عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی

۱۳ بازديد

تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از آن برای تبلیغ کسب و کار استفاده می شود . این تیشرت ها سبک ، خنک و به نوعی لباس کار تابستانی است که به دلیل شست و شو و نگهداری راحت و سریع بسیار مورد استقبال قرار می گیرد .

این مقاله به کوشش دوخت یادگار ؛ بهترین تولیدی لباس کار در تهران و باهدف آشنایی شما با قیمت تیشرت تبلیغاتی گرداوری شده است . با دوخت یادگار همراه باشید 

هزینه خرید تیشرت تبلیغاتی

حالا که از مزایا ، ویژگی و کاربرد تیشرت تبلیغاتی آگاهی پیدا کردید ، نوبت به بررسی قیمت تیشرت تبلیغاتی می رسد . همان طور که پیش تر گفته شد ، قیمت تیشرت تبلیغاتی می تواند کمی متفاوت از تیشرت های دیگر باشد . چرا ؟ با هم بررسی می کنیم :

  1. هدف از خرید تیشرت تبلیغاتی برند سازی است و این نیاز به تولید عمده تیشرت تبلیغاتی دارد . تولید تیشرت تبلیغاتی باید به تعداد بالا انجام پذیرد تا تاثییر گذاری بیشتری در بازار یابی داشته باشد . خرید عمده تیشرت تبلیغاتی می تواند بر قیمت تیشرت تبلیغاتی موثر باشد .
  2. تفاوت تیشرت تبلیغاتی با سایر تیشرت ها ، چاپ برند ، گلدوزی لوگو و یا طراحی اختصاصی است . بیشترین دلیل افزایش قیمت تیشرت تبلیغاتی می تواند همین امر باشد . تولید اختصاصی تیشرت تبلیغاتی ، با هزینه و صرف وقت بیشتری است و نیاز به تجهیزات و تخصص در تولید تیشرت تبلیغاتی دارد و همه این ها می تواند بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تاثییر بگذارد .
  3. تیشرت تبلیغاتی معمولا استفاده بیشتری می شود . چرا که برای تاثییر گذاری باید مدام در معرض دید باشد تا نام برند و شعار کسب و کار شما در ذهن هک شود . جنس تیشرت تبلیغاتی باید بادوام ، مقاوم در برابر شستشو  و با کیفیت دوخت بالا باشد . تا در استفاده مدام کیفیت ظاهری و جنس خود را از دست ندهد . انتخاب جنس خوب پارچه می تواند قیمت تیشرت تبلیغاتی را افزایش دهد .
  4. انتخاب این که تیشرت تبلیغاتی آستین کوتاه باشد یا آستین بلند ، یکی دیگر از موارد تاثییر گذار قیمت تیشرت تبلیغاتی است .
  5. انتخاب مدل و طرح تیشرت تبلیغاتی نیز می تواند بر قیمت تیشرت تبلیغاتی موثر باشد . اگر تمایل به خرید تیشرت تبلیغاتی با مدل پیشنهادی ، پارچه خاص ، طرح ویژه هستید و تصمیم به شخصی سازی آن دارید ، بی شک قیمت تیشرت تبلیغاتی افزایش می یابد .

    قیمت تیشرت تبلیغاتی در تولیدی لباس کار

    اگر چه خرید تیشرت تبلیغاتی با هزینه قابل توجهی همراه است اما می تواند در بلند مدت و با بازاریابی صحیح و اصولی و با افزایش مخاطب هدف ،مبلغ مورد نظر چندین برابر به سمت کسب و کار شما برگردد. در واقع خرید تیشرت تبلیغاتی نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که به مرور زمان تاثییر آن را خواهید دید .

    بهترین راه حل برای کاهش قیمت تیشرت تبلیغاتی ، مراجعه به تولید کننده لباس کار است . شما می توانید سفارش عمده خرید تیشرت تبلیغاتی را در تولیدی لباس کار دوخت یادگار ثبت کنید تا با کاهش چشمگیری در خرید تیشرت تبلیغاتی روبرو شوید .

    قیمت تیشرت تبلیغاتی در تولیدی لباس کار به دلایل زیر ارزان تر و مناسب تر از فروشگاه های سطح شهر می باشد :

    1. حذف واسط های خرید
    2. خرید عمده پارچه و سایر متریال
    3. امکان سری دوزی
    4. داشتن تجهیزات لازم و چرخ های صنعتی

    با خرید تیشرت تبلیغاتی از دوخت یادگار ، می توانید از قیمت مناسب و ارزان ، تنوع رنگ و مدل و امکان ثبت سفارش مجدد بهره مند شوید .

    تماس با دوخت یادگار ???? 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.