طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای، موثر و جذاب
طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای کمک می کند تا مشتریان بیشتری را پیدا کنید. بنرهای تبلیغاتی به صورت متحرک و ثابت طراحی می شود.
طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای یکی از مهمترین اقداماتی است که شما برای فروش بیشتر محصولات می توانید انجام دهید. اگر آموزش های مربوط به طراحی بنر تبلیغاتی را یاد بگیرید در کمترین بازه زمانی می توانید بهترین بنر تبلیغاتی را ایجاد کنید. توجه داشته باشید که زمان طراحی بنر تبلیغاتی باید جذاب و موثر بودن آن را مورد بررسی قرار دهید. این مسئله که بنرهای تبلیغاتی در کمترین بازه زمانی توجه مشتری را جلب کنند بسیار مهم است. مشتریان به ساختار تبلیغات بنری توجه زیادی می نماید. بر همین اساس باید به دیدگاه مشتریان دقت داشته باشیم تا بتوانیم بهترین بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات و ویژگی های انواع بنرهای تبلیغاتی را بشناسید.
طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای چند روز زمان می برد ؟
برای بسیاری از افراد این پست به وجود می آید که آیا تبلیغات بنری موثر است یا نه. در پاسخ باید بگوییم که تبلیغات بنری تاثیر زیادی برای فروش بیشتر و جذب مشتری دارند. اگر می خواهید در کمترین بازه زمانی مشتریان زیادی را جذب کنید باید بگوییم که تبلیغات بنری متفاوت ثابت و متحرک را می توانید به عنوان بهترین انتخاب در نظر داشته باشید.
در دسته بندی های متفاوت هستند. شما می توانید بر اساس نیاز فروشگاه و محصولات خود یکی از بنرهای تبلیغاتی را انتخاب کنید. پیچیدگی هر یک از بنرهای تبلیغاتی تاثیر زیادی روی زمان آماده شدن آنها خواهد گذاشت. اگر شما یکی از بنرهای تبلیغاتی متحرک پیچیده را سفارش دهید مدت زمان زیادی طول می کشد تا آن را دریافت کنید. طراحانی که طراحی بنر تبلیغاتی را برعهده دارند در کار خود حرفه ای هستند. بر همین اساس طراحان حرفه ای سعی می کنند در کمترین بازه زمانی بنر تبلیغاتی را تحویل شما دهند
در واقع اگر کلیک بنرهای تبلیغاتی افزایش پیدا کند یعنی تعداد بازدیدکنندگان شما بالاتر می رود. نرخ کلیک یعنی تعداد مشاهده مشتریان از بنر تبلیغاتی که صورت می پذیرد. توجه داشته باشید که برای طراحی بنر تبلیغاتی باید مدت زمانی که مد نظرتان است را به طراحان اعلام نمایید؛ همچنین نحوه تولید محتوا برای متن بنر تبلیغاتی نیز در این مورد تعیین کننده است. طراحانی که طراحی بنر تبلیغاتی را بر عهده گرفته اند می توانند مدت زمان مشخص شده ای را برای شما تعیین کنند تا بنر تبلیغاتی را تحویل بگیرید. در صورتی که عجله دارید بهتر است که این نیاز خود را به طراحان اعلام نمایید.
قیمت طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای چقدر است؟
هزینه طراحی بنر به نوع بنر بستگی دارد. اگر می خواهید طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای شما انجام شود باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. به طور کلی دقت داشته باشید که نوع بنر تاثیر زیادی روی قیمت بنر می گذارد. بنرهای تبلیغاتی که متحرک هستند با قیمت بیشتری طراحی می شوند. بنرهای تبلیغاتی که ثابت می باشند را با هزینه کمتری طراحی می کنند. تمامی نکاتی که تاثیر زیادی روی قیمت طراحی بنر می گذارند را باید بررسی کنید و سپس سفارش تان را ثبت نمایید.
ویژگی انواع بنر تبلیغاتی
برای اینکه طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای را سفارش دهید باید در مورد ویژگی های بهترین بنر تبلیغاتی اطلاعات بیشتری کسب کنید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که بنرهای تبلیغاتی دارند این است که هزینه شان نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی کمتر است. برای افزایش آگهی هر یک از مخاطبان نسبت به برند شما، این روش کاربرد زیادی دارد. با استفاده از بنرهای تبلیغاتی در زمان تبلیغ کنندگان و ناشران صرفه جویی خواهید کرد. امکان ارسال کردن تبلیغات بنری در چندین وب سایت متفاوت به صورت همزمان یکی دیگر از ویژگی های تبلیغات بنری شناخته می شود. هدف گذاری مخاطبان با ویژگی های مشخص شده یکی از مهمترین ویژگی های بنر های تبلیغاتی است.
شما میتوانید بنرهای تبلیغاتی را اندازه گیری کنید و طبق ارزیابی های نتایج، بهترین بنر تبلیغاتی را انتخاب کنید. تبلیغات بنری یا تبلیغات نمایشی به دلیل ویژگی های خاصی که دارند نسبت به دیگر تبلیغات محبوبیت بیشتری را کسب کرده اند. به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد برای افزایش فروش و جذب مشتری از تبلیغات بنری استفاده می کنند. دسته بندی های متفاوتی از تبلیغات بنری را مشاهده می کنید که هر یک از آنها تاثیر خاصی دارند. دسته بندی های بنر تبلیغات شامل تبلیغات متحرک و ثابت می شود. با استفاده از نرم افزارهای مشخص شده ای، بنرهای تبلیغاتی حرفه ای طراحی می گردند. هر یک از طراحان که طراحی بنر تبلیغاتی را برعهده دارند به خوبی می دانند که باید از چه نرم افزاری برای طراحی بنر استفاده کنند.
اصول طراحی بنر برای مشاغل مختلف
اصول مشخص شده ای در نظر گرفته خواهد شد. برخی از اصولی که به عنوان مهم ترین اصول طراحی بنر تبلیغاتی به شمار می روند عبارت هستند از :
1. در گام اول شما باید مخاطب و کسب و کار مخاطب را مورد شناسایی قرار دهید. با شناخت مخاطب و همچنین هدف گذاری به راحتی می توانید یک بنر تاثیرگذار طراحی نمایید. طراحی بنر برای هر یک از کسب و کارها باید بر اساس ماهیت کسب و کار انجام شود.
2. یکی دیگر از اصول طراحی بنر تبلیغاتی تاثیرگذار این است که اندازه مناسبی از بنر را به کار بگیرید. اندازه و سایز هر یک از بنرها با یکدیگر فرق می کند. تبلیغ کنندگان به طور معمول اختیار زیادی برای انتخاب محل نشر بنر ندارند، اما به راحتی می توانند اندازه آن را کنترل کنند.
3. جایگذاری درست عناصر به عنوان یکی دیگر از اصول طراحی بنر تبلیغاتی (Principles of banner design) شناخته می شود. طراحی یک بنر باید به گونه ای باشد که تمامی عناصر ضروری در جای خود قرار بگیرند. در غیر این صورت شما نمی توانید پیام خود را برسانید.
4. استفاده از لوگو به عنوان یکی دیگر از اصول طراحی بنر تبلیغاتی است. شما می توانید لوگو خود را در هر یک از بنرهای تبلیغاتی به کار بگیرید تا نظر مشتریان را همیشه مشاهده نمایید. دکمه فراخوان، سادگی، استفاده از تصاویر متحرک و سازگار بودن با محیط به عنوان دیگر اصول طراحی بنر تبلیغاتی شناخته می شوند.
یک بنر تبلیغاتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
امروزه یکی از محبوبترین و پر طرفدارترین روشها برای انجام تبلیغات در دنیای دیجیتال مارکتینگ، استفاده از بنرهای تبلیغاتی است. محدودیتهای مالی و عدم امکان بهرهوری از روشهای تبلیغاتی در فضاهای باز، باعث شده است تا استفاده از روشهای جایگزین در بسیاری از مشاغل و اصناف، بیشتر خودنمایی کند. استفاده از بنر، راهکاری است که به دلیل تحت تاثیر قرار دادن حس بینایی مخاطب و قیمت مناسب، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
در این بین، کیفیت طراحی و محتوا بنرها اهمیت بسیار زیادی دارد؛ هرچه بنر شما اصولیتر و جذابتر طراحی شود، بازخورد بهتری خواهید گرفت. در این مقاله، علاوه بر این که مزایای بنرهای تبلیغاتی را به شما معرفی میکنیم، ویژگیهایی را ذکر میکنیم که با رعایت آنها میتوانید یک بنر تبلیغاتی خوب و حرفهای طراحی کنید.
برای سفارش طراحی بنر جداب و حرفه ای اینجا کلیک کنید !
اصول طراحی بنر چیست؟
برای اینکه بتوانید یک بنر تبلیغاتی حرفهای و جذاب طراحی کنید، حتما باید اصول اولیه طراحی بنر را بشناسید و آنها را رعایت کنید. اگر بنر به خوبی طراحی نشود، قطعا نمیتوانید انتظار نتایج مطلوبی هم داشته باشید و ممکن است هزینهای که برای تبلیغات در نظر گرفتهاید بی نتیجه بماند. در ادامه نکاتی را ذکر میکنیم که رعایت آنها برای طراحی یک بنر تبلیغاتی خوب الزامی است.
شناخت مخاطب
پرسونای مخاطب در طراحی بنر حرفهای اهمیت بسیار زیادی دارد. در گام اول باید مخاطب خود را به خوبی بشناسید و توجه کنید که برای هر کسب و کاری، جامعه هدف متفاوتی وجود دارد. با شناخت مخاطب و هدفگذاری برای جلب نظر آنها، میتوانید یک بنر تاثیرگذار طراحی کنید. واضح است که طراحی بنر برای یک مهدکودک، از نظر بصری و ترکیب رنگ، کاملا متفاوت از یک بنر طراحی شده برای یک محصول خوراکی است.
اندازه مناسب بنر
بعد از شناخت جامعه هدف، نوبت به تعیین اندازه و سایز بنر میرسد. تبلیغ کنندگان عموما اختیار چندانی در انتخاب محل انتشار بنرها ندارند؛ اما میتوانند اندازه و طراحی آن را کنترل کنند. انتخاب اندازه مناسب، یکی دیگر از معیارهای مهم و تاثیرگذار در کمپینهای تبلیغاتی است. اندازه بنر باید متناسب با هدف تبلیغاتی شما انتخاب شود؛ این اندازه میتواند در نرخ کلیک بنر شما تاثیرگذار باشد.
جایگذاری درست عناصر
طراحی یک بنر تبلیغاتی باید به شکلی باشد که در آن، تمام عناصر ضروری، بهدرستی و در جایگاه خود استفاده شوند. در غیر این صورت بنر شما ممکن است به خوبی، هدف و پیام شما را به مخاطب نرساند و نتیجه دلخواه را نگیرید.
استفاده از لوگو
یکی از مهمترین عناصری که باید در بنر وجود داشته باشد، لوگوی برند شما است. برای افزایش شناخت نسبت به برند، وجود لوگو در بنر یا پوستر ضروری است. لوگو را باید به شکلی در بنر خود قرار دهید که برجستهتر از سایر عناصر دیده شود. البته نه آنقدر که از اهمیت پیام مورد نظرتان بکاهد.
ارزش پیشنهادی
کسب و کار شما چه ویژگی برجسته یا خدماتی دارد که میتوانید با استفاده از آن، نظر مخاطب را جلب کنید؟ ارزش پیشنهادی میتواند ارائه یک شرایط استثنایی، کیفیت بالا، ارائه تخفیف و … باشد. ارزش پیشنهادی بزرگترین بخش بنر شما را تشکیل میدهد و باید اولین چیزی باشد که مخاطب شما در نگاه اول میبیند.
دکمه فراخوان (Call To Action)
دکمه فراخوان یا CTA، دکمه یا متنی است که کابر با کلیک روی آن میتواند وارد صفحه وبسایت شما شود. برای ایجاد این بخش، میتوان از عبارتهایی مانند “شروع کنید، “بیشتر بدانید” یا “همین حالا ببینید” استفاده کرد. با ایجاد یک کال تو اکشن مناسب میتوانید نرخ کلیک بالایی بگیرید. تجربه نشان داده است که متن و جایگاه دکمهها، در نرخ کلیک شما تاثیر بسیار زیادی دارند.
سادگی
تبلیغات شلوغ و شلخته نه تنها باعث جلب توجه مخاطب نمیشود، بلکه نتیجه عکس خواهد داشت. برای اینکه بتوانید نظر مخاطبان را جلب کنید، باید یک بنر ساده و در عین حال جذاب طراحی کنید. بهتر است محتوا و تصاویر کاملا واضح و گیرا باشد تا بتوانید بلافاصله کلیک مخاطب را بگیرید.
استفاده از تصاویر متحرک
استفاده از تصاویر متحرک در بنرهای تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه مخاطب دارد. این روزها به دلیل داشتن جذابیت بیشتر، طراحی بنر متحرک بسیار مورد استقبال افراد جامعه و صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. اما اگر میخواهید از تصاویر متحرک در بنر خود استفاده کنید، دقت کنید که نباید این تصاویر، مخاطب را از پیام اصلی تبلیغات منحرف کند.
سازگار با محیط
بنر شما باید در عین حال که ساده است، ساختارپذیر و سازگار با محیط باشد. اگر تبلیغات شما با ساختار سایت پذیرنده سازگار باشد، کاربران بیشتر به شما اعتماد میکنند. بنر تبلیغاتی باید همیشه قابل مشاهده و کلیک کردن باشد. قبل از اینکه بنر خود را در یک سایت منتشر کنید، اول سری به سایت بزنید و بنری را طراحی کنید که با الگویی که از این سایت دیدهاید سازگار باشد.
اگر هنوز می خواهید درباره بنر تبلیغاتی بیشتر بدانیدمقاله زیر را بخوانید
https://medium.com/@parsasaeed733/%D8%A8%D9%86%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-c3c7da31a578
- ۰ ۰
- ۰ نظر