مهم ترین نکات خرید سیسمونی نوزاد

۸ بازديد

نکاتی مهم برای خرید سیسمونی

 

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید سیسمونی نوزاد  حائز اهمیت می باشد این است که ، هیچوقت نباید معیار قیمت بر کیفیت مورد خرید سیسمونی اولویت داشته باشد. بایستی محصولی مناسب و با کیفیت تهیه کنیم. بسته به هوشمندی پدر و مادر و انتخاب محل خرید و میزان تعهد اخلاقی تولید کنندگان میتوان خرید امن تری انجام داد. اصولا برندهای معتبر بیشتر به سلامتی مشتریان اهمیت میدهند و نیازهای آنها را بهتر میشناسند. از اینرو با توجه به اهیمت سالهای اول نوزادی و کودکی فرزندان و علی الخصوص ۷ سال اول تولد کودکان اهیمت این انتخاب ها چند برابر میشود.
خرید سیسمونی نوزاد

لباس

۱) خرید لباس برای نوزاد بهترین قسمت خرید سیسمونی است. پدر و مادرها همیشه کلی برای لباسهای بچشون ذوق و شوق دارند و کوچولوشونو در لباسهای رنگی رنگی تصور می کنند. تنوع در لباس نوزادی بسیار زیاد است و بیشتر پدر و مادرها دلشان می خواهد از هر لباس چند دست داشته باشند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه‌ زیادی صرف خرید لباس نوزادی نکنید. نوزاد به سرعت بزرگ می‌شود و همه آن لباسهای زیبا دیگه به دردش نمی خورد و بدون استفاده می ماند، پس بهتر است به اندازه نیازی که دارید برای نوزادتان لباس بخرید و این رو هم در نظر بگیرید که لباس نوزاد را کم اما با کیفیت تهیه کنید .

تخت خواب

۲) یکی دیگر از لوازم مورد نیاز در خرید سیسمونی وسایل اتاق نوزاد ، تخت خواب و وسایل جانبی آن است. خرید تخت خواب با فضایی که شما برای اتاق خواب فرزندتان در نظر گرفته اید رابطه مستقیمی دارد. اگر اتاق نوزاد جداست که می توانید برای او تخت خواب بخرید. اگر اتاق جداگانه ای برای نوزادتان ندارید بهتر است از ننو یا گهواره هایی که جای کمتری می گیرند استفاده کنید. برای خرید این وسایل نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید مانند :
  •  تخت خواب نوزاد باید از چوب یا نئوپان ساخته شده باشد. رنگ و نقاشی روی آن هم نباید از مواد شیمیایی باشد.
  • تخت نوزاد باید نرده‌های محافظ داشته باشد. فاصله بین نرده‌ها حداکثر ۵/۶ سانتی‌متر باشد، به طوری که سر کودک در میان آن گیر نکند. هر چه فاصله نرده‌ها به هم نزدیک‌تر باشد برای نوزاد امن‌تر است.
  • تشک نوزاد باید کاملا تخت و سفت انتخاب شود. نوزاد به هیچ‌وجه نباید روی تشک‌های نرم قرار بگیرد و در تشک فرو برود. کمر و گردن نوزاد بسیار منعطف هستند، بنابراین تشک سفت هم از جان کودک محافظت می‌کند و هم برای نوزاد کاملا راحت است.
  • از جمله وسایل تزیینی تخت نوزاد، آویز بالای تخت است که اگرچه خرید آن ضروری نیست اما وسیله خوبی برای خواباندن نوزاد است و برای سرگرم شدن او موقع بیداری نیز مناسب است. بهتر است اسباب‌بازی‌های آویز تخت کودک از رنگ‌های مختلف و با فاصله های مختلف باشد و موسیقی آرامی داشته باشد.
  • در انتخاب رنگ تخت دقت کنید. رنگ تخت و کمد باید با بقیه وسایل اتاق نوزاد هماهنگ باشد. رنگ تخت یا ملحفه‌های آن بهتر است به رنگ روشن و ملایم صورتی، سبز، آبی همراه با وسایل دکوری زرد باشد. می‌توانید هماهنگ با رنگ سرویس خواب رنگ دیوارها را هم تغییر دهید. اگر این امکان برای شما وجود ندارد از کاغذ دیواری یا نوارهای کاغذ دیواری با اشکال عروسکی یا فانتزی استفاده کنید.

لوازم بهداشتی و مراقبتی کودک

۳)  لوازم بهداشتی و مراقبتی کودک و حمام نوزاد یکی دیگر از لوازم مورد نیاز سیسمونی است.شیشه شیر، پستانک، ساک وسایل، دما سنج و تب سنج، پوشک ، تشک تعویض نوزاد، حوله بزرگ یا حوله کلاهدار، لیف حوله‌ای یا اسفنج نرم و ضد‌حساسیت، شامپو و صابون بچه، یک لگن کوچک، دستمال مرطوب نوزاد (بدون عطر)، ناخنگیر کودک، دندان‌گیر، فین‌گیر، مسواک انگشتی برای بعد از ۶ ماهگی، پماد سوختگی، الکل سفید و پنبه از لوازم مورد نیاز است که حتما باید بخرید. که شما عزیزان می توانید این محص.لات را از طریق فروشگاه اینترنتی سیسمونی کارتز  به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری خریداری نمایید .

ظروف غذا

۴) ظرف و ظروف و لوازم غذا خوردن هم یکی دیگر از اقلام مورد نیاز سیسمونی است. لطفا زمان خرید این وسایل به این چند نکته توجه کنید:

– از ظروفی استفاده کنید که پلاستیکی نباشند، چرا که مواد شیمیایی به کار رفته شده در ظروف پلاستیکی مناسب حال کودک نیست و به او آسیب میزند.
– ظرف طبخ غذای کودک از بقیه قابلمه ها جدا و فقط مخصوص طبخ غذا برای کودک باشد. ظروف آلومینیومی و ظروف چدنی به دلیل داشتن عناصر و فلزات سنگین روی سیستم عصبی اثر سوء می گذارند. پخت غذا برای کودک در ظروف مسی یا حتی لعابی توصیه نمی شود زیرا هم زدن و خراشیدگی این ظروف، باعث ورود مس به غذا و آسیب دیدگی کبد و کلیه خواهد شد.  بهترین نوع ظروف برای نوزادان و هم بزرگسالان انواع پیرکس هستند.  نسل جدید ظروف تفلون که ظروف سرامیکی هستند نیز برای طبخ غذا مناسب است. ظروف تفلون اگر در پوشش داخلی ساییدگی و خراشیدگی نباشد قابل استفاده است ولی در اولویت قرار ندارد. برای نگهداری غذاهای پخته کودکان از ظروف شیشه‌ای استفاده کرده و درصورت نیاز به ظروف پلاستیکی حتما از ظروف مخصوص نگهداری مواد غذایی کودکان که دارای شرایط لازم بوده و جنس پلاستیک آن بی‌ضرر باشد، استفاده کنید.
– ظروف غذایی با رنگ‌های گرم و شاد مثل نارنجی یا قرمز انتخاب کنید. رنگ‌های شاد اشتهای کودک را تحریک می‌کند و برعکس، رنگ‌های سرد، مثل آبی و سبز، اشتهای بچه‌ها را کم می کند.
-برای کودک یک قاشق پلاستیکی کوچک و یک کاسه کم‌عمق انتخاب کنید. این نوع کاسه و قاشق‌ها باید برای لثه‌های کودک نرم و متناسب است. برای خرید این وسایل به داروخانه یا مغازه‌های مخصوص فروش وسایل کودکان مراجعه کنید.

صادرات انواع خاویار ایرانی

۸ بازديد
از جمله مواد غذایی صادراتی، لاکچری و پرطرفدار صادرات خاویار است که در دریای خزر موجود است. سالانه مبالغ زیادی از فروش این محصول عاید خزانه کشور می گردد.

خاویار چیست (CAVIAR)

خاویار از جمله گران قیمت ترین محصولات خوراکی در جهان است. که نمونه های متفاوتی از جمله: خاویار طلایی، سیاه و نمونه سرخ موجود است. جالب است بدانید کشورمان ایران، یکی از بزرگترین صادرکنندگان خاویار است.

صادرات خاویار ایران

خاویار را از چه ماهیانی تهیه می کنند

ماهیان این محصول بیشتر از 27 نمونه وجود دارند مانند:

  • اوزون برون
  • ماهی فیل
  • ماهی شیپ
  • و … .

ارز آوری و صادرات خاویار

متاسفانه به دلیل قیمت بسیار بالای این محصول خریدار داخلی بسیار اندک است و به همین دلیل تجار ایرانی روی به صادرات این محصول ارزشمند کرده اند. صادرات این محصول سالانه بیش از 6 میلیون دلار ارز آوری برای ایران دارد. صادرات این محصول قوانین خاص خود را دارد که با توجه به مقاصد کشور های خریدار تغییر پذیر است.

صادرات این محصول برای کشور بسیار سود آور بوده و نزدیکی ایران به دریای خزر موجب شده که از این فرصت استفاده بهره وری و تجارت به بازرگانان شود تا بتوانند سود خیلی خوبی را به دست آورند.

مدارک لازم برای صادرات خاویار به کشور های اروپایی

  • دریافت گواهی دامپزشکی
  • مجوز حمل
  • دریافت مجوز CITES
  • اخذ گواهی مبدا از اتاق بازرگانی
  • اخد مجوز دامپزشکی

هر مسافر چه مقدار خاویار اجازه دارد با خود از کشور خارج کنند

هر مسافری که از کشور خارج می گردد تنها می تواند 135 گرم از این محصول با خود از ایران برده و اگر بخواهد مقادیر بیشتری را با خود ببرد باید اظهار کند.

صادرات خاویار به کدام کشورها ممنوع است

صادرات این محصول به کشور های اسرائیل و آمریکا ممنوع بوده و به صورت مستقیم نمی شود از ایران به این کشور ها صادر نمود.

بهترین ماهی های خاویار صادراتی

  • شیب
  • قره برون
  • آسترا
  • استرلیاد
  • چالباش
  • اوزون برون
  • فیل ماهی
  • و … .

انواع خاویار صادراتی

  • بلوگا
  • آسترا طلایی
  • سیبری
  • سوروگا

خاویار بلوگا

به خاویار بلوگا الماس، سه صفر، رویال و … گفته می شود. این نوع به دلیل در دسترس بودن و صرفه اقتصادی توانسته جایگاه خاص و ویژه ای در صادرات خاویار ایران به دست آورد.

ماهی سوروگا

این نوع ماهی به دلیل کم بودن تولید آن به کشور های دیگری صادر نمی شود و تنها به مصرف داخلی می رسد. چنانچه این محصول به تولید انبوه برسد سود آوری زیادی برای ایران خواهد داشت.

خاویار صادراتی تحت چه شرایطی باید ارسال شود

این محصول صادراتی باید تحت شرایط خاصی به کشور های خریدار ارسال گردد. از جمله این اقدامات بسته بندی استاندارد، یخ و یونولیت و همچنین حمل و نقل و ارسال با هواپیما به کشور مقصد صادر شود. اگر در شرایطی غیر از این باشد محصول کیفیت و ارزش خود را از دست می دهد.

شرایط صادرات خاویار

  • این محصول باید و حتما با هواپیما در کمترین زمان ممکن به مقصد برسد تا از خراب  شدن آن جلوگیری شود.
  • بسته بندی این محصول باید به نحوی خاص بوده تا از فساد و نابود شدن این محصول جلوگیری و طعم و خواص آن حفظ شود.
  • علاوه بر دریافت مجوز های لازم و ضروری هر دو طرف یعنی صادر کننده و وارد کننده بایستی عضو کنوانسیون ساتیس باشند.

خاویارهای دیگری در ایران نیز موجود است همانند:

  • وحشی دریایی
  • بری

طریقه نگهداری و مراقبت از لباس کار

۸ بازديد

نگهداری از لباس کار

اعمال گرمای بیش از حد برای شستشوی لباس کار یکی از دلایل رایج انقباض و کوچک شدن لباس کار است. علاوه بر این شست‌ و شو با آب داغ انرژی بیشتری مصرف می‌ کند، بنابراین تا حد امکان شستشو را در دمای چهل درجه سانتی‌ گراد نگه دارید.

هنگامی که تمام نکات لازم را قبل از شستن لباس کار انجام دادید، باید یک روش شستشوی مناسب را برای نگهداری از لباس کار به شیوه ی صحیح انتخاب کنید.

در نهایت، از خشک کردن لباس کار توسط لباسشویی خودداری کنید، مخصوصاً در مواردی که این نکته در دستورالعمل‌ های شستشو توصیه شده است. در عوض، برای خشک کردن بهتر و موثر لباس کار، لباس های مرطوب را در مکانی گرم و خشک و دور از نور مستقیم خورشید آویزان کنید تا به صورت طبیعی خشک شوند.

نگهداری لباس کار

بایدها و نبایدهای سریع تمیز کردن لباس کار

در حین کار مراقب اطراف خود باشید، با تلاش بیشتر برای مراقبت و نگهداری از لباس کار و کاهش احتمال جذب کثیفی در محل کار که می تواند به لباس آسیب برساند موجب بالا رفتن دوام و طول عمر لباس کار خواهید شد. به عنوان مثال، اگر قهوه می نوشید یا در حین نوشتن چیزی هستید لباس کار خود را در بیاورید تا از لکه قهوه یا جوهر روی پارچه جلوگیری کنید.

  • اتوکشی نکنید مگر این که دستورالعمل لباس به شما بگوید که این کار را انجام دهید. همیشه بهتر است لباس کار را بلافاصله بعد از شستن آویزان کنید. این تکنیک به چروک نشدن لباس کار کمک می کند.
  • هنگام خشک کردن لباس کار اگر می خواهید آن را آویزان کنید، باید دور از نور مستقیم خورشید باشد و به روش صحیح خشک کنید.
  • برای از بین بردن کثیفی و گرد و غبار لباس ها را تکان ندهید. در عوض، فورا آن را بردارید و تمیز کنید. در صورت لزوم شستشو دهید.
  • لباس ها را بعد از شستن به خشک کن منتقل کنید و مطمئن شوید که کاملا خشک شوند. همچنین می توانید به محض اتمام شستشو، لباس را آویزان کنید.
  • در صورت هر نوع آسیب دیدن لباس کار آن ها را تعویض نمایید. ایمنی شما دلیل پوشیدن لباس های محافظ است، بنابراین آن را بر صرفه جویی در هزینه اولویت دهید.

در نهایت به سراغ لباس های با کیفیت بروید. مراقبت و نگهداری از لباس کار، تمیز کردن منظم می تواند تفاوت بزرگی در مورد لباس کار شما ایجاد کند. می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و اطمینان حاصل کنید که لباس شما برای مدت طولانی قابل استفاده است.

نگهداری و افزایش عمر لباس کار

نگهداری صحیح از لباس کار می‌ تواند عمر لباس‌ ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، خرید مجدد لباس کار را کمتر کرده و در پول و زمان شما صرفه‌ جویی می شود. با انتخاب لباس کار و تجهیزات با کیفیت، پیروی از دستورالعمل‌ های شستشو و نگهداری سازنده، نگهداری صحیح از لباس کار و تعمیر آسیب های لباس کار به محض بروز آن می‌ توانید عمر لباس و تجهیزات حفاظت فردی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

تهیه لباس کار و تجهیزات حفاظتی مناسب برای کارکنان می تواند هزینه قابل توجهی برای هر کسب و کاری باشد. بنابراین، با نگهداری از لباس کار به طرز صحیح، سرمایه گذاری خود را تا حد امکان مقرون به صرفه کنید، تا خواص محافظتی، راحتی، ظاهر و عملکرد لباس کار خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید.

بهترین شرکت صادرکننده خاویار به ترکیه

۱۳ بازديد
برای صادرات خاویار به ترکیه زمینه خوبی در بازار این کشور وجود دارد. ترکیه به عنوان کشور همسایه ایران و مرز بین اروپا و آسیا بوده و از ایران به این کشور محصولات مختلفی همچون خاویار بلوگا صادر می شود. برنامه ریزی برای صادرات خاویار به کشور ترکیه بسیار مهم است. این کشور با سرمایه گذاری که در بخش توریسم انجام داده است به عنوان قطب گردشگری منطقه شناخته می شود. در همین راستا هتل های بزرگی ساخته شده اند که غذاهای معروف و لوکس دنیا در آن سرو می شود.
ما واردات ماهی خاویار بلوگا ایرانی به ترکیه را نه تنها داریم بلکه کشورهای اروپایی مثل آلمان یکی از مشتری های پرو پاقرص خرید کننده خاویار ایرانی می باشد. آن ها در ایام خاصی عید مخصوص مسیح یعنی ایام کریسمس همه ی مردم این کشور ماهی خاویار راخریداری بعد از تحویل سال میل می کنند. تمام هتل های این کشور آن را سرو می کنند. این را نشانه ی خوب و پر یومن برای خود می دانند.

صادرات خاویار به ترکیه

نواع خاویار صادراتی ایرانی

  • خاویار بلوگا
  • خاویار سوروگا
  • خاویار آسترا
  • خاویار بری

بهترین شرکت صادراتی خاویار به ترکیه در ایران

یکی از اقلام صادراتی ایران به سایر کشور ها خاویار می باشد . خاویار درجه یک ایران با طعمی خاص و خواص بی نظیر ، در تمام دنیا شاخته شده و محبوب است . میزان صادرات انواع خاویار سیاه ، بلوگا ، رویال ، آسترا و همچنین خاویار قرمز از ایران به اروپا در حال افزایش است و یکی از مشتریان همیشگی آن ، ترکیه می باشد .

صادرات خاویار به ترکیه توسط برترین شرکت های صادرکننده خاویار انجام می پذیرد . وارنا تجارت اوراسیا یکی از بهترین شرکت صادراتی خاویار به دنیاست که می توانید به منظور ارسال انواع خاویار به ترکیه ، از راه های مختلف ذکر شده در همین صفحه ارتباط بگیرید .

مهم ترین وسایل سیسمونی نوزاد

۱۱ بازديد

عد از اینکه مادرهای جوان خبر از بارداری خود پیدا می‌کنند، هزاران توصیه برای خریدن لوازم و وسایل ضروری سیسمونی نوزاد به آنها می‌شود. اما واقعا لیستی ایده‌آل از لوازم ضروری سیسمونی نوزاد که وسایل غیرضروری را جدا کند و لوازم ضروری را برشمارد، بسیار کم است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم جامع ترین لیست لوازم ضروری نوزادی را در این مقاله بیان کنیم.

 

لیست وسایل ضروری سیسمونی

یکی از هیجان‌انگیزترین مراحل بچه‌دار شدن خرید سیمسمونی است. شاید در گذشته توجه به این فرایند، چندان اهمیتی نداشت اما امروز با وجود تنوع بالا و نیازهایی که نوزادان دارند، خرید سیسمونی کمی جدی‌تر شده و اغلب مادران به دنبال تهیه وسایل مورد نیاز برای نوزادان پسر و دختر خود می‌گردند.

لوازم ضروری سیسمونی نوزاد

اگر شما هم قصد خرید سیسمونی را دارید بهتر است قبل از هر چیز لیستی از وسایل مورد نیاز نوزادتان را تهیه کنید. سپس با اولویت‌بندی آنها، بر اساس بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، به سراغ خرید ضروری‌ترین وسایل بروید.

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی مهمترین وسایل در لیست خرید سیسمونی بپردازیم. ممکن است تهیه برخی از این موارد ضرورت زیادی نداشته باشند، اما داشتن اطلاعات در مورد آنها به تصمیم‌گیری در مورد خرید یا عدم خریدشان به شما کمک خواهد کرد.

برای آنکه بتوانیم لیست کاملتری از وسایل نوزاد را در اختیار شما قرار دهیم، آنها را در 9 دسته تفکیک کرده‌ایم که عبارتند از:

 

1- لوازم ضروری سیسمونی کمد نوزاد

انتخاب لباس نوزاد شاید مهم‌ترین گام برای تهیه لوازم ضروری نوزاد باشد. خرید لباس‌های تنگ و سایز کوچک می‌تواند باعث ناراحتی نوزاد و اختلال در تنفس کودک شود. از سوی دیگر لباس‌های گشاد و دارای طرح‌های برجسته، زیبایی کودک شما را کم می‌کند. پس سایز مناسب برای لباس کودک، علاوه بر جنس لباس از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید لباس برای سیسمونی نوزاد

لباس یکی از لوازم ضروری سیسمونی و خرید آن جزو اولین اولویت‌هاست، اما نداشتن اطلاعات کافی در مورد جثه فرزندتان ممکن است باعث ایجاد شک و تردید در خرید آنها شود.

به نظر می‌رسد در یک سیسمونی، خرید چهار تا شش دست کامل لباس مانند ست‌های سه تکه یا ست های دو تکه کافی باشد. پس از تولد فرزند خود می‌توانید بر اساس جثه و میزان رشدش، تعداد لباس‌ها را بیشتر کنید.

البته بیشتر مادران ترجیح می‌دهند بادی و سرهمی نوزاد که مدل‌های مختلف آن مانند سرهمی کلاه دار نوزاد ، جوراب‌دار و بدون جوراب در کارترزلند نیز موجود است را برای سیسمونی فرزند خود خریداری کنند.

اگر نوزاد شما متولد فصل سرد است، لباس‌های گرم مانند بافت یا کاپشن نوزاد را فراموش نکنید. همچنین ست بیمارستانی نوزاد نیز باید در میان وسایل ضروری نوزاد در سیسمونی قرار گیرد.

نکته مهم این است که با انتخاب ست سه تیکه نوزاد شما می‌توانید سه لباس ضروری برای کودکتان را یک‌جا خرید نمایید. در لیست زیر، تعدادی از مهم‌ترین اقلامی که برای هر مادر و نوزاد ضروری است را مشاهده می‌کنیم:

  • 4 تا 8 عدد بادی نوزاد آستین کوتاه و آستین بلند
  • 4 تا 8 پیراهن یا تیشرت نوزاد با بافت نخ و پنبه که کودک احساس راحتی کند و به پوست نوزاد آسیب نزند.
  • 4 تا 8 شلوار نوزاد (استفاده از شلوار کشبافت توصیه می‌شود.)
  • 4 تا 8 سرهمی جوراب‌دار و کلاه‌دار
  • 1 تا 3 عدد رامپر
  • 2 تا 4 جفت جوراب نوزاد
  • 2 جفت پاپوش برای مهمانی‌ها
  • 2 پتوی نوزادی برای زمستان
  •  2 تا 3 کلاه و دستکش نوزادی نرم برای گرم نگه داشتن دست و سر کودک تازه متولد شده
  • 5 تا 8 پارچه تمیز و نخی برای خشک کردن آب دهان کودک و تمیز کردن آروغ
  • گهواره و قنداق نوزاد

    2- وسایل مخصوص بهداشت و حمام نوزاد

    دسته دیگر وسایل ضروری سیسمونی نوزاد، مربوط به بهداشت، تعویض پوشک و حمام اوست. وسایل مربوط به تعویض کودک شامل انواع کرم‌های سوختگی، پوشک، خشک‌کن و تشک تعویض را زیرمجموعه این دسته قرار دهید.

    همچنین وسایل مربوط به حمام شامل تمام محصولاتی است که شستشوی نوزاد را آسانتر کند. در این میان می‌توانیم به وان نوزاد، شامپوی مخصوص نوزاد، خشک کن نوزاد، عروسک حمام، لیف نوزاد و کتاب حمام اشاره کنیم.

    برای تکمیل لیست خود می‌توانید مسواک نوزاد و همچنین شورت آموزشی را نیز قرار دهید. طبیعتاً این وسایل برای سنین بالاتر مناسب است.

    لوازم ضروری پوشک نوزاد

  • این روزها انتخاب پوشک نوزاد با توجه به برندهای مختلفی که به بازار آمده است، مقداری سردرگم‌کننده است. نکته‌ای که در هنگام خرید پوشک نوزاد باید به آن توجه کنید، میزان جذب آب و نرمی پوشک است.

    تا زمان گرفتن بچه از پوشک، تعداد زیادی پوشک خواهید خرید، اما تعداد پوشک و سایر وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک که در لیست سیسمونی می‌توانید قرار دهید عبارتند از:

    • 4 تا 6 بسته پوشک برای وزن بین 2 تا 5 کیلو
    • 2 تا 3 بسته بزرگ دستمال مرطوب مخصوص کودک که سازگار با پوست نوزاد باشد
    • 2 عدد کرم مخصوص کودک یا پماد برای جلوگیری و ترمیم سوختگی بین پاها
    • کیسه تعویض پوشک (سطل پوشک)
    • تشک تعویض نوزاد
    • چند پارچه ظریف برای پاک کردن پایین‌تنه کودک

     

    3- لوازم ضروری سیسمونی برای حمام نوزاد

  • نوزادان به دلیل تغییرات دمایی و محیطی که داخل حمام برایشان اتفاق میفتد، عموماً دوش گرفتن را زیاد دوست ندارند. البته داشتن لوازم کامل نوزاد برای حمام کردن کمک زیادی به آرام کردن او می‌کند. از جمله این لوازم:

    • وان مخصوص کودک که داخلش احساس راحتی کند
    • شامپوی سر ملایم با PH متعادل برای شستشوی موهای نوزاد
    • شامپو بدن مناسب نوزاد
    • 1 تا 3 عدد حوله‌ی کوچک مخصوص نوزاد
    • لوسیون مخصوص پوست کودک
    • برس موی نرم و صابون بچه ملایم
    • کتاب حمام برای سرگرم کردن نوزاد در حمام
    • لیف مخصوص نوزادان
    • پوپت اردک تا در حین حمام کردن، نوزاد دلبندتان با آن در وان بازی کند

     

    4- وسایل ضروری غذاخوری نوزاد

    گروه بعدی لوازم سیسمونی نوزاد مربوط به غذای او می‌شود. اگر سری به دسته‌بندی‌های فروشگاه‌ اینترنتی کارترزلند بزنید، شاهد زیرمجموعه غذاخوری نوزاد خواهید بود که شامل قاشق و قاشق حرارتی برای نوزادان 6 ماه به بالا، پستانک میوه خوری، سرلاک خوری، همچنین شیشه شیر و قنداغ خوری و در نهایت سرنگ داروخوری نوزاد است.

    این وسایل می‌تواند تمام نیازهای نوزاد شما را برای صرف غذا برطرف کند. به علاوه در این فروشگاه دسته‌ای مربوط به غذاساز کودک نیز دیده می‌شود.

     

    5- لوازم ضروری سیسمونی برای شیر دادن نوزاد

  • برای خرید لوازم ضروری سیسمونی مربوط به تغذیه نوزاد، شما باید به این نکته توجه داشته باشید که خود شیرده هستید یا از شیرخشک استفاده می‌کنید. اگر خود شما به نوزاد شیر می‌دهید، ممکن است برخی از این وسایل به کار شما نیاید. اما حتماً مطمئن شوید که تغذیه مناسبی دارید، چرا که هر چیزی که می‌خورید و می‌نوشید، مستقیماً به بدن نوزاد راه پیدا می‌کند.

    برخی از لوازم ضروری برای شیردهی نوزاد عبارتند از:

    • 6 تا 8 عدد شیشه شیر
    • برس شیشه‌شور نوزاد
    • 2-3 قوطی شیرخشک یا سرلاک
    • گرم‌کننده و نگهدارنده شیشه شیر نوزاد
    • 2 تا 4 عدد پستونک برای آرام کردن نوزاد
    • کرم پستان (nipple cream) برای ترمیم و بهبود ترک نوک سینه
    • پیش‌بند غذاخوری کودک به تعداد مورد نیاز
    • 4 تا 8 پارچه تنظیف برای آروغ زدن کودک
    • سرویس ظروف

     

    6- اکسسوری‌های ضروری نوزاد

    دسته بعدی در میان لوازم ضروری سیسمونی نوزاد مربوط به اکسسوری‌هاست. منظور از وسایل صرفاً زیورآلات مخصوص نوزاد نیست! بلکه در زیرمجموعه آن، بند پستانک، جوراب، پیش بند نوزاد، کلاه، دستکش و جغجغه قرار می‌گیرد.

     

خرید لباس کار برای کارخانجات

۱۲ بازديد

انواع لباس کار 

لباس کار کارگری

لباس کار کارگری بسته به نوع کاری که کارگر انجام می دهد متفاوت طراحی می شود. برای مثال کارگران و استادکاران لوله کش می توانند از لباس کار دوبنده و یا بیلرسوت استفاده کنند.

پارچه به کار رفته در این لباس می تواند ضد آب باشد چرا که این افراد ممکن است در هنگام کار با لوله‌ی آب خیس شوند. لباس کار کارگری ساختمانی باید راحت باشد و قدرت مانور کارگر را کم نکند.

خرید لباس کار برای کارخانجات به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید 

از این رو در تولید این لباس ها از پلی استر پنبه استفاده می شود. البته اگر لباس کار کارگری سنگین باشد می تواند از انواع لباس کار فیلامنت نیز استفاده کند که ضخامت بیشتری دارد و دوام و ماندگاری آنها نیز بیشتر از پلی استر پنبه است.

کمتر پیش می آید که کارگران از لباس های دو تکه ( بلوز و شلوار دکمه دارد و یا کاپشن شلوار زیپ دار) استفاده کنند؛ چرا که در هنگام کار مرتبا در تکاپو هستند و اگر لباس کار آنها دو تکه باشد ممکن است بدن آنها حین کار آسیب ببیند.

لباس کار دو بنده بهترین انتخاب برای همه کارگران است اما با این حال می توانند از دیگر انواع لباس کار مانند لباسکار یکسره نیز استفاده کنند.
لباس کار

لباس کار مهندسی

مهندسین اکثر در حین کار نظارت را به عهده دارند و کمتر آچار به دست می شوند. از این رو آنها لباس کار دو تکه به تن می کنند. این لباس کار مهندسی شامل بلوز و شلوار و یا کاپشن و شلوار می باشد.

این لباس می تواند از جنس پلی استر پنبه ای باشد. این افراد چندان فعالیتی حین کار ندارند و از این رو بهتر است لباس راحتی از جنس نرم و لطیف انتخاب کنند. اما اگر از جمله مهندسینی هستید که مسئولیت سنگین به عهده دارید بهتر است لباس کار مقاومتری برای خود انتخاب کنید.

بهتر است لباس کار بیلرسوت از جنس فیلامنت، لی و یا کتان ( بسته به میزان سختی کار دست شما باز است) انتخاب نمایید تا بدن خود را از آسیب های احتمالی محافظت کنید.

setwork یا لباس دو بنده به شما اجازه می دهد ابزار کار خود را به همراه داشته باشید و لباس را به راحتی بعد از انجام کار تعویض نمایید.

لباس کار جوشکاری

جوشکاری از جمله فعالیت های بسیار خطرناک است که با رعایت نکات ایمنی هنگام جوشکاری می توان آسیب های احتمالی را کاهش داد. نور ساطع شده و قطره های مذاب آهن و آرگون هنکام جوش کاری برای چشم و پوست صورت، دست ها و بدن بسیار خطرناک است.

جوشکار علاوه بر اینکه باید از کلاه جوشکاری مخصوص و دستکش جوشکاری استفاده می کند، حتما باید از لباس کار جوشکاری نیز استفاده نمایند. این لباسکار نسبت به دیگر انواع لباسکار ضخیم تر است و اکثر از جین و کتان دوخته می شود.

فرم لباس کار جوشکاری باید از انواع لباس کار یکسره باشد؛ چرا که حین جوشکاری تمام اعضای بدن در خطر هستند و باید با لباس کار پوشانده شود.

لباس کار یکسره به راحتی پوشیده می شود و فرد بعد از اتمام کار می تواند آن را در بیاورد تا استراحت کند. نوع خاصی از جوشکاری که با نام جوشکاری آرگون شناخته می شود ،وجود دارد که جوشکار حین کار در این زمینه باید لباس کار مخصوص به تن کند.

 

لباس کار دوبنده

لباس کار دو بنده یکی از بهترین مدل های لباسکار است. این مدل لباسکار در انواع رنگ ها و با انواع پارچه دوخته می شود و دست شما هنگام انتخاب لباس کار دوبنده باز است. کارگران، مهندسین، صنعتگران و استادکاران در هر حرفه ای می توانند از این لباسکار استفاده کنند.

چرا که به راحتی پوشیده می شود، جیب هایی دارد که می توان در آنها ابزارآلات را قرار دهید و در ضمن ماندگاری بالایی نیز دارد. این لباس کار با نام های بیلرسوت و setwork نیز شناخته می شود. البته به ست کامل لباس کار setwork گفته می شود که یکی از اجزاء آن لباس کار دو بنده است.

لباس کار مکانیکی

مکانیک ها هر روز با روغن، نفت و قطعات آغشته به روغن فعالیت دارند. میزان غلظت روغن به حدی است که فرد اگر لباس کار مخصوص به تن نکند حتما پوست او دچار مشکل خواهد شد.

از این رو مکانیک ها نیز بسته به نوع فعالیت خود می توانند از لباس کار یکسره، لباس کار دو بنده و لباس کار دوتکه استفاده کنند.

لباس کار صنعتی

بسته به صنایع مختلف لباس کار افراد نیز متفاوت خواهد بود. اما به دلیل اینکه کار در کارخانجات صنعتی دشوار است لباس کار صنعتی اصولا از جنس کتان، لی و یا فیلامنت دوخته می شود.

اگر در صنایع غذایی مشغول به کار باشید احتمالا لباس کار شما یکسره و ضد آب باشد. چرا که در این محیط بهداشت حرف اول را می زند.

اما در صنایع نساجی احتمالا لباس کار شما راحت تر بوده و از جنس پلی استر پنبه ای دوخته شده باشد. این لباس می تواند به شکل دو تکه با دو بنده باشد.

در هر صورت این بسته به نوع کار شما دارد که کارفرما نوع لباس شما را تعیین می نماید.

روپوش و پیشبند

استفاده از روپوش برای مصارف پزشکی و آزمایشگاهی کار در رستوران و هتل و روپوش های پرسنلی موارد استفاده از روپوش کار می باشد .

همچنین از پیش بند ها نیز برای استفاده در مصارف آشپزی که به همراه کلاه آشپزی از موارد لازم در پوشش لباس کار آشپزی می باشد و همچنین در مشاغلی مختلف که نیاز هست استفاده می شود .

بهترین شرکت صادراتی خاویار به چین

۱۳ بازديد

صادرات خاویار ایرانی به چین می تواند در بسیاری از زمینه ها کمک کننده باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران و وجود منابع غنی خاویار در دریای خزر، ایران یکی از کشورهای برتر جهان در تولید و صادرات خاویار است. صادرات خاویار ایرانی از سال 2000 به صورت قابل توجهی افزایش یافته و در سال 2022 به بیش از 100 میلیون دلار رسید. صادرات خاویار ایرانی عمدتاً به کشورهایی مانند روسیه، چین، آلمان، فرانسه، لهستان، ترکیه، امارات متحده عربی و کشورهای اروپایی دیگر صورت می‌گیرد.

خاویار ایرانی از نوع استورگان، بلوگا، سیبری و کالوگا است که از جمله محصولات با کیفیت بالا و قیمت بالای خاویار است. به عنوان مثال، قیمت یک کیلوگرم خاویار ایرانی نوع استورگان در بازارهای جهانی معمولاً بیش از 3000 دلار است. از دیگر مزایای صادرات خاویار ایرانی می‌توان به تأثیر مثبت آن بر اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال در مناطق ساحلی و توسعه صنعت پرورش ماهیان خاویاری اشاره کرد. با این حال، صادرات خاویار ایرانی همچنان با چالش‌هایی مانند تحریم‌های بین‌المللی و مشکلات مربوط به ارز و نقل و انتقال وجه روبرو است.

مراحل صادرات خاویار ایرانی به چین

مراحل صادرات خاویار ایرانی  به چین عبارتند از:

  • تولید و بسته بندی: پس از پرورش ماهیان خاویاری و استخراج خاویار، خاویار به دسته‌بندی، تمیز کردن و بسته‌بندی تحت شرایط بهداشتی و استاندارد برای صادرات آماده می‌شود.
  • اخذ مجوزهای لازم: برای صادرات خاویار به کشورهای دیگر، باید مجوزهای لازم از ادارات مربوطه مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان بهداشت جهانی و سازمان بازرگانی جهانی اخذ شود.
  • بسته‌بندی: خاویار بسته بندی شده در کارتن‌های مناسب و با ذکر نام شرکت و کشور تولید کننده برای حمل و نقل آماده می‌شود.
  • حمل و نقل: خاویار بسته بندی شده به وسیله حمل و نقل دریایی یا هوایی به کشور مقصد ارسال می‌شود.
  • گمرک و ترخیص کالا: پس از ورود به کشور مقصد، خاویار بسته بندی شده باید تحت عملیات گمرکی و ترخیص کالا قرار گیرد.
  • توزیع و فروش: پس از ترخیص کالا، خاویار بسته بندی شده به فروشندگان و توزیع کنندگان محلی یا بین المللی تحویل داده می‌شود.

 

تعمیر لباسشویی بوش در مشهد

۱۰ بازديد
تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مشهد توسط اسایش خدمات ، در محل و فقط با یک تماس انجام می شود.
ماشین لباسشویی های قدیمی با ماشین لباس شویی هایی که امروزه تولید می شوند به طرز چشمگیری متفاوت بودند. اگر در گذشته ماشین لباسشویی خراب می ‌شد می توانستید آن را با دستان خود بدون نیاز به دانش خاص در مکانیک و الکترونیک تعمیر کنید و برای این کار کافی بود که تنها پیچ گوشتی و آچار لازم را داشته باشید، اما ماشین های لباسشویی مدرن دستگاه های بسیار پیچیده ای هستند که تعمیرات آنها علاوه بر نیاز به دانش خاص ، نیازمند دارا بودن تجربه و مهارت بالا است.
ماشین های لباسشویی بوش نیز از جمله دستگاه های مدرنی هستند که برای تعمیر آنها نیاز به کمک گرفتن از مراکزی است که خدمات تعمیر تخصصی این دستگاه ها را ارائه می دهند. اسایش خدمات مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مشهد است که متشکل از یک کادر حرفه ای و متخصص در زمینه عیب ‌یابی و تعمیر این دستگاه ها می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مشهد ، توسط آسایش انجام گرفته و این مرکز به لطف همکاری با تکنسین های ماهر و متخصص که در زمینه تعمیر انواع مدل های ماشین لباسشویی بوش دارای دانش کافی و تجربه بالا هستند می تواند تمامی مشکلات ایجاد شده در این دستگاه ها را برطرف کند.



✵ تعمیر ماشین لباسشویی بوش در منزل
✵ تعویض و تعمیر موتور لباسشویی بوش
✵ تعمیر و تعویض دیگ ماشین لباسشویی بوش
✵ تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش در مشهد
✵ رفع صدا و لرزش اضافی ماشین لباسشویی بوش
✵ تعمیر مشکلات آبگیری و نشتی ماشین لباسشویی بوش
✵ تعمیر شیر برقی ، تایمر ، پمپ انواع لباسشویی بوش در مشهد
✵ تعمیر لباسشویی بوش در مشهد با کمترین قیمت و گارانتی

 

Steps to export caviar to Iraq

۱۵ بازديد
Iraq is one of Iran's neighboring countries that has established good trade relations with Iran after Saddam Hussein's regime. The capital of this country is Baghdad and it generally has a tropical climate. During different times, various cultures and religions have settled in Iraq, but the majority of Iraqi residents are Sunni Arabs, Shia Arabs and Kurds. Among the neighboring countries, Iran has the most common border with Iraq, this issue has made Iraq one of Iran's trading partners for sending goods, and many traders and merchants are looking for exports to Iraq.

The government of Iran has also supported the sending of goods and provided good and comfortable conditions for sending Iranian goods to neighboring countries. But it is better to know that before any action to export to Iraq, you should be fully aware of the laws of exporting goods to Iraq and know the work steps so that you don't get into trouble in the work process.

In this article, we provide you with information about the conditions for exporting to Iraq, the rules for sending goods to Iraq, the most profitable goods for exporting to Iraq, the necessary documents for sending goods to Iraq, how to export to Iraq, and the problems of exporting to Iraq. We will discuss the export market of Iraq and review the customs laws in Iraq.

What should be done to export to Iraq?
As mentioned, Iraq is one of the most important neighboring countries of Iran for the export of Iranian goods. Low-cost and accessible ground transportation, as well as the unfavorable conditions of Iraq, have made it possible for Iranian businessmen to make a significant profit from sending Iranian goods to Iraq; So that about 24% of world exports belong to Iran's exports to Iraq.
Especially after the devaluation of the national currency against the Iraqi currency, many Iranian products have gained more fans in this country.
Therefore, two main goals are followed in the discussion of caviar export to Iraq.
One is a very high and appropriate foreign exchange and the second is the creation of relatively stable employment for caviar farms in the country.

Of course, with the prosperity of the caviar market in neighboring countries such as Iraq, the UAE, Oman, Qatar, etc., our long-term vision is to conquer the markets of the European Union, America, and other Asian countries.
Something that is not out of reach due to the quality of our caviar.
Caviar export rules to Iraq
The most important point of caviar export to Iraq is to get license and site code for both countries. If you don't know anything about it, consult Varna Tejarat Eurasia, the best caviar exporting company in Tehran. Among other export laws to Iraq and other countries, the following can be mentioned:
1. Iranian caviar packaging should be standard and appropriate
2. After packaging, Iranian caviar should be placed in ice and kept cold until the destination.
3. The minimum amount of caviar export to Oman is 5 kg, which is economical.
4. Each passenger can carry up to 125 grams of caviar abroad.
5. Having a site license is mandatory.
6. The quality and authenticity of Iranian exported caviar is very important.

فروشگاه آنلاین خرید سیسمونی کودک

۱۳ بازديد

یکی از سخت ترین کار های دنیا ، پدر و مادر شدن است که هیچ گاه مرخصی و حقوقی ندارد و مسئولیت آن تا پایان عمر با شما همراه است .اما در کنار تمام مشکلات لذتی بیشمار دارد که تمام سختی ها را به شیرینی تبدیل می کند . نوزادی که شما به دنیا آورده اید تمام زندگی شما را تغییر می دهد ، شما در کنار کودک خود رشد میکنید ، می آموزید و  لذت می برید .

شما در حال خواندن مقاله ای هستید که به کوشش کارتزبیبی تهیه شده است و بی شک در انتظار تولد فرزند جدید هستید . تبریک کارتز را پذیرا باشید و با ما تاپایان این مقاله همراه ! تمام آنچه درباره خرید سیسمونی نوزاد باید بدانید را با هم مرور می کنیم


  1. بهترین مارک و برند سیسمونی کودک و نوزاد

    برند های مختلفی در ایران در حال فروش سیسمونی نوزاد هستند . بسیاری از برند ها مانند کارتز نام آشنا وخوشنام هستند . چرا که توانسته با تولید اقلام مهم سیسمونی نوزاد نیاز بازار را تامین کند . حفظ کیفیت ،تنوع مدل ، استفاده از طرح های جذاب ، رنگ های به روز و قیمت مناسب از ویژگی های بارز کارتز ، تولیدکننده سیسمونی نوزاد است .

    کارتز بیبی با تولید و پخش عمده سیسمونی کودک به سراسر کشور بخش بزرگی از فروش بازار را از آن خود کرده است . تولید کالای خواب کودک مثل انواع روتختی ، ست مسافرتی نوزاد ، قنداق سوئیسی، پتو بافتنی ، انواع حوله نوزاد ، خشک کن و زیرانداز که همگی جز موارد ضروری سیسمونی نوزاد است در خط تولید کارتز قرار دارد .

    کارتز مفتخر است یکی از بهترین تولید کننده های کالای خواب کودک و سیسمونی نوزاد است .

    ی نوزاد دخترانه تفاوت های کوچکی با سیسمونی نوزاد پسرانه دارد . دانستن جنسیت کودک می تواند در خرید سیسمونی از جمله لباس کودک موثر باشد .
  2. نوزاد چه فصلی به دنیا می آید ؟ اطلاع از این که نوزاد در هر فصلی چند ماه دارد می تواند راهنمای شما باشد که بدانید پوشاک نوزاد را برای چه سنی خریداری کنید .
  3. فضای خانه و اتاق ؟  بعضی از اقلام سیسمونی کودک جاگیر است و نیاز به فضا دارد . این که نوزاد دارای اتاق اختصاصی است یا با خواهر و برادر خود اتاق  اشتراکی دارد ؟ فضای اتاق او چقدر است ؟ و یا به خاطر کوچک بودن خانه از اتاق پدر و مادر استفاده می کند؟ در نظر گرفتن همه این موارد می تواند در انتخاب و خرید سیسمونی به شما کمک کند .
  4. بودجه خرید سیسمونی نوزاد : همان طور که می دانید خرید سیسمونی نوزاد با هزینه نسبتا زیادی همراه است . مشخص کردن هزینه سیسمونی نوزاد می تواند راهنما و کمک خوبی باشد که بدانید کدام موارد ضروری سیسمونی نوزاد را اول خریداری کنید .
  5. خرید آنلاین سیسمونی نوزاد

    خرید سیسمونی نوزاد اگر چه با شوق و ذوق همراه است اما برای مادر کودک خطر و مشکلاتی به همراه دارد . سرب موجود در هوای آلوده ، ترافیک های سنگین و هزینه حمل و نقل بالا می تواند باعث خستگی و بیماری مادر باردار باشد .

    خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد به شما این امکان را می دهد که تمامی این مشکلات را حذف کنید ، در خانه خود بنشینید ، از نمونه های موجود در فروشگاه اینترنتی دیدن کنید ، قیمت ها را مقایسه کنید ، در نهایت انتخاب کنید و تمام !

    خرید سیسمونی نوزاد و کودک از فروشگاه آنلاین کارتز در تهران دست شما را در خرید و انتخاب باز گذاشته است . با خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد از کارتز می توانید در زمان ، هزینه و انرژی خود صرفه جویی کنید . از دیگر مزایای خرید آنلاین سیسمونی کودک ، این است که عزیزان ساکن شهرستان بدون نیاز به حضور در تهران می توانند از فروشگاه کارتزبیبی خرید کنند و در کوتاه ترین زمان سفارش خود را دریافت کنند .