بهترین مایع شست و شوی ماشین

۲۷ بازديد

بهترین مایع برای شست و شوی ماشین

برای هر راننده ایی، پیدا کردن بهترین مایع برای شستن ماشین، بسیار با اهمیت است.

در صورتی که قصد دارید خودتان اتومبیلتان را بشویید ابتدا لازم است ماده شوینده متناسب را که برای شستشوی اتومبیل خود احتیاج دارید فراهم کنید. کارشناسان خودرو توصیه می کنند برای شستن خودرویتان از مواد پاک کننده با کیفیت که ویژه خودرو می باشند استفاده کنید

زیرا استفاده از مواد بی کیفیت به تدریج باعث کدر ومات شدن رنگ ماشین و لکه گرفتن آن میشود.از ویژگی های مهم یک ماده شوینده می توان به قدرت آن در پاکیزگی اشاره کرد؛ یعنی باید به قدری ماده شوینده قوی باشد که با ترکیب مقداری از آن با آب تمام آلودگی های سطح اتومبیل را از بین ببرید و رنگ خودرو صدمه ای نبیند.

از طرفی با این کار باعث کاهش میزان آب مصرفی می شوید. مواد شوینده نباید خیلی کف داشته باشند چون در این صورت آب مصرفی هنگام آبکشی زیاد شده و به صرفه نمی باشد. بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مایع برای شستن ماشین را انتخاب کنید.

اگر قسد خرید خودرو به صورت اقساطی را دارید می توانید با مراجعه به بخش خرید اقساطی خودرو های سایپا نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود و پر کردن (فرم درخواست خرید خودرو) نسبت به خرید خودرو به صورت قسطی اقدام کنید.

وسایل مورد نیاز برای شست و شوی ماشین

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تمیزی و پاکیزگی خودروی خود اهمیت میدهید، به طور مرتب نسبت به شست و شوی خودروی خود اقدام میکنید پس به دنبال بهترین مایع برای شستن ماشین خود خواهید بود.

بعد از پیدا کردن بهترین مایع برای شستن ماشین، شما برای تمیز کردن خودرو تنها به دو سطل احتیاج دارید، اولی شامل شامپوهای مخصوص و مواد پاک کننده است و دیگری تنها دارای آب است که برای شستشو استفاده می‌شود.

پس از خرید بهترین مایع برای شستن ماشین، برای شست و شوی خودروی خود در ابتدا به یک اسفنج نرم یا دستمال های میکروفایبری یا نخی نیاز دارید تا در هنگام شست و شوی ماشین خود به رنگ بدنه ی آن آسیب نرسانید.

1- شامپوی خودرو

این روزها استفاده از موادی موسوم به شامپو خودرو کاملاً بدیهی و کاربردی شده است. این مایع تمیزکننده مانند نمونه‌های مشابه بهداشت فردی، دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است. مواد شوینده که شامل فوم و شامپو بوده برای از بین بردن کثیفی های روی اتومبیل و شستن آن استفاده می شود.

بهترین مایع برای شستن ماشین، الزاماً شامپو نیست ولی به طور حتم استفاده از این مایع تمیزکننده مزایایی دارد که برتری خود را نسبت به دیگر روش‌ها نشان می‌دهد. زیرا این مواد هنگام استفاده کف زیادی دارند که همین مورد سبب شده تا مشتری نسبت به آن دید مثبتی پیدا کند. ترکیبی که شامپوی خودرو را به وجود می‌آورد معمولا شامل موادی است که موقع برگشت به طبیعت، آسیبی به آن وارد نکند و همچنین برای بدن انسان مضر نباشد.

برای مشاهده ادامه مقاله بهترین مایع برای شست و شوی ماشین می توانید به این مقاله از سایت ایتی سایپا مراجعه کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.