کاربرد بنر تبلیغاتی جذاب در کجاست ؟
از بنر اکثرا برای رساندن پیام های تبلیغاتی به عموم استفاده می شود. عمده جنس بنر ها به سبب انعطاف پذیری و تنوع، از وینیل ساخته می شوند. استفاده از بنر های وینیل به سبب دوام، قیمت مقرون به صرفه و امکان سفارشی سازی بالا بیشترین حجم چاپ بنر را به خود اختصاص داده است. بنر های کاغذی هم گزینه خوبی هستند به شرطی که در فضای داخلی نگهداری شوند، چرا که در برابر عوامل محیطی مقاومت چندانی ندارند.
از بنر ها برای مقاصد مختلفی استفاده می شود از جمله:
اهداف تبلیغاتی و رشد کسب و کار
چاپ بنر یکی از محبوب ترین انواع جلب توجه مردم به محصولات یا خدمات شما است. بنرهای با کیفیت و خلاقانه واقعاً به افزایش فروش شرکت شما کمک می کنند. مزیت اصلی بنر برای کسب و کار ها، قیمت مناسب، چاپ در انواع طرح و سایز ها و امکان استفاده چند باره از آن است. در هنگام طراحی بنر باید جزئیات را حذف کنید، متن ساده باشد، کمی خلاقانه و از دور واضح باشد. (همچنین چاپ بنر یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات انتخاباتی است.)
بنر قابلیت استفاده در بسیاری از مکان ها را دارد. شما میتوانید بنر را روی ساختمان یا روی دیوار نصب کنید تا رهگذران با بیزینس شما بیشتر آشنا شوند. البته بهترین مکان برای نصب بنر، جاهایی مانند خیابان و اتوبان است که ترافیک مناسبی دارد. یکی دیگر از راه های استفاده از بنر ها، در رویداد های مهم مانند مسابقات ورزشی، نمایشگاه ها و … است که افراد زیادی بنر شما را ببینند.
سازمان های خیریه و اهداف اجتماعی
از چاپ بنر دیجیتال در اهداف غیر تجاری نیز استفاده میشود. بسیاری از ارگان ها مانند خیریه، مدرسه، مساجد و … برای رساندن پیام های خود به دیگران از این روش استفاده می کنند. حتما بنر هایی در مورد رانندگی ایمن، بهبود سرطان و امید به زندگی مشاهده کردید؛ آگاهی دادن و یادآوری کردن یکی از اهداف اصلی استفاده ارگان ها از بنر است.
استفاده شخصی از بنر ها
هر فردی میتواند بنر متناسب خود را سفارش داده و چاپ کند. چاپ بنر های ترحیم، تبریک و … از جمله مواردی ست که افراد از بنر برای اهداف شخصی استفاده می کنند.
بنر های وینیل
همانطور که اشاره شد، بنر های وینیل محبوب ترین بنر هایی هستند که می توانید سفارش دهید. بنر های ساخته شده از وینیل علاوه بر دوام بالا، ضد آب بودن و کیفیت مناسب، دارای سطحی خوش ساخت هستند که خواندن آگهی و مطالب را از راه دور راحت می کند.
بنر های پارچه ای
بنر های پارچه بر روی پلی استر چاپ می شوند و از این رو بسیار سبک، ضد چروک و با دوام هستند. در حالی که پارچه به خودی خود نرم است، این بنرها با چاپی واضح، جلوه ای بالا و کیفیت عالی، حتی از دور هم دید مناسبی دارند. بنر های پارچه ای همچنین به فضای داخلی شما اعم از نمایشگاه، فروشگاه خرده فروشی یا دفتر کار جذابیت بالایی می دهد.
بنر های مش
بنر های مش ایده آل ترین تبلیغ چاپی برای فضای بیرونی هستند. این بنر ها به علت اینکه از مش ساخته شده اند دارای سوراخ های ریزی هستند که باد از بین آنها عبور می کند و به تبلیغ آسیبی نمی رساند.
بنر های کاغذی
بنر های پلاستیکی معمولی
ویژگی های بنر چیست؟
مقرون به صرفه
بنرهای چاپی حتی با توجه به قیمت های حال حاضر، وسایل تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه ای هستند.
با دوام و با کیفیت
بنر های وینیل و pvc با توجه به متریال استفاده شده، در شرایط محیطی نامناسب نیز دوام مطلوبی دارند. اگر طراحی بنر به گونه ای باشد که در مکان و زمان های مختلف قابل استفاده باشد، می توانید تا چندین سال از یک بنر استفاده کنید.
چشم نواز و جذاب
درج المان های گرافیکی، طراحی خلاقانه و قرار دادن بنر در مکان های پر بازدید، می تواند در جلب توجه افراد به برند شما نقش موثری داشته باشد.
هنگام سفارش بنر چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟
قصد دارید بنر را در چه مکانی نصب کنید؟
بسته به موقعیت بنر، جنس آن می تواند متفاوت باشد. استفاده از بنر های کاغذی در فضای داخلی و بنر های وینیل در فضای خارجی توصیه می شود. نصب بنر با طناب را در نظر دارید یا می خواهید روی یک پایه ثابت آن را امتحان کنید؟ این نکته را نیز در نظر داشته باشید.
چه سایز از بنر را مدنظر دارید؟
اندازه بنر طبق استاندارد هایی که در قسمت بالا گفته شد، چاپ میشود، اما بسته به مکانی که آن را نصب می کنید و نیاز خود، می توانید سایز بنر را سفارشی سازی کنید. همچنین می توانید بنر را بصورت چاپ دو طرفه سفارش دهید تا از پشت و رو، مطالب روی بنر قابل مشاهده باشد.
تبلیغات بنری (Banner ad) همه جا هستند، به هر وبسایتی پرطرفداری که میروید این تبلیغات را در بالا، پایین، وسط و کنارههای سایت خواهید دید. این بنرها که در اغلب زمان متحرک هستند (با فایل GIF ساخته میشود)، توجه بسیاری را به خود جلب میکنند و ممکن است کاربران را تشویق به کلیک بر روی آنها کنند.
تعریف تبلیغات بنری
تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات گرافیکی – بصری هستند که در قسمتهای مختلف وبسایتها قرار میگیرند تا بازگوکننده پیامی باشند. به طور معمول، تبلیغات بنری در اشکال مستطیلی و مربعی در بالای سربرگ سایت، در امتداد پاورقی یا در نوار کناری یک وبسایت نمایش داده میشوند.
با این حال، برخی از سایتها بسته به چیدمانشان، تبلیغات بنری را در جاهای دیگر مانند بالای پستهای وبلاگ خود نیز دارند. هدف اصلی تبلیغات بنری، جلب توجه بیننده برای کلیک کردن است. به طور معمول، بنرهای تبلیغاتی شامل متن و یک عکس چشم نوازی هستند که هدف تبلیغ را به بینندگان بیان میدارند.
اهمیت استفاده از تبلیغات بنری
تبلیغات بنری یا تبلیغات نمایشی، گرافیکهای مستطیل شکل با اندازههای استانداردی هستند. مکان بالای صفحات وبسایت، بیشترین توجه را به خود جلب میکند و ۵۷ درصد تبلیغ کنندگان ترجیح میدهند این قسمت را انتخاب کنند. سایر مکانهای پر بازدید شامل کنارههای سایت است.
بنرهای تبلیغاتی از تصاویر به جای متن برای جلب توجه بیننده استفاده میکنند. هدف از آنها، تبلیغ یک برند، محصولات یا خدمات جهت ایجاد ترافیک برای وبسایت است. بنرها قابل کلیک هستند و مستقیماً به یک صفحه فرود (لندینگ پیج) یا صفحه اصلی لینک داده میشوند. بازاریابان از تبلیغات بنری استفاده میکنند زیرا آگاهی از برند را ارتقاء میدهد.
تبلیغات بنری راهی عالی برای تولید لید هستند. وقتی بازدیدکنندگان روی تبلیغ کلیک میکنند، وارد وبسایت میشوند. با استفاده از این روش، میتوان اطلاعات تماس لیدها را گرفت و ارتباطات بعدی را فراهم کرد. برای مثال، میتوانید در صفحه فرود خود از بازدیدکنندگان ایمیل دریافت کنید یا بخواهید برای شرکت در مسابقه، شماره تماس خود را وارد کنند.
برای سفارش طراحی بنر تبلیغاتی جذاب به تیم حرفه ای پارت انیمیشن مراجعه کنید :
https://partanimation.com/banner-design/
مزایای تبلیغات بنری
فواید بنرهای تبلیغاتی به شرح زیر هستند:
بنرها به عنوان مشهورترین تبلیغات آنلاین در نظر گرفته میشوند زیرا با جذابیت بصری که دارند، کاربران بسیاری را به خود جذب میکنند.
در زمان ناشران و تبلیغ کنندگان صرفه جویی میکند زیرا فقط به یک خط کدنویسی و لینک مقصد نیاز دارد.
تبلیغ کننده مجاز است لیستی از وبسایتها را برای ارسال تبلیغات بنری انتخاب کند. این به تبلیغ کننده این امکان را میدهد تا مشتریان بالقوه بیشتری را هدف قرار دهد.
با تبلیغات بنری، ترافیک وبسایت افزایش مییابد. اگر تبلیغ برای بازدیدکنندگان جالب باشد، آنها با کلیک روی آگهی به دنبال اطلاعات بیشتری میگردند. بنابراین، تبلیغ کننده باید لینک را مستقیماً به صفحه حاوی اطلاعات هدایت کند.
ردیابی این شیوه تبلیغات آسان است. تجزیه و تحلیل هر کمپین میتواند ایده روشنی در مورد چگونگی پیشرفت کمپین ارائه دهد.
بنرهای تبلیغاتی همیشه در وبسایت مورد نظر قابل نمایش هستند. به همین دلیل، تبلیغ دهندگان میتوانند به طور مداوم لیدهای بالقوه دریافت کنند.
این شیوه تبلیغات بر اثربخشی بیشتر برندینگ و فروش تأثیر میگذارد. اگر برند تبلیغ کننده به خوبی تثبیت شده باشد، با افزودن چند تصویر جذاب، توجه بینندگان به راحتی جلب میشود.
معایب تبلیغات بنری
معایب بنرهای تبلیغاتی به شرح زیر هستند:
بنرهای تبلیغاتی بازدید از وبسایت را افزایش میدهند اما بازدیدکنندگان ممکن است مخاطبان هدف نباشند! در این صورت هزینههای شما به هدر میرود. بازدیدکنندگانی که به وبسایت شما میآیند، حتی ممکن است با علاقه به دانستن موضوع مقاله یا وبسایت ناشر، قصد خرید نداشته باشند.
اگر اقدامات ردیابی و اهداف صحیح نباشند، امکان تصمیم گیری اشتباه با تجزیه و تحلیل دادهها وجود دارد. تصمیم اشتباه میتواند باعث اتلاف وقت و هزینه شود.
برای ناشران ممکن است تبلیغات بنری سود کمتری به همراه داشته باشد که این موضوع برای آنها یک ضرر محسوب میشود.
برای بنرهای تبلیغاتی جذاب باید با طراحان گرافیک مجرب همکاری کنید تا سبک طراحی جذاب و گیرا باشد. برای این مهم باید هزینه به طراح پرداخت شود.
تبلیغات بنری ممکن است باعث ایجاد بینظمی و شلوغی شوند و بیشتر از آنکه کاربران را جذب کند، آنها را از وبسایت دور میکند.
ویژگیهای تبلیغات بنری
اگر علاقه دارید از بنرهای تبلیغاتی برای برند خود استفاده کنید، باید با مشخصات آنها بیشتر آشنا شوید:
انواع تبلیغات بنری
هنگامی که بنرهای تبلیغاتی به صورت عمودی نمایش داده میشوند، تبلیغات آسمان خراش آسمان خراش (Skyscraper) نامیده میشوند، در حالی که تبلیغات بنری افقی، تبلیغات لیدربُرد (Leaderboard) هستند. تبلیغات بیلبوردی، بنرهایی هستند که در تمام عرض یک سایت کشیده شدهاند و عموماً طولانیتر از تبلیغات لیدربُرد هستند.
سعی کنید از انواع تبلیغات بنری استفاده کنید تا میزان بازخورد هر کدام را مورد ارزیابی قرار دهید. نوع بنر به جلب نظر مخاطب تأثیر میگذارد و او را وادار میکند تا بر روی آن کلیک کند. در انتخاب نوع تبلیغ باید ببینید که ناشر برای کدام از قسمتهای وبسایت خود، تبلیغات در نظر گرفته است.
مقاله پیشنهادی :تفاوت ساخت انیمیشن تبلیغاتی 2 بعدی و 3 بعدی در چیست ؟
- ۰ ۰
- ۰ نظر