معروف ترین ساعت هوشمند

۲۵ بازديد

معروف ترین ساعت هوشمند

این روزها کودکان بیشتر از قبل به تکنولوژی و وسایل الکترونیکی مانند موبایل علاقه نشان می‌دهند؛ اما کیست که نداند در اختیار گذاشتن یک گوشی هوشمند برای کودکان تا چه اندازه می‌تواند برای سلامت جسم و روان آن‌ها آسیب‌زا باشد. این در حالی است که خرید یک ساعت هوشمند بچه گانه می‌تواند تا حد زیادی این مسئله را برطرف کند زیرا ویژگی‌ها و قابلیت های موجود در آن برای کودکان مناسب‌تر است. اشتباه نکنید! ساعت هوشمند تنها برای بزرگسالان نیست و کودکان هم می‌توانند اسمارت واچ مناسب سن و سال خود را داشته باشند.

ممکن است در نگاه اول طرح ساعت هوشمند کودکان، از نظر والدین اهمیت زیادی نداشته باشد؛ اما باید در نظر داشته باشید که اگر ظاهر و طرح ساعت، کودک شما را جذب نکند ممکن است در ادامه رغبتی هم به استفاده از آن نداشته باشد.

سنسورهای سلامت

این حسگرها نگهبان سلامت کودکان هستند که از ویژگی‌های آن می‌توان به مانیتور کردن خواب و کیفیتش، محاسبه‌ی میزان کالری سوزانده شده‌ و شمارش تعداد قدم‌ها و ضربان قلب اشاره کرد. البته باید توجه داشته باشید که برای گرفتن اعداد دقیق از این حسگرها باید کمی بیشتر از معمول هزینه کنید؛ زیرا این سنسورها معمولا در ساعت‌های ارزان‌قیمت وجود ندارند.

سرویس مکان‌یابی و GPS

یکی از ملاک‌های مهم برای والدین در خرید ساعت هوشمند برای کودکان، فناوری ردیابی و جی‌پی‌اس است؛ زیرا از طریق این ویژگی می‌توانند مکان تقریبی و حتی دقیق فرزند خود را مشاهده کنند یا برایشان منطقه امن یا GeoFence تعیین کنند. به‌علاوه این ویژگی باعث می‌شود تا اگر کودک‌تان شما را گم کرد، بتوانید به‌راحتی او را پیدا کنید و یا در حین وقوع سیل، زلزله و… فرزندتان را ردیابی و جان‌ش را نجات دهید.

میزان مقاومت و ضدآب بودن ساعت

میزان مقاومت اسمارت واچ کودکانه در برابر فشار، ضربه، آب و گرد و غبار از دیگر ویژگی‌هایی است که توجه به آن، به شما در داشتن یک خرید ایده‌آل کمک می‌کند؛ چرا که کودکان معمولا در هنگام بازی یادشان می‌رود از ساعت به درستی محافظت کنند. بنابراین اسمارت واچ باید مقداری مقاومت داشته باشد تا بتواند در برابر ماجراجویی کودکان دوام بیاورد. علاوه بر این، نیاز است تا ساعت هوشمند ضدآب نیز باشد تا کودک شما برای شست‌وشوی دست‌ها دیگر نیازی به باز و بسته کردن مداوم ساعت نداشته باشد.

امکان درخواست کمک اضطراری یا SOS

قابلیت SOS نیز از دیگر موارد ضامن امنیت و سلامت کودک‌تان است؛ زیرا با استفاده از این قابلیت، فرزندتان به آسانی قادر خواهد بود با فشردن یک دکمه مشخص شده، به شماره‌های از پیش تعیین شده درخواست کمک اضطراری ارسال کند.

عمر باتری در اسمارت واچ‌های کودکان

بیشتر والدین خواستارند تا باتری ساعت هوشمند کودک‌شان، عمر زیادی داشته باشد اما باید در نظر داشته باشید زیاد بودن ظرفیت باتری اسمارت واچ قیمت آن‌را بالا می‌برد. در نتیجه عمر باتری ساعت‌های قیمت مناسب، معمولا یک تا پنج روز است.

8 مدل از بهترین ساعت های هوشمند مناسب کودکان

ساعت هوشمند Xiaomi Mi Bunny Watch 4

اسمارت واچ می بانی 4، یک ساعت هوشمند برای کودکان است که در دو رنگ آبی و صورتی (رنگ بندی پسرانه و دخترانه) عرضه شده است. این ساعت یک صفحه نمایش از جنس شیشه به اندازه 1.78 اینچ دارد که توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود.

این ساعت هوشمند به غیر از پشتیبانی از تماس صوتی، دو دوربین دو مگاپیکسلی برای تماس نیز دارد. یکی از این دوربین‌ها در کناره‌ی ساعت برای نشان دادن محیط اطراف کودک به والدین و دیگری در صفحه ساعت، جهت تماس‌های ویدیویی قرار گرفته است.

ساعت هوشمند شیائومی بچه گانه تا عمق 20 متری ضد آب است؛ درنتیجه کودکان می‌تواند در هر شرایطی بدون نگرانی از آن استفاده کنند. ساعت هوشمند Mi Bunny Watch 4 دکمه اورژانسی یا SOS نیز دارد که با فشردن آن توسط کودک، درخواست کمک به شماره‌های از پیش تعیین شده ارسال می‌شود. همچنین اطلاع دقیق از مکان و لوکیشن کودک و اعلام هشدار به والدین در صورت خروج کودک از یک منطقه مشخص، از دیگر ویژگی‌های این ساعت است.

ساعت Cosmo JrTrack 2

اسمارت واچ کوسمو JrTrack 2 یک ساعت هوشمند ردیاب کودکان با قابلیت برقراری تماس، ارسال پیامک و داده 4G است که با استفاده از فناوری دقیق سه نقطه‌ای، دقیق ترین لوکیشن کودک را برای والدین ارسال می‌کند. در نتیجه به‌راحتی می‌توانید با کودکان خود تماس صوتی برقرار کنید یا برای آن‌ها پیامک متنی و صوتی بفرستید. کودکان نیز می‌توانند از طریق ایموجی یا متن‌های از پیش تعیین شده، پاسخ دهند.
قابلیت تعیین منطقه امن یا ژئو حصار، یکی دیگر از جذابیت‌های این ساعت مچی هوشمند بچه گانه است. با استفاده از این ویژگی، در صورت خروج کودک از منطقه جغرافیایی که به عنوان “امن” تعریف کرده‌اید، هشدار دریافت کرده و از این موضوع مطلع خواهید شد.لوازم جانبی موبایل و لوازم جانبی اپل واچ را می توانید از سایت کالانه خریداری کنید.

ساعت هوشمند کودکانه ونلکس مدل GW100

اسمارت واچ جی دبلیو 100 به تمام معنا، یک ساعت ردیاب مناسب کودکان است. این ساعت هم مانند دیگر ساعت‌های ردیاب، با استفاده از تکنولوژی‌های GPS, AGPS, LBS و WiFi امکان مشاهده موقعیت مکانی کودک را به صورت دقیق و لحظه به لحظه برای والدین فراهم می‌کند.

این ساعت از سیمکارت پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه دو طرفه را فراهم می‌کند. همچنین کودکان در مواقع ضروری می‌توانند در خواست کمک اضطراری یا SOS ارسال کنند. به‌علاوه والدین قادر خواهند بود صداهای اطراف کودک خود را از راه دور بشنوند.

اسمارت واچ GW100 علاوه بر ردیاب امنیت، ردیاب سلامت کودک شماست که این کار را هم با استفاده از سنسورهای گام‌شمار، شمارنده ضربان قلب و… انجام می‌دهد.

یکی از ویژگی‌‌های برجسته این ساعت، امکان ایجاد لیست سفید برای تماس‌های ورودی و خروجی است. هرکدام از این لیست‌ها می‌تواند 10 شماره را شامل شوند.

شما می توانید برای خرید لوازم جانبی موبایل به سایت کالانه مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.