

معرفی راه و روش های ساخت انیمیشن

به کار بردن از انیمیشن تبلیغاتی برای کسب و کار شما اثر زیادی در شناساندن فعالیت شما و جذب کاربران دارد. بویژه امروزه اثبات شده که انیمیشن های تبلیغاتی کوتاه اثرگذاری خیلی بیشتری نسبت به ویدئو های تبلیغاتی دارد. اکنون شیوه های متفاوتی برای ساخت این انیمیشن ها موجود است که در این مقاله ارزیابی می کنیم.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

همینطور به بررسی دقیق تر فواید و تاثیرات استفاده از این مدل تبلیغات می پردازیم.ویدئوی کوتاه که تشکیل شده از تصاویر متحرک بوده و بطور حلقه ای تکرار می شود را انیمیشن تبلیغاتی می گویند. این شیوه برای تبلیغات در زمینه های دیجیتال مارکتینگ خیلی معروف است.

ساخت انیمیشن تبلیغاتی احتیاج به توجه به موارد خیلی مهمی است. این انیمیشن ها کوتاه هستند و برای تاثیر گذاری بر کاربر همواره ۵ الی ۶ ثانیه بیشتر فرصت ندارید.

در نتیجه ساخت و تهیه باید به نوعی باشد که علاوه بر رساندن پیام مورد نظر، طراحی بی اشکالی داشته و برای مخاطب جالب باشد. پر اهمیت ترین موردی که در ساخت این مدل تبلیغات باید توجه شود عبارتند از:

  • به کار بردن از سناریویی جامع، تخصصی و پرمحتوا
  • بکارگیری نظر های مبتکرانه و جدید
  • به کار بردن از گرافیک تخصصی
  • استفاده از صدا های باکیفیت و تخصصی برای صداگذاری
  • بوجود آوردن هماهنگی بین صدا و تصویر
  • زمان بندی درست برای رسیدن به مناسب ترین نتیجه
  • رعایت قوانین کپی رایت در به کار بردن از بعضی شخصیت های کارتونی که در انحصار شرکت های خاص قرار دارند.

تاثیرات و فواید ساخت انیمیشن های تبلیغاتی

همانطور که بیان شد، این شیوه انیمیشن تبلیغاتی خیلی قدرتمند و پربازده است.

  • به یاری انیمیشن تبلیغاتی می توانید کاربر را در مدت زمان خیلی کوتاه سرگرم کنید.
  • در این شیوه، آزادی عمل زیاد تری دارید و می توانید از هر نظر ماهرانه ای یک محتوای ویدئویی جالب برای معرفی خود درست کنید.
  • به کار بردن از این شیوه، محدود به شرکت های بزرگ نیست بلکه هر کسب و کار جدید و کوچکی می تواند از آن به کار ببرد.
  • در صورت تبلیغات بصری و نمایشی، اطلاعات بیشتری به مغز ما فرستاده می شود. با به کار بردن از تصاویر می توان یک معنا را بهتر انتقال داد.

 

  • استفاده از این شیوه، خیلی موثرتر از ارتباطات کلامی با کاربران است. در این صورت، دیگران سعی بیشتری برای شناخت بیشتر شما خواهند داشت.
  • به هر اندازه که فکر شما بتواند قوانین طبیعت و واقعیت را کنار بزند می توانید رویاپردازی کنید. به گونه ای که در ساخت ویدئو تبلیغاتی، چنین کارایی وجود ندارد.
  • این شیوه به علت مقرون به صرفه بودن و وقت نورد احتیاح کمتر، برای کسب و کارهای کوچک و جدید همچنین قابل کاربرد است.
  • برای آماده سازی انیمیشن تبلیغاتی که برخی از موشن گرافیک به کار برده می شود، به آسانی می توان در هر مرحله تغییرات مورد احتیاج را انجام داده و آپدیت کرد.

موشن گرافیک و انیمیشن

هر دو مدل انیمیشن و موشن گرافیک تعریف مشترکی دارند و همانگونه که از اسم آن ها معین است حاصل به حرکت در آمدن المان های تصویری هستند.

در ساخت هر دو از تصویر سازی و المان سازی تصویری به کار برده شده است .محیط هر دو به اصطلاح عام ، کارتونی است.هر دو روش هم جالب توجه و مورد استقبال کاربران از دید جاذبه های بصری هستند

فرق انیمیشن و موشن گرافیک :

انیمیشن تبلیغاتی شامل بعد داستانی قوی است و اساسا محتوای خود را از راه داستان به بیننده انتقال می دهد ولب موشن گرافیک بیشتر با تکیه بر تصویر و عناصر بصری از جمله فرم، رنگ، بافت و ترکیب بندی و حرکت ، محتوای خود را عرضه می دهد.

 

اگرچه استفاده از عناصر بصری، موسیقی، صدا و حرکت ، وجه اشتراکی انیمیشن و موشن گرافیک هستند ولی خصوصیت روایت داستانی همواره در انیمیشن غالب است.

موشن گرافیک اساسا تصویر محور بوده ولی انیمیشن بیشتر شخصیت محور است.انیمیشن همواره به بعد های خاص و عمیق تر داستانی، روانی، احساسی و فلسفی شخصیت ها و پرسوناژ ها می پردازد ولی موشن گرافیک بیشتر به بعد های سمبولیک، نماد شناسی ، توضیح رویداد و پردازش ها می پردازد.

از این جهت کاربرد موشن گرافیک بیشتر در صنعت تبلیغات و برندینگ بوده و انیمیشن زیاد تر در صنعت سرگرمی و سینماکاربرد دارد.

برخی ارائه انیمیشن بیشتر به سینمای داستانی نزدیک است. اصول هایی مانند سریال تلویزیونی، فیلم سینمایی، انیمیشن های کوتاه داستانی و … .

ولی برخی ارائه موشن گرافیک بیشتر به تیزر های تبلیغاتی، تیتراژ و عنوان بندی، کلیپ های آموزشی و… نزدیک است.انیمیشن ها بیشتر با روش تدوین تداومی تدوین می شوند که برای روایت داستانی خوب تر است.

ولی آثار موشن گرافیک بیشتر با روش غیر تداومی و غیر خطی که عدم تداوم زمانی و مکانی اتفاقاست و بیشتر به عرضه محتوا تکیه می کند تا روایتی شامل توالی اتفاقات.

خصوصیت های یک تیزر تبلیغاتی مناسب چیست ؟

درست کردن یک انیمیشن تبلیغاتی موفق، الزام رعایت یک تعدادی اصول است. در زیر خصوصیت های یک تیزر تبلیغاتی مناسب را برایتان آورده‌ایم :

  • همانگونه که بیان شد، تیزر های تبلیغاتی باید دقت مخاطب را جلب کنند. لذا باید از نظر های ماهرانه و مفهوم‌دار در ساخت آن ها به کار برده شود.
  • نکته دیگری که سبب جلب توجه تماشاچی می‌ شود، داشتن جذابیت ظاهری تیزر است. هر اندازه هم که سناریو قوی باشد، جذابیت‌ های بصری نقش اصولی در ترغیب اشخاص در تماشای تیزر دارند.
  • شما باید دقت کنید که ساخت تیزر برای جلب دقت کاربران انجام می‌ گیرد. لذا مهم است که در ساخت آن بر احتیاج ها و علایق کاربران، نه کارفرما، دقت شود.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی چیست ؟

ساخت انیمیشن تبلیغاتی کار راحتی نیست. ساخت آن احتیاج به دانش و حرفه در این حوزه است. لذا خوب است در ساخت تیزر تبلیغاتی از آژانس‌ های فعال در این حوزه یاری بگیرید. در زیر به مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی نام برده ایم.

استفاده سناریو یا فیلم نامه مناسب : همانگونه که بیان شد، تیزر تبلیغاتی یک داستان است که با مقصودی معین ساخته شده است.

 

لذا نخستین کاری که باید در ساخت تیزر به آن پرداخته شود، استفاده یک سناریو مناسب است. سناریویی که بتواند حس کنجکاوی و هیجان تماشاچی نسبت به کالا را برانگیزد. برای نوشتن این سناریو احتیاج است تا به خصوصیت های متفاوت مخاطب خود همچنین توجه کنید.

با اهمیت به هدفی که دارید، باید یکی از انواع تیزررها را که برایتان خوب است انتخاب کرده و کار را آغاز کنید.پخش و منتشر کردن تیزر در بستر های درست :

در حال حاضر بستر های متفاوتی برای پخش تیزر های تبلیغاتی وجود دارند. به عنوان نمونه شما می‌ توانید تیزر خود را در رسانه های تلویزیونی، آپارات، شبکه اجتماعی اینستاگرام و … پخش کنید.

اکنون اینستاگرام یکی از مورد علاقه ترین پلتفرم‌ ها برای منتشر کردن تیز های تبلیغاتی شناخته می‌ شود. به دلیل آن که هم مثل تلویزیون مبلغ زیادی ندارد و هم اینکه اشخاص زیادی از این رسانه اجتماعی استفاده می‌ کنند که در نتیجه شانس مشاهده شدن تیزر بیشتر می شود.

مزایای استفاده از قنداق سوئیسی برای نوزاد

۳۱ بازديد

آغوشی سوئیسی چیست؟

هنگامی که صحبت از قنداق کودک به میان می‌آید، بسیاری از والدین پارچه‌های نازک یا ضخیمی را تصور می‌کنند که در گذشته دور دست و پای نوزاد می‌پیچیدند که هدف آن تنها برای جلوگیری از کج یا پرانتزی شدن دست و پای نوزاد بوده. و اما پس قنداق سوئیسی چیست؟ قنداق سوئیسی از نظر کاربردی هیچ شباهتی به قنداق‌های قدیمی نداشته و بیشتر از سر خوردن نوزاد هنگام جابه‌جایی جلوگیری می‌کند. از دیگر کاربردهای آغوشی سوئیسی امنیت بالا و خواب راحتی است که نوزاد شما می‌تواند در آن داشته باشد.

در زمان‌های قدیم بیشتر والدین نوزادان خودرا در پتوی سبک و نازک یا ملحفه‌ای قنداق می‌کردند اما این اتفاق تنها برای فصول سرد ممکن است اما قنداق سوئیسی با ابعاد استاندارد و پارچه‌ای لطیف و بادوام و قابل شستشو هم زحمت قنداق کردن را برای والدین کم کرده و هم مکانی امن و راحت برای نوزادتان تلقی می‌شود.

آغوشی سوئیسی چیست؟ آغوشی سوئیسی سبب پیشگیری از انتقال بیماری‌های پوستی به فرزند دلبندتان می‌شود به این صورت که ممکن است عرق دست و بدن والدین، پوست حساس نوزاد را دچار بیماری کند و استفاده از قنداق سوئیسی از این اتفاق جلوگیری می‌کند.

حال که تا اینجا به پاسخ سوال آغوشی سوئیسی چیست؟ رسیدیم وقت آن رسیده تا با طرز استفاده از قنداق سوئیسی نیز آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.
برای خرید قنداق سوئیسی نوزاد اینجاکلیک کنید 

طرز استفاده از قنداق سوئیسی

آغوشی سوئیسی چیست؟ و طرز استفاده از قنداق سوئیسی چگونه است؟ در ابتدای مقاله به بررسی ماهیت قنداق سوئیسی پرداختیم و در این بخش می‌خواهیم تا طرز استفاده از قنداق سوئیسی را برای شما شرح دهیم.

طرز استفاده از قنداق سوئیسی بسیار آسان است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید قنداق سوئیسی با طراحی منحصر به فردی که در ابتدا و انتهای آن دارد؛ هم از سر نوزاد در برابر سر خوردن جلوگیری کرده و با داشتن جای پایی که در انتها دارد با امنیت کامل از نوزاد شما نگهداری می‌کند. طراحی قنداق سوئیسی به‌گونه‌ای است که هم نوزادان دختر و هم نوزادان پسر با آرامش کامل در آغوشی آن قرار می‌گیرند. طرز استفاده از قنداق سوئیسی در هنگام شیر دادن نیز بسیار راحت‌تر از آغوشی است. قنداق سوئیسی به‌گونه‌ای طراحی شده که شما می‌توانید تا 2 ماهگی و حتی بیشتر از آن استفاده کنید.
قنداق سوئیسی

مزایای آغوشی سوئیسی چیست؟

همانطور که در بخش اول مقاله با عنوان قنداق سوئیسی چیست؟ با قنداق سوئیسی آشنا شدید در این بخش می‌خواهیم تا به بررسی برخی از مزایای استفاده از آغوشی سوئیسی بپردازیم تا شما والدین عزیز با خیالی آسوده اقدام به خرید قنداق سوئیسی با کیفیت در فروشگاه سیسمونی کارتز کنید.

  • یکی از مزایای استفاده از قنداق سوئیسی کاهش گریه کردن نوزاد و همچنین راحت‌تر بغل کردن او برای والدین است خصوصا مادر تازه فارغ شده.
  • قنداق سوئیسی محیط و شرایطی را همانند رحم مادر ایجاد می‌کند که تاحدی سبب آرامش بیشتر نوزاد می‌شود.
  • نوزادان در ابتدای تولد خود دارای اندام و مفاصل بسیار نرم و ظریفی هستند که قنداق سوئیسی او را از بروز آسیب‌های احتمالی حفظ می‌کند.
  • طرز استفاده از قنداق سوئیسی بسیار آسان بوده و دردسرهای قنداق کردن به روش‌های قدیمی را ندارد چراکه روش‌های قدیمی قنداق کردن با پارچه معایب بسیار زیادی دارد مانند کشیده شدن دست و پای نوزاد، خفگی و احساس ناراحتی.

با این آغوشی خوابی راحت برای نوزادتان تامین کنید

 

 

روپوش اشپزی باید چگونه باشد ؟

۲۳ بازديد

اینکه آشپزان باید یک لباس مخصوص در حین کار به تن کنند به روزگاران گذشته برمی گردد. به زمانی که ناپلئون هیل تصمیم می گیرد آشپزان دربار هم مانند سربازان دارای یک لباس آشپزی واحد باشند تا از بین بقیه افراد متمایز و قابل شناسایی باشند.

لباسی که این افراد در قدیم به تن می کردند یک روپوش یا پیش بند سفید ساده بوده است. این لباس با گذشت زمان به شکل یونیفرمی که امروزه آشپزان به تن می کنند تغییر کرده است. در لباس آشپزی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد نکات ایمنی افراد رعایت شده است. در این مقاله در مورد لباس آشپزی مناسب برای سرآشپزها  که باید حین کار به تن کنند تا باعث افزایش ایمنی آن ها شود صحبت خواهیم کرد.

نکته مشترک لباس آشپزی قدیم که تا امروز تغییر نکرده است سفید بودن آن است. این لباس باید سفید باشد تا یادآور پاکیزگی و تمیزی آشپز و غذا باشد. اما تمیز نگه داشتن یک لباس سفید در محیط آشپزخانه کاری به شدت سخت است. این نکته ای است که همه خانم ها می توانند آشپزان را درک کنند. لکه های روغن، چربی غذا می تواند لباس سفید را خیلی زود کثیف و آلوده کند. به همین خاطر در سال های اخیر این لباس به رنگ های متفاوتی چون سرمه ای و مشکی به بازار عرضه شده است.
روپوش آشپزی

روپوش  آشپزی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

با پیشرفت تکنولوژی تغییراتی در جنس پارچه لباس آشپزی به وجود آمده است. لباس آشپزی می تواند سفید باشد اما از جنس نانو که رد لکه غذا و چربی در آن جذب نشود و به راحتی پاک شود.

لباس یک آشپز باید تمیز باشد و این بهانه که در محیط آشپزخانه زود کثیف می شود به هیچ وجه قابل قبول نیست. در نتیجه لباس آشپزی جزء لباس کارهایی است که زیاد شسته می شود. برای اینکه در اثر شست و شو مداوم لباس آشپزی کیفیت، رنگ و کارایی خود را از دست ندهد باید از پارچه هایی استفاده شود که مرغوب و مطابق با استانداردهای تعریف شده باشد.

محیط درون یک آشپزخانه به شدت گرم است و افرادی که در این محیط مشغول به فعالیت هستند مجبور به تحمل این دما می باشند. لباس آشپزی باید مطابق با این گرما طراحی و تولید شود. جنس پارچه باید از الیاف طبیعی باشد تا ایجاد گرما و تعرق اضافی نکند و بدن باید بتواند زیر لباس آشپزی تنفس داشته باشد.

لباس آشپزی جزء لباس های کار حساب می شود و شامل یک روپوش یا کت، شلوار، کلاه و کفش باشد. روپوش سرآشپز می تواند دارای آستین بلند باشد یا کوتاه. اما برای محیطی که در برابر شعله مستقیم و گرما افراد مشغول به کار هستند، لباسی که بتواند از تمام قسمت های بدن محافظت کند بیشتر پیشنهاد می شود در نتیجه بهتر است لباس آشپزی آستین بلند انتخاب شود.

یکی از سختی های کاری یک سرآشپز که با آن در محیط کار درگیر می باشد این است که این افراد به مدت طولانی سرپا می مانند. در نتیجه کفشی که این افراد می پسندند باید بسیار نرم و راحت باشد تا به پا و کمر فشار اضافه وارد نکند. این کفش باید به شدت سبک باشد تا در قدم برداشتن آشپزان احساس سنگینی و خستگی نکنند.برای دیدن قیمت و خرید روپوش آشپزی به فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مراجعه کنید :
https://dookhteyadegar.com/product-category/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/

دلایل ضرورت استفاده از روپوش  آشپزی

همانطور که می دانیم لباس آشپزی مانند لباس های کار در دیگر مشاغل است. به بیان دیگر لباس آشپزی همان لباس ایمنی در آشپزخانه ها است. از این رو استفاده از این چنین لباسی در محیط کاری آشپزی الزامی خواهد بود. نکته مهم و حائز اهمیت که باید راجع به لباس آشپزی بدانیم آن است که طرح، رنگ و مدل لباس آشپزی می تواند تعیین کننده سطح کاری افراد باشد.

به عنوان مثال کمک آشپز ها معمولا لباس هایی سفید رنگ با ضخامت پایین به تن خواهند کرد و سر آشپز ها می توانند لباس هایی طرح دار و رنگی به تن کنند. همچنین لازم است بدانید که لباس سر آشپز ها ضخامت بیشتری نسبت به لباس دیگر افراد دارند.

با تمام این اوصاف برای انتخاب لباس آشپزی مناسب باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید. اولین قدم برای انتخاب و خرید لباس آشپزی مناسب، انتخاب پارچه ای مرغوب است، در دومین مرحله افراد باید به جنس پارچه کلاه های آشپزی توجه داشته باشند، همانطور که می دانید استفاده از کلاه آشپزی در آشپزخانه ها الزامی خواهد بود.

پس از انتخاب پارچه ای مناسب باید لباس ها را به سایز افراد انتخاب کنید، چرا که اگر لباس های آشپزی به سایز تن افراد نباشد سبب از بین رفتن تمرکز افراد و کارکنان و حواس پرتی آن ها خواهد شد. با این اوصاف می توان بیان کرد که افراد می توانند با در نظر داشتن نکات بسیار کوچک، لباس های آشپزی مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنند.

نکته ای که هر فردی باید راجع به آشپز خانه ها بدانند آن است که پوشیدن لباس آشپزی، در آشپزخانه ها ضروری است. چرا که این لباس مانند لباس کار یا ایمنی خواهد بود. همچنین این لباس ها سبب بهداشتی و پاک ماندن محیط خواهند شد.
کی از الزامات لباس آشپزی برای این افراد کلاه است. گذاشتن کلاه برای آشپزان یکی از ضروری ترین اموری است که در محیط کار باید لحاظ شود. این کار باعث می شود که از ریزش مو درون غذا جلوگیری شود در نتیجه کیفیت غذایی که به مشتری می رسد بالا می رود. این کلاه ها در دو مدل به بازار عرضه می شود. نوعی از کلاه که یک بار مصرف و غیر قابل شست و شو است و حتما به رنگ سفید می باشد تا بتواند دوده و چربی را نشان دهد و به محض دیدن آلودگی کلاه تعویض شود. این نوع کلاه هزینه بسیار پایینی دارد که می توانید به راحتی آن را تهیه نمایید.
در کل لباس آشپزی باید مطابق استانداردهای تعریف شده برای این کار طراحی و تولید شود. لباسی که افراد در محیط کار به تن می کنند باید موجب راحتی و ایمنی افراد شود. هنگام خرید لباس کار به سایز آن دقت کنید. لباس آشپزی نباید خیلی فیت تنتان باشد تا در محیط کار محدودیت حرکتی برایتان ایجاد کند. اگر لباس آشپزی هم خیلی برایتان گشاد باشد نمی تواند به درستی از تمام بخش های بدنتان محافظت کند.

آغوشگیر نوزاد یا قنداق سوئیسی چیست ؟

۳۰ بازديد

قنداق سویسی یا آغوشگیر کودک چیست ؟

هنگامی که کلمه قنداق استفاده می شود بسیاری از والدین به یاد رسوم قدیمی و روش های اشتباه قنداق کردن کودک می افتند که امروزه دیگر طرفداری ندارد . اما قنداق سوئیسی یا آغوشگیر هیچ شباهتی به قنداق های قدیمی ندارد و برعکس وسیله ای مفید و یکی از ملزومات خرید سیسمونی نوزاد است .

از آنجایی که کودک در ماه های اولیه تولد بیشتر از 18 ساعت در روز را می خوابد ، داشتن خوابی آرام و راحت ضامن سلامت جسمی و روانی اوست. رشد و تکامل استخوان و اندام  بدن کودک به خواب کافی مرتبط است و از طرفی بستر خواب و  اصولی بودن مکان خواب نوزاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است ..چرا که اندام های اصلی او در حال رشد و شکل گیری است .

قنداق سویسی یا آغوشگیر نوزاد یکی از ملزومات خرید سیسمونی و کالای خواب کودک است که از صدمات احتمالی در هنگام به آغوش گرفتن نوزاد و جا به جایی های کودک جلوگیری می کند . همچنین خوابی آرام و راحت را با امنیت بالا به کودک هدیه می دهد .استفاده از قنداق سویسی مانع از سر خوردن نوزاد از آغوش می شود .

 

طرز استفاده از قنداق سویسی

استفاده از قنداق سویسی یا آغوشگیر بسیار راحت از به آغوش گرفتن نوزاد است به خصوص اگر اولین بار است که بچه داری را تجربه می کنید . به راحتی و آرام کودک را درون آغوشگیر بگذارید. استفاده از آغوشگیر نوزاد مانع از سر خوردن کودک و خسته شدن او در آغوش می شود . به کمک آغوشگیر به راحتی می توانید فرزند خود  را شیر بدهید . طراحی آغوشگیر و نحوه ی دوخت آن به گونه ای است که بیشتر از 3 ماه می توانید از آن استفاده کنید .

مزایای استفاده از قنداق سویسی

نوزاد در ابتدای تولد دارای اندام و مفاصل حساس و ظریف می باشد که ممکن است در هنگام بغل کردن و جا به جایی کودک دچار آسیب دیدگی یا خستگی و درد استخوان ها شود . استفاده از آغوشگیر کودک مانع از سر خوردن نوزاد و سبب آرامش و خواب راحت او می شود .

آغوشگیر کودک سبک و به راحتی قابل شستشو می باشد . دقت کنید هنگام خرید قنداق سویسی نوزاد ، جنسی را انتخاب کنید که نرم و لطیف است و از بروز حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند .الیاف به کار رفته در آغوشگیر نوزاد باید ارگانیک و طبیعی باشد تا دستگاه تنفسی کودک دچار بیماری نشود .
قنداق سوئیسی

کاربرد قنداق سویسی

قنداق سویسی یا آغوش می تواند یکی از بهترین خرید سیسمونی برای شما باشد چرا که کاربرد های بسیاری دارد :

  • حمل و نقل راحت کودک
  • امنیت و اطمینان خاطر
  • خواب راحت نوزاد
  • عدم آسیب به کمر ، سر و ستون فقرات
  • مانع انتقال پوستی به هنگام آغوش گرفتن

 

سفارش انلاین و خرید اینترنتی قنداق سوئیسی از تولیدی

این روزها با توجه به مشغله کاری و ترافیک شهری ، امکان خرید اینترنتی یک برند ، مزیتی انکار ناپذیر است .تصور کنید خانم بارداری در میان  آلودگی شهر و شلوغی بازار ، مغازه به مغازه و فروشگاه به فروشگاه به دنبال خرید سیسمونی برای فرزند خود است . به طور حتم خستگی یکی از خاطراتی است که از خرید سیسمونی خود همیشه به خاطر خواهد داشت .

تولیدی سیسمونی کارتزبیبی این امکان را فراهم آورده است که شما بدون حضور در ترافیک و آلودگی تهران و در هر شهری که هستید ، خرید اینترنتی سیسمونی توزاد را انجام دهید .

یکی از اقلام تولید کارتزبیبی ، تولید قنداق سوئیسی نوزاد یا همان آغوشگیر نوزاد است که شما این شرایط را دارید که از میان مدل و طرح های متفاوت یکی را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید .

سفارش آنلاین و خرید اینترنتی قنداق سوئیسی یا آغوشگیر نوزاد مزیت های زیر را دارد :

  1. خرید راحت قنداق سویسی بدون خستگی ، معطلی و در هر ساعت از شبانه روز
  2. قیمت مناسب آغوشگیر نوزاد ، چرا که با خرید از تولیدی کارتزبیبی ، واسطه ها حذف و قیمت نهایی کاهش می یابد .
  3. تنوع بیشتر در محصولات را مشاهده ، بررسی و انتخاب می کنید
  4. قیمت قنداق سویسی را در سایت های مختلف مقایسه و در نهایت خرید می کنید
  5. می توانید جزئیات محصول را با دقت بیشتری مطالعه و در نهایت انتخاب کنید
  6. در زمان ، انرژی و پول خود صرفه جویی می کنید 

قیمت قنداق سویسی

خرید آغوشگیر یا همان قنداق آماده سوئیسی یکی از آیتم های جدید ملزومات سیسمونی است . اما این که قیمت قنداق سویسی یا آغوشگیر چند است به موارد متعددی بستگی دارد . از جمله جنس پارچه ، متریال استفاده شده  در آغوشگیر ، الیاف به کار رفته در قنداق ، سایز ، طرح ، مدل و خیلی موارد دیگر مثل گلدوزی قنداق نوزاد ، چاپ عکس روی قنداق و…که در قیمت قنداق سویسی می تواند تاثییر گذار باشد .

اما از آنجا که آغوشگیر نوزاد به طور خاص برای کودکان استفاده می شود استفاده از پارچه و متریال با کیفیت و بدون حساسیت از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین در تولید آغوشگیر نوزاد نمی توان از جنس نامرغوب استفاده کرد و همین امر باعث افزایش قیمت قنداق سویسی می شود .

کارتز بیبی تولیدکننده قنداق سوئیسی و آغوشگیر نوزاد است که تلاش می کند با استفاده از جنس مرغوب و با کیفیت ، قیمت مناسبی را ارائه دهد تا تمامی خانواده ها امکان خرید قنداق سوئیسی را داشته باشند .

طراحی استند تبلیغاتی خلاقانه و جذاب را کجا سفارش دهیم ؟

۲۶ بازديد

طراحی استند تبلیغاتی – انواع استندها و نکات مهم در طراحی

طراحی استند تبلیغاتی که کاربردهای متعددی در تبلیغات و اطلاع رسانی داشته با اهداف مختلفی انجام می شود. امروزه برای انجام تبلیغات و بازاریابی محصولات از روش‌ها و ابزارهای مختلفی استفاده می‌شود. یکی از این ابزارها استند تبلیغاتی است. استندها در انواع بسیار متنوع، با کاربردهای مختلف طراحی و تولید می شوند. استندهای تبلیغاتی، استندهای نگهدارنده کاتالوگ  بروشور و حتی محصولات که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما موضوع این مطلب صرفا استندهای تبلیغاتی با طرح های گرافیکی است. استندهای تبلیغاتی در فضاهای پر تردد مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزارها نقش و تأثیر بسیار بالایی در  تبلیغات و جذب مشتریان دارند. به‌ همین دلیل هم از محصولات بسیار پرمصرف و پرکاربرد در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی محسوب می‌شوند.

در این مطلب به ارائه اطلاعات مهمی در زمینه کاربردهای این سازه‌ها و انواع استندها پرداخته ایم. و برخی از نکات مهم برای طراحی این ابزارهای تبلیغاتی را مورد بررسی قرار داده ایم.

مقاله پیشنهادی : ساخت انیمیشن 3 بعدی 

استند تبلیغاتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

استند تبلیغاتی در حقیقت طرحی گرافیکی برای تبلیغات یا اطلاع رسانی است. طرح استند توسط سازه های متنوع بصورت ایستاده در مکان های مختلف در معرض دید قرار می گیرد. با استفاده از استند تبلیغاتی می توانید محصولات، خدمات و یا  برند خود را در مکان های مختلف معرفی کنید. استند تبلیغاتی را می توان نوعی پوستر  همراه با سازه نگهدارنده معرفی کرد که بدون نیاز به نصب بروی دیوار، امکان قرار گیری در هر مکانی را دارند.

استندهای تبلیغاتی در سایزهای مختلف با سازه های متنوع تولید می شوند. این سازه‌ها امکان استفاده در فضاهای داخلی و بیرونی را دارند. بنابراین برای استفاده از استندها محدودیتی نخواهید داشت. اما برای ماندگاری بیشتر طرح های استند باید نوع متریال چاپ آن را متناسب با فضای داخلی یا بیرونی انتخاب کنید.برای سفارش طراحی استند تبلیغاتی جذاب به تیم حرفه ای پارت انیمیشن مراجعه کنید .

 

استندهای تبلیغاتی به‌ لحاظ ساختار چند نوع هستند؟

 

استندهای تبلیغاتی را می‌توان از نظر ساختار به ۳ دسته اصلی دسته‌بندی کرد که هر کدام نیز به اشکال مختلف تولید شده اند:

  • استند ایستاده ایکس
  • استند رول آپ
  • استند بک لایت

استند ایکس

استندهای ایستاده ایکس یکی از پرکاربردترین انواع سازه‌های تبلیغاتی هستند. از این ابزار برای نمایش طرح گرافیک استفاده می‌شود. در بیشتر موارد این نوع از استندها از جنس آلومینیوم یا پروفیل سبک ساخته می‌شوند و بخش های اتصال آن از جنس پلاستیک است.
این سازه‌ها را می‌توانید به‌ راحتی نصب و استفاده کنید. استندهای ایستاده ایکس، بسیار سبک بود و جابجایی بسیار آسانی هم دارند. در بیشتر موارد از این ابزارها در فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، مراکز تجاری و اداری، آموزشگاه‌ها و مراکز خدماتی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. استندهای ایستاده ایکس را به دلیل سبک بودن بهتر است در فضاهای داخلی به کار گیرید‌. این نوع استندها در فضای باز در مقابل باد مقاوم نبوده و پایداری لازم را ندارند.

 

استند رولاپ

یکی دیگر از انواع استندهای تبلیغاتی، رول آپ استند است. این سازه، زیبا بوده و امکان حمل و نقل نیز دارد. رول آپ استند را می‌توانید به‌ راحتی در محفظه‌ آلومینیومی آن جمع کنید. از این ابزار در غرفه نمایشگاه، سالن‌های همایش، هتل‌ها، مراکز اداری و … استفاده می‌کنند. این سازه سبک‌وزن بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. راحتی فرایند نصب یکی دیگر از مزایای این استندها است. رول آپ‌های تبلیغاتی در انواع ثابت و گردان طراحی و چاپ می شود.

بهترین سازنده تولید محتوای اینستاگرام کیست؟

۲۵ بازديد

منظور از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

اگر به چند سال اخیر توجه کنیم، مشاهده خواهیم کرد که اینستاگرام رشد بی‌سابقه‌ای داشته است و مهم‌ترین دلیلی است که باعث شده است تا افراد دست به تولید محتوا در این برنامه بزنند. در حال حاضر بیشترین تعداد کاربر در این شبکه اجتماعی ایرانیان هستند. پس شما هر کسب و کاری داشته باشید، مخاطبان شما شروع به دنبال کردن شما خواهند کرد. در حقیقت فرقی ندارد شما چه محصول یا چه نوع خدماتی را ارائه می‌کنید آنچه که مهم است این است که تعداد کاربرانی که در اینستاگرام حضور دارند بسیار زیاد هستند و شانس پیدا کردن مخاطبان مخصوص خود در این شبکه اجتماعی بسیار زیاد است. پس اگر این روزها عبارت تولید محتوا یا بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام را زیاد می‌شنوید، احتمالا به این خاطر است که در دنیای امروز «توجه» بزرگترین سرمایه هر فرد یا مجموعه‌ای است.

چرا آموزش تولید محتوا در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟


اینستاگرام یکی از پر مخاطب‌ترین و محبوب‌ترین رسانه برای مردم ایران است. تعداد کاربران اینستاگرام از سال 2019، حدود 1 میلیارد کاربر فعال در ماه گزارش شده است و روزانه میلیو‌ن‌ها پسند(like) و نظر( comment) در صفحات مختلف ثبت می‌شوند. این موارد به روند دیده شدن افراد و مجموعه‌ها کمک شایانی می‌کنند. روشن و واضح است که هر چقدر محتوایی که تولید می‌کنید جذاب و حرفه‌ای باشد، صفحه شما بیشتر دیده می‌شود و تعداد فالوورهایتان بیشتر می‌شود. در واقع یک کاربر در اینستاگرام وقتی محتوای پست، تعداد لایک‌ها و کامنت‌های شما را مشاهده می‌کند، به فالو کردن صفحه شما ترغیب می‌شود. اگر موفق شوید مخاطبان با ارزشی را جذب کنید که با برند یا مطالبی که نشر می‌دهید همسو باشد، یک ارزش آفرینی دو طرفه ایجاد خواهید کرد. چرا که کاربران زیادی می‌توانند از محتوای شما استفاده کنند و در این میان بخشی از آن‌ها با توجه به نیاز خود از خدمات برند شما استفاده می‌کنند. اینستاگرام به دلیل آنکه توانسته محیطی را برای تبادل اطلاعات و ارزش‌ها ایجاد کند به یک برنامه مهم و تاثیرگذار در بازاریابی محتوایی تبدیل شده است.

اکانت بیزنسی چه تفاوتی با دیگر اکانت‌ها دارد؟

در صورتی که شما جز افرادی هستید که ارائه دهنده محصولات و یا خدمات هستید و می‌خواهید علاوه بر مشتریان خود، آن‌ها را به کاربران دیگر نیز معرفی کنید، به یک پیج بیزنسی نیاز دارید. اما این پیج با پیج شخصی کاملا متفاوت است. پیج‌های بیزنسی برای راه‌انداری کسب و کارهای خدماتی و تولیدی بسیار مناسب هستند و اطلاعات و آمار دقیقی را به شما می‌دهند و اجازه تجزیه و تحلیل این اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین شما می‌توانید اطلاعات تماس خود را در این صفحه در اختیار کاربران قرار دهید. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بارز پیج بیزنسی با پیج معمولی اینستاگرام همین ابزار اینسایت اینستاگرام است که آمار پست‌ها و بازدیدهای پیج اینستاگرامی رو در اختیارمان قرار می‌دهد. همانطور که در بالاتر برایتان توضیح دادیم Instagram Insights قابلیتی است که به کاربران کسب و کارهای موجود در اینستاگرام این اجازه را می‌دهد تا بتوانند تجزیه و تحلیل‌های مربوط به نمایه و پست‌های خود را مشاهده کنند. از طریق این داده‌ها شما قادر خواهید بود آن‌چه را که مخاطبانتان بیشتر دوست دارند و می‌پسندند در راه بهبودسازی استراتژی‌های تجاری در اینستاگرام شناسایی کنید.تیم حرفه ای پارت انیمیشن سازنده تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام است .

هدف از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

در تولید محتوای تخصصی برای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، نتایج مختلفی دارد و هر کسب و کاری هدف مخصوص خود را دنبال می‌کند. در واقع لازم و ضروری است که هر شخصی اگر قصد فعالیت دارد باید هدف خود را از تولید محتوا در اینستاگرام را مشخص کند، سپس دست به تولید محتوا بزند! پس اگر به هدفی که دارید توجه نکنید نمی‌توانید محتوای خود را تولید کنید. به طور کلی 4 هدف مهم برای تولید محتوا در اینستاگرام وجود دارد که عبارتند از:

فزایش فالوور

اگر پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما می‌دانید که افزایش فالوور اصلی‌ترین کار شماست. برای اینکه بتوانید فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید باید اصول اصلی را یاد بگیرید. هر چقدر تعداد فالوورها زیاد باشد، مزایای بسیار زبادی برای کسب و کارهای افراد دارد. پس هر هدفی از تولید محتوا در اینستاگرام داشته باشید، به افزایش فالوور نیاز دارید.

افزایش درآمد مستقیم

یکی دیگر از دلایل افزایش فالوور در اینستاگرام، افزایش درآمد حاصل از تبلیغات است. پس زمانیکه شما محتوای حرفه‌ای و جذاب تولید کنید، کاربران تشویق می‌‌شوند تا شما را دنبال کنند و از این طریق درآمد شما به صورت مستقیم افزایش پیدا خواهد کرد.

برندسازی کسب و کار

بسیاری از برندهای بزرگ و مطرح در جهان نیازی به شناخته شدن ندارند و همه مرد در دنیا این برندها را می‌شناسند. اما تعدادی از کسب و کارها هستند که به تازگی وارد بازار شده‌اند و برای دیده شدن نیاز به برندسازی دارند. پس تولید محتوا در اینستاگرام یکی از راه‌های بسیار عالی برای برندسازی کسب و کارها و برندهای مختلف است.
مقاله پیشنهادی : کاربرد انیمیشن تبلیغاتی سه بعدی 

فروش محصولات و خدمات

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ، محصولات یا خدماتی برای ارائه به کاربران دارند و به دنبال راهکاری هستند که بتوانند آن را به کاربران زیادی معرفی کنند. تولید محتوا و تبلیغات در اینستاگرام یکی از راه‌های بسیار عالی برای معرفی محصولات و خدمات است. اگر محصولی دارید، کافی است در مورد جنبه های مختلف آن تولید محتوا کنید.

 

 

 

 

خرید آنلاین لباس کار مردانه از تولیدی

۲۸ بازديد

آشنایی با لباس کار مردانه 

اگر بخواهیم به طور کلی به معرفی لباس کار مردانه بپردازیم، می‌ توانیم بگوییم که لباس کار یکی از عوامل محافظتی برای بالا بردن امنیت کاری، جانی و روحی کارگران و کارکنان مرد در حوزه‌ های کاری و حرفه‌ های مختلف است.

لباس کار نوعی لباس و پوشش کاری است که در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلف، در اشکال متفاوت، ویژگی‌ های خاص تولید و به بازار عرضه شود.

لباس کار می‌ تواند عملکرد و کیفیت کار شما را بالاتر ببرد و روحیه شما را برای کار کردن بیشتر کند و باعث افزایش عملکرد کاری شما شود.

به طور کلی همه انواع لباس کار به ویژه لباس کار مردانه بر اساس سیستم مدیریت اچ اس ای به تولید می‌ رسد.

بخش های مختلف سیستم اچ اس ای

لباس‌ کار به دو نوع سرهمی یا یک تکه و دو تکه (شامل پیراهن یا کاپشن و شلوار) است و بر اساس این سیستم روی لباس کار باید طبق استانداردها سه مورد رعایت شده باشد:

  • کیفیت و مرغوبیت جنس لباس
  • نشانه و علائم حک شده بر روی لباس
  • سمت فرد، نوع و رنگ لباس
مقاله پیشنهادی : ویژگی های لباس کار حرفه ای 

لباس کار تولید شده بر اساس سیستم اچ اس ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر کارکنان محیط کاری مستعد به احتراق و انفجار به فعالیت بپردازند، نباید از یقه نورگیر، زه و دسته عینکی استفاده کنند که از انواع سلونوئید ساخته شده است. همچنین استفاده از هر گونه مواد قابل اشتعال نیز اکیدا ممنوع است.

لباس کار بارانی باید کلاهی از جنس پارچه ضد آب با آستری نخی داشته باشد، این نوع از لباس‌ ها برای مناطق و محیط‌های معتدل مورد استفاده است. اما اگر قصد استفاده از این لباس‌ ها برای محیط‌ های سرد سیر را دارید، بهتر است پارچه‌ ضد آب با آستری پشمی را انتخاب کنید.

اگر کارگران در هنگام کار کردن مجبور باشند تا دائما آستین‌ هایشان را بالا بزنند، باید از لباس‌ هایی با آستین کوتاه استفاده کنند.

اگر محیط کار دارای آلودگی، گرد و غبار و مواد قابل اشتعال و غیره باشد، لباس مورد استفاده کارکنان نباید جیب یا لبه داشته باشد؛ زیرا ممکن است این مواد مضر در لباس و چین و چروک‌ های لباس باقی بماند.

کسانی که در بخش‌ هایی کار می‌ کنند که به ماشین آلات نزدیک هستند، باید لباسی بدون پارگی و آسیب داشته باشند. به علاوه نباید از ساعت، زیور آلات استفاده کنند. داشتن کلید در جیب نیز ممنوع است.

در محیطی کاری که مواد خزنده و مضر وجود دارد، باید از لباس کاری استفاده کنیم که آب و گاز به آن نفوذ نکند و جنس پارچه متناسب با محیط کار باشد.

لباس‌ های کار نسوز مخصوص محافظت در برابر آتش باید کلاه، دستکش و کفش به صورت سرهمی داشته باشد.

لباس‌ های کاری مورد استفاده در هر شغل و هر صنفی باید مناسب و اندازه فرد باشد و از پوشیدن لباس‌ های گشاد و تنگ جلوگیری شود.

اگر محیط کار اسیدی یا همراه با رادیواکتیو باشد، باید به صورت یکسره و بدون هیچ گونه منفذ یا سوراخی باشد. این لباس‌‌ ها دارای کلاه مخصوص، کفش و دستکش‌ هایی از غیر قابل نفوذ هستند.
لباس کار مردانه

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی لباس کار برای آقایان

به طور کلی عوامل بسیار زیادی بر قیمت نهایی لباس کار مردانه که در بازار عرضه می‌ شود، اثر گذار است که در این بخش به معرفی موردی برخی از آن‌ ها می‌ پردازیم:

  • کیفیت پارچه
  • جنس پارچه مصرف شده برای تولید لباس کار مردانه
  • خرید به صورت عمده
  • درصد الیاف طبیعی
  • نوع روکش
  • وارداتی بودن یا نبودن پارچه
  • خرید به صورت عمده
  • تعداد ویژگی‌ های مثبت مثل استحکام، لطافت و غیره
  • برند تولید کننده پارچه و لباس کار
  • تعداد ویژگی‌ های منفی مثل آبرفت، رنگ‌ دهی و غیره
  • ویژگی‌ های منحصر به فرد
برای خرید و قیمت لباس کار مردانه اینجا کلیک کنید !

سیستم مدیریت اچ اس ای چیست؟

لباس کار مردانه که تولید می‌ شود باید از سیستم اچ اس ای پیروی کند در غیر این صورت غیر قابل استاندارد است.

این سیستم به طور کلی کمک می‌ کند تا ضریب بروز حوادث کاهش پیدا کند و از حوادث غیر مترقبه جلوگیری شود.

برای سفارش لباس کار با انواع سایز مورد نظر خود می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید تا بهترین راهنمایی را به شما بدهیم و در کوتاه ترین زمان ممکن لباس های کار خود را در بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

سفارش آنلاین روتختی نوزاد از تولیدی

۲۸ بازديد
نوزادان در چند ماه اول زندگی خود بیشتر در حال خواب (یا به عبارت دیگر مشغول استفاده از لوازم خواب خود) هستند. از همین رو انتخاب روتختی مناسب حائز اهمیت بوده و در هنگام خرید آن باید دقت و حساسیت بالایی به خرج داد. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از مهم ترین فاکتورهای اساسی در هنگام خرید روتختی نوزاد می پردازیم. این فاکتورها عبارتند از:

پوست نوزاد در اوایل تولد خیلی حساس است و ممکن است به مواد شیمیایی استفاده شده در جنس روتختی حساسیت دهد. از همین رو جنس روتختی نوزاد باید از موادی باشد که به پوست لطیف آنها آسیب نرساند. اغلب کارشناسان و طراحان مد توصیه می کنند که بهترین جنس برای روتختی نوزاد، نخ و الیاف طبیعی است. البته کیفیت نخ نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب آن به شمار می رود. از میان تمامی نخ ها، نخ پنبه گزینه مناسبی است که در هنگام خرید می توانید نیم نگاهی به آن داشته باشید.

قابلیت شست و شوی نخ دومین عامل مهم در انتخاب جنس روتختی نوزاد است. چرا که رو تختی نوزادان همواره باید تمیز باشد و همین موضوع قابلیت شست و شو و دوام پارچه روتختی در برابر شست و شوهای متعدد را مهم تر می کند. نکته دیگر در مورد جنس روتختی، میزان عبور هوا از داخل الیاف آن است. عدم توجه به این نکته ممکن است باعث بروز حوادث ناگواری مانند خفگی و یا ایجاد مشکلات تنفسی در نوزادان شود. برای تشخیص این مورد می توانید روتختی یا پتو را کنار پنکه بگذارید. اگر جریان هوا از داخل الیاف آن عبور کرده و همانند نسیم به سمت دیگر رسید، جنس روتختی مورد انتخاب شما مناسب است. در غیر این صورت باید به دنبال گزینه های دیگری باشید.

 

ابعاد روتختی نوزاد

روتختی کودک به طور کلی شکل مربعی داشته و به ندرت در اشکال دیگری نظیر دایره و یا مستطیل ارائه می شوند. چرا که از لحاظ هندسی شکل مربعی روتختی باعث می شود تا در هنگام به آغوش گرفتن نوزاد حالت راحتی داشته باشید. از لحاظ سایز و اندازه، کوچک‌ترین ابعاد روتختی نوزاد باید 75 در 75 سانتی متر باشد. اما اگر به دنبال یک اندازه مناسب و ایده آل هستید، سایز ۹۰ در ۹۰ سانتیمتر می تواند انتخاب بهتری باشد.

اگر مایل به استفاده مستطیلی شکل از روتختی داشته و یا قصد آویزان کردن آن از کناره های گهواره را دارید، حداقل عرض آن باید 75 سانتی متر و طول آن ۸۵ سانتیمتر، ۹۰ سانتی متر یا ۹۵ سانتی‌متر باشد. با همه این تفاسیر لازم به ذکر است که در حال حاضر روتختی های نوزادان در اندازه های استانداردی به بازار عرضه می شوند. با این وجود می توانید بر حسب نیازهای خود و همچنین سایز و ابعاد گهواره نوزاد، رو تختی با سایز متناسب را نیز تهیه نمایید.

 

طرح روتختی نوزاد

طرح رو تختی جزو عوامل متفاوت نسبت به سایر گزینه های موجود در لیست این مقاله به شمار می رود. اگر به خوبی به مسئله دقت کنید، سایر گزینه ها حالتی کاربردی دارند؛ اما طرح روتختی جزو مواردی است که بیشتر حالت ظاهری داشته و از جهت زیبایی شناختی مورد توجه واقع می شود. شما می توانید با توجه به دکوراسیون اتاق نوزاد و سلیقه خودتان روتختی نوزاد را با طرح دلخواه خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر اتاق نوزاد تان آرام و دیوارهای ساده و سفید رنگ است، استفاده کردن از روتختی با رنگ های شاد و طرح های شلوغ می تواند انتخاب خوبی باشد. اما اگر از کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کرده اید، بهتر است از یک روتختی با طرحی ساده و تک رنگ استفاده کنید. در حالت کلی سعی کنید طرح انتخابی شما برای روتختی با سایر لوازم، دکوراسیون و سیسمونی اتاق نوزاد همخوانی کامل را داشته باشد.

 

ایمنی

مانطور که گفته شد، نوزادان اغلب زمان اوایل زندگی خود را در خواب سپری می کنند. از همین رو باید حواس خود را کاملاً به حرکت های در حین خواب آنها جمع کرده و اقدامات لازم را برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار انجام دهید. برای مثال استفاده از روتختی هایی با شکل و طراحی ایمن، می تواند باعث آسودگی خیال شما باشد. استفاده از روتختی نوزاد با حالتی شبیه به کیسه خواب بهترین گزینه از لحاظ ایمنی است.

این نوع روتختی ها علاوه بر ایمنی بالا، از لحاظ کاربردی و راحتی نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارند. چرا که این مدل روتختی امکان بغل کردن ساده نوزاد را برای مادران نیز به ارمغان آورده است. البته لازم به ذکر است که این نوع روتختی ها تنها تا 6 ماهگی قابل استفاده بوده و پس از آن باید به دنبال مدل های ساده و رایج تر باشید.
سفارش روتختی نوزاد

زیبا، مطمئن و کاربردی

در این مقاله نگاهی به فاکتورهای مهم در هنگام خرید روتختی نوزاد داشتیم. همه تلاش ما در این بود که معیارهای یک روتختی مناسب را براساس ویژگی های کاربردی و ظاهری آن مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که مشاهده کردید، اولین و مهم ترین نکته در هنگام انتخاب یک روتختی نوزاد توجه به مسائل ایمنی (نظیر شکل و جنس مناسب) بوده و ویژگی های کاربردی و صدالبته ظاهری در مراحل بعدی مورد تووجه قرار می گیرند.


سفارش انلاین و خرید اینترنتی روتختی نوزاد

پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی اگر چه معایبی دارد اما مزیا و ویژگی های بسیاری نیز با خود به همراه می آورد یکی از این ویژگی ها امکان خرید اینترنتی از فروشگاه است . در زندگی پر مشغله و شهرهای پر ترافیک  ، داشتن امکان خرید اینترنتی از فروشگاه یک مزیت بزرگ و ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود . نیاز نیست با این همه مشغله و گرفتاری برای خرید حضوری به فروشگاه مراجعه کنید ، شما می توانید با آرامش و خیال راحت در منزل بنشینید و از بین محصولات فروشگاه ، کالای مورد نظر خود را انتخاب ، قیمت آن را مقایسه ، مزیت ها و ویژگی آن را بررسی  و در نهایت خرید کنید .

برای خرید اینترنتی و سفارش آنلاین  روتختی نوزاد 7 تکه ، فروشگاه آنلاین کارتزبیبی ، این امکان را فراهم آورده است که خرید سیسمونی نوزاد و کالای خواب کودک خود را بتوانید به صورت آنلاین سفارش و ثبت کنید .

جدیدترین روتختی نوزاد دخترانه و پسرانه در فروشگاه آنلاین کارتزبیبی موجود است که شما علاوه بر خرید اینترنتی روتختی نوزاد ، این امکان را دارید تا سایر اقلام کالای خواب و سرویس حمام سیسمونی نوزاد خود را از تولیدی کارتزبیبی به قیمت تولیدی  خریداری نمایید .

پارچه روتختی نامناسب می‌تواند برای پوست کودکان مضر باشد

در قدم اول باید بدانید کودکان پوست حساسی دارند، بنابراین جنس پارچه روتختی کودک باید فارق از مواد حساسیت‌زا باشد. به جنس الیاف و ابعاد آن حتما دقت کنید، زیرا پارچه روتختی زبر، ممکن است باعث خارش پوست کودک شود. بسیاری از میکروب‌ها و ویروس‌ها از طریق پوست و مو وارد بدن کودکان می‌شوند.

به خاطر داشته باشید تامین سلامت کودک، تاثیر زیادی در رشد او خواهد گذاشت. بنابراین در خرید روتختی، انواع کالای خواب و حمام، درگیر جنس ارزان نباشید. چون پوست نازک کودکان، تحمل آسیب‌های متعدد پارچه‌های بی‌کیفیت را ندارد. بدون شک ملاک اصلی کیفیت کالای حمام، مانند کالای خواب کودک، قیمت بالا آن‌ها نیست
بیشتر بدانید : نکات خرید روتختی نوزاد

پارچه روتختی کودک باید به‌راحتی قابل شست‌وشو باشد

شست‌وشو روتختی کودکان و نوزادان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجایی که تعداد دفعات شست‌وشو روتختی کودکان بالاست، جنس مرغوب و محکم پارچه در ماندگاری روتختی نقش مهمی دارد. باید دقت کنید جنس پارچه به‌گونه‌ای باشد که در منزل قابل شست‌وشو باشد و شما را متحمل دردسر خشکشویی در بیرون از منزل نکند. پارچه‌های پنبه‌ای، کتان، میکروفایبر و بامبو علاوه براینکه قوی هستند، شست‌وشو راحتی هم دارند. اهمیت نظافت و شست‌وشو کالای خواب و اکسسوری بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

همه افراد به‌دنبال پارچه‌هایی هستند که علاوه بر زیبایی، به راحتی شست‌وشو شوند. بسیاری از افراد علاوه بر روتختی، حتی شال مبل را در منزل شست‌وشو می‌کنند. بنابراین هنگام خرید کالای منزل به جنس پارچه قابل شست‌وشو دقت کنید.

حوله خشک کن نوزاد چیست ؟

۳۰ بازديد

خشک کن نوزاد همان گونه که از اسمش پیداست نوعی پارچه مخصوص خشک کردن بدن نوزاد پس از شستشوی بدن می باشد و جنس این نوع پارچه به حدی نرم و لطیف است که به هیچ عنوان به پوست نوزاد آسیب نمی رساند.

از ویژگی دیگر این محصول  می توان به جذب بسیار بالای آن اشاره کرد که بدن را پس از شستشو کاملا خشک می کند و رطوبتی روی پوست نمی ماند.

همچنین خشک کن ها در ابعاد مختلفی وجود دارند و به راحتی می توانید در هر مغازه سیسمونی و یا تمامی فروشگاه های معتبر اینترنتی پیدا کنید و خریدارری کنید.

این محصول از مهم ترین چیزهایی است که همیشه باید در ساک سیسمونی نوزاد خود داشته باشید تا با استفاده از یک پارچه مخصوص سلامتی نوزاد خود را تضمین کنید.لازم است بدانید یکی از غیر بهداشتی ترین کار در خشک کردن بدن نوزاد استفاده از حوله است چون حوله همان گونه از اسمش پیداست مخصوص حمام و خشک کردن بدن و سر پس از حمام می باشد.

استفاده از حوله برای خشک کردن کودک پس از شستشو ممکن است باعث کثیف و غیر بهداشتی شدن حوله و در استفاده طولانی مدت باعث ایجاد بیماری های پوستی بشود.

بعضی افراد ممکن است برای خشک کردن نوزاد از پارچه های معمولی استفاده می کند و این پارچه ها ممکن است جنس های متفاوتی باشند و هر کدام قدرت جذب متفاوتی دارند و ممکن است پوست کودک را کامل خشک نکند و مرطوب بماند و مرطوب ماندن پوست کودک باعث بسیاری از بیماری ها می شود اما بهترین گزینه برای خشک کردن بدن نوزاد پس از شستشو خشک کن نوزاد می باشد که کاملا بدن کودک را خشک می کند و سلامتی را به بچه شما عزیزان هدیه می دهد.

بعضی افراد هم کلا پس از شستشوی کودک بدن آنها را خشک نمی کنند که به این گونه افراد توصیه می شود حتما به وسیله خشک کن نوزاد بدن آنها را کامل خشک کنید چون این مرطوب ماندن در فصل سرما ممکن است باعث بروز انواع بیماری و مشکلات جبران ناپذیر شود.لازم است بدانید مهم تر از جنس و کیفیت خشک کن نوزاد، نحوه شستن آنها می باشد چون در معرض میکروب های زیادی قرار دارند و برای حفظ سلامتی کودک خود باید زود به زود به خوبی شسته شوند. بهترین دما برای شستشوی خشک کن ها 30 درجه سانتی گراد می باشد چون در این دما نرمی و لطافت آن حفظ می شود و همچنین همه میکروب های آن از بین می روند.

سعی کنید حداقل به تعداد 3 یا 4 عدد در ساک سیسمونی خود داشته باشید تا به هنگام شستشوی آنها تعدادی تمیز برای استفاده داشته باشید و در این مدت تا خشک شدنشان به مشکل برنخورید.

دستمال خشک کن نوزاد و کودک چیست؟

همانطور که همگان می‌دانیم نیاز است که کودکان را در طول روز چند بار بشوریم. پس از هر بار شستن کودک باید بدن وی را خشک‌ کنیم تا رطوبت در آن نماند. اما این خشک‌ کردن به‌ وسیله‌ای مخصوص نیاز دارد یا با هر پارچه و یا حوله‌ای می‌شود این کار را انجام داد؟

بدن کودکان نسبت به بزرگ‌سالان بسیار حساس‌تر است. هر ماده شیمیای مضر می‌تواند برای وی حساسیت ایجاد کند و مشکلاتی را در همان سن و یا سنین بالاتر به وجود آورد. پس برای کودکان به‌ ویژه خشک‌ کردن آن‌ها به دستمال ویژه‌ای نیاز است.

به‌ عنوان‌ مثال: استفاده از وسایلی که کودک به آن‌ها حساسیت نشان دهد باعث ایجاد قرمزی پوستی،خارش،سوزش و مواردی از این قبیل می‌شود که هم کودک و هم والدین را دچار اذیت می‌کند. این حساسیت‌ها حتی در زمان بزرگ‌سالی نیز می‌توانند برای فرد مشکل ایجاد کنند.

دستمال خشک‌ کن کودک دستمالی است از جنس‌های مرغوب و بدون ایجاد حساسیت که به پوست کودکان آسیب وارد نمی‌کند و دارای جذب آب و رطوبت بالا می‌باشد.برای خرید حوله خشک کن نوزاد کارتزبیبی به لینک زیر مراجعه کنید :

https://cartesbaby.com/product-category/baby-dryer/

این دستمال‌ها در بسته‌بندی‌های چندتایی بوده و دارای طراحی‌های جذاب و متنوع می‌باشند. جنس این دستمال خشک‌کن کودک بسیار مرغوب است و هیچ‌گونه حساسیت و یا زخمی ‌در بدن کودکان ایجاد نمی‌کند.

مهم‌ترین کاربردهای دستمال خشک کن نوزاد و کودک چیست؟

دستمال خشک‌ کن کودک یک یار کمکی برای مادران می‌باشد. این وسیله که جذب بالای آب را دارد در همه جا کمک حال مادران می‌باشد. از دستمال خشک‌کن نوزاد می‌توان برای خشک کردن بدن کودک استفاده کرد و یا حتی به‌ صورت حوله دور کودکان پیچاند.

کاربرد ویژه این دستمال خشک‌ کن کودک در مقایسه با سایر دستمال‌ها و پارچه‌ها در جنس الیاف به کار رفته است. دستمال خشک‌ کن کودک به دلیل عدم ایجاد حساسیت و داشتن لطافت بالا سال‌هاست که جای حوله‌های معمولی و یا پارچه‌های خشک‌ کن را گرفته است و به یک وسیله حتمی در ساک وسایل کودکان تبدیل‌شده است.

دستمال خشک‌ کن نوزاد و کودک چه کمکی به والدین و کودک می‌کند؟

والدین، به‌ خصوص مادران که ساعات طولانی‌تری از روز را با نوزاد در ارتباط هستند و بیشتر کار‌های نوزاد با آنها است. می‌دانند که دستمال خشک کن بچه چه مزیت‌هایی برایشان دارد.

این پارچه که بسیار کاربردی است و حتی جای کمی نیز اشغال می‌کند، همیشه و به‌ صورت چندتایی در ساک کودکان و یا در اتاقشان وجود دارد. از دستمال خشک‌ کن کودک برای خشک‌ کردن بدن نوزاد و حتی در مواردی خشک‌ کردن سریع وسیله نوزاد نیز می‌توان استفاده کرد. جذب آب این دستمال خشک‌ کن کودک بسیار بالا است و به دلیل جنس لطیفی که دارد کودک را اذیت نمی‌کند و به مادر اجازه می‌دهد تا با  آرامش وی را خشک کند.

به دلیل جنس الیاف به‌ کار رفته و حساسیت این دستمال‌ها نباید با آب داغ مورد شستشو قرار گیرند و یا برای شستن آن‌ها از مواد شوینده قوی استفاده کرد.

قیمت لباس کار حرفه ای به چه عواملی بستگی دارد ؟

۲۳ بازديد

لباس کار

لباس کار (Work clothes) راحت و ایمن دو مورد از مؤلفه‌های بسیار مهم هنگام انجام هر کاری از جمله عملیاتی و کارهای ساختمانی هست. خرید لباسکار مناسب هم برای مردان و هم زنان امری واجب است. استفاده از لباس کار با کیفت در هنگام کار پراهمیت و ضروری هست و از بروز حوادث‌ بسیار آسیب‌رسان و خطرناک جلوگیری می‌کند. هر پرسنلی کارگر در محیط‌ های غیر اداری بایستی از وسایل ایمنی ازجمله عینک، کلاه، کفش ،لباس کار ایمن استفاده کند. لباس کار با پوشاندن تمام بدن از تماس هرگونه وسیله‌ی برنده و تیز مواد خارجی با بدن جلوگیری خواهد کرد. تراشکاری، باغبانی و فعالیت در کارگاه‌های نجاری ازجمله حرفه هایی هستند که به لباس کار نیاز مبرم دارند. لباس‌ های کار در رنگ‌ها و مدل‌ های   متفاوت و مختلف دوخته و طراحی می‌شوند و انواع گوناگونی دارند. برخی از آن‌ها دارای جیب‌های متعدد هستند تا ابزارآلات وسایل موردنیاز را در آن‌ها قرار گیرد.

لباس‌های کار در انواع مختلف کاپشن و شلوار ، یکسره‌ی دوبنده دوخته و طراحی می‌شوند و رنگ آن‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. مثلاً، کارگرانی که در محیط‌های تاریک ،شب مشغول به فعالیت هستند خوب است از لباس‌‌هایی استفاده کنند که دارای لوگو یا نوار شبرنگ هستند، تا افراد دیگر را متوجه‌ حضور شان شوند.

خرید لباس کار

خرید لباس کار کیفیت همیشه یکی از دغدغه های مدیران شرکت ها برای تهیه لباس کار بوده است. تمامی لباس کار های ما با بهترین کیفیت و جنس دوخت، طراحی و عرضه می‌شود. باعث افتخار است که تا به این لحظه تمامی مشتریان ما رضایت کاملی از محصولات دوخت یادگار را داشته اند. هدف مهم تولیدی دوخت یادگار  رضایت کامل مشتری و در نهایت تحویل محصول با نهایت سرعت و کیفیت می‌باشد.


انواع مختلف لباس های کار

انواع لباس کار به چه صورت است ؟ لباس های کار دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام بسته به شرایط کاری فرد می توانند انتخاب شوند. در این قسمت از مقاله به بررسی انواع لباس های کار می پردازیم و در رابطه با هر کدام توصیح مختصری می دهیم.

لباس های کار معمولا به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت است از :

۱ ) لباس های کار دو تکه : این نوع از لباس ها دارای دو قسمت پایین تنه ( شلوار ) و بالا تنه می باشند که بسته به شرایط کاری و جنسیت افراد طراحی می شوند. دسته اول از مشاغل که در رابطه با آنها توصیح دادیم معمولا از این نوع از لباس ها استفاده می کنند .

۲ ) لباس های سرهمی یا یک تکه : این نوع از لباس ها نیز بین کارگران ساختمانی ، جوشکاران ، آتش نشان ها و … مرسوم است و مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لباس ها یا به صورت کامل بدن فرد را می پوشاند و یا به صورت دوبنده هستند که کل پایین تنه به همراه نمی از بالا تنه را می پوشاند و فرد باید از زیر این لباس پوشش مناسبی داشته باشد .

لباس کار

قیمت لباس کار

قیمت لباس های کار نیز به عواملی مختلفی بستگی دارد به همین دلیل نمی توان برای آنها قیمت دقیقی را تعیین کرد. مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لباس های کار تاثیرگذار است عبارت است از : نوع لباس کار ، طرح لباس کار شما ، پارچه لباس کار ، کیفیت دوخت و برند تولیدی لباس کار ، ویژگی های خاص مثلا ضد حریق بودن و … همه از عواملی هستند که بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.

اما در حین خرید لباس های کار علاوه بر قیمت باید به برخی دیگر از نکات نیز توجه داشته باشید. مهم ترین این نکات عبارت است از : ۱ ) حتما لباس کار باید کیفیت و معیار های مورد نیاز برای حفظ سلامتی افراد به خصوص برای مشاغلی که در معرض خطرات هستند را دارا باشد .

۲ ) لباس کار باید حتما درست به اندازه سایز افراد باشد ، یعنی نه گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست سایز افراد باشد ، زیرا که بزرگ و یا کوچک بودن می تواند مشکلاتی را در پی داشته باشد .

۳ ) لباس های کار باید به گونه ای طراحی شوند که فرد در ان احساس راحتی کند و بتواند مدت زمان طولانی از لباس در حین کار استفاده کند به عنوان مثال باید وزن لباس مناسب باشد .

۴ ) کیفیت دوخت و پارچه نیز از دیگر عواملی است که حتما باید به ان توجه شود .

۵ ) لباس های کار دارای انواع مختلفی هستند ، شما باید با توجه به شرایط کاری خود مناسب ترین نوع از لباس کار را انتخاب کنید .

اینها از مهم ترین نکاتی بود که باید به آنها توجه داشته باشید .برای اطلاع دقیق از قیمت لباس کار حرفه ای به فروشگاه اینترنتی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید .

قیمت لباس کار به چه عواملی بستگی دارد ؟ لباس کار چیست ؟ لباس های کار برای کدام دسته از مشاغل ضروری می باشد ؟ چند نوع لباس کار وجود دارد ؟ و … سوالاتی می باشد که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم .

لباس های کار به لباس هایی گفته می شود که برخی از افراد در هنگام انجام کارهای خود باید آنها را بپوشند. این لباس ها به منظور یک دستی و یا راحت شدن شناسایی افراد از دیگران و یا برای حفظ سلامتی در مقابل خطرات احتمالی استفاده می شود ، برای مثال گروه های شغلی همانند پرسنل هواپیما و فرودگاه ، پرسنل قطار ، پزشک و پرسنل درمانی و بیمارستان ها ، کارمندان بانک ، کارمندان شرکت ها و اداره های مختلف ، رانندگان ، کارکنان در نیروی انتظامی و … دسته ای از مشاغل هستند که به منظور شناسایی و همچنین یک دست و مرتب بودن کارکنان در هنگام کار از لباس کار مخصوص استفاده می کنند.

اما افراد مشغول در آتش نشانی ها و دیگر افراد در معرض حریق ، جوشکاری ها ، کارگران کارخانه های صنعتی ، کارکنان ساختمان های عمرانی و … به دلیل اینکه در محیط کاری خود در معرض خطرات مختلف مانند حریق ، مصالح ساختمانی ، دستگاه های صنعتی و … قرار دارند باید از لباس و تجهیزات خاص محافظتی استفاده کنند تا بدن و جسم آنها در حین انجام کار اسیب نبیند .

لباس های کار معمولا برای هر گروه از مشاغل به طور خاص طراحی و به تولید می رسد ، شما این لباس ها را هم می توانید از مراکز فروش و پخش به صورت حاضری و یا با سفارش مدل و طرح مورد نیاز خود به تولیدی ها لباس های کار کارکنان خود را به صورت عمده به تولید برسانید .