قیمت لباس کار جوشکاری چند است ؟

۱۰ بازديد

 هزینه خرید لباس جوشکاری با توجه به موارد بسیاری تعیین می شود و موارد بسیاری در قیمت خرید آن موثر است از جمله :

  1. جنس پارچه
  2. نوع و مدل
  3. کیفیت دوخت و تولید
  4. میزان سفارشی سازی
  5. برند تولید کننده

برای خرید لباس کار جوشکاری با قیمت تولیدی و مناسب می توانید به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه و یا از طریق ثبت سفارش در وبسایت فروشگاهی آن را به قیمت ارزان خریداری کنید .

 

قیمت خرید لباس کار جوشکاری

لباس کار جوشکاری ضد شعله و نسوز چه خصوصیاتی دارد؟

لباس کار جوشکاری FR:

اگر کمی تحقیق کرده باشید، می‌دانید که برخی از پیراهن‌های جوشکاری واقعاً جذاب به نظر می‌رسند، اما اگر ادامه دهید و به توضیحات نگاه کنید، «معمولا ضد شعله» را در آنجا پیدا نمی‌کنید. کاری که می خواهید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که برچسب تأیید شده “FR” را می بینید.

برای اینکه یک پیراهن جوشکاری گواهی “FR” دریافت کند، از طیف وسیعی از تست های عملکرد عبور می کند. فقط زمانی که این تست ها را پشت سر گذاشته باشد می تواند آن مهر تایید را داشته باشد که FR نامیده می شود. بدون آن، شما فقط برای یک پیراهن معمولی که از جای دیگر خریداری می کنید، پول خرج می کنید.

  • پارچه با پنبه ضد شعله

اکثر این لباس کار جوشکاری مرغوب  از پنبه ساخته می شوند. در این مورد به یک پیراهن نخی مقاوم در برابر آتش نیاز دارید. دلیل اینکه پنبه ماده ای عالی برای جوشکاری پیراهن ها است، راحت و قابل تنفس بودن آن است. اینها چیزهایی هستند که برای به دست آوردن تحرک مورد نیاز هنگام کار به آنها نیاز دارید. برخی نیز از پلی استر یا نایلون برای افزایش تحرک استفاده می کنند.

مطمئن شوید که جزئیات پارچه چیزی را که می‌خرید بررسی کنید تا در نهایت ناامید نشوید. اندازه، ابعاد مناسب برای شما نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که سایز مناسب با تیپ بدنی خود را انتخاب کنید.

اگر بتوانید فقط یک پیراهن جوشکاری سفارشی داشته باشید عالی خواهد بود، اما اینطور نیست. اطمینان حاصل کنید که ابعاد ذکر شده در هر فروشگاه اینترنتی را بررسی کرده اید و برای اندازه گیری خود زمان می گذارید تا ابعادی کاملاً متناسب با شما داشته باشید.

به یاد داشته باشید که پس از اندازه گیری کمی فضای اضافی بگذارید تا کمی فضا برای حرکت باقی بگذارید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که ابعاد پیراهنی را که معمولاً برای محل کار می پوشید در نظر بگیرید. به این ترتیب می‌دانید که آنچه به دست می‌آورید چیزی است که کاملاً برای شما مناسب است.

دکمه ها یا پانچ ها که در اکثر پیراهن های جوشکاری دارای دکمه هستند اما سایر پیراهن ها دارای بانچ هستند. در حالی که این ترجیحی است که واقعاً به شما بستگی دارد، زیب ها نیز بسیار عالی عمل می کند که گرما را بیشتر نگه می دارد، اما دکمه ها به همان خوبی کار را انجام می دهند.

  • محدودیت های شستشو لباس کار جوشکاری

برای اینکه یک پیراهن جوشکاری مقاوم در برابر آتش باشد، باید از پوشش خاصی ساخته شود که این ویژگی را به آن بدهد. واقعیت این است که این لباس کار جوشکاری معمولاً محدودیت‌هایی برای شستشو دارند، زیرا هر شست‌وشو اثر این پوشش ویژه را کاهش می‌دهد. در حالی که برخی از تولید کنندگان این جزئیات را حذف می کنند، برخی با مهربانی آن را در توضیحات محصول قرار می دهند.

آنچه شما ازیک لباس کار جوشکاری مناسب می خواهید یک لباس با بیشترین امکان میزان  شستشو است تا بتوانید استفاده از پیراهن جوشکاری را برای مدت زمان طولانی تری به حداکثر برسانید.

طرح طیف وسیعی از طرح‌ها برای  لباس کار جوشکاری و  پیراهن‌ها وجود دارد که با مفاهیم متفاوتی همراه است. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که نباید پیراهن جوشکاری را فقط برای طراحی آن انتخاب کنید. باید بین آن، پارچه، و گواهی FR که مهمترین فاکتورها هستند، تعادل وجود داشته باشد.

این بیش از همه ایمنی است و طراحی فقط بعد از آن می آید. با در نظر گرفتن این سه فاکتور در انتخاب بهترین پیراهن جوشکاری، خرید یکی دیگر دردسرساز نخواهد بود. تنها چیزی که نیاز دارید این است که همه چیز را در چشم انداز نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که پیراهن جوش شما دارای گواهی FR است و از پارچه ساخته شده است که حداکثر محافظت را به شما می دهد. اول ایمنی و بعد طراحی اگر یکی را بیابید که همه این عوامل را داشته باشد، برنده شده اید!

 

بهترین اندازه برای ژاکت جوشکاری چیست؟

انتخاب اندازه مناسب برای ژاکت جوشکاری ضروری است. اگر گزینه اشتباهی را انتخاب کنید، در نهایت احساس ناراحتی می کنید که بر عملکرد کاری شما  تأثیر می گذارد. قبل از اینکه جلو بروید و اندازه ای را انتخاب کنید، مطمئن شوید که اندازه قفسه سینه خود را با پیچاندن یک نوار اندازه گیری در اطراف قسمت بالایی بدن اندازه گیری کنید.

اگر ناحیه شکم شما به میزان قابل توجهی بزرگتر است، ناحیه شکم را اندازه بگیرید. مهم است که نوار اندازه گیری را خیلی محکم به بدن خود نپیچید. کمی فضای خالی  همیشه بهتر است. یک نکته این است که وقتی لباس کار معمولی خود را می پوشید، اندازه گیری را انجام دهید.

جنس لباسکار جوشکاری یا راحتی لباس کار جوشکاری، کدام مهمتر است؟

هنگام خرید لباسکار جوشکاری  که برخی مواد ژاکت جوشکاری را به راحتی  آن ترجیح می دهند، واقعیت این است که ایمنی حرف اول را می زند.

بنابراین، در انتخاب، باید به سراغ موردی بروید که با آن راحت هستید تا از ایجادخطر ایمنی جلوگیری کنید. برخی از تولیدکنندگان وجود دارند که به مواد باکیفیت و راحتی در ژاکت های جوشکاری تعادل می دهند و این به شما بستگی دارد که یکی را پیدا کنید که متناسب با نیاز و خواسته شما باشد.

جوشکاران در سراسر جهان به حداکثر محافظت از سر تا پا نیاز دارند زیرا در محیط های پرخطر کار می کنند. دست کم گرفتن آنچه که ژاکت های جوشکاری می توانند با پوشیدن لباس نامناسب انجام دهند، می تواند جوشکاران را در معرض صدمات یا حوادث ناخواسته قرار دهد.

بنابراین چه جوشکاری باشد، چه برش با سوخت اکسی یا سنگ زنی سنگین، انتخاب ژاکت جوشی مناسب برای کارتان ضروری خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.