3 گوشی برتر سال

۲۷ بازديد

۱. آیفون ۱۳ مدل ۱۲۸ گیگابایتی

آیفون ۱۳ علیرغم افزایش قیمت بی‌سابقه، همچنان جزو پربازدیدترین و قطعا محبوب‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالاست. این گوشی از پردازنده قدرتمند A15 بایونیک بهره می‌برد که جزء قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر دنیاست. پشتیبانی از دو سیم کارت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۶,۱ اینچی سوپر رتینا که ناچ در آن نسبت به آیفون ۱۲ کوچکتر شده، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که با تغییر نسبت به نسل قبل حالا به صورت ضربدری قرار گرفته‌اند و از ProRes و حالت فیلم‌برداری سینمایی پشتیبانی می‌کنند از دیگر مشخصات آیفون ۱۳ به شمار می‌روند. برای خرید لوازم جانبی آیفون 13 می توانید به این دسته بندی از سایت کالانه مراجعه کنید .

۲. سامسونگ گلکسی A53 مدل ۲۵۶ گیگابایتی

سامسونگ گلکسی A53 از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر سوپر امولد با تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل بر اینچ استفاده کرده که نرخ به‌روزرسانی آن به ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی‌اش به ۸۰۰ نیت می‌رسد که برای یک میان‌رده فوق‌العاده است. دوربین ۴ گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی و پشتیبانی از تکنولوژی ۵G از دیگر مشخصات برجسته این کهکشانی سامسونگ هستند.

۳. سامسونگ گلکسی S23 اولترا مدل ۲۵۶ گیگابایتی

یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر بازار، با دوربینی خارق‌العاده و پردازنده‌ای قدرتمند که دل طرفداران دو آتشه سامسونگ را می‌برد. گلکسی S23 اولترا با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت اگر چه قیمتی نجومی دارد، ولی با خرید آن مطمئنید که حداقل ۵ سال پرفرمنس بی‌نظیری از آن دریافت خواهید کرد. برجسته‌ترین ویژگی این گوشی بهره‌مندی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰۰ برابری است که می‌تواند از کره ماه هم عکس‌های فوق‌العاده‌ای برایتان بگیرد. هر چند نمایشگر جذاب، قلم S Pen پر امکانات و البته پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با پرفرمنسی نزدیک به پردازنده آیفون ۱۴ پرو مکس دلایلی هستند که خیلی از علاقه‌مندان به پرچمداران سامسونگ را به سمت این گوشی می‌کشاند. البته رجیستر شدن آن به صورت قانونی هم در استقبال از آن بی‌تأثیر نیست. برای خرید لوازم جانبی سامسونگ به این دسته بندی از سایت کالانه مراجعه کنید .

این مقاله در سایت کالانه مرجعه فروش لوازم جانبی موبایل تهیه شده است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.