در سیسمونی بچه خرید حوله چند تکه مناسب است ؟

۴۰ بازديد

یکی از مهم ترین و ضروری ترین اجزای سیسمونی کودک، حوله می‌باشد. هنگام خرید حوله علاوه بر قیمت آن، باید به کیفیت و جنس آن از لحاظ لطافت و ضد حساسیت بودن برای نوزادتان توجه داشته باشید. در خرید حوله کودک باید ویژگی های دیگری همچون رنگ، سایز و ضخامت حوله را نیز مد نظر داشته باشید تا بهترین حوله را برای کودکتان خریداری کنید. از آنجایی که استحمام از نیاز های اساسی نوزادان است، ضروری است از حوله نرم و با کیفیتی برای خشک کردن نوزاد استفاده کنید. امروزه با وجود تنوع مدل های حوله و تنوع قیمتی آن ها در بازار، انتخاب حوله مناسب برای والدین سخت شده است. با ما در این مقاله همراه باشید تا از مهم ترین ویژگی های حوله نوزاد آگاهی کسب کنید و انتخاب درستی برای کودکتان داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های حوله نوزادی

تمامی انسان ها به صورت مداوم نیاز به استحمام دارند اما آن چیزی که در پایان احساس خوب و سبکی پس از حمام را بیشتر می‌کند استفاده از یک حوله لطیف و مرغوب است. به دلیل حساسیت پوست نوزادان، با کیفیت بودن حوله آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. با ما همراه باشید تا از مهم ترین ویژگی های حوله کودک، آشنا شوید.

 جنس حوله نوزاد

به دلیل حساسیت بالای پوست کودک و نوزاد، مهم ترین شاخصه ای که باید به آن توجه کنید جنس حوله است. بهترین جنس برای ساخت حوله نوزاد، پنبه است. بنابراین بهترین انتخاب برای نوزادتان حوله ای از جنس پنبه مرغوب و با کیفیت است. حوله هایی که در ساخت آن ها 90 درصد از الیاف پلی استر و مصنوعی استفاده شده است، به دلیل قدرت جذب آب پایینی که دارند و همچنین احتمال ایجاد حساسیت و اگزما برای نوزادتان، انتخاب مناسبی نیست.

 ضخامت حوله کودک

حوله کودک و نوزاد در بازار با ضخامت های مختلفی عرضه می‌شود. والدین می‌توانند بر اساس سرد و گرم بودن فصل، ضخامت حوله  را انتخاب کنند. ضخامت مناسب حوله در دمای مناسب، مانع سرما یا گرمای بیش از حد کودک پس از حمام می‌شود. به همین صورت ضخامت حوله با قدرت جذب آب توسط حوله ارتباط مستقیمی دارد. به همین دلیل لازم است هنگام خرید حوله، به برچسب GSM توجه کنید. این برچسب میزان ضخامت حوله را بر حسب اعداد 200 تا 800 یا بالاتر نشان می‌دهد.

رنگ حوله نوزادی

رنگ حوله جدای از بحث زیبایی، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. اول این که حوله ای با رنگ روشن انتخاب کنید. زیرا آلودگی ها را به خوبی نشان می‌دهد و می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کی زمان شستن حوله فرا رسیده است. دوم این که در نظر داشته باشید حوله ثبات رنگ داشته باشد، زیرا رنگ پس دادن حوله به بدن نوزاد و کودک می‌تواند بیماری های پوستی برایش ایجاد کند.

فاقد مواد حساسیت زا

ممکن است هنگام خرید متوجه عطر در برخی از حوله های کودک شوید که برای ترغیب به خرید حوله توسط والدین است. اما این عطر ها می‌توانند باعث ایجاد بیماری های پوستی در نوزاد شوند به همین دلیل توصیه شده است از حوله هایی فاقد هرگونه مواد معطر و حساسیت زا برای خشک کردن کودکتان استفاده کنید.

داشتن وب سایت مناسب مشاغل کوچک است یا بزرگ ؟

۳۷ بازديد
چرا هر کسب و کار کوچک به وب سایت نیاز دارد؟ امروزه کمتر کسی در دفتر تلفن و دیگر روش های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب و کار ها (از رستوران گرفته تا شرکت حمل و نقل و هر کسب و کار و سرویس خدمات دیگری) است اما در این باره چه باید کرد؟ داشتن یک وب سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می شود. از آن جا که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد از این طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

برای استفاده از خدمات طراحی سایت حرفه ای و تخصصی در تهران مشهد شیراز اصفهان و تبریز با پایامارکتینگ در ازتباط باشید 
09388458125 - 09386676574

آیا به ضرورت داشتن وب سایت برای کسب و کارتان آگاه هستید؟ آیا مزایای داشتن وب سایت را می دانید؟

چرا هر کسب و کار کوچک به وب سایت نیاز دارد؟ امروزه کمتر کسی در دفتر تلفن و دیگر روش های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب و کار ها (از رستوران گرفته تا شرکت حمل و نقل و هر کسب و کار و سرویس خدمات دیگری) است اما در این باره چه باید کرد؟

داشتن یک وب سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می شود. از آن جا که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد از این طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

وب سایت برای هر کسب و کار، حتی کسب و کار های کوچک

بیشتر افراد با جست و جوی آنلاین به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند و بیشتر مصرف کنندگان نیز از اینترنت استفاده می‌کنند بنابراین طبیعی است که حتی دفترهای تلفن و سرویس هایی مانند yellow pages (کتابی است که برای اولین بار در بریتانیا منتشر شد و اطلاعات کسب و کارها و خدمات در آن موجود است. برای مثال رستوران ها، سرویس های پست و…) نیز به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته اند اما مشاغل و کسب و کارهای کوچک چگونه باید خود را در این مسیر جدید قرار دهند؟

رفتار مشتریان در این دوره‌ی دیجیتال تغییرات زیادی کرده است و مصرف کنندگان خود را با تغییرات جدید مطابقت داده اند. به مثالی قبل توجه کنید. Yellow Pages تا دهه ۱۹۳۰ محبوبیت زیادی داشت و مصرف کنندگان زیادی از آن استفاده می‌کردند و صاحبان کسب و کار ها نیز به اهمیت تبلیغات پی برده بودند و تلاش می‌کردند تا با پرداخت هزینه های مربوط به این کتاب،‌ خود را تبلیغ کرده و در معرض دید عموم قرار دهند. سپس با ظهور وب سایت همه چیز تغییر کرد و فناوری دیجیتال، بر همه ابعاد زندگی از جمله تبلیغات تاثیرات عمده ای گذاشت.

آیا به ضرورت داشتن وب سایت برای کسب و کارتان آگاه هستید؟ آیا مزایای داشتن وب سایت را می دانید؟

چرا هر کسب و کار کوچک به وب سایت نیاز دارد؟ امروزه کمتر کسی در دفتر تلفن و دیگر روش های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب و کار ها (از رستوران گرفته تا شرکت حمل و نقل و هر کسب و کار و سرویس خدمات دیگری) است اما در این باره چه باید کرد؟

داشتن یک وب سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می شود. از آن جا که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد از این طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

وب سایت برای هر کسب و کار، حتی کسب و کار های کوچک

بیشتر افراد با جست و جوی آنلاین به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند و بیشتر مصرف کنندگان نیز از اینترنت استفاده می‌کنند بنابراین طبیعی است که حتی دفترهای تلفن و سرویس هایی مانند yellow pages (کتابی است که برای اولین بار در بریتانیا منتشر شد و اطلاعات کسب و کارها و خدمات در آن موجود است. برای مثال رستوران ها، سرویس های پست و…) نیز به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته اند اما مشاغل و کسب و کارهای کوچک چگونه باید خود را در این مسیر جدید قرار دهند؟

رفتار مشتریان در این دوره‌ی دیجیتال تغییرات زیادی کرده است و مصرف کنندگان خود را با تغییرات جدید مطابقت داده اند. به مثالی قبل توجه کنید. Yellow Pages تا دهه ۱۹۳۰ محبوبیت زیادی داشت و مصرف کنندگان زیادی از آن استفاده می‌کردند و صاحبان کسب و کار ها نیز به اهمیت تبلیغات پی برده بودند و تلاش می‌کردند تا با پرداخت هزینه های مربوط به این کتاب،‌ خود را تبلیغ کرده و در معرض دید عموم قرار دهند. سپس با ظهور وب سایت همه چیز تغییر کرد و فناوری دیجیتال، بر همه ابعاد زندگی از جمله تبلیغات تاثیرات عمده ای گذاشت.

یک وب سایت نه تنها کسب و کار را رونق می‌دهد، بلکه باعث بیشتر شناخته شدن آن نیز می‌شود و از به این دلیل که مصرف کنندگان جدید انتظار وب سایت دارند، به سرعت به کسب و کار اعتبار می‌دهد.

  • مصرف کنندگان انتظار حضور در وب سایت را دارند

حتی کسب و کار هایی که وب سایت دارند نیز می‌توانند باعث آزار مشتری شوند. برای مثال تصور کنید وارد یک وب سایت تاریخ مصرف گذشته شده اید! طرح وب سایت قدیمی است. رنگ های استفاده شده چندان دل نشین نمی‌باشند، خطاها و غلط های املایی زیادی به چشم می‌خورد و این وب سایت، همه آیتم های لازم برای تبدیل شدن به یک وب سایت ضعیف را دارد.

احتمالا هربار که با چنین وب سایتی رو به رو می‌شوید ترجیح می‌دهید آن را ترک کنید و متاسفانه بسیاری از کسب و کار های کوچک دچار چنین ایرادی هستند زیرا نه وقت و نه توانایی طراجی یک وب سایت مناسب را دارند. خوشبختانه این موضوع قابل حل است و طراحان وب سایت مختلفی وجود دارند که می‌توانند در این راه به کسب و کار ها کمک کنند. به علاوه امروزه دوره های غیر حضوری آموزشی فراوانی وجود دارد که به نسب سودی که به کسب و کار می‌رسانند، هزینه های آن ها معقول به نظر می‌رسد.

۲- توسعه برند

برند موجودیت و هویت یک کسب و کار است و چیزی است که در ذهن مصرف کنندگان باقی می‌ماند. برند نه تنها باعث می‌شود که یک کسب و کار از بقیه متمایز شود، بلکه هویتی است که مصرف کنندگان آن را می‌شناسند و به آن اعتماد دارند. وقتی مردم به یک برند فکر می‌کنند اولین چیزی که به ذهن آن ها می‌رسد لوگو است. لوگو بخش بزرگی از تصویری که مشتری ها و مردم از یک برند در ذهن خود دارند را شامل می‌شود اما این تصویر تنها محدود به این موضوع نیست.

  • یک روایت قوی، باعث فروش و ایجاد سرنخ بیشتری می‌شود

وب سایت مناسب ترین و مفیدترین بستر برای شناخته شدن این هویت است و باید بدانید که محدودیتی در توسعه آنلاین برند وجود ندارد. کسب و کارها برند خود را با استفاده از طراحی، چیدمان مناسب و محتوا به دیگران نشان می‌دهند اما راه مهم تر و ساده تر، داستان گویی است. مردم داستان را دوست دارند و شما می‌توانید از مشتریان برای این موضوع استفاده کنید.

نکات خرید یخچال فریزر ساید بای ساید چیست ؟

۳۷ بازديد

همیشه بهترین خریدها نتبجه بالاترین میزان آگاهی است به همین دلیل پیش از خرید بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید هم باید با نکاتی که در طراحی و عملکرد ساید بای ساید تاثیرگذار است؛ آشنا باشید. در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید می خوانید پیش از خرید یخچال باید به چه نکاتی دقت کنید تا خرید بهتری داشته باشید.
برای خرید آنلاین یخچال ساید بای ساید از برند خوب با قیمت مناسب به فروشگاه لوازم برقی خانگی صفا استور مراجعه کنید . 

 

دانستن نکات مهم در خرید یخچال ساید به شما کمک می‌کند تا بتوانید از میان مدل‌های مختلف موجود در بازار مناسب‌ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

ابعاد بیرونی یخچال

اولین مولفه‌ای که در خرید یخچال فریزر ساید بای ساید باید به آن توجه شود، اندازه و ابعاد ساید بای ساید است. یک یخچال هرچقدر هم امکانات داشته باشد یا از موتور و قدرت سرمادهی خوبی بهره برده باشد، اگر داخل آشپزخانه شما جا نشود، غیرقابل استفاده است. پس بهتر است ابتدا جایی که در آشپزخانه برای یخچال ساید بای ساید درنظرگرفته‌اید را اندازه بگیرید سپس اقدام به خرید کنید.

حجم داخلی ساید بای ساید

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید ساید بای ساید باید به آن توجه شود، ظرفیت یخچال و تعداد طبقه‌های آن است. یخچال‌های ساید بای ساید به دلیل اینکه طراحی زیبایی دارند معمولا در نگاه اول مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرند؛ اما نکته اینجاست که آیا حجم داخلی ساید بای ساید برای تعداد افرادی که در خانه زندگی می‌کنند کافی است؟ یخچال‌های ساید بای ساید طبقات با عرض کمتر نسبت به سایر مدل‌ها دارند و به همین دلیل پیش از خرید حتما باید از کافی بودن ظرفیت یخچال مطمئن باشید.
البته که یخچال فریزرهای ساید بای ساید در ظرفیت های متنوعی تولید می شوند؛ همچنین امکان جابه‌جایی یا برداشتن قفسه‌ها برای شما وجود دارد. پس بهتر است با استفاده از فرمول نسبی تعیین گنجایش به صورت تقریبی اندازه‌ای که برای خودتان مناسب است را خریداری کنید.

انتخاب بهترین یخچال ساید بای ساید بر حسب حجم داخلی (لیتر)

معمولا برای یک خانواده 2 نفری یخچالی که ظرفیت 160 تا 200 لیتر داشته باشد، مناسب است. اگر تعداد شما بیشتر از 2 نفر است کافیست برای هر نفر گنجایشی به اندازه 200 لیتر درنظر بگیرید. برای مثال اگر 4 نفر هستید، 4×200=800 لیتر برای شما کافی است.

جنس بدنه ساید بای ساید و رنگ آن

معمولا یخچال‌‌ فریزرهای ساید باید ساید در رنگ‌های متنوع سفید، مشکی، نقره‌ای و استیل روانه بازار می‌شوند. به جای ماندن اثر انگشت روی بدنه یکی از مشکلاتی است که اگر قادر به تحمل کردن آن نیستید باید پیش از خرید حتما به آن توجه کنید. در این میان یک سری از برندها هم برای از بین بردن مشکل به جای ماندن اثر انگشت از جنس استیل ضد زنگ برس خورده برای پوشش بدنه استفاده کرده‌اند. در کنار این مورد اگر عادت به چسباندن هر وسلیه آهن ربایی به در یخچال دارید، حواستان باشد که درب ساید بای ساید از جنس فولاد ضد زنگ نباشد زیرا در این حالت درب حالت مغناظیسی ندارد و نمی‌توانید روی آن وسایل آهن‌ربایی بچسبانید.

موتور یخچال ساید بای ساید

میزان دور موتور یخچال و قدرت آن برای پخش سرما در سرتاسر طبقات اهمیت بسیاری دارد به همین خاطر، هنگام خرید باید به مشخصات موتور به طور ویژه‌ای توجه شود.

کنترل سرما پخش شونده

تعدادی از یخچال‌های ساید بای ساید به سیستم کنترل دمای الکترونیکی با دقت قابل قبولی مجهز شده‌اند. این سیستم معمولا با استفاده از نمایشگر LED مشخص می شود و اجازه تغییر دما را به صورت دستی به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید پیشرفته‌ترین مدل ساید بای ساید را خریداری کنید، بهتر است به مدل‌هایی که دارای تکنولوژی تعیین میزان دمای هر منطقه از یخچال هستند، فکر کنید.
در بعضی از مدل‌های ساید بای ساید گزینه‌های مجزایی مانند «محفظه سرد»، «نوشیدنی سرد» و «انجماد سریع» وجود دارد که هر کدام به تنهایی عملکرد متفاوتی دارند؛ اما به طور کلی به عملکرد بهتر و افزایش رضایت شما کمک می کنند.
محفظه سرد: نگهداری طولانی‌تر گوشت و سایر فراورده‌های غذایی
نوشیدنی سرد: بالا بردن دمای نوشیدنی در زمان کمتر
انجماد سریع: فریزکردن سریع مواد غذایی که به تازگی داخل فریزر قرار گرفته‌اند.

یکی از بهترین و متفاوت‌ترین قابلیتی که می‌توان در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید به آن اشاره کرد، اضافه شدن کشو حفظ رطوبت یا همان کشو نگه داری میوه‌‌ها است. در پایین‌ترین قسمت یخچال ساید بای ساید کشویی قرار دارد که هنگام خرید به شما توصیه می‌کنند تا بابت نگه داری میوه‌ها و سبزیجات از آن‌ها استفاده کنید. درون این کشوها سیستم حفظ رطوبت قرار دارد به همین دلیل از خراب شدن میوه‌ها و موادی که به رطوبت نیاز دارند، جلوگیری می‌کند.
در بعضی از مدل‌های ساید بای ساید این فناوری وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا میزان رطوبت کشو را به طور دستی تغییر دهید و درجه را روی عددی که می‌خواهید قرار دهید به همین دلیل بهتر است تا پیش از انتخاب و پرداخت پول از داشتن یا نداشتن این ویژگی مانند سایر قابلیت‌ها مطلع شوید.

نورپردازی داخل ساید بای ساید

داخل طبقات یخچال باید به گونه‌ای روشن باشند که شما نیازی به روشن کردن چراغ در هیچ زمانی مخصوصا تاریکی شب نداشته باشید. به دلیل وجود طبقات و کشو متعدد در ساید بای ساید باید نورپردازی آنقدر خوب باشد که تا انتهای یخچال دیده شود و شما پس از باز کردن درب ساید به دنبال منبع نور دیگری نباشید.

 

با دستگاه ساندویچ ساز چه غذاهایی می توان درست کرد ؟

۳۹ بازديد
ساندویچ ساز یکی از لوازم پرکاربرد امروزی می‌باشد که می‌توان به کمک آن، انواع غذاهای فوری و خوشمزه را در کمترین زمان تهیه کرد. این دستگاه به صفحات مختلفی مانند اسنک ساز، وافل ساز و گریل مجهز است. هر کدام از این صفحات وظیفه پخت غذا را به روش منحصر به فرد خود دارد. پخت غذا با ساندویچ ساز یک روش نوین در دنیای آشپزی است که امروزه اکثر کدبانوها به آن علاقه دارند. ممکن است در هنگام خرید ساندویچ ساز چند کاره، این سوال نیز ذهن شما را درگیر کرده باشد که چه غذاهایی می‌توان با آن تهیه کرد؟ در این راهنما قصد داریم انواع غذای خوشمزه و فوری که می‌توان با ساندویچ ساز چند کاره تهیه کرد را به شما معرفی کنیم. تا انتهای متن با صفا استور همراه باشید.
ساندویچ ساز

اسنک گوشت و قارچ، غذای محبوب با ساندویچ ساز

اولین غذایی که برای پخت با ساندویچ ساز به ذهن ما می‌رسد انواع اسنک می‌باشد. بله دست است، انواع مختلفی از اسنک وجود دارد که می‌توان به راحتی آن‌ها را با صفحه اسنک ساز دستگاه ساندویچ ساز تهیه کرد. پخت غذا با ساندویچ ساز این مزیت را دارد که شما می‌توانید از تمام سبزیجات، پروتئین، و مواد مغذی دیگر برای پخت اسنک‌ها و غذاهای دیگر استفاده کنید. اسنک گوشت و قارچ، غذای محبوب خانواده‌هاست که به عنوان میان وعده یا وعده شام سرو می‌شود. برای تهیه این غذای خوشمزه فقط کافی است مواد زیر را تهیه کنید.

مواد لازم: نان تست، گوشت چرخ کرده، فلفل دلمه‌ای، پیاز، قارچ، رب گوجه فرنگی، پنیر پیتزا یا پنیر ورقه‌ای

اسنک مرغ و قارچ، غذا با ساندویچ ساز ایرانی

گوشت مرغ سرشار از پروتئین می‌باشد که مصرف روزانه آن برای سلامتی بسیار توصیه می‌گردد. اگر شما هم از غذاهای تکراری مرغ خسته شدید، یک پیشنهاد ویژه برای تهیه غذا با ساندویچ ساز برایتان داریم. اسنک مرغ و قارچ را می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه برای یک عصر دل انگیز تهیه کنید. برای پخت این غذای خوشمزه و فوری مواد زیر را تهیه کنید.

مواد لازم: پیاز، قارچ، فیله مرغ، فلفل دلمه‌ای، نان تست، پنیر پیتزا، نمک و فلفل سیاه

اسنک میگو و سبزیجات

همیشه از غذاهای دریایی به عنوان مقوی‌ترین غذاها نام برده شده است. برای پخت غذا با انواع مواد دریایی مانند ماهی یا میگو مهارت بالایی نیاز است، زیرا رفع بوی بد میگو یا ماهی نقش مهمی در کیفیت غذا دارد. اسنک میگو و سبزیجات یکی دیگر از انواع غذا با ساندویچ ساز است که در مقاله طرز تهیه اسنک میگو و سبزیجات با ساندویچ ساز به طور کامل به شما آموزش داده‌ایم. در ابتدا مواد زیر را تهیه کرده سپس این غذای خوشمزه دریایی را با ساندویچ ساز بپزید.

مواد لازم: میگو، نان تست، پیاز، هویج، سویا سس، زنجبیل، نعناع تازه، گشنیز، ریحان

اسنک ذرت پنیری

اسنک ذرت پنیری یکی از ساندویچ‌های سالم و خوشمزه می‌باشد که برای میان وعده و غذای شام گزینه بسیار خوبی است. در صورتی که می‌خواهید این غذا را به صورت رژیمی و کم کالری تهیه کنید، بهتر است پنیر پیتزای گیاهی به کار ببرید. اسنک ذرت پنیری از غذاهای فوری با ساندویچ ساز است که در زمان 5 الی 8 دقیقه می‌توان آن را تهیه کرد. برای پخت ذرت پنیری خوشمزه مواد زیر را تهیه کنید.

مواد لازم: نان تست، ذرت شیرین، پنیر پیتزا، سس خردل، جعفری و گشنیز تازه، نمک، فلفل سیاه

اسنک ژامبون و پنیر

در صورتی که وقت کافی برای پخت انواع گوشت را ندارید اصلا مهم نیست برای تهیه غذا با ساندویچ ساز و پخت اسنک خوشمزه انواع ژامبون گوشت و مرغ بهترین گزینه می‌باشد. در تهیه اسنک ژامبون با پنیر از هر نوع سبزیجات دیگر مانند کاهو و گوجه فرنگی نیز می‌توان استفاده کرد.

اسنک رژیمی، غذای کم کالری با ساندویچ ساز

اسنک رژیمی گزینه عالی برای تامین انرژی و مواد مغذی لازم برای بدن می‌باشد. برای تهیه اسنک رژیمی بهتر است شکلات، انواع چیپس و موادی که ارزش غذایی پایین دارند را انتخاب نکنید. مواد غذایی بهتری وجود دارد که سرشار از پروتئین، فیبر و سایر مواد مغذی است که برای اسنک رژیمی مناسب می‌باشد. در لیست انواع غذا با ساندویچ ساز، اسنک رژیمی به شما کمک می‌کند که در رژیم خود پایدار باشید و سلامتی خود و افراد خانواده‌تان را بهبود ببخشید. برای تهیه اسنک رژیمی مواد زیر را آماده کنید.

اسنک کالباس با ساندویچ ساز

اسنک کالباس یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین انواع اسنک‌ها می‌باشد که اکثر مردم در تهیه آن مهارت کافی را دارند. برای پخت این غذای فوری و خوشمزه با ساندویچ ساز لازم است که یکسری نکات کلیدی و مهم را رعایت کنید که ما در مقاله طرز تهیه اسنک کالباس ویژه با ساندویچ ساز! به طور کامل به آن پرداخته‌ایم. موادی که در ادامه بیان کردیم برای تهیه اسنک کالباس لازم می‌باشد.

مواد لازم: کالباس مرغ یا گوشت، قارچ، پنیر ورقه‌ای یا رنده شده، نان تست، فلفل دلمه‌ای، نمک و فلفل سیاه، جعفری ریز خرد شده، پودر آویشن

ماهی گریل، غذا با ساندویچ ساز، مقوی و سالم

گریل مواد غذایی از سالم‌ترین روش‌ها برای پخت غذا می‌باشد که باعث حفظ مواد مغذی و پخت آرام غذا می‌گردد. به طور کلی هر چه حرارت ملایم باشد ماهی بهتر می‌پزد. در پخت غذا با ساندویچ ساز، ماهی گریل روش بسیار کاربردی و سالم برای طبخ این غذا می‌باشد. می‌توانید ماهی را قبل از پخت به مدت 1 ساعت مزه دار کنید یا آن را به صورت سوخاری بپزید. طعم دهی ماهی بخش اصلی پخت این غذا می‌باشد زیرا در ابتدا باید بوی زهم آن از بین برود. در ادامه مواد لازم برای پخت ماهی گریل با ساندویچ ساز را بیان کردیم.

مواد لازم: فیله ماهی، روغن زیتون، آب لیمو ترش، سیر له شده، آویشن، نمک، فلفل سیاه، لیمو، تره

سمبوسه با نان لواش در ساندویچ ساز

سمبوسه نوعی میان وعده خوشمزه از خطه جنوب کشورمان است که با انواع مواد غذایی می‌توان آن را تهیه کرد. این غذا، مواد میانی در خمیر نان لواش است که به روش سرخ کردن طبخ می‌گردد. اما روش سالم دیگری برای پخت سمبوسه وجود دارد که می‌توان آن را جایگزین روش سرخ کردن نمود. پخت سمبوسه در ساندویچ ساز از بهترین روش‌ها برای پخت این غذا می‌باشد. در مقاله سمبوسه با نان لواش در ساندویچ ساز تمام مراحل را به صورت تکمیلی به شما آموزش داده‌ایم.

کوکو سبزی در ساندویچ ساز

انواع کوکو می‌تواند غذای فوری و خوشمزه با ساندویچ ساز باشد که در مدت زمان کوتاهی می‌توان تهیه کرد. در مجله آشپزی ادمیلسون، طرز تهیه خوشمزه‌ترین و راحت‌ترین کوکو را به شما آموزش داده‌ایم. با توجه به اینکه این غذا در نقاط مختلف ابران به شیوه‌های متفاوت تهیه می‌شود، پیشنهاد ما به شما این است که روش سالم و فوری پخت کوکو سبزی را نیز امتحان کنید. در بخش بعدی مواد لازم برای پخت کوکو سبزی با ساندویچ ساز را بیان کردیم.

مواد لازم: سبزی کوکویی، تخم مرغ، زرشک، کشمش، نمک، فلفل سیاه

کباب تابه ای با صفحه گریل ساندویچ ساز

کباب تابه ای یکی از غذاهای خوشمزه ایرانی است که به دلیل طعم لذیذ و راحتی پخت، طرفداران زیادی دارد. این غذا شباهت زیادی به کباب کوبیده دارد با این تفاوت که در ماهیتابه سرخ می‌شود. در تهیه کباب تابه ای باید یکسری نکات مهم را رعایت کنید تا طعم غذا و بافت آن دارای کیفیت بالایی باشد. این غذای خوشمزه گزینه مناسبی برای غذای اصلی مهمانی لاکچری می‌باشد و می‌توان آن را با برنج و سس مخصوص میل کرد. در تهیه غذا با ساندویچ ساز، کباب تابه ای به کمک صفحه گریل و صفحه اسنک ساز قابل پخت است. در ادامه مواد لازم برای پخت کباب تابه‌ای خوشمزه را بیان کردیم.

مواد لازم: گوشت چرخ کرده، پیاز، زردچوبه، دارچین، فلفل سیاه، نمک، گوجه فرنگی، سماق، روغن زیتون یا روغن مایع

بهترین برند حوله نوزاد چه مارکی است ؟

۳۶ بازديد

بر کسی پوشیده نیست که استحمام و نظافت کودک از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حوله نوزاد یکی از لوازم ضروری سیسمونی نوزاد محسوب می شود . خرید حوله نوزاد با نکات بسیاری همراه است که توجه و دقت به آن مهم است . چرا که حوله نوزاد مستقیما با پوست نازک کودک در تماس است و  عدم دقت در خرید بهترین برند حوله نوزاد می تواند عواقب بسیاری داشته باشد .

به یاد داشته باشید که به عنوان پدر و مادر مسئولیت ویژه ای در قبال سلامتی و نظافت کودک دارید . پس در خرید بهترین برند حوله نوزاد دست و دلباز باشید . اگر این سوال در ذهن شما می چرخد که بهترین برند حوله نوزاد چه مارکی است و اصلا به کدام حوله ، حوله خوب می گویند ، حتما تا پایان این مقاله با کارتز بیبی همراه باشید .

تماس با کارتز

دلایل استفاده از تیشرت تبلیغاتی برای بازاریابی

۳۷ بازديد

6 دلیل برای گنجاندن تیشرت تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی شما

خوشبختانه، با پشتیبانی و کمک فن آوری و ابزارهای مختلف، تاکتیک های بازاریابی شما دیگر نیازی به استفاده از روش های سنتی ندارند. دورانی که جزوه های چاپی بیشترین تاثیر را در بازاریابی برند شما داشتند، گذشته است. اکنون، پوشاک و سایر اقلام تبلیغاتی می توانند نام تجاری، لوگو و شعار شما را نیز به همراه داشته باشند.

برای خرید تیشرت تبلیغاتی در تهران به فروشگاه و تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران مراجعه کنید 

09127286026




با این حال، در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا استفاده از تیشرت تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی مهم هستند.

1) تی شرت ها به طور گسترده مورد استفاده و تقاضا هستند

به عنوان یک کالای تبلیغاتی، تی شرت یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید در نظر بگیرید. این اقلام تبلیغاتی همیشه شیک هستند و ممکن است برای مدت طولانی دوام بیاورند. اگر در مورد آن فکر کنید، احتمالاً هر کسی چند تی شرت در کمد لباس خود دارد.

علاوه بر این، یکی از مزایای گنجاندن تی‌شرت در استراتژی بازاریابی خود این است که می‌توانید طرح‌های منحصربه‌فرد و ارزشمندی را بدون نگرانی در مورد مد روز ایجاد کنید. آنها می توانند در هر دوره ای آماده باشند و همچنان بپذیرند که امروزی و خوش سلیقه باشند.

با این گفته، می‌توانید به راحتی با تولیدی تیشرت تبلیغاتی بهین جامه تماس بگیرید تا درباره طرح‌ها و رنگ‌هایی که به بهترین وجه مناسب و نشان‌دهنده برند شما هستند، بحث کنید.

2) موثر در افزایش آگاهی از برند: تیشرت تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی

یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش آگاهی از برند، دادن تی شرت های تبلیغاتی است. جالب اینجاست که بسیاری از کارآفرینان اغلب از این فرصت غفلت می کنند. زمینه بسیار ساده است. هرکسی که تی شرت های تبلیغاتی شما را می پوشد، می تواند به راحتی در هر زمان و هر کجا که می رود، اطلاعات شرکت شما را آموزش داده و گسترش دهد.

برای موفقیت این استراتژی، باید پیراهن های بیشتری را بین مخاطبان خود توزیع کنید. این در طول رویدادها و کمپین های بازاریابی بسیار عالی عمل می کند. اگرچه بسیاری از کسب‌وکارها اکنون به سمت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی روی آورده‌اند، اما جنبه‌های مرسوم پیراهن‌های تبلیغاتی هنوز نتایج مثبتی به همراه دارد. آنها می توانند با سایر ایده های بازاریابی نیز همراه باشند تا آگاهی را حتی بیشتر افزایش دهند

تیشرت تبلیغاتی

3) می تواند یک گزینه بازاریابی مقرون به صرفه باشد

مطمئناً می توانید از طریق تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات آنلاین به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. متأسفانه، برخی از کسب و کارها در استفاده از این مسیرها تردید دارند زیرا مستلزم سرمایه گذاری سنگین تری هستند. زمانی که شرکت شما بودجه محدودی برای تلاش های بازاریابی دارد. جای تعجب نیست که تی شرت های تبلیغاتی می توانند یکی از بهترین و مطمئن ترین شرط بندی های شما باشند.

آژانس های تبلیغاتی غیر ضروری هستند زیرا این لباس ها می توانند بازاریابی را به تنهایی انجام دهند. بنابراین، حتی ممکن است به سرمایه کمتری نسبت به سایر اشکال تبلیغات نیاز داشته باشد. شما نیز حداکثر نوردهی را دریافت خواهید کرد، زیرا شخصی که تی شرت شما را می پوشد ممکن است با جمعیتی ملاقات کند یا با آنها درگیر شود. یا مناطق پرترافیک که به افراد زیادی امکان می دهد برند شما را بشناسند و در مورد آن کنجکاو شوند. این در واقع یک نوع بازاریابی ارزان‌تر از بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌ای است.

4) به شما مزیت رقابتی می دهد: تیشرت تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی

یک تی شرت شخصی را می توان با نام تجاری یا لوگوی شما سفارشی کرد. این باعث می شود شرکت شما از رقبا متمایز شود. شما با هیچ برندی مواجه نخواهید شد که طراحی و چاپ تی شرت دقیقاً مشابه شما باشد. حتی می‌توانید با انتخاب سایر مواد پارچه‌ای تی‌شرت، تنوع آن را به نمایش بگذارید. استفاده از رنگ های مختلف جوهر، و استفاده از طرح های مد روز و منحصر به فرد.

نکته کلیدی این است که چیزی را پیدا کنید که با مخاطب هدف شما طنین انداز بیشتری داشته باشد. به این ترتیب می تواند افراد بیشتری را برای پوشیدن پیراهن شما جذب کند. تنها به همین دلیل می توانید در مقابل مسابقات خود مزیت رقابتی کسب کنید.

5) روحیه کارکنان را تقویت می کند

این فقط مشتریان شما نیستند که می توانند از تی شرت های تبلیغاتی بهره مند شوند. کارمندان نیز می توانند از آنها بهره مند شوند. زیرا وقتی لباس های تبلیغاتی کسب و کار شما را می پوشند، می توانند احساس تعلق داشته باشند. اگرچه این لباس رسمی شرکت شما نیست. سایر افراد و مشتریان شما همچنان می توانند از این پیراهن ها برای شناسایی کارکنان شما استفاده کنند.

در نتیجه، کارمندان شما احساس غرور می کنند که به تنهایی تی شرت های شما را به نمایش بگذارند و با خوشحالی نشان دهنده برند و شرکت شما باشند.

6) بهبود اعتماد مشتری: تیشرت تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی

لباس های چاپ شده شرکت نیز تأثیر ماندگاری بر مشتریان می گذارد. در حالی که مشتریان شما می توانند برند شما را شناسایی کنند. سپس به این نتیجه می رسد که آنها می توانند اعتماد و اطمینان را در برند شما نیز ایجاد کنند. هنگامی که مشتریان بیشتری از برند شما استفاده می کنند، بسیاری دیگر نیز از این برند پیروی می کنند. بنابراین، به شما کمک می کند تا اعتبار و تصویر کسب و کار خود را از این طریق بسازید.

تیم شما به راحتی برای همه در طبقه رویداد قابل تشخیص است. ایجاد مکالمه فوری با آنها را آسان تر می کند. این می تواند منجر به روابط عالی و حرفه ای با مشتری و کارک

نان در طول کمپین های بازاریابی شود. مشتریان بالقوه شما به راحتی می توانند به کارکنان شما نزدیک شده و با آنها صحبت کنند زیرا به راحتی قابل شناسایی هستند.

نتیجه

اهمیت نام تجاری شما و نحوه درک مخاطبانتان از شما قابل اغراق نیست. به خصوص در دنیای امروز که بازاریابی نقش حیاتی ایفا می کند. شما باید راه هایی برای ارتقای بازاریابی خود بیابید و راه های نوآورانه ای برای نشان دادن نام خود ایجاد کنید.با در نظر گرفتن این نکات، امیدواریم که بتوانید بهتر درک کنید که چگونه تی شرت های تبلیغاتی می توانند در بازاریابی محصولات و خدمات شما بسیار موثر باشند..

تاثیر سئو در مشاغل اینترنتی چیست ؟

۳۷ بازديد

یکی از اصلی ترین اقداماتی که پس از طراحی سایت باید انجام شود، پیاده سازی اصول سئو در فروشگاه اینترنتی یا وب سایت است. اما دقیقا تاثیر سئو در کسب و کار اینترنتی چیست؟ سئو چه نقشی در افزایش فروش و درآمد یک وب سایت دارد؟ در ادامه به صورت کامل به این سوالات پاسخ داده ایم.


برای دریافت خدمات سئو سایت تخصصی و حرفه ای در مشهد تبریز اصفهان شیراز و تهران با آزانس دیجیتال مارکتینگ پایا در ارتباط باشید 
تماس با پایامارکتینگ 
09388458125 - 09386676574

چرا کسب و کار شما به سئو نیاز دارد؟

آیا از تاثیر سئو در فروش بیشتر فروشگاه اینترنتی خود خبر دارید؟ در ادامه به شما می گوییم که چرا یک کسب و کار اینترنتی به سئو نیاز دارد.

1. جذب مشتری از طریق گوگل

موتورهای جستجو زیادی در حال حاضر وجود دارند، اما گوگل به راحتی توانسته است از آنها سبقت گرفته و بخش بزرگی از کاربران را به خود جذب کند. با توجه به آمار، بیشتر مردم جهان حداقل دو بار در روز برای کسب اطلاعات به گوگل مراجعه می کنند. حال اگر شما بتوانید اعتبار سایت خود را به گوگل و یا سایر موتورهای جستجو اثبات کنید، می توانید در نتایج جستجو نشان داده شوید. تنها راه ثابت کردن برند و سایتتان به گوگل، پیاده سازی اصول سئو در سایت است.

زمانی که در نتایج گوگل نشان داده شوید، ترافیک سایت شما به صورت طبیعی افزایش پیدا کرده و می توانید مشتری جذب کنید.

 سئو سایت با پایا

2. افزایش اعتماد گوگل و اعتبار برند

یکی دیگر از دلایلی که نشان می دهد کسب و کار شما به سئو نیاز دارد، جلب اعتماد گوگل و افزایش اعتبار برندتان است. اما این مورد یک شبه انجام نخواهد شد و نیاز به زمان و انجام اقدامات مداوم دارد. برخی از اقداماتی که با کمک آنها می توان اعتبار برند را نزد گوگل افزایش داد، عبارت است از:

  • لینک سازی طبیعی
  • واکنش مثبت کاربر
  • طراحی زیبا و کاربرپسند
  • محتوای مفید و بهینه شده

 

3. شناسایی نیاز کاربران سایت

یکی دیگر از کاربردهای مهم سئو در کسب و کار، شناخت نیاز کاربر و رفتار او نسبت به کسب و کار شما است. در واقع شما می توانید با ابزارهایی نظیر سرچ کنسول گوگل، گوگل آنالیتیکس و ... به راحتی عملکرد و رفتار کاربر را بررسی کنید. شما می توانید با بررسی میزان سرچ هر کلمه به نیاز کاربر پی برده و در آن زمینه تمرکز بیشتری کنید.

 

4. جذب مشتری های محلی

یکی از تکنیک های سئو و بهینه سازی، سئو محلی است؛ یعنی در این روش تمرکز اصلی شما بر یک منطقه خاص می باشد. امروزه با الگوریتم های جدید گوگل، ابتدا نتایجی به کاربر نشان داده می شود که در نزدیک ترین محدوده به کاربر است. به همین منظور اگر شما بتوانید سئو محلی را روی سایت خود پیاده سازی کنید، می توانید به راحتی مشتری های هدف و در محدوده کاری خودتان را جذب کنید. 

5. رسیدن به نتیجه بهتر با هزینه کمتر

به طورکلی پیاده سازی تکنیک های سئو روی سایت هزینه بر خواهد بود؛ اما باید به این نکته توجه کنید که این هزینه چه نتیجه ای را برای شما خواهد داشت. هزینه ای که برای سئو صرف می کنید، در برابر سودی که برای شما در بلند مدت دارد، بسیار ناچیز خواهد بود. در واقع با کمک سئو برای سال های آینده سرمایه گذاری کرده اید.

 

6. برند سازی از طریق سئو

تا بحال برایتان پیش آمده است، عبارت های مد نظر خود را در گوگل سرچ کنید و هر بار متوجه شوید یک سایت رتبه های اول را به خود اختصاص داده است؟ پس از مدتی که با این مسئله رو به رو شدید، به طور ناخودآگاه، آن سایت را به عنوان یک سایت معتبر می شناسید و برای شما تبدیل به یک برند می شود. گاهی اوقات که به دنبال مطالعه مطالب مختلف هستید، همیشه به سایت های محدودی می رسید، در این صورت نام آن سایت در ذهن شما ثبت می شود و برای موارد بعدی هم به دنبال این سایت هستید. بنابراین سئو به آگاهی از برند و معرفی برند به مخاطبان بسیار کمک می کند. برند سازی کمک می کند، کاربران سایت شما را معتبر بدانند و به آن اعتماد کنند.

 

7. هدایت مخاطبان هدف به سایت

بهترین راه برای جذب مخاطب، گوگل است. شما از هر روش تبلیغاتی که استفاده کنید، نمی توانید به طور حتمی مخاطبان را به سمت خود جذب کنید، اما از طریق گوگل می توانید تعداد بسیاری از مخاطبان هدف را جذب خود کنید. هنگامی که کاربران عبارتی را در گوگل جستجو می کنند، اگر شما محتوای خوبی در آن باره ارائه کرده باشید و به خوبی آن را سئو کرده باشید، به راحتی می توانید آن ها را جذب خود کنید. در واقع شناس جذب مشتری از طریق جستجو گوگل بیشتر از دیگر راه های حذب مشتری است.

 

تاثیر سئو در کسب و کار اینترنتی چیست؟

همانطور که میدانید تبلیغات و بازاریابی برای معرفی هر کسب و کاری به مشتریان لازم است. در فضای اینترنت و کسب و کار های اینترنتی یکی از قدرتمند ترین روش های بازاریابی، استفاده از اصول سئو است. اما تاثیر سئو در سایت چیست؟

هنگامی که بر روی سایت خود تکنیک های سئو و بهینه سازی را پیاده سازی می کنید، سایت شما در اولین صفحات جستجوی گوگل به کاربران  نمایش داده می شود. اینگونه  مشتریان بالقوه با شما آشنا می شوند و در آینده ممکن است به مشتری بالفعل تبدیل شوند. همچنین حضور شما در اولین صفحات گوگل باعث جلب اعتماد مشتریان نیز خواهد شد. بنابراین سئو در افزایش فروش و درآمد تاثیر بسزایی خواهد داشت.

برخی مواقع ممکن است یک سایت ظاهری عالی داشته و محصولات با کیفیتی را نیز عرضه کند، اما اصول و تکنیک های سئو بر روی آن پیاده سازی نشده باشد. همین موضوع باعث می شود افراد کمتری این سایت را مشاهده کنند. در واقع یک سایت در حالت عادی به تعداد کمی از کاربران نشان داده می شود و بیشترین میزان بازدید مربوط به اقدامات پس از سئو سایت است.

هنگامی که سایت شما از اصول سئو برخوردار باشد، کاربران پس از سرچ محصول مورد نظرشان به سایت شما می رسند. اینگونه اعتبار و فروش بیشتری نسبت به رقبای خود خواهید داشت. 

5 ویژگی که وب سایت حرفه ای و مدرن باید داشته باشد !

۳۱ بازديد

 

طراحی سایت حرفه ای و مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی وب سایت نسبت به گذشته و زمان پیدایش آن ها تفاوت بسیاری کرده است. دیگر خبری از وب سایت های شلوغ و کند نیست و مردم علاقه ای به بازدید آن ها ندارند. زندگی انسان در عصر حاضر به سمت و سوی مدرنیته رفته و روز به روز به طراحی های ساده یا به اصطلاح مینیمال نزدیک تر می شود. طراحی سایت نیز از این قضیه مستثنی نیست و کاملا هماهنگ با آن پیش می رود. در این مقاله قصد داریم بگوییم یک طراحی سایت حرفه ای و منطبق بر اصول مدرن چگونه است. اگر برای این موضوع کنجکاو هستید با این مقاله پایامارکتینگ همراه باشید.


جهت دریافت خدمات طراحی سایت حرفه ای و مدرن در تهران مشهد اصفهان شیراز وتبریز با آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در ارتباط باشید 

09388458125 - 09386676574

1- سرعت لود سریع

اوایل دوران پیدایش اینترنت و همچنین ظهور اولین وب سایت ها، به دلیل سرعت پایین اینترنت و زیرساخت های اولیه و همچنین بهینه نبودن سایت ها، سرعت لود بسیار پایین و کند بود. اما با پیشرفت فناوری های مخابراتی و همچنین بهینه تر شدن وب سایت ها، این کندی به مرور کم و کمتر شد. تا این که در سال ۲۰۱۰ گوگل دنیای وب سایت ها را متحول کرد و سرعت لود سایت را نیز برای سئو و کسب رتبه لحاظ کرد. در حقیقت حدود ۱۱ سال است که وب سایت های کند دیگر مورد تایید گوگل نیستند و به مرور از نتایج جست و جو حذف شدند. از این رو یک سایت حرفه ای و مدرن باید در مدت ۳ الی ۵ ثانیه بارگذاری شود. سعی کنید این مورد را بسیار جدی بگیرید. چرا که کاربران زیادی فرصتی به لود شدن وبسایت شما نمی دهند.

 

2- ظاهر زیبا اما ساده

دورانی که وب سایت ها تازه مرکز توجه کاربران اینترنت و فضای مجازی شده بودند، طراحی گرافیکی و ظاهر سازی مانند امروز قدرت نداشت و پیشرفت نکرده بود. علاوه بر این ها زبان های کدنویسی سایت نیز به خوبی امروز نبود. همچنین تعداد برنامه نویسان نیز به شدت محدود بود. از این رو وب سایت های ابتدایی ظاهری شلوغ، پر از متن و عکس و شلخته دارند. چنین طراحی دیگر فراموش شده و کاربران آن را پس می زنند. ترجیح بازدیدکنندگان استفاده از سایت هایی با طراحی زیبا و ساده است. آن ها حوصله ی کشف رمز و راز وب سایت ها را ندارند و دوست دارند هر چه زودتر به هدف خود در صفحات شما برسند. باید سعی کنید از طراحی های ساده، مدرن و خلوت استفاده کنید تا کاربر امروزی را به سمت خود جذب کنید.

3- با موبایل سازگار باشد

یکی از مسائلی که این روزها خیلی اهمیت دارد، سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو است. چند سالی است که تلفن های هوشمند به کاربردی ترین ابزار الکترونیک دست بشر تبدیل شده اند و تقریبا تمامی کارهای روزمره با آن انجام می شود. یکی از بیشترین کارهایی که با گوشی های هوشمند می توان انجام داد وب گردی است. بر اساس گزارش سایت statcounter.com در سال ۲۰۱۹، بیش از ۵۲ درصد از ترافیک وب‌ سایت‌ ها متعلق به گوشی‌ های هوشمند بوده که این رقم در زمان شیوع ویروس کرونا بیش از پیش افزایش یافته و به بیش از ۶۰ درصد رسیده است. یک سایت حرفه ای و مدرن باید حتما از این ویژگی پشتیبانی کند وگرنه ورودی و بازدید زیادی را از دست خواهد داد.

 

4- تولید محتوای با کیفیت

هر بازدید کننده ای به قصد محتوای مشخصی که در سایت شما قرار دارد، وارد آن می شود. اگر راستش را بخواهید محتوای هر سایتی مهم ترین دارایی آن به شمار می رود چرا که دلیلی برای جذب کاربران می باشد. از این رو باید توجه ویژه ای بر کیفیت محتوای خود داشته باشید. از محتوای کپی شده پرهیز کنید تا توسط گوگل جریمه نشوید. همچنین از تولید محتوای بی ارزش پرهیز کنید و محتوایی که نیاز کاربر را رفع می کند تولید کنید. سعی کنید از انواع مختلف محتوا مانند متن، تصویر، صوت و ویدیو برای مطالب خود استفاده کنید. همچنین بهتر است مطالبتان نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند که حوصله مخاطب سر برود.

5- کاربری آسان یا UX قدرتمند

بازدید کنندگان به نوعی مشتریان شما هستند و باید گام هایی که بر می دارید در راستای جلب رضایت آن ها باشد. یکی از مهم ترین کارهایی که در این خصوص می توانید انجام دهید، بهبود قابلیت استفاده، سهولت در استفاده و تعاملی لذت‌ بخش بین کاربر و وبسایت است. سعی کنید تا تجربه کاربری User Experience یا همان UX را بهبود بخشید تا کار با سایت شما برای مخاطبان راحت باشد. این مسئله در راستای طراحی ساده و قابل فهم است که کمک می کند از پیچیدگی های بیهوده رها شوید و به اصل مطلب بپردازید. با این روش ورودی سایت شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

نکاتی که قبل از خرید لوازم برقی باید بدانید

۳۳ بازديد

شاید بتوان ادعا کرد که خرید لوازم برقی از سخت ترین کارها دنیا می باشد چرا که در بازارهای امروزی دنیایی از محصولات، برندها، اصطلاحات تخصصی و فنی، نیازهای کاذب، امکانات و آپشن ها، اجناس تقلبی و … وجود دارد. متاسفانه بسیاری از فروشنده ها از اصطلاحات فنی و تخصصی به عنوان یک دستاویز مهم و کاربردی برای بالا بردن قیمت ها استفاده می کنند و کسانی که شناخت کافی از محصولات ندارند متضرر می شوند.

برای خرید هر وسیله برقی لازم است که به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه شود چرا که امروزه این وسایل از قیمت های بسیار بالایی برخوردار هستند و در صورت بروز هرگونه مشکلی تعمیر یا جایگزین کردن آنها کار دشواری خواهد بود. در ادامه به بررسی ۸ نکته کلیدی در خرید لوازم برقی پرداخته خواهد شد.

۱.     مشخص کردن میزان بودجه‌

همانطور که گفته شد امروزه انواع برندهای مختلف از سراسر جهان اقدام به تولید انواع لوازم برقی کرده اند که هر کدام از نظر ویژگی ها، قابلیت های، کاربردها و البته قیمت با هم متفاوت هستند. مشخص کردن میزان بودجه به فرد کمک می کند که انتخاب های محدودتری داشته باشد و با اطلاعات کامل تر و جامع تر اقدام به خرید کند. مثلا زمانی که فرد ۲۰ میلیون تومان برای خرید یخچال در نظر گرفته است زمان و انرژی خود را برای بررسی یخچال های ۵۰ میلیون صرف نمی کند.

افرادی که به صورت مستمر وسایل و لوازم خانه خود را تعویض می کنند نباید دنبال اجناس لوکس و گران قیمت باشند چرا که در این صورت بسیار متضرر می شوند. به صورت کلی اولین و مهم ترین نکته در خرید لوازم برقی تعیین میزان بودجه است.

۲.     داشتن اطلاعات کافی از وسیله مورد نیاز

خرید هیچ وسیله ای بدون فکر، تحقیق و مشورت کار درستی نیست. اولین کاری که فرد باید بکند این است که نوع نیاز خود را به صورت شفاف و کامل مشخص کند. به عنوان مثال وقتی آشپزخانه یک منزل ۷ متر است و اعضای خانواده فقط ۲ نفر هستند خرید یک یخچال دوقلوی حجیم، بزرگ و گران قیمت کار کاملا اشتباهی است چرا که باید فضای کافی برای لوازم دیگری همچون ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و … فراهم شود. تحقیق و جستجو و داشتن مشورت با سایر افراد خانواده باعث می شود که در هنگام خرید لوازم برقی درگیر تبلیغات نشد و بهترین نتیجه را دریافت کرد.

۳.     توجه به برند و کشور سازنده وسیله

تنوع و تعدد محصولات و اجناس در بازارها به گونه ای هستند که حتی بسیاری از فروشندگان نیز شناخت کافی از بسیاری از برندها را نداشته باشند. خرید کردن از برندهای شناخته شده و معتبر می تواند مزیت های بسیار زیادی داشته باشد. برندهای معتبر معمولا محصولات باکیفیت و مطمئنی تولید می کنند و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. به عنوان مثال زمانی که فرد اقدام به خرید ماشین لباسشویی یا ظرفشویی از برند معتبر بوش می کند در صورت بروز هرگونه مشکلی می تواند برای تعمیر ظرفشویی بوش یا سایر محصولات این برند به نمایندگی های معتبر مراجعه کند.

۴.     توجه به ویژگی ها و قابلیت های کالا

هر کدام از لوازم برقی دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند که می توانند بسیار موثر باشند. از جمله مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید وسایل برقی باید به آنها توجه کرد می توان به مواردی همچون میزان مصرف انرژی الکتریکی، قدرت دستگاه خصوصا وسایلی مانند لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی، سایز و اندازه متناسب با فضای خانه، کاربردها و امکانات، نوع موتور و میزان صدای دستگاه و … اشاره کرد. به عنوان مثال خرید یک یخچال با برچسب انرژی C به هیچ عنوان به صرفه نیست چرا که این وسیله همیشه به برق متصل است و می تواند هزینه های زیادی برای فرد داشته باشد.

۵.     توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش

همانطور که گفته شد برندهای معتبر و شناخته شده همواره محصولات مطمئن و باکیفیت تولید می کنند و همین باعث می شود که گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی نیز داشته باشند. با توجه به آنکه لوازم خانگی قیمت های نسبتا بالایی دارند و امکان جایگزین کردن آنها در صورت خراب شدن برای همه اقشار جامعه وجود ندارد، داشتن گارانتی می تواند یک سوپاپ اطمینان عالی باشد. داشتن گارانتی باعث می شود که در صورت بروز مشکل حداقل فرد هزینه های زیادی متحمل نشود. به عنوان مثال نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش می تواند به کمک برگه گارانتی محصولاتی که دچار مشکل یا ایراد شده اند را تعمیر کنند و از تحمیل هزینه های اضافی به مصرف کننده جلوگیری نماید.

۶.     استفاده از نظرات دیگر مصرف کننده ها

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که در خرید لوازم برقی باید به آنها توجه داشت نظرات سایر مصرف کننده و تجربیات آنها می باشد. در سایت های اینترنتی معمولا مصرف کننده ها نظرات و پیشنهادات خود را برای محصولات مختلف بیان می کنند که می تواند کمک بسیار زیادی به سایر خریداران بکند. نظرات سایر خریداران می تواند دید افراد را بازتر کند و نقاط مثبت و منفی محصولات آشکارتر شود. به عنوان مثال در سایت های اینترنتی می توان به راحتی از علت خرابی جاروبرقی و نحوه تعمیر آن از دید کاربران و مصرف کننده های دیگر مطلع شد.

۷.     تناسب وسیله با سایر لوازم خانگی

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که در خرید لوازم برقی و خانگی باید به آن توجه داشت میزان تناسب و سنخیت آن با سایر وسیله ها است. به صورت کلی وسیله هر چقدر از نظر برند، رنگ، سایز با سایر لوازم خانه تناسب داشته باشد می تواند حس زیباتری داشته باشد و فضای خانه را جذاب تر کند.

۸.     کیفیت تولید محصول

از دیگ نکات بسیار مهم در خرید لوازم برقی توجه به کیفیت ساخت محصول می باشد. متاسفانه امروزه بسیاری از شرکت ها محصولات بسیار شیک، جذاب و لوکسی تولید می کنند در حالی که کیفیت بسیار پایین دارند و همین باعث می شود در مدت زمان کوتاه دچار آسیب و خرابی شوند و هزینه های گزافی را متوجه مصرف کننده ها بکنند. جنس محصول، کیفیت ساخت، میزان گارانتی و … از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چقدر جنس و کیفیت محصول بهتر باشد می تواند عمر بیشتری داشته باشد و هزینه های کمتری برای مصرف کننده به بار بیاورد. تعمیر ساید جنرال الکتریک و سایر محصولات باکیفیت و مطمئن نیز راحت تر است چرا که قطعات آنها در نمایندگی ها موجود می باشند.