مرکز تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد

۱۰ بازديد
برند سامسونگ (SAMSUNG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال فعالیت دارد. مرکز نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.
مرکز آسایش خدمات  با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد (SAMSUNG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

1- یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند

2- یخ زدن کندانسور

3- روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش

4- روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

5- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

6- تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال

7- تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک

8- تعمیر و تعویض انواع سنسور

9- ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید

10- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

11- عدم کارکرد فن

دلایل انتخاب نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد

1– دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از 3 ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد : سرد نشدن یخچال

وقتی که یخچال در حالت عادی و سالم قرار دارد در دمای حدود 40 درجه فارنهایت (4 درجه سانتیگراد) در محفظه یخچال و صفر درجه فارنهایت (منفی 18 درجه سانتیگراد) در محفظه فریزر ثابت می‌ماند. اگر یخچال شما سرد نمی‌شود متداول‌ترین دلایل آن عبارتند از:

  • کثیف بودن کویل‌های کندانسور: کثیف بودن کویل‌های کندانسور، مانع از خنک شدن یخچال می‌شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل، هر چند وقت یکبار از یک برس مخصوص تمیز کردن کویل کندانسور برای زدودن زباله‌ها و گرد و خاک روی کویل‌ها استفاده کنید. این کار به حفظ شرایط مناسب سیستم یخچال کمک می‌کند.
  • خرابی موتور فن کندانسور: اگر موتور فن کندانسور خراب شده باشد دستگاه نمی‌تواند جریان هوا را از روی سیم‌پیچ‌ها عبور دهد. موتور فن ممکن است به دلایل مکانیکی یا الکتریکی از کار بیفتد. برای بررسی این مشکل از نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد کمک بگیرید تا علت دقیق خرابی آن مشخص شود.
  • خرابی موتور فن اواپراتور: وقتی این مشکل اتفاق می‌افتد هوای سرد به داخل محفظه یخچال منتقل نمی‌شود. اگر موتور فن هنگام کار کردن یخچال صدای غیرعادی دارد، باید آن را با یک موتور جدید تعویض کنید. همچنین می‌توانید از مولتی‌متر برای تست سالم بودن و جریان برق موتور استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.