نکات خرید یخچال فریزر ساید بای ساید چیست ؟

۷ بازديد

همیشه بهترین خریدها نتبجه بالاترین میزان آگاهی است به همین دلیل پیش از خرید بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید هم باید با نکاتی که در طراحی و عملکرد ساید بای ساید تاثیرگذار است؛ آشنا باشید. در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید می خوانید پیش از خرید یخچال باید به چه نکاتی دقت کنید تا خرید بهتری داشته باشید.
برای خرید آنلاین یخچال ساید بای ساید از برند خوب با قیمت مناسب به فروشگاه لوازم برقی خانگی صفا استور مراجعه کنید . 

 

دانستن نکات مهم در خرید یخچال ساید به شما کمک می‌کند تا بتوانید از میان مدل‌های مختلف موجود در بازار مناسب‌ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

ابعاد بیرونی یخچال

اولین مولفه‌ای که در خرید یخچال فریزر ساید بای ساید باید به آن توجه شود، اندازه و ابعاد ساید بای ساید است. یک یخچال هرچقدر هم امکانات داشته باشد یا از موتور و قدرت سرمادهی خوبی بهره برده باشد، اگر داخل آشپزخانه شما جا نشود، غیرقابل استفاده است. پس بهتر است ابتدا جایی که در آشپزخانه برای یخچال ساید بای ساید درنظرگرفته‌اید را اندازه بگیرید سپس اقدام به خرید کنید.

حجم داخلی ساید بای ساید

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید ساید بای ساید باید به آن توجه شود، ظرفیت یخچال و تعداد طبقه‌های آن است. یخچال‌های ساید بای ساید به دلیل اینکه طراحی زیبایی دارند معمولا در نگاه اول مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرند؛ اما نکته اینجاست که آیا حجم داخلی ساید بای ساید برای تعداد افرادی که در خانه زندگی می‌کنند کافی است؟ یخچال‌های ساید بای ساید طبقات با عرض کمتر نسبت به سایر مدل‌ها دارند و به همین دلیل پیش از خرید حتما باید از کافی بودن ظرفیت یخچال مطمئن باشید.
البته که یخچال فریزرهای ساید بای ساید در ظرفیت های متنوعی تولید می شوند؛ همچنین امکان جابه‌جایی یا برداشتن قفسه‌ها برای شما وجود دارد. پس بهتر است با استفاده از فرمول نسبی تعیین گنجایش به صورت تقریبی اندازه‌ای که برای خودتان مناسب است را خریداری کنید.

انتخاب بهترین یخچال ساید بای ساید بر حسب حجم داخلی (لیتر)

معمولا برای یک خانواده 2 نفری یخچالی که ظرفیت 160 تا 200 لیتر داشته باشد، مناسب است. اگر تعداد شما بیشتر از 2 نفر است کافیست برای هر نفر گنجایشی به اندازه 200 لیتر درنظر بگیرید. برای مثال اگر 4 نفر هستید، 4×200=800 لیتر برای شما کافی است.

جنس بدنه ساید بای ساید و رنگ آن

معمولا یخچال‌‌ فریزرهای ساید باید ساید در رنگ‌های متنوع سفید، مشکی، نقره‌ای و استیل روانه بازار می‌شوند. به جای ماندن اثر انگشت روی بدنه یکی از مشکلاتی است که اگر قادر به تحمل کردن آن نیستید باید پیش از خرید حتما به آن توجه کنید. در این میان یک سری از برندها هم برای از بین بردن مشکل به جای ماندن اثر انگشت از جنس استیل ضد زنگ برس خورده برای پوشش بدنه استفاده کرده‌اند. در کنار این مورد اگر عادت به چسباندن هر وسلیه آهن ربایی به در یخچال دارید، حواستان باشد که درب ساید بای ساید از جنس فولاد ضد زنگ نباشد زیرا در این حالت درب حالت مغناظیسی ندارد و نمی‌توانید روی آن وسایل آهن‌ربایی بچسبانید.

موتور یخچال ساید بای ساید

میزان دور موتور یخچال و قدرت آن برای پخش سرما در سرتاسر طبقات اهمیت بسیاری دارد به همین خاطر، هنگام خرید باید به مشخصات موتور به طور ویژه‌ای توجه شود.

کنترل سرما پخش شونده

تعدادی از یخچال‌های ساید بای ساید به سیستم کنترل دمای الکترونیکی با دقت قابل قبولی مجهز شده‌اند. این سیستم معمولا با استفاده از نمایشگر LED مشخص می شود و اجازه تغییر دما را به صورت دستی به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید پیشرفته‌ترین مدل ساید بای ساید را خریداری کنید، بهتر است به مدل‌هایی که دارای تکنولوژی تعیین میزان دمای هر منطقه از یخچال هستند، فکر کنید.
در بعضی از مدل‌های ساید بای ساید گزینه‌های مجزایی مانند «محفظه سرد»، «نوشیدنی سرد» و «انجماد سریع» وجود دارد که هر کدام به تنهایی عملکرد متفاوتی دارند؛ اما به طور کلی به عملکرد بهتر و افزایش رضایت شما کمک می کنند.
محفظه سرد: نگهداری طولانی‌تر گوشت و سایر فراورده‌های غذایی
نوشیدنی سرد: بالا بردن دمای نوشیدنی در زمان کمتر
انجماد سریع: فریزکردن سریع مواد غذایی که به تازگی داخل فریزر قرار گرفته‌اند.

یکی از بهترین و متفاوت‌ترین قابلیتی که می‌توان در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید به آن اشاره کرد، اضافه شدن کشو حفظ رطوبت یا همان کشو نگه داری میوه‌‌ها است. در پایین‌ترین قسمت یخچال ساید بای ساید کشویی قرار دارد که هنگام خرید به شما توصیه می‌کنند تا بابت نگه داری میوه‌ها و سبزیجات از آن‌ها استفاده کنید. درون این کشوها سیستم حفظ رطوبت قرار دارد به همین دلیل از خراب شدن میوه‌ها و موادی که به رطوبت نیاز دارند، جلوگیری می‌کند.
در بعضی از مدل‌های ساید بای ساید این فناوری وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا میزان رطوبت کشو را به طور دستی تغییر دهید و درجه را روی عددی که می‌خواهید قرار دهید به همین دلیل بهتر است تا پیش از انتخاب و پرداخت پول از داشتن یا نداشتن این ویژگی مانند سایر قابلیت‌ها مطلع شوید.

نورپردازی داخل ساید بای ساید

داخل طبقات یخچال باید به گونه‌ای روشن باشند که شما نیازی به روشن کردن چراغ در هیچ زمانی مخصوصا تاریکی شب نداشته باشید. به دلیل وجود طبقات و کشو متعدد در ساید بای ساید باید نورپردازی آنقدر خوب باشد که تا انتهای یخچال دیده شود و شما پس از باز کردن درب ساید به دنبال منبع نور دیگری نباشید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.