صادرات میگو پرورشی

۱۹ بازديد

در پرورش میگو و صادرات میگو پرورشی ایران  مقام اول در منطقه به ایران اختصاص دارد.

نروژ از جمله کشورهایی است که آبزیان را اولویت اول صادرات غیرنفتی می‌داند و با وجود دارا بودن منابع نفتی تلاش کرده که با افزایش ظرفیت تولید آبزیان درآمد حاصل از آن را جایگزین کند که با وجود شرایط مطلوب تولید آبزیان در ایران تحقق توسعه صادرات محصولات شیلاتی و جایگزینی آن با درآمدهای نفتی دور از انتظار نیست.

میگو (Shrimp) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۰۳۰۶۱۷ شناخته می شود.

  • لازم به ذکر است که همه ی محصولات رابه طور دقیق و جزئی نمی توان بررسی کرد و به همین علت گروهی از کالا ها را که مرتبط با کالای مورد نظر شما است، تحلیل و بررسی میکنیم تا استعداد های بازار محصول منتخب را در مناطق مختلف دنیا بشناسیم.
  • تمام گزارشات زیر براساس آنچه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی در گمرکات اظهار و ثبت شده، درج شده است.
  • تلاش بر این است که با مطالعه این گزارشات فضای تجاری محصول مدنظرتان را بهتر بشناسید و با آگاهی بیشتر اسباب نتیجه گیری قوی تر را برای تجارت خود فراهم آورید.

بیشترین ظرفیت و پتانسیل صادراتی برای صادرات این محصول از جمهوری اسلامی ایران را کشورهای چین، ویتنام و امارات دارا هستند.

جمهوری اسلامی ایران نزدیکترین ارتباط صادراتی را با عمان دارد. بازار آمریکا بیشترین ظرفیت تقاضا را برای کالای ذکر شده دارد.

چین بیشترین تفاوت بین پتانسیل صادرات و صادرات واقعی را از نظر ارزش نشان می دهد، ظرفیت باقیمانده صادرات به ارزش ۹٫۳ میلیون دلار است.  


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.