هزینه تولید محتوای اینستاگرام چقدر است ؟

۲۷ بازديد

تولید محتوای اینستاگرام 


تعرفه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟


تعرفه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است، این پرسش ممکن است برای خیلی از افراد مطرح گردد. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص تعرفه تولید محتوا و عواملی که می توانند این تعرفه را تعیین نمایند توضیحاتی خدمتتان ارائه دهیم. ایجاد محتوا نیز مانند سایر کارها به فاکتورهای زیادی وابسته می باشد که همین عوامل می توانند روی قیمت گذاری تولید محتوا برای اینستاگرام تاثیرگذار باشند. از همین رو هر شرکت می تواند تعرفه ای متفاوت از دیگری به مشتریان خود ارائه دهد. تولید محتوای خوب می تواند درآمد مناسبی برای شما به همراه داشته باشد. داشتن یک استراتژی مشخص و دنبال کردن آن یکی از راه های رسیدن به موفقیت در این حرفه می باشد. 
بازاریابی اینترنتی امروزه جایگزین بازاریابی سنتی شده و اکثر کسب و کارها از این طریق محصول یا خدمات خود را به دیگران معرفی می کنند. یکی از مهمترین راه های موفقیت در این مسیر تولید و انتشار محتوایی کاربر پسند می باشد. هزینه های مربوط به تولید محتوا موضوعی است که می بایست در زمان تعیین استراتژی بازاریابی خود آن را در نظر داشته باشید. در چند سال اخیر از فروشگاه های بزرگ گرفته تا مغازه های کوچک به فروش اینترنتی خصوصا از طریق پلتفرم Instagram روی آورده اند. البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که این کسب و کارها زمانی می توانند به هدف مدنظر خود دست پیدا کنند که محتوای منتشر شده آنها کاربران را به سوی خود جذب نماید. افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند میتوانند با پرداخت هزینه به اشخاص کاردان در حوزه تولید محتوا، به هدف خود دست پیدا کنند. 

چرا قیمت انواع محتوا در اینستاگرام متفاوت است؟


هر نوع تولید محتوا برای اینستاگرام دارای هزینه ای متفاوت می باشد. دلیل این تفاوت قیمت تلاشی است که برای ایجاد هر یک انجام می شود. برای مثال روند تولید یک محتوای ویدیویی با یک محتوای متنی کاملا فرق دارد. از همین رو برای تولید محتوای ویدیویی ممکن است تلاش و زحمت بیشتری نیاز باشد و هزینه بالاتری هم دریافت گردد. 
از دیگر عوامل موثر بر هزینه تولید محتوا علاوه بر نوع محتوا، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
-    تعداد ادمین های اداره کننده پیج
-    تعداد پست هایی که در طول روز منتشر می کنید
-    تعداد استوری هایی که به اشتراک می گذارید 
-    تعداد فالوورهای پیج
همانطور که قبلا توضیح داده شد، محتوای تولیدی شما می تواند در انواع مختلفی از جمله، تصویری، صوتی، ویدیویی و غیره باشد. تولید محتوای تصویری به طور کلی نسبت به سایر محتواها راحت بوده و معمولا قیمت کمتری نیز دارد. محتوای ویدیویی به دلیل سخت تر بود روند تولید آن دارای هزینه بیشتری هم می باشد. حجم محتوایی که تولید میشود نیز از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت آن می باشد. تعداد محتوایی که برای انتشار به صورت پست و استوری در نظر دارید می توانند بر هزینه پرداختی شما موثر باشند. هرچه این تعداد بالاتر باشد مسلما قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. کیفیت محتوا برای اینستاگرام نیز می تواند از دیگر عوامل تاثیرگذار باشد. هرچه کیفیت محتوای تولیدی بالاتر باشد به همان میزان قیمت بیشتری هم دارد. توجه نمایید اگر بخواهید جهت برند سازی سفارش محتوایی اختصاصی بدهید، می بایست انتظار هزینه ای بالاتر را هم داشته باشید. 
برای سفارش تولید محتوای اینستاگرام به صورت حرفه ای با تیم متخصص پارت انیمیشن ارتباط بگیرید
میزان جذابیت محتوای تولیدی نیز می تواند بر هزینه تولید آن تاثیر بگذارد. هرچه محتوای ایجاد شده شما کاربر پسند تر و جذاب تر باشد به همان میزان قیمت بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد. همانطور که میدانید هدف از تولید و انتشار محتوا در اینستاگرام جذب مخاطب و بالا بردن تعداد فالوورهای یک پیج می باشد. بنابراین اگر سبک محتوا ب گونه ای باشد که کاربر را جذب خود نماید و او را به سمت پیج مورد نظر بکشاند نشان از موفق بودن محتوا دارد. در نهایت قیمت ثابت و دقیقی نمی توان برای تولید محتوا عنوان نمود. هر شخص یا شرکت با توجه به فاکتورهایی که مدنظر دارد هزینه ای برای این کار اعلام می کند. تجربه و تخصص می توانند نقش مهمی در این تعرفه گذاری داشته باشند. 

تولید محتوا در اینستاگرام

تعرفه تولید انواع محتوا در اینستاگرام


به طور کلی تعرفه تولید محتوا در اکثر شرکت های فعال در این زمینه به صورت ارائه پکیج های مختلف، اعلام می گردد. به این معنی که هر پکیج دارای خدماتی متفاوت از دیگری بوده و به همان نسبت قیمت آن نیز تغییر خواهد نمود. تعداد استوری ها، و پست ها در هر پکیج، طراحی های مختلف، قالب های گوناگون و غیره می توانند تعیین کننده هزینه پکیج ها باشند. برخی از شرکت های تولید کننده می توانند کسب و کار شما را تحلیل و آنالیز کرده و با توجه به نتایج به دست آمده محتوایی مناسب برای پیج تان تولید نمایند. بنابراین در این صورت ممکن است هزینه تولید محتوا کمی بالاتر از شرایط عادی باشد. 
برای سفارش تولید محتوای اینستاگرام به صورت حرفه ای با تیم متخصص پارت انیمیشن ارتباط بگیرید


تعرفه محتوای متنی


تعرفه هزینه تولید محتوای متنی با توجه به تعداد کلمه، کیفیت محتوا، موضوع آن و غیره متفاوت می باشد. هر فرد یا شرکت این کار را با هزینه ای متفاوت انجام می دهد. برای مثال ممکن است شرکتی برای تولید 15 محتوای متنی به صورت پست به اضافه 15 استوری، مبلغی حدود 2 میلیون تومان دریافت نماید. 


تعرفه تولید محتوای تصویری


با توجه به اینکه اینستاگرام پلتفرمی بر پایه تصویر است. محتوای تصویری نیز دارای علاقه مندان زیادی می باشد. افراد در ابتدا به تصاویر منتشر شده در پیج جذب خواهند شد. هزینه محتوای تصویری با توجه به تعداد تصاویر، کیفیت عکس ها، ادیت های انجام شده روی آنها و غیره متفاوت خواهد بود.


تعرفه محتوای ویدیویی


محتوای ویدیویی روشی کارآمد برای جذب مخاطب بیشتر می باشد و نسبت به دیگر انواع محتوا طرفداران زیادتری دارد. از آنجایی که زمان تولید محتوای ویدیویی بیشتر می باشد به همان میزان دارای تعرفه ای بالاتر نیز خواهد بود. عموما این هزینه بر اساس دقیقه محاسبه می گردد. هرچه ویدیوی تولیدی طولانی تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می باشد.


تعرفه تولید محتوای صوتی


محتوای صوتی یا پادکست ها امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند. با توجه به ابزارهایی که برای تولید این نوع از محتوا استفاده می شود تعرفه مشخصی نمی توان برای آن تعیین نمود. هرچه محتوای صوتی تولید شده حرفه ای تر و با کیفیت تر باشد به همان میزان دارای قیمت بالاتری نیز خواهد بود. 

برای سفارش تولید محتوای اینستاگرام به صورت حرفه ای با تیم متخصص پارت انیمیشن ارتباط بگیرید یا به صفحه زیر رجوع کنید :
https://partanimation.com/generate-instagram-content/

تولید محتوای اینستاگرام

چه فاکتورهایی در تعیین هزینه تولید محتوا در اینستاگرام اثرگذارند؟

عوامل بسیاری در تعیین قیمت تولید محتوا در اینستاگرام تاثیر گذار هستند. از جمله این موارد میتوان به تعداد نفراتی که پیج شما را مدیریت می‌کنند، نوع محتوای تولید شده، تعداد پست و استوری منتشر شده در هر روز، میزان ارتباط با فالوور های آن پیج و … اشاره کرد که در ادامه این مقاله به مهمترین های آن‌ها میپردازیم.

۱- نوع محتوا

محتوای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد از جمله : پست تصویری، پست ویدیویی و استوری. رایج ترین شکل پست گذاری در اینستاگرام به اشتراک گذاشتن پست تصویری است. این نوع محتوا از نظر قیمت مناسب ترین نوع تولید محتواست زیرا آسان ترین شکل تولید محتوا در اینستاگرام است. البته اگر قصد داشته باشید عکس های منتشر شده در پست های شما بصورت چند عکس و اسلایدی باشد قطعا باید هزینه بیشتری بپردازید.

 

۲- حجم محتوای تولید شده

وقتی بحث تعیین تعرفه های تولید محتوا در اینستاگرام پیش می‌آید، یکی از فاکتور های تعیین کننده تعداد پست و استوری منتشر شده در روز است. درنتیجه شما قبل از اینکه مدیریت پیج خود را به شخص دیگری بسپرید باید با توجه به موضوع پیج خود مشخص کنید که میخواهید روزانه چند پست و استوری در پیج شما منتشر شود. برای مثال یک پیج خبری نسبت به پیجی با موضوع آموزشی به تعداد پست بیشتری نیاز دارد. هرچه حجم محتوای تولید شده بیشتر باشد طبیعتا قیمت هم بالاتر میرود.

۳- کیفیت محتوای تولید شده

کیفیت محتوای تولید شده هم میتواند در تعیین هزینه تولید محتوا در اینستاگرام تاثیرگذار باشد. اگر محتوای تولید شده کاملا اختصاصی و در راستای برندسازی باشد قیمت بالاتر خواهد رفت. در اینگونه پکیج ها تیم تولید محتوا برای شما یک قالب اختصاصی برای پست ها و استوری هایتان طراحی می‌کنند که میتواند به انسجام هر چه بیشتر پیجتان کمک کند.

۴- سبک طراحی و میزان جذابیت محتوا

برای تولید یک محتوای متنی، تصویری و ویدیویی با کیفیت و با طراحی زیبا، ساعت ها وقت نیاز است. دلیل آن هم در نظر گرفتن عواملی چون : رنگ سازمانی، موضوع تولید محتوا، نیاز کاربر و طراحی مدرن و استفاده از المان های به روز میباشد. محتوای تصویری معمولا دارای قالب یا template می باشد که با محتوای متنی به صورت ادغام شده و اسلایدری نمایش داده می شود. اینستاگرام نیز به زیبایی قالب و محتوای ارزشمند شما اهمیت زیادی قائل است و محتوای تولید شده شما به کاربران هدفتان نمایش می دهد.

برای سفارش تولید محتوای اینستاگرام به صورت حرفه ای با تیم متخصص پارت انیمیشن ارتباط بگیرید



نکاتی درباره نوشتن بیو اینستاگرام

  • خلاق باشید: اگر دلتان نمی خواهد شبیه بقیه باشید پس باید خلاقیت به خرج بدهید و بیویی انتخاب کنید که منحصر به فرد و خاص باشد. اما یادتان باشد این خاص بودن نباید باعث شود یک بیو پیچیده و مبهم بنویسید. شما باید سعی کنید در عین حال که خلاقانه می نویسید، سادگی و قابل فهم بودن را هم در نظر بگیرید. بیوهای پیچیده معمولا خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند.بیو انگلیسی
  • از مخفف ها و ایموجی ها استفاده کنید: جزئیات زیادی وجود دارد که نمی توان در 150 کاراکتر گنجانید. برای همین می توانید خیلی چیزها را مخفف کنید تا جای بیشتری برای نوشتن داشته باشید. ایموجی ها هم راه خوبی برای بیان کلمات به شکل مختصر هستند، پس آنها را فراموش نکنید.
  • بامزه و جذاب بنویسید: مهم نیست اکانت اینستاگرامتان شخصی است یا مخصوص کسب و کار، در هر صورت داشتن یک بیوی بامزه، خنده دار و جذاب باعث می شود کاربران بیشتری به سمت صفحه شما جذب شوند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.