سفارش آنلاین روتختی نوزاد از تولیدی

۳۱ بازديد
نوزادان در چند ماه اول زندگی خود بیشتر در حال خواب (یا به عبارت دیگر مشغول استفاده از لوازم خواب خود) هستند. از همین رو انتخاب روتختی مناسب حائز اهمیت بوده و در هنگام خرید آن باید دقت و حساسیت بالایی به خرج داد. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از مهم ترین فاکتورهای اساسی در هنگام خرید روتختی نوزاد می پردازیم. این فاکتورها عبارتند از:

پوست نوزاد در اوایل تولد خیلی حساس است و ممکن است به مواد شیمیایی استفاده شده در جنس روتختی حساسیت دهد. از همین رو جنس روتختی نوزاد باید از موادی باشد که به پوست لطیف آنها آسیب نرساند. اغلب کارشناسان و طراحان مد توصیه می کنند که بهترین جنس برای روتختی نوزاد، نخ و الیاف طبیعی است. البته کیفیت نخ نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب آن به شمار می رود. از میان تمامی نخ ها، نخ پنبه گزینه مناسبی است که در هنگام خرید می توانید نیم نگاهی به آن داشته باشید.

قابلیت شست و شوی نخ دومین عامل مهم در انتخاب جنس روتختی نوزاد است. چرا که رو تختی نوزادان همواره باید تمیز باشد و همین موضوع قابلیت شست و شو و دوام پارچه روتختی در برابر شست و شوهای متعدد را مهم تر می کند. نکته دیگر در مورد جنس روتختی، میزان عبور هوا از داخل الیاف آن است. عدم توجه به این نکته ممکن است باعث بروز حوادث ناگواری مانند خفگی و یا ایجاد مشکلات تنفسی در نوزادان شود. برای تشخیص این مورد می توانید روتختی یا پتو را کنار پنکه بگذارید. اگر جریان هوا از داخل الیاف آن عبور کرده و همانند نسیم به سمت دیگر رسید، جنس روتختی مورد انتخاب شما مناسب است. در غیر این صورت باید به دنبال گزینه های دیگری باشید.

 

ابعاد روتختی نوزاد

روتختی کودک به طور کلی شکل مربعی داشته و به ندرت در اشکال دیگری نظیر دایره و یا مستطیل ارائه می شوند. چرا که از لحاظ هندسی شکل مربعی روتختی باعث می شود تا در هنگام به آغوش گرفتن نوزاد حالت راحتی داشته باشید. از لحاظ سایز و اندازه، کوچک‌ترین ابعاد روتختی نوزاد باید 75 در 75 سانتی متر باشد. اما اگر به دنبال یک اندازه مناسب و ایده آل هستید، سایز ۹۰ در ۹۰ سانتیمتر می تواند انتخاب بهتری باشد.

اگر مایل به استفاده مستطیلی شکل از روتختی داشته و یا قصد آویزان کردن آن از کناره های گهواره را دارید، حداقل عرض آن باید 75 سانتی متر و طول آن ۸۵ سانتیمتر، ۹۰ سانتی متر یا ۹۵ سانتی‌متر باشد. با همه این تفاسیر لازم به ذکر است که در حال حاضر روتختی های نوزادان در اندازه های استانداردی به بازار عرضه می شوند. با این وجود می توانید بر حسب نیازهای خود و همچنین سایز و ابعاد گهواره نوزاد، رو تختی با سایز متناسب را نیز تهیه نمایید.

 

طرح روتختی نوزاد

طرح رو تختی جزو عوامل متفاوت نسبت به سایر گزینه های موجود در لیست این مقاله به شمار می رود. اگر به خوبی به مسئله دقت کنید، سایر گزینه ها حالتی کاربردی دارند؛ اما طرح روتختی جزو مواردی است که بیشتر حالت ظاهری داشته و از جهت زیبایی شناختی مورد توجه واقع می شود. شما می توانید با توجه به دکوراسیون اتاق نوزاد و سلیقه خودتان روتختی نوزاد را با طرح دلخواه خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر اتاق نوزاد تان آرام و دیوارهای ساده و سفید رنگ است، استفاده کردن از روتختی با رنگ های شاد و طرح های شلوغ می تواند انتخاب خوبی باشد. اما اگر از کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کرده اید، بهتر است از یک روتختی با طرحی ساده و تک رنگ استفاده کنید. در حالت کلی سعی کنید طرح انتخابی شما برای روتختی با سایر لوازم، دکوراسیون و سیسمونی اتاق نوزاد همخوانی کامل را داشته باشد.

 

ایمنی

مانطور که گفته شد، نوزادان اغلب زمان اوایل زندگی خود را در خواب سپری می کنند. از همین رو باید حواس خود را کاملاً به حرکت های در حین خواب آنها جمع کرده و اقدامات لازم را برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار انجام دهید. برای مثال استفاده از روتختی هایی با شکل و طراحی ایمن، می تواند باعث آسودگی خیال شما باشد. استفاده از روتختی نوزاد با حالتی شبیه به کیسه خواب بهترین گزینه از لحاظ ایمنی است.

این نوع روتختی ها علاوه بر ایمنی بالا، از لحاظ کاربردی و راحتی نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارند. چرا که این مدل روتختی امکان بغل کردن ساده نوزاد را برای مادران نیز به ارمغان آورده است. البته لازم به ذکر است که این نوع روتختی ها تنها تا 6 ماهگی قابل استفاده بوده و پس از آن باید به دنبال مدل های ساده و رایج تر باشید.
سفارش روتختی نوزاد

زیبا، مطمئن و کاربردی

در این مقاله نگاهی به فاکتورهای مهم در هنگام خرید روتختی نوزاد داشتیم. همه تلاش ما در این بود که معیارهای یک روتختی مناسب را براساس ویژگی های کاربردی و ظاهری آن مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که مشاهده کردید، اولین و مهم ترین نکته در هنگام انتخاب یک روتختی نوزاد توجه به مسائل ایمنی (نظیر شکل و جنس مناسب) بوده و ویژگی های کاربردی و صدالبته ظاهری در مراحل بعدی مورد تووجه قرار می گیرند.


سفارش انلاین و خرید اینترنتی روتختی نوزاد

پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی اگر چه معایبی دارد اما مزیا و ویژگی های بسیاری نیز با خود به همراه می آورد یکی از این ویژگی ها امکان خرید اینترنتی از فروشگاه است . در زندگی پر مشغله و شهرهای پر ترافیک  ، داشتن امکان خرید اینترنتی از فروشگاه یک مزیت بزرگ و ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود . نیاز نیست با این همه مشغله و گرفتاری برای خرید حضوری به فروشگاه مراجعه کنید ، شما می توانید با آرامش و خیال راحت در منزل بنشینید و از بین محصولات فروشگاه ، کالای مورد نظر خود را انتخاب ، قیمت آن را مقایسه ، مزیت ها و ویژگی آن را بررسی  و در نهایت خرید کنید .

برای خرید اینترنتی و سفارش آنلاین  روتختی نوزاد 7 تکه ، فروشگاه آنلاین کارتزبیبی ، این امکان را فراهم آورده است که خرید سیسمونی نوزاد و کالای خواب کودک خود را بتوانید به صورت آنلاین سفارش و ثبت کنید .

جدیدترین روتختی نوزاد دخترانه و پسرانه در فروشگاه آنلاین کارتزبیبی موجود است که شما علاوه بر خرید اینترنتی روتختی نوزاد ، این امکان را دارید تا سایر اقلام کالای خواب و سرویس حمام سیسمونی نوزاد خود را از تولیدی کارتزبیبی به قیمت تولیدی  خریداری نمایید .

پارچه روتختی نامناسب می‌تواند برای پوست کودکان مضر باشد

در قدم اول باید بدانید کودکان پوست حساسی دارند، بنابراین جنس پارچه روتختی کودک باید فارق از مواد حساسیت‌زا باشد. به جنس الیاف و ابعاد آن حتما دقت کنید، زیرا پارچه روتختی زبر، ممکن است باعث خارش پوست کودک شود. بسیاری از میکروب‌ها و ویروس‌ها از طریق پوست و مو وارد بدن کودکان می‌شوند.

به خاطر داشته باشید تامین سلامت کودک، تاثیر زیادی در رشد او خواهد گذاشت. بنابراین در خرید روتختی، انواع کالای خواب و حمام، درگیر جنس ارزان نباشید. چون پوست نازک کودکان، تحمل آسیب‌های متعدد پارچه‌های بی‌کیفیت را ندارد. بدون شک ملاک اصلی کیفیت کالای حمام، مانند کالای خواب کودک، قیمت بالا آن‌ها نیست
بیشتر بدانید : نکات خرید روتختی نوزاد

پارچه روتختی کودک باید به‌راحتی قابل شست‌وشو باشد

شست‌وشو روتختی کودکان و نوزادان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجایی که تعداد دفعات شست‌وشو روتختی کودکان بالاست، جنس مرغوب و محکم پارچه در ماندگاری روتختی نقش مهمی دارد. باید دقت کنید جنس پارچه به‌گونه‌ای باشد که در منزل قابل شست‌وشو باشد و شما را متحمل دردسر خشکشویی در بیرون از منزل نکند. پارچه‌های پنبه‌ای، کتان، میکروفایبر و بامبو علاوه براینکه قوی هستند، شست‌وشو راحتی هم دارند. اهمیت نظافت و شست‌وشو کالای خواب و اکسسوری بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

همه افراد به‌دنبال پارچه‌هایی هستند که علاوه بر زیبایی، به راحتی شست‌وشو شوند. بسیاری از افراد علاوه بر روتختی، حتی شال مبل را در منزل شست‌وشو می‌کنند. بنابراین هنگام خرید کالای منزل به جنس پارچه قابل شست‌وشو دقت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.