بورس فروش روپوش پزشکی در تهران

۲۹ بازديد

روپوش پزشکی لباسی است که پزشکان و پرستاران و جراحان در محیط بیمارستان و مراکز درمانی می پوشند .معمولا رنگ روپوش پزشکی سفید است چرا که بتواند رنگ آلودگی یا خون مشخص باشد تا سریعا برای ضدعفونی و تمیز کردن آن اقدام کرد . اما در بعضی از مراکز درمانی از رنگ های دیگر برای تشخیص کادر درمان استفاده می شود . برای مثال رنگ روپوش پرستاری سفید است اما ممکن است سرپرستار از روپوش سرمه ای پرستاری استفاده کند .

اگر شما به عنوان پزشک یا پرستار در بیمارستان و مراکز درمانی مشغول کار هستید خرید روپوش فرم پزشکی هزینه چندانی برای شما ندارد اما اگر مامور خرید یا مسئول تهیه روپوش بیمارستان هستید و قرار است برای تمامی کارکنان یا پرستاران و پزشکان روپوش بیمارستانی تهیه کنید خرید عمده روپوش پزشکی می تواند در کاهش هزینه ها بسیار موثر باشد .

دوخت یادگار بورس فروش روپوش پزشکی در تهران است که امکان سفارش انلاین و عمده روپوش پزشکی و پرستاری را فراهم نموده است . شما می توانید انواع روپوش بیمارستان و کادر درمان را به صورت عمده و از طریق همین صفحه سفارش دهید.تولید عمده روپوش پزشکی می تواند قیمت نهایی خرید روپوش بیمارستانی را کاهش دهد.

روپوش بیمارستانی از نظر استفاده می تواند موارد زیر باشد :

  • روپوش پزشکی
  • روپوش پرستاری
  • روپوش پرسنل بیمارستان
  • روپوش  اتاق عمل
  • روپوش کار و خدمات

که بسته به شغل می تواند مدل و رنگ آن تغیر کند مثلا روپوش اتاق عمل که به اسکراب هم معروف است در اغلب موارد به رنگ سبز یا آبی هستند و یا روپوش کار خدمات بیمارستان به رنگ هایی به جز سفید دوخته می شود تا از پرستاران و پزشکان قابل تشخیص باشند .

روپوش پزشکی مردانه و زنانه

روپوش های پزشکی و پرستاری بر طبق جنس افراد می تواند :

  1. روپوش  زنانه
  2. روپوش  مردانه
  3. روپوش پرستاری زنانه
  4. روپوش پرستاری مردانه

تقسیم شوند که هر کدام بسته به جنسیت یا سلیقه پزشکان و پرستاران ممکن است کوتاه یا بلند باشند . ضمن این که مدل و طرح روپوش  زنانه  مدل و طرح روپوش مردانه متفاوت است .

خوشبختانه امروزه با حضور تولیدی های لباس کار در تهران و سایر شهرستان ها ، مانند تولیدی دوخت یادگار ، قابلیت دوخت و سفارش آنلاین انواع روپوش پزشکی با هر سلیقه و سایزی امکان پذیر است . معمولا آقایان از روپوش کوتاه و بانوان از روپوش بلند پزشکی استفاده می کنند که این می تواند با توجه به قوانین آزمایشگاه و بیمارستان تغییر کند .

روپوش های پزشکی در جنس های مختلف تولید می شود ، جنس روپوش پزشکی و پرستاری می تواند ، ترگال ، تترون ، کج راه ، ویسکوز ، پنبه یا فلامنت باشد  که معمولا  برای خرید روپوش پزشکی ارزان معمولا از جنس پارچه ارزان تر استفاده می شود .

دوخت یادگار با دوخت و تولید عمده روپوش پزشکی می تواند نیاز شما را برای تهیه  روپوش بیمارستانی بر طرف کند . خرید از تولیدی لباس کار دوخت یادگار به دلیل حذف واسطه ها این امکان را فراهم می کند که روپوش ارزان و باکیفیت را به تعداد بالا  و خرید عمده خریداری نمایید . خرید اینترنتی و سفارش آنلاین  عمده روپوش پزشکی و پرستاری  از طریق همین صفحه و راه های ارتباطی مختلف با کارشناسان فروش دوخت یادگار امکان پذیر است .

تمایل به ظاهری زیبا و اراسته امری است فطری که خداوند در وجود انسان نهادینه کرده است . اما آراستگی و زیبایی برای بعضی از مشاغل از اهمیت بیشتری برخوردار است . کار در محیط های درمانی و مراکز بهداشتی علاوه بر رعایت بهداشت مستلزم حفظ زیبایی و آراستگی ظاهری است چرا که بیماران در اولین مرحله درمان با ظاهر پزشک خود ارتباط برقرا می کنند . 

لباس پزشک و پرستار باید به گونه ای باشد که علاوه بر تمیزی ، شان و منزلت پزشکان حفظ شود و بیانگر دقت و حساسیت شغلی جامعه پزشکی باشد .

تمایل به خرید روپوش پزشکی شیک و لاکچری افزایش یافته است چرا که ظاهر مرتب و لباس شیک پزشکی می تواند موجب آرامش بیمار باشد و از استرس روحی او بکاهد . روپوش های پزشکی و پرستاری باید در عین شیک و لاکچری بودن ، تمیز و مرتب باشد . یک روپوش پزشکی شیک مردانه و زنانه  از دوخت مناسب و تمیزی برخوردار است و پارچه مناسبی برای دوخت لباس استفاده می شود چرا که جنس پارچه روپوش می تواند بر ایستایی و زیبایی آن تاثییر بگذارد .

امروزه دیگر فرقی ندارد جنسیت شما چیست ؟ تمایل به خرید روپوش پزشکی لاکچری در مدل های زنانه و مردانه افزایش یافته است . اما شاید این سوال راداشته باشید که : روپوش پزشکی شیک مردانه یا زنانه را از کجا بخرم ؟

بهترین راه خرید روپوش های پزشکی و پرستاری ، خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی است که می توانید انواع مدل های مورد نظر را در آن پیدا کنید ، مقایسه کنید و در نهایت خرید خود را ثبت کنید . اما خرید روپوش پزشکی زنانه و مردانه شیک که بتواند نظر شما را جلب کند و  البته قیمت مناسبی داشته باشد در تخصص دوخت یادگار است .

همان طور که می دانید استفاده از روپوش در مشاغل مختلف مرسوم است مثل روپوش آزمایشگاه ، روپوش کار و ....اما روپوش پزشکان و پرستاران  از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بی شک به حساسیت شغلی و اهمیت جان و سلامتی بیماران مربوط می شود . بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک ها ، روپوش های  پزشکی طبی و ضد حساسیت خریداری می کنند و یا برای دوخت و تولید عمده روپوش پزشکی از پارچه های نانو استفاده می کنند و این به دلیل اهمیت شغل و حفظ سلامتی بیماران است .

مهم ترین مزیت استفاده از روپوش های  پزشکی ، دو ویژگی بسیار مهم دارد .حفظ سلامتی بیمار و جلوگیری از بیماری پزشک !

در محیط هایی که امکان انتقال بیماری ، ویروس  و میکروب  بسیار زیاد است ، ساده ترین راه حفظ بهداشت استفاده از روپوش پزشکی  و پرستاری است .

لباس اتاق عمل و روپوش های پزشکی باید به گونه ای باشد که پزشکان و جراحان با پوشیدن ان حس راحتی داشته باشند تا بتوانند ساعت های طولانی جراحی را سپری کنند .هم چنین روپوش های  پزشکی اتاق عمل باید از نظر بهداشت قابل شستشو و استریزه باشد تا مانع انتقال بیماری و میکروب شود .

رنگ روپوش پزشکی اتاق عمل نسبت به سایر لباس پزشکی و پرستاری  متفاوت است ومعمولا از دو رنگ سبز یا آبی استفاده می شود و این به دو دلیل است :

  1. باید رنگ خون به راحتی مشخص و بارز باشد
  2. دید پزشک در اتاق عمل قوی تر است

 

تولیدی روپوش پزشکی دوخت یادگار

 

قیمت عمده روپوش پزشکی اتاق عمل می تواند بر اساس جنس ، مدل ، برند تولیدی  و سایز روپوش تغییر کند اما پیشنهاد می کنیم که با توجه به این که  کیفیت روپوش بیمارستان از اهمیت بسیاری برخوردار است از تولیدی های معتبر و برند های شناخته شده خرید کنید .

تولیدی لباس کار دوخت یادگار با دوخت و تولید عمده  روپوش پزشکی ، لباس اتاق عمل و انواع اسکراب اتاق عمل می تواند شما را در انتخاب بهترین کیفیت یاری کند .


برای سفارش تولید عمده روپوش پزشکی بهتر است اطلاعات بیشتری داشته باشید پس تا پایان این مقاله با ما باشید :

خرید عمده روپوش پزشکی و به تعداد زیاد و برای همه کارکنان بیمارستان می تواند هزینه بر باشد . به همین دلیل توصیه می شود لباس بیمارستانی را از تولیدی عمده لباس کار تهیه کنید تا بتوانید سفارش عمده روپوش پزشکی را با قیمت مناسب تر ثبت کنید .

یکی از مزایای تولیدی دوخت یادگار ، دوخت ، تولید عمده روپوش پزشکی زنانه و مردانه در مدل های متنوع می باشد . سفارش دوخت انواع روپوش پرستاری شیک و روپوش اتاق عمل و اسکراب پزشکی طبق سلیقه ، سایز و رنگ دلخواه شما امکان پذیر است .

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که روپوش پزشکی ایرانی یا خارجی ؟ کدام بهتر است ؟

به جرات می توان گفت امروزه روپوش پزشکی لاکچری و شیک با بهترین جنس و بالاترین کیفیت در توایدی لباس کار ایرانی دوخته می شود که به نسبت نمونه خارجی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند . دوخت یادگار یکی از بهترین تولیدی عمده لباس بیمارستانی در تهران است که امکان سفارش و دوخت انواع لباس کار بیمارستان و روپوش پزشکی به صورت عمده را قبول می کند . و این امکان برای شما فراهم است که امکان خرید عمده  اینترنتی روپوش پزشکی و یا در صورت تمایل ، خرید حضوری لباس  بیمارستان ارزان  و قیمت مناسب  را داشته باشید

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.