زیباسازی قاب گوشی

۳۴ بازديد

یکی از مهم ترین و بالقوه ترین لوازم جانبی گوشی است که قاب گوشی را تزئین و شکل آن را تغییر می دهد. قاب گوشی یکی از زیباترین و مهم ترین لوازم جانبی گوشی است که علاوه بر انتخاب قاب گوشی محکم و مطمئن برای محافظت از گوشی خود باید به زیبایی قاب گوشی نیز توجه کنید. تزیین قاب گوشی یکی از مواردی است که افراد زیادی به آن علاقه دارند.

 

معمولا خرید قاب گوشی هایی که از استحکام خوبی برخوردار هستند خیلی زیبا نیستند. یا اگر یک قاب گوشی زیبا پیدا کردید، نباید زیاد به استحکام آن ایمان داشته باشید.

 

جدای از این موارد، اگر شما هم از جمله افرادی هستید که سال ها از گوشی خود استفاده می کنید، احتمالا به این نقطه رسیده اید که بعد از مدتی از ساخت گوشی شما نمی توانید قاب های مختلفی برای گوشی خود پیدا کنید. یک قاب گوشی را از بین گزینه های محدود انتخاب کنید.

 

در این مطلب سعی داریم نحوه تزیین و زیبایی قاب گوشی خود را به شما آموزش دهیم

 

اگر می خواهید قاب گوشی خود را تزیین کنید به شما توصیه می کنیم از قاب های ژله ای استفاده کنید زیرا تزیین این قاب ها راحت تر است و زیبایی بیشتری در چنین قاب هایی به چشم می خورد.

 

قبل از شروع به تزیین قاب گوشی، مراحل زیر را انجام دهید تا دکوراسیون خود را زیباتر نشان دهید. این مشاغل ممکن است برای شما بی فایده باشند، اما نتیجه در پایان کار تفاوت خواهد کرد و کار تمیزتری را برای شما به ارمغان می آورد.

 

1- قاب گوشی را خوب بشویید و تمیز کنید.

 

2- قاب گوشی را با یک پارچه بدون پرز کاملا خشک کنید.

 

3- با سمباده ریز قاب گوشی را به آرامی مالش دهید تا برجستگی ها و لکه های روی آن کاملا از بین برود و سطح آن صاف شود.

 

4- قاب را دوباره با آب گرم بشویید و با دستمال بدون پرز خشک کنید.

 

داریم به مرحله طراحی قاب گوشی می رسیم، در اینجا چند روش مختلف برای طراحی قاب برای شما آورده شده است، می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این روش ها را امتحان کنید.

 

طراحی قاب گوشی با لاک

روش شماره 1:

این روش یکی از ساده ترین و در عین حال یکی از زیباترین روش ها برای طراحی قاب گوشی است.

 

با این روش به ظرفی به اندازه قاب گوشی یا کمی بزرگتر نیاز دارید. ظرف را با آب ولرم پر کنید.

 

سپس با توجه به سلیقه خود دو رنگ مختلف از قاب گوشی تهیه کنید. برای زیبایی بیشتر دو رنگ مشابه را انتخاب کنید. برای تزیین قاب گوشی پیشنهاد می شود رنگ سفید را در کنار رنگ دیگر انتخاب کنید.

 

پس از انتخاب رنگ مناسب برای تزیین قاب گوشی خود، با استفاده از قلم مو چندین لکه رنگی در آب ایجاد کنید تا سطح زیادی از آب را بپوشانند.

 

سپس پشت گوشی را با دقت روی سطح آب قرار دهید. کمی صبر کنید تا قاب تزیین شود سپس قاب گوشی را بردارید و دقت کنید دستتان به سطح رنگ شده برخورد نکند. در نهایت قاب گوشی را در دمای اتاق بگذارید تا کاملا خشک شود.

 

روش شماره 2:

در این روش توصیه می شود برای تزیین قاب گوشی از چند رنگ مختلف رنگ استفاده کنید.

 

تمام مراحل قبلی را برای تمیز کردن سطح قاب گوشی از ضربه و کثیفی مانند قبل انجام دهید. سپس برای تزیین به این روش می توانید با استفاده از قلم مو رنگ ها را به صورت نقطه و نقطه روی قاب گوشی بکشید.

 

قاب گوشی را با نوار رنگی تزئین کنید

نوارهای چسب رنگی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند. با تشکر از این، شما می توانید الگوهای مورد علاقه خود را ترکیب کنید. فقط سعی کنید هماهنگی رنگ و الگو را حفظ کنید. به عنوان مثال، از طیف رنگ استفاده کنید. از چسب های بدون طرح و طرح دار استفاده کنید. بالاخره شما کار سختی ندارید. فقط باید برچسب ها را با دقت برش دهید. سپس آنها را به صورت افقی یا عمودی روی قاب بچسبانید. انتهای نوار چسب را از دو طرف داخل قاب ببرید تا از پارگی آن جلوگیری کنید. سپس قاب را برگردانید و با یک چاقوی تیز لنز دوربین، فلاش دوربین، اسپیکر و پورت را با دقت جدا کنید. حالا شما یک جلد با طرح خود دارید.

 

طرح قاب گوشی تاج گل

اگر قاب های پر زرق و برق را دوست دارید، یک ایده جالب برای شما داریم. در آموزش تغییر رنگ قاب گوشی از این ترفند برای قاب های مختلف استفاده می شود. زیرا سطح آنها را کاملا می پوشاند. برای این کار به اکلیل هایی به رنگ دلخواه، چسب چوب یا چسب اکلیلی مخصوص، چسب اسپری و چوب بستنی نیاز دارید. قاب را بشویید و خشک کنید. برای تزیین قاب با گلدسته دو روش وجود دارد.

 

روش اول کشیدن الگوهای تصادفی یا منظم روی قاب با استفاده از چسب است. آنچه می کشید کاملاً به سلیقه هنری شما بستگی دارد. اما برای روش دوم کل قاب را با چوب بستنی بچسبانید. مرحله بعدی در هر دو روش استفاده از تاج گل است. حالا کل اکلیل را با دقت روی چسب قرار دهید. سعی کنید آن را به آرامی انجام دهید. زیرا مهره ها می توانند در یک قسمت جمع شوند و ظاهر صاف قاب را خراب کنند. همچنین می توانید از یک یا چند رنگ تاج گل استفاده کنید. مرحله آخر پاشیدن چسب است. با تشکر از این، تاج گل دیگر نمی افتد. آن را از فاصله کوتاهی به سمت قاب گوشی اسپری کنید. سپس قاب را برای چند ساعت دست نخورده بگذارید تا کاملا خشک شود.

 

شما می توانید یک قاب گوشی با کیفیت در این دسته خریداری کنید.

منبع : فروشگاه لوازم جانبی کالانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.