قیمت پوشاک صنعتی به چه مواردی بستگی دارد ؟

۳۰ بازديد

پوشاک صنعتی چیست؟

پوشاک صنعتی  به پوشاکی گفته میشود که در زمان فعالیت های کاری پوشیده میشود، و میتواند در انواع لباس کار تبلیغاتی، لباسکار صنعتی، محافظتی و همچنین فرم های کارگری، کارمندی و اداری مورد استفاده قرار بگیرد. 

تولیدی لباس کار دوخت یادگار  یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع لباس کار  ایمنی و اداری است و میتواند و آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بهبود کسب کارها است. 

انواع پوشاک صنعتی

هر صنعت و کسب و کاری لباس کار مخصوص خود را دارد و همچنین لباس هر شخص در هر مجموعه بیانگر فعالیت و مسئولیت او در مجموعه است. به عنوان مثال با ورود به مجموعه ای به راحتی میتوانید، به عنوان مثال فردی را که در سمت نگهبان فعالیت دارد را از به دلیل لباس متفاوتی که به تن دارد تشخیص دهید. در ادامه به برخی از انواع لباسکار خواهیم پرداخت.

لباس کار صنعتی

این لباس ها برای افرادی که در بخش هایی از جمله: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت دارند مناسب هستند. به این دلیل که این افراد در مقایسه با سایر افراد بیشتر در معرض مواد شیمیایی و خطرناک قرار دارند. به همین دلیل هم باید از لباس هایی با مرغوبیت بیشتر استفاده کنند. 

لباسکار یکسره

لباس کار یکسره به نوع خاصی از لباس ها گفته میشود که به صورت شلوار و معمولا دو بنده به هم متصل هستند. و بخش هایی از آستین ها و سرشانه های آنها دارای پوشش نیست و از جنس پارچه کششی و قابل انعطاف تولید میشوند و به همین دلیل هم ازادی عمل زیادی را برای افرادی که از آنها استفاده میکنند فراهم میکنند.

کاپشن کار تک

کاپشن کار به لباس تک گفته میشود که در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار میگیرد و از جنس هایی مانند: کتان، فلامنت، پلی استر و جین ساخته شده باشد. این لباس ها برای شرایط آب و هوایی مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. 

زمان تعویض پوشاک صنعتی

در چندین سال قبل، لباس کار کارمندان و کارگران تا زمانی تعویض می شد که حتما دچار آسیب دیده باشد و یا پاره شود و دچار ساییدگی و سوختگی شود و یا به مدت دو سال این لباس مورد استفاده قرار میگرفت. اما بعدها مدیران متوجه این موضوع شدند که تعویض لباس کارمندان و کارگران حداقل سالی یک بار می تواند تاثیر خوبی در روند کاری آنان بگذارد و موجب افزایش بازدهی نیز گردد، از همین روی تصمیم به انجام چنین کاری گرفتند. پس پیشنهاد ما به شما این است که بهتر است در فکر تعویض لباس های کارکنان باشید که این کار تاثیر خوبی بر روحیه ی آنها خواهد داشت.

ضرورت استفاده از پوشاک صنعتی

همانطور که گفتیم استفاده از لباس کار دارای اهمیت بسیار زیادی است و با استفاده از آنها از جان انسان ها محافظت کرد، از این لباس ها به منظور جلوگیری از حوادثی مانند: آتش سوزی، برق گرفتگی، پرت شدن ارتفاع و… تولید میشوند.

با توجه اینکه محیط های کاری مختلف دارای دما و شرایط محیطی متفاوتی هستند، میتوان با تیره یا روشن در نظر گرفتن لباسهای کار افراد با توجه به دما فعالیت آنها را مشخص کرد، به عنوان مثال لباسکار یک آتشنشان یا فردی که در تاسیسات ساختمانی فعالیت دارد متفاوت است.

ویژگی های پوشاک صنعتی حرفه ای 

در هنگام خرید پوشاک صنعتی به نکات زیر توجه داشته باشید

  • از خرید لباس گشاد یا تنگ خودداری نمایید. و حتما لباس کار اندازه و متناسب را خریداری نمایید.
  • پوشاک صنعتی را از یک فروشگاه مطمئن خریداری نمایید 
  • توجه داشته باشید که هیچ مواد قابل اشتعالی در تولید لباس کار به کار نرفته باشد.
  • اگر قصد خرید لباس کار نسوز را دارید حتما کلاه و کفش و دستکش مخصوص را هم خریدری نمایید.

پوشاک صنعتی

بهترین پوشاک صنعتی

بهترین پوشاک صنعتی، لباسی است که دارای جنس پارچه، دوخت و کیفیت مناسبی باشد. 

چرا پوشاک صنعتی ارزان نخریم؟

کارگران و کارمندان در هر سمتی باشند، باید لباس های خود را هر روز استفاده میکنند. به همین دلیل هم طبیعی است که لباس ها خیلی سریع فرسوده و غیر قابل استفاده شوند، اما در صورتی که از لباس های کارکنان با کیفیت استفاده و حتی قیمت بالاتر استفاده کنید، خیلی نیاز به تعویض خواهد داشت. 

برای خرید پوشاک صنعتی می توانید به تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران مراجعه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کار پوشاک صنعتی به آدرس زیر مراجعه کنید :

https://dookhteyadegar.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d9%88%d8%b4%d8%a7%da%a9-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/

لباس کار و تجهیزات آتش نشانی

لباس های اتش نشانان میتواند آنها را در برابر خطرات و آتش سوزی ها محافظت کند، البته در شغل آتش نشانان مسئولیت های متفاوتی از جمله: خاموش کردن آتش، گرفتن حیوانات وحشی و نجات افراد از آسانسور و… وجود دارد، که با توحه به فعالیت نیاز به استفاده از لباسهای متفاوتی است. 

تجهیزات مختلفی برای عملیات آتش نشانی مورد استفاده قرار میگیرد که شامل کپسول مخصوص آتش نشانی، برانکارد، پتوی ضد حریق، چراخ قوه ضد انفجار، جبه کمک اولیه، سه پایه نجات، نردبان، قلاب مارگیری و ….. نیز می باشد.

قیمت پوشاک صنعتی به چه عواملی بستگی دارد؟

هنگام خرید لباس کار باید به این توجه داشته باشیم که لباس کاری که انتخاب می کنیم چه جنسی، چه مدلی و به چه تعدادی قصد خرید آن را داریم. چون همه این موارد می تواند روی قیمت آن تاثیر داشته باشد. برای خرید لباس کار و پوشاک صنعتی  ارزان قیمت پیشنهاد می شود که از تولیدی لباس را تهیه کنید چون در کاهش بودجه نقش مهمی دارد. خرید از تولیدی دوخت یادگار  این امکان را برای شما فراهم می سازد که تعداد بیشتر در رنگ و ساز مختلف با قیمت پایین تر و کیفیت مناسب داشته باشید.

هزینه تولید پوشاک صنعتی با توجه به نوع آن تغییر می کند و این می تواند بر قیمت خرید پوشاک صنعتی تاثیر گزار باشد.جنس پارچه ، تکنیک دوخت ،تعداد تکه های لباس ، شخصی سازی لباس کار مثل دوخت یا چاپ برند روی پوشاک صنعتی، سایز بندی لباس و یا ویژگی های لباس کار صنعتی ، مثل نسوز بودن ، دوخت لباس کار سرهمی یا دوبنده ،شرایط آب و هوایی و… همگی در هزینه تولید و خرید پوشاک صنعتی موثر است .

برای اطلاع از قیمت پوشاک صنعتی در تولیدی دوخت یادگار که یکی از بهترین تولید کنندگان لباس کار در تهران می باشد ، با واحد فروش در ارتباط باشید .

 

در خرید پوشاک صنعتی، چه آنلاین و چه در فروشگاه به صورت حضوری ، به راحتی متوجه خواهید شد که چه تنوع بالایی در این نوع پوشاک به وجود آمده است. برای برخی افراد، این می تواند دلیلی برای تصمیم گیری عجولانه آنها باشد. با این حال، این کار نباید باسرعت  انجام شود. شما باید نقش یک خریدار باهوش و مسئولیت پذیر را بازی کنید. اجازه ندهید پولتان هدر برود. برای اینکه خرید بهترین پوشاک صنعتی را برای شما به ارمغان بیاید، حتما عواملی را که در زیر به آنها اشاره خواهد شد در نظر بگیرید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.