ساخت انیمیشن تبلیغاتی ارزان در تهران

۲۶ بازديد

ساخت انیمیشن تبلیغاتی بر اساس یافته‌های اخیر، تاثیرگذاری به مراتب بیشتری در مقایسه با ویدیوهای تبلیغاتی عادی دارد. به عنوان نمونه می‌توان به گزارش نتیجه تحقیق اخیر وب سایت باسابقه Crisp Media اشاره کرد. به ادعای آن‌‌ها، انیمیشن تیزر تبلیغاتی در مقایسه با ویدیوهای تبلیغاتی سنتی و عادی، تا ۵ برابر اثرگذاری بیشتری روی ذهن بیننده دارد! در انتهای این مطلب تعدادی ویدیوی انیمیشنی بسیار موفق برایتان قرار خواهیم داد. با تماشای آن‌ها به دلیل تاثیرگذاری بیشتر آن‌ها پی برده و محتواهایی برای الهام‌گیری در اختیار خواهید داشت.

ساخت تیزر تبلیغاتی تنها روش ایجاد محتوایی به منظور معرفی کسب و کار خود به دیگران نیست. ساخت موشن گرافیک دنیای وسیعی داشته و فرصت‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد. البته به طور دقیق، انیمیشن تبلیغاتی با موشن گرافیک تفاوت‌های زیادی دارد که در مطلبی جداگانه به بررسی دقیق تفاوت‌های میان این دو خواهیم پرداخت.

انیمیشن تبلیغاتی چیست؟

به طور ساده، یک انیمیشن تبلیغاتی، ویدیو یا تصویری تکرارشونده به صورت حلقه‌ای بوده و در آنلاین مارکتینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش تبلیغات از سال‌ها پیش مرسوم شده است، اما با توجه به پی بردن کسب و کارها به قدرت بالای نفوذ آن در ذهن کاربران، مدیران بیزینس‌های بیشتری به آن رو می‌آورند.

استفاده از انیمیشن در تبلیغات معمولا در قالب یک حلقه تکرارشونده به صورت بینهایت است، به طوری که بعد از رسیدن به آخرین فریم، پخش به صورت یکپارچه از اولین فریم ادامه پیدا کند. کاربر نباید در ابتدا متوجه این تکرار شود. در این نوع ویدیوهای تبلیغاتی می‌توان هر نوع محتوایی، از اعلام در راه بودن یا معرفی یک محصول جدید گرفته تا نحوه استفاده از محصولات کنونی، را گنجاند.

ابتدای سال ۲۰۱۸ شرکت فیس بوک اعلام کرد امکان ارائه انیمیشن‌هایی در قالب فایل GIF به جای بنرهای تصویری و ثابت توسط شرکت‌های همکار، به منظور تبلیغات بنری در شبکه اجتماعی فیس بوک، فراهم شده است. تحقیقات نشان داده کاربران، در مقایسه با یک محتوای بصری ثابت و استاتیک، بیشتر به تحرک و پویایی توجه می‌کنند. مزیت ساخت انیمیشن تبلیغاتی به جای ویدیوهای عادی این است که نیازی به کلیک کردن روی دکمه پخش وجود نداشته و ابتدا و انتهایی وجود ندارد؛ مادامی که کاربر در صفحه قرار دارد، مجموعه‌ای از فریم‌های بهم چسبیده را مشاهده خواهد کرد.

امروز فید شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک و لینکدین، مملو از محتواهای اسپانسر شده، محتواهای تولید شده به دست صفحه‌های مورد علاقه و مخصوصا محتواهای ایجاد شده توسط دوستان و همکارانتان است. به همین دلیل به منظور جلب توجه یک کاربر پیش از اسکرول کردن و رد شدن وی از بخش کنونی در صفحه، دو یا سه ثانیه بیشتر فرصت ندارید. به همین دلیل در زمان ساخت انیمیشن تبلیغاتی باید تلاش کنید زمان آن را به ۵ الی ۶ ثانیه کاهش بدهید. به عنوان نمونه شرکت Pearl Capital در پلتفرم‌های مختلف، از انیمیشن تبلیغاتی زیر به منظور معرفی اپلیکیشن موبایل خود استفاده کرده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.