ساخت بیلبورد تبلیغاتی ارزان

۲۲ بازديد

بیلبوردهای جذاب

بیلبورد های جذاب آن هایی هستند که شما با خواندن این خط از مقاله به یاد آن ها بیفتید. نقطه مشترک همه بیلبوردهای جذاب، خلاقیت در تمام مراحل ساخت بیلبورد است. نگاه متفاوت تیم تبلیغاتی و اتاق فکر و ایده نسبت به برند، نوع محصول و پرسونای مخاطب، باعث شکل گرفتن محتوای جذاب بصری برای عموم مردم خواهد شد.
برای مثال بیلبورد رستوران های زنجیره‌ای مک‌دونالد، که به اکران بیلبوردهای خلاقانه معروف است، باز هم یک بیلبورد جذاب دیگر را رونمایی کرد. این بیلبورد که مانند یک ساعت خورشیدی عمل میکرد، بهترین زمان استفاده از محصولات مک‌دونالد را پیشنهاد میداد. تبلیغات محیطی برند داو نیز بسیار خلاقانه بود که از ساخت هزاران سرنگ استفاده شده بود.

مزایای بیلبوردهای تبلیغاتی

از جمله مزایای بیلبورد تبلیغاتی ارزان  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-مخاطبین وسیع از طیف های مختلف جامعه
2-دیده شدن بیلبورد تحت هر شرایط
3-بازدیدکنندگان ثابت در بازه های زمانی خاص
4-ماندگاری نام برند و شعار تبلیغاتی
5-قابل درک برای همه افراد

معایب بیلبوردهای تبلیغاتی

1-اندازه گیری تخمینی تاثیر تبلیغات محیطی
2-قیمت بیشتر نسبت به سایر تبلیغات
3-زمان متفاوت تماشای بیلبورد برای هر بیننده

بیلبورد چگونه ساخته شده می‌شود؟

بیلبوردها نیز مانند هر سازه دیگری مراحل ساخت تخصصی خود را دارند. از آنجا که این استراکچرها در معرض دید و رفت و آمد مردم قرار می‌گیرند باید با استانداردهای دقیق و خاصی ساخته شوند. مراحل ساخت بیلبورد به اختصار عبارت است از:

  • طراحی اولین قدم ساخت هر سازه ای از جمله بیلبورد می‌باشد.
  • ساخت سازه یا استراکچر بیلبورد بخش بعدی است که سازندگان به سراغ آن می‌روند.
  • ساخت بورد و همچنین ایلمک مرحله بعدی پروژه خواهد بود.
  • آماده کردن فوندانسیون برای محل قرارگیری بیلبورد یکی از مراحل مهم کار است.
  • پس از آماده سازی، نوبت به ساخت فوندانسیون می‌رسد.
  • پس از گذراندن موفقیت آمیز مراحل بالا، قطعات آماده شده طبق استاندارهای صحیح به محل نصب برده می‌شوند.
  • در این مرحله، قطعات بیلبورد، مونتاژ و سپس در مکان مورد نظر قرار نصب می‌شوند.
  • و حالا بیلبورد آماده بهره‌برداری است.

طراحی بیلبورد

مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله قبل از اکران، طراحی بیلبورد است. هر چقدر در این بخش وسواس به خرج دهید کاملا حق دارید. زیرا محصول نهایی این بخش، نقش غیر قابل انکاری بر موفقیت کمپین تبلیغات محیطی شما دارد. استفاده از رنگ های مناسب، شعار، تصاویر خلاقانه و مرتبط اثر بسیار مثبتی بر بیلبوردهای تبلیغاتی شما خواهد داشت. آخرین مرحله پیش از اکران و پس از طراحی بیلبورد، چاپ بیلبورد است که خروجی کار را آماده نمایش می‌نماید

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.