در سیسمونی بچه خرید حوله چند تکه مناسب است ؟

۸ بازديد

یکی از مهم ترین و ضروری ترین اجزای سیسمونی کودک، حوله می‌باشد. هنگام خرید حوله علاوه بر قیمت آن، باید به کیفیت و جنس آن از لحاظ لطافت و ضد حساسیت بودن برای نوزادتان توجه داشته باشید. در خرید حوله کودک باید ویژگی های دیگری همچون رنگ، سایز و ضخامت حوله را نیز مد نظر داشته باشید تا بهترین حوله را برای کودکتان خریداری کنید. از آنجایی که استحمام از نیاز های اساسی نوزادان است، ضروری است از حوله نرم و با کیفیتی برای خشک کردن نوزاد استفاده کنید. امروزه با وجود تنوع مدل های حوله و تنوع قیمتی آن ها در بازار، انتخاب حوله مناسب برای والدین سخت شده است. با ما در این مقاله همراه باشید تا از مهم ترین ویژگی های حوله نوزاد آگاهی کسب کنید و انتخاب درستی برای کودکتان داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های حوله نوزادی

تمامی انسان ها به صورت مداوم نیاز به استحمام دارند اما آن چیزی که در پایان احساس خوب و سبکی پس از حمام را بیشتر می‌کند استفاده از یک حوله لطیف و مرغوب است. به دلیل حساسیت پوست نوزادان، با کیفیت بودن حوله آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. با ما همراه باشید تا از مهم ترین ویژگی های حوله کودک، آشنا شوید.

 جنس حوله نوزاد

به دلیل حساسیت بالای پوست کودک و نوزاد، مهم ترین شاخصه ای که باید به آن توجه کنید جنس حوله است. بهترین جنس برای ساخت حوله نوزاد، پنبه است. بنابراین بهترین انتخاب برای نوزادتان حوله ای از جنس پنبه مرغوب و با کیفیت است. حوله هایی که در ساخت آن ها 90 درصد از الیاف پلی استر و مصنوعی استفاده شده است، به دلیل قدرت جذب آب پایینی که دارند و همچنین احتمال ایجاد حساسیت و اگزما برای نوزادتان، انتخاب مناسبی نیست.

 ضخامت حوله کودک

حوله کودک و نوزاد در بازار با ضخامت های مختلفی عرضه می‌شود. والدین می‌توانند بر اساس سرد و گرم بودن فصل، ضخامت حوله  را انتخاب کنند. ضخامت مناسب حوله در دمای مناسب، مانع سرما یا گرمای بیش از حد کودک پس از حمام می‌شود. به همین صورت ضخامت حوله با قدرت جذب آب توسط حوله ارتباط مستقیمی دارد. به همین دلیل لازم است هنگام خرید حوله، به برچسب GSM توجه کنید. این برچسب میزان ضخامت حوله را بر حسب اعداد 200 تا 800 یا بالاتر نشان می‌دهد.

رنگ حوله نوزادی

رنگ حوله جدای از بحث زیبایی، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. اول این که حوله ای با رنگ روشن انتخاب کنید. زیرا آلودگی ها را به خوبی نشان می‌دهد و می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کی زمان شستن حوله فرا رسیده است. دوم این که در نظر داشته باشید حوله ثبات رنگ داشته باشد، زیرا رنگ پس دادن حوله به بدن نوزاد و کودک می‌تواند بیماری های پوستی برایش ایجاد کند.

فاقد مواد حساسیت زا

ممکن است هنگام خرید متوجه عطر در برخی از حوله های کودک شوید که برای ترغیب به خرید حوله توسط والدین است. اما این عطر ها می‌توانند باعث ایجاد بیماری های پوستی در نوزاد شوند به همین دلیل توصیه شده است از حوله هایی فاقد هرگونه مواد معطر و حساسیت زا برای خشک کردن کودکتان استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.