داشتن وب سایت مناسب مشاغل کوچک است یا بزرگ ؟

۶ بازديد
چرا هر کسب و کار کوچک به وب سایت نیاز دارد؟ امروزه کمتر کسی در دفتر تلفن و دیگر روش های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب و کار ها (از رستوران گرفته تا شرکت حمل و نقل و هر کسب و کار و سرویس خدمات دیگری) است اما در این باره چه باید کرد؟ داشتن یک وب سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می شود. از آن جا که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد از این طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

برای استفاده از خدمات طراحی سایت حرفه ای و تخصصی در تهران مشهد شیراز اصفهان و تبریز با پایامارکتینگ در ازتباط باشید 
09388458125 - 09386676574

آیا به ضرورت داشتن وب سایت برای کسب و کارتان آگاه هستید؟ آیا مزایای داشتن وب سایت را می دانید؟

چرا هر کسب و کار کوچک به وب سایت نیاز دارد؟ امروزه کمتر کسی در دفتر تلفن و دیگر روش های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب و کار ها (از رستوران گرفته تا شرکت حمل و نقل و هر کسب و کار و سرویس خدمات دیگری) است اما در این باره چه باید کرد؟

داشتن یک وب سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می شود. از آن جا که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد از این طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

وب سایت برای هر کسب و کار، حتی کسب و کار های کوچک

بیشتر افراد با جست و جوی آنلاین به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند و بیشتر مصرف کنندگان نیز از اینترنت استفاده می‌کنند بنابراین طبیعی است که حتی دفترهای تلفن و سرویس هایی مانند yellow pages (کتابی است که برای اولین بار در بریتانیا منتشر شد و اطلاعات کسب و کارها و خدمات در آن موجود است. برای مثال رستوران ها، سرویس های پست و…) نیز به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته اند اما مشاغل و کسب و کارهای کوچک چگونه باید خود را در این مسیر جدید قرار دهند؟

رفتار مشتریان در این دوره‌ی دیجیتال تغییرات زیادی کرده است و مصرف کنندگان خود را با تغییرات جدید مطابقت داده اند. به مثالی قبل توجه کنید. Yellow Pages تا دهه ۱۹۳۰ محبوبیت زیادی داشت و مصرف کنندگان زیادی از آن استفاده می‌کردند و صاحبان کسب و کار ها نیز به اهمیت تبلیغات پی برده بودند و تلاش می‌کردند تا با پرداخت هزینه های مربوط به این کتاب،‌ خود را تبلیغ کرده و در معرض دید عموم قرار دهند. سپس با ظهور وب سایت همه چیز تغییر کرد و فناوری دیجیتال، بر همه ابعاد زندگی از جمله تبلیغات تاثیرات عمده ای گذاشت.

آیا به ضرورت داشتن وب سایت برای کسب و کارتان آگاه هستید؟ آیا مزایای داشتن وب سایت را می دانید؟

چرا هر کسب و کار کوچک به وب سایت نیاز دارد؟ امروزه کمتر کسی در دفتر تلفن و دیگر روش های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب و کار ها (از رستوران گرفته تا شرکت حمل و نقل و هر کسب و کار و سرویس خدمات دیگری) است اما در این باره چه باید کرد؟

داشتن یک وب سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می شود. از آن جا که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد از این طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

وب سایت برای هر کسب و کار، حتی کسب و کار های کوچک

بیشتر افراد با جست و جوی آنلاین به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند و بیشتر مصرف کنندگان نیز از اینترنت استفاده می‌کنند بنابراین طبیعی است که حتی دفترهای تلفن و سرویس هایی مانند yellow pages (کتابی است که برای اولین بار در بریتانیا منتشر شد و اطلاعات کسب و کارها و خدمات در آن موجود است. برای مثال رستوران ها، سرویس های پست و…) نیز به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته اند اما مشاغل و کسب و کارهای کوچک چگونه باید خود را در این مسیر جدید قرار دهند؟

رفتار مشتریان در این دوره‌ی دیجیتال تغییرات زیادی کرده است و مصرف کنندگان خود را با تغییرات جدید مطابقت داده اند. به مثالی قبل توجه کنید. Yellow Pages تا دهه ۱۹۳۰ محبوبیت زیادی داشت و مصرف کنندگان زیادی از آن استفاده می‌کردند و صاحبان کسب و کار ها نیز به اهمیت تبلیغات پی برده بودند و تلاش می‌کردند تا با پرداخت هزینه های مربوط به این کتاب،‌ خود را تبلیغ کرده و در معرض دید عموم قرار دهند. سپس با ظهور وب سایت همه چیز تغییر کرد و فناوری دیجیتال، بر همه ابعاد زندگی از جمله تبلیغات تاثیرات عمده ای گذاشت.

یک وب سایت نه تنها کسب و کار را رونق می‌دهد، بلکه باعث بیشتر شناخته شدن آن نیز می‌شود و از به این دلیل که مصرف کنندگان جدید انتظار وب سایت دارند، به سرعت به کسب و کار اعتبار می‌دهد.

  • مصرف کنندگان انتظار حضور در وب سایت را دارند

حتی کسب و کار هایی که وب سایت دارند نیز می‌توانند باعث آزار مشتری شوند. برای مثال تصور کنید وارد یک وب سایت تاریخ مصرف گذشته شده اید! طرح وب سایت قدیمی است. رنگ های استفاده شده چندان دل نشین نمی‌باشند، خطاها و غلط های املایی زیادی به چشم می‌خورد و این وب سایت، همه آیتم های لازم برای تبدیل شدن به یک وب سایت ضعیف را دارد.

احتمالا هربار که با چنین وب سایتی رو به رو می‌شوید ترجیح می‌دهید آن را ترک کنید و متاسفانه بسیاری از کسب و کار های کوچک دچار چنین ایرادی هستند زیرا نه وقت و نه توانایی طراجی یک وب سایت مناسب را دارند. خوشبختانه این موضوع قابل حل است و طراحان وب سایت مختلفی وجود دارند که می‌توانند در این راه به کسب و کار ها کمک کنند. به علاوه امروزه دوره های غیر حضوری آموزشی فراوانی وجود دارد که به نسب سودی که به کسب و کار می‌رسانند، هزینه های آن ها معقول به نظر می‌رسد.

۲- توسعه برند

برند موجودیت و هویت یک کسب و کار است و چیزی است که در ذهن مصرف کنندگان باقی می‌ماند. برند نه تنها باعث می‌شود که یک کسب و کار از بقیه متمایز شود، بلکه هویتی است که مصرف کنندگان آن را می‌شناسند و به آن اعتماد دارند. وقتی مردم به یک برند فکر می‌کنند اولین چیزی که به ذهن آن ها می‌رسد لوگو است. لوگو بخش بزرگی از تصویری که مشتری ها و مردم از یک برند در ذهن خود دارند را شامل می‌شود اما این تصویر تنها محدود به این موضوع نیست.

  • یک روایت قوی، باعث فروش و ایجاد سرنخ بیشتری می‌شود

وب سایت مناسب ترین و مفیدترین بستر برای شناخته شدن این هویت است و باید بدانید که محدودیتی در توسعه آنلاین برند وجود ندارد. کسب و کارها برند خود را با استفاده از طراحی، چیدمان مناسب و محتوا به دیگران نشان می‌دهند اما راه مهم تر و ساده تر، داستان گویی است. مردم داستان را دوست دارند و شما می‌توانید از مشتریان برای این موضوع استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.