چه وبسایت هایی ملزم به استفاده از خدمات سئو هستند ؟

۱ بازديد

مهم ترین بخش سایت برای سئو

سئو سایت نقش مهمی در دیده شدن کسب و کار شما دارد اما این که کدام بخش از سایت برای سئو سایت مهم تر است را به طور دقیق نمی توان مشخص کرد چرا که گوگل قوانین خاص خود را برای ارتقاء رتبه سایت شما در نظر گرفته است و این قوانین در طول زمان تغییر میکنند و بیان کرده است که این قوانین بایستی در کلیه قسمت های وب سایت، رعایت شود، در این آموزش به مهم ترین بخش سایت برای سئو میپردازیم.

برای انجام خدمات سئو در مشهد  می توانید به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا مراجعه کنید :

09386676574

09388458125



اقلب ما علاوه بر اقداماتی که برای موفقیت در سئو با آن ها آشنا هستیم (همچون نصب افزونه yoast seo و …) برخی از بخش های سایت وجود دارد که سئو و بهینه سازی آن ها اولویت بیشتری نسبت به سایر قسمت ها دارد و چه بسا رعایت و پیاده سازی اصول سئو در آن ها، خود به تنهایی می تواند باعث بهبود چشمگیر سئو شود.

خدمات سئو سایت به طور کلی شامل دو بخش می شود که عبارت است از on page seo و off page seo که منظور از مورد اول کلیه فعالیت هایی است که در خود سایت صورت می گیرد در حالی که مورد دوم بیانگر کارهایی است که در خارج از سایت انجام می شود مثل شبکه های اجتماعی و …

در ادامه آموزش شما را با مهم ترین بخش سایت برای سئو که نیازمند تامل بیشتر و آموزش هستند، آشنا می کنیم اما قبل از آن باید دو نکته را ذکر کنیم. اولین نکته این که الگوریتم ها و قوانین گوگل دائما در حال تغییر هستند، برای مثال تا چندین سال پیش گوگل اعلام کرده بود که تعداد برچسب هایی که برای مطالب سایت انتخاب می کنید مهم نیست در حالی که امروزه اعلام کرده است که تعداد این برچسب ها حائز اهمیت است و تعداد آن ها بایستی حدود 6 برچسب برای هر متن باشد، پس قوانین بیان شده در این مطلب ممکن است توسط گوگل تغییر یابند.

نکته دوم این که سئو نیازمند صبر است بدین معنا که افراد با رعایت دقیق اصول سئو نیز بایستی صبور باشند و توقع نداشته باشند که در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواهشان دست یابند. و این که پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه سراغ روش های نادرست سئو از جمله سئو سیاه و … نروید چرا که در صورت شناسایی شما توسط گوگل، جریمه و سایت شما با پنالتی رو به رو می شود.

مهم ترین بخش سئو
خدمات سئو در مشهد

نقش محتوای سایت در سئو سایت

قطعا و یقینا هر سایتی که در نتایج گوگل بالا هست، یا محتوای خوبی داره یا خدمات و تبلیغات گسترده ای داره، خدمات و تبلیغات هر بیزینس رو که متناسب با اون تجارت تعریف می کنند اما ما میخواییم مهمترین بخش یعنی محتوا رو اینجا بررسی کنیم، چرا که هیچ سایتی بدون محتوا توی نتایج گوگل بالا نیست.

  • کم حجم بودن مطالب

محتوای یک وب سایت می تواند شامل متن، تصویر، صوت، فیلم و … باشد که حتما می بایستی بهینه سازی شوند. Seo friendly image افزونه ای است که زمینه بهینه سازی تصاویر، کمک شایانی به شما می کند. تصاویری که دارای حجم زیر 200k می باشند، مناسب ترین حجم را برای سئو سایت دارا هستند. گفتنی است که Seo friendly video افزونه دیگری است که با کمک آن می توانید ویدیوهای خود را کم حجم سازید با این تفاوت که این افزونه رایگان نمی باشد و برای استفاده از آن بایستی مبلغی را بپردازید.

  • سرعت لود سایت

چنان چه بخواهید از سرعت بارگذاریوب سایت خود اطلاع پیدا کنید می توانید به وب سایت جی تی متریکس مراجعه فرمایید. این وب سایت به شما می گوید که حجم سایت شما چه میزان است و چه اشکلاتی در آن وجود دارد، گفتنی است که اغلب این مشکلات را می توانید با نصب افزونه و یا اضافه کردن قطعه کدی مشخص شده به قسمت کدهای قالب، برطرف سازید.

  • نظم در ساخت محتوا

مورد دیگر در زمینه محتوای سایت که باید مدنظر داشته باشید این است که محتوای خود را راس ساعت مشخصی در وب سایت بارگذاریکنید. وردپرس نیز دارای قابلیتی است که شما با کمک آن می توانید در زمان مشخصی، مطالب را منتشر کنید. دکمه انتشار فوری که در بالای دکمه انتشار قرار دارد، برای این کار در نظر گرفته شده و تنها کافی است یک تاریخ و زمان را برای آن تعریف کنید تا راس آن ساعت مطالبتان منتشر شود. شما با این روش کاری می کنید که ربات های گوگل راس ساعت خاصی به سمت وب سایتتان سر می زنند و مطالب را ایندکس کنند.

  • کم اما ارزشمند و خاص

شاید در گذشته این که شما هر روز مطالب جدید را در سایت بارگذاری می کردید، کاری مفیدی به حساب می آمد اما امروزه گوگل اعلام کرده است که سعی کنید مطالب کم اما ارزشمند و مفید را منتشر کنید. نکته دیگر که باعث ارزشمند شدن مطالب شما می شود این است که سعی کنید برای مطالب خود، تصاویر مرتبط در نظر بگیرید و یا این لینکی برای صوت قرار دهید، به طور کلی توصیه می شود متن را به تنهایی در وب سایت قرار ندهید.

  • کاربران از چه مطالب استقبال کرده اند

گوگل آنالتیکس افزونه ای بسیار قدرتمند و مفید است که به شما کمک می کند دریابید کاربران تان در چه زمان هایی بیشتر به سایتتان وارد می شوند و از چه منابعی بیشتر استفاده می کنند.

  • از عناوین و تایتل های جذاب استفاده کنید

عنوان مطلب بایستی جذاب و مرتبط با موضوع و با طول 60 تا 70 کاراکتر باشد. کلمه کلیدی محتوا حتما می بایست در عنوان درج شود و این که از تگ h1 ساخته شده باشد. توجه کنید قالب سایت باید به گونه ای باشد که عنوان را در تگ h1 قرار دهد، همچنین مطالب جذاب را در جاهای پربازدید تر سایت به مخاطبین پیشنهاد دهید.

هزینه خدمات سئو وردپرس در مشهد چقدر است ؟

۱ بازديد

جهت سئو سایت وردپرس در مشهد می توانید از خدمات پایا مارکتینگ ، بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد اقدام کنید 

09386676574

09388458125

مهم نیست که قصد دارید از چه سئوکار یا تیم سئویی خدمات سئو وردپرس را برای کسب‌وکار خود دریافت کنید، نکته حائز اهمیت آن است که هزینه سئو در نهایت به متغیرهای زیادی بستگی دارد، از جمله:

  • وضعیت فنی کلی وب‌سایت شما و CMS (سیستم مدیریت محتوا) برای محتوا گذاری وب‌سایت. در این مقاله قصد داریم در مورد سئو وردپرس صحبت کنیم و همان‌گونه که می‌دانید وردپرس یکی از بهترین سایت سازهای رایگان سراسر دنیاست که امکانات فوق‌العاده زیادی در اختیار ما قرار داده تا با استفاده از آن‌ها بتوانیم سایت خود را سئو کرده و نتایج مناسبی کسب کنیم. از جمله امکاناتی که در وردپرس داریم امکانات جانبی خود وردپرس برای سئو و همچنین پلاگین‌های سئو وردپرس هستند که در این راه به ما کمک می‌کنند. در اولین قدم وضعیت فنی سایت شما یعنی سئو تکنیکال و همچنین وضعیت محتوایی یا سئو محتوا تعیین می‌کند که هزینه سئو وردپرس در سایت شما چقدر است.
  • تعداد بازدیدهای سرپ گوگل. اگر با یک وب‌سایت کاملاً جدید با اعتبار دامنه صفر و بدون رتبه‌بندی شروع می‌کنید، احتمالاً باید که هزینه بیشتری بپردازید تا فرایند سئو سایتتان تسریع شود یا برای کسب نتایج ملموس لازم است که زمان بیشتری را منتظر بمانید.
  • برندینگ. آیا سایت شما یک برند است یا خیر؟ اگر یک سایت برند داشته باشید، پروسه سئو آن ساده‌تر است و در نتیجه هزینه کمتری خواهید پرداخت.
  • سطح تخصص شرکت ارائه خدمات سئو. این امر به ویژه مربوط به صنعت و جایگاه شما در آن صنعت است.
  • اهداف و مقاصد کسب‌وکار. این شامل نقشی است که شما پیش‌بینی می‌کنید ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو مانند Google در حین کار برای رسیدن به آن اهداف ایفا کنند. آیا شما قصد افزایش بازدید وبلاگ را دارید یا می‌خواهید که محصولات سایت خود را کاربران گوگل نمایش دهید؟
  • رقابت. رقابت کلی بسته به صنعت شما و مجموعه کلمات کلیدی که باید هدف قرار دهید متفاوت خواهد بود
  • فوریت. سئو برای مؤثر بودن زمان می‌برد، بنابراین نتایج سریع‌تر به زمان و منابع بیشتری نیاز دارد.
  • مخاطبان هدف و جمعیت‌شناسی. آیا به دنبال اجرای یک کمپین سئو در سطح کشور یا دنیا هستید یا یک کسب‌وکار محلی هستید که در یک منطقه جغرافیایی محدود فعالیت می‌کنید؟ این ممکن است بر قیمت کلی کمپین سئو شما تأثیر بگذارد یا نه.

چند نکته در مورد قیمت سئو وردپرس

  • خدمات سئوی سایت‌های فروشگاهی معمولاً گران‌تر هستند
  • میانگین 100 هزار تومان و بیشتر برای هر ساعت سئو و میانگین حدود 5 میلیون تومان برای سئوی هر کلمه یا عبارت کلیدی
  • انتظار داشته باشید که در ماه حداقل ماهانه 5 میلیون تومان و بیشتر هزینه کنید
  • مراقب باشید که از هر سئوکار یا آژانس سئوی بدون سابقه کاری کمک نگیرید.
  • پلن های سئو برای تولید محتوا هزینه بیشتری دارند
  • انتظار هزینه‌های اضافی برای خدمات لینک بیلدینگ داشته باشید

چه چیزی بر هزینه سئو وردپرس تأثیر می‌گذارد؟

مجموعه مهارت و تخصص سئوکار

کسانی که دارای تخصص واقعی و قابلیت‌های عمیق هستند، نتایج ثابت‌شده‌ای دارند و بنابراین می‌توانند هزینه‌های بالاتری را درخواست کنند. از آنجا که آن‌ها بارها و بارها نتایج ثابت‌شده را ارائه می‌دهند، از بقیه سئوکاران شلوغ‌تر هستند، شرکت‌های بیشتری درخواست خدمات سئو دارند و خدمات چنین سئوکارانی به دلیل ترافیک ارگانیکی که ایجاد می‌کنند ارزش بیشتری دارند.

مکان تعیین‌کننده قیمت است

اینکه یک سئوکار کجا کار می‌کند در تعیین قیمت نهایی اهمیت بسیار بالایی دارد. به‌عنوان‌مثال اگر یک آژانس سئو در زنجان مشغول به فعالیت باشد هزینه‌های کمتری برای اجاره و دیگر موارد می‌پردازد و هزینه زندگی در این شهر کمتر از تهران یا دیگر شهرستان‌های بزرگ است، در نتیجه ممکن است علی‌رغم تخصص و تجربه گسترده در سئو هزینه کمتری مطالبه شود.

سطح تخصص بازاریابی سئوکار در جایگاه شما

به دنبال شرکتی باشید که تجربه کار در صنعت شما را داشته باشد، اما آماده باشید برای این تجربه هزینه بیشتری بپردازید. نتایج شما ارزش آن را خواهد داشت. به‌عنوان‌مثال ممکن است یک سئوکار سایت شما را سئو کند اما از کال تو اکشن در صفحات سئو استفاده نکند یا شما را در این زمینه راهنمایی نکند در نتیجه شما ضرر می‌کنید. اما اگر هزینه بیشتری به یک سئوکار دارای مهارت‌های بازاریابی بپردازید، ضرر نکرده‌اید.

قیمت‌گذاری لوکال سئو

ما در بالا اشاره کردیم که کمپین های سئو محلی ممکن است از نظر تئوری مقرون‌به‌صرفه تر از تلاش برای رتبه بندی ملی برای مجموعه‌ای از کلمات کلیدی مشابه باشند، اما منطقه هدف جغرافیایی تنها یک متغیر است که بر هزینه تأثیر می‌گذارد. قیمت‌گذاری محلی سئو همچنان تابع همان متغیرهایی است که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم. در بخش لوکال سئو در مورد کلیه نکات مربوط به آن صحبت شده است.

هزینه خدمات سئو وردپرس و هزینه‌های عمومی آن

اگر آماده همکاری یک شرکت سئو، یا حتی فقط یک مشاور سئو برای انجام خدمات سئوی خاص هستید، برخی از شرکت‌های سئو این مورد را ارائه می‌دهند یا حداقل ممکن است مایل باشند برنامه های ماهانه خود را مطابق با نیازهای شما تنظیم کنند. در اکثر سئوکاران مرسوم است که پیشنهادهایی ارائه شود که به طور منحصربه‌فرد برای نیازهای هر مشتری و صنعت سفارشی شده است.

هنگامی که یک استراتژی سفارشی و هزینه ماهانه SEO توصیه می‌شود، سئوکار تصمیم می‌گیرد به‌ اندازه پول شما و به همان اندازه که برنامه ریزی کرده‌اید کار کند. اگر تشخیص داده شود که درخواست‌های مشتری خاص نسبت به استراتژی‌های سئو و وظایف برنامه‌ریزی‌شده توصیه‌شده ما «اولویت سئو» کمتری دارد، باید توسط سئوکار اعلام شود.

تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

۳ بازديد

تی شرت تبلیغاتی چیست؟

تی شرت تبلیغاتی چیست ؟ تی شرت های تبلیغاتی شکلی جدایی ناپذیر از لباس های تبلیغاتی هستند که تعداد زیادی از افراد اطراف شما به خوبی آن را می شناسند و می پوشند. این تیشرت‌ها، تیشرت‌هایی با طراحی سفارشی هستند که برای یک فرد، سازمان یا برای یک شرکت/کسب و کار برند طراحی شده‌اند. ویژگی‌های اصلی که در یک تیشرت‌ تبلیغاتی پیدا می‌کنید کلمات، طرح‌های هنری، تصاویر یا لوگوی تجاری است. تی شرت تبلیغاتی همچنین می تواند نشان دهنده کالاهای مارک دار باشد که می تواند با یک برند، سازمان یا شخصیت (معمولاً یک فرد مشهور یا شخصیت عمومی) مرتبط باشد. تیشرت های تبلیغاتی عموما برای کارهای برندسازی توسط سازمان ها و یا شرکت های بزرگ استفاده می شود. در ادامه بیشتر با مفهوم تی شرت تبلیغاتی چیست؟ آشنا خواهیم شد.

 

تیشرت تبلیغاتی

 

تاریخچه تی شرت های تبلیغاتی

فن آوری ایجاد تی شرت های تبلیغاتی به دوره سلسله سونگ (۹۶۰-۱۲۷۹) در چین باستان با توسعه “چاپ صفحه” برمی گردد. چاپ اسکرین / غربالگری ابریشم راهی برای ایجاد طرح ها یا تصاویر روی پارچه بود و این تکنیک توسط سایر نقاط آسیا، بیشتر ژاپن، پذیرفته شد. در اواخر دهه ۱۷۰۰، این فناوری توسط اروپایی ها اصلاح و بهبود یافت زیرا روش های مختلف چاپ روی صفحه در دهه ۱۹۰۰ توسعه یافت که تی شرت های تبلیغاتی را به عنوان نوعی هنر تشویق می کرد. به طور ناخواسته، تا دهه ۱۹۶۰ بود که تی شرت های مارک دار به عنوان اشیایی برای هنر، تبلیغات، مد، اعتراض و سوغاتی محبوبیت پیدا کردند.

 

 

تبلیغات موثر با تی شرت 

تی شرت های تبلیغاتی اغلب به عنوان «بیلبوردهای پیاده روی» نامیده می شوند. این مرجع بر اساس تأثیری است که آنها بر زندگی مردان می گذارند. به عنوان پوشاک تبلیغاتی، آنها در ایجاد انگیزه برای کمپین های سیاسی، تأیید یک محصول، افزایش فروش و تکرار چشم انداز/ماموریت شرکت بسیار مهم هستند. این تیشرت‌های تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی ارزان ، کوچک و در عین حال کاربردی هستند که در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌شوند، زیرا طیف وسیعی از امکانات برندسازی را برای چاپ پیام‌ها و طرح‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند. عموماً توسط مردم با اشتیاق بسیار تأیید و پذیرفته می شوند، به خصوص اگر به عنوان جزوه توزیع شوند یا به عنوان اقلام جایزه برای خرید پیوست شوند. تی شرت های تبلیغاتی یک کالای کلاسیک، انحصاری و جاودانه هستند. آنها ماندگاری بالایی دارند زیرا هرگز از مد نمی افتند، و حتی برخی ممکن است در طول زمان آنها را قدیمی در نظر بگیرند. بنابراین، برندها تی‌شرت های تبلیغاتی را به مشتریان بالقوه خود می‌دهند تا احساس مطلوبی در آنها ایجاد کنند و با هزینه‌های کم، مشتریان پرباری را حفظ کنند. یک تی‌ شرت تبلیغاتی برای شروع مکالمه و تقویت دسترسی در رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک استراتژی برندسازی مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین، کسب‌وکارها و برندها نباید نتایجی را که لباس‌های تبلیغاتی می‌توانند به همراه داشته باشند، از قبیل افزایش سود، افزایش در معرض دید، ارتقای شناخت برند و گسترش دسترسی مشتریان، دست کم بگیرند. همچنین، تی‌ شرت های تبلیغاتی برای لباس‌های برند تجاری مناسب هستند تا ارزش پیشنهادی را به اشتراک بگذارند، فرهنگ کاری و اشتیاق را در بین اعضای تیم و کارمندان یک شرکت تقویت کنند. بنابراین، این ماموریت و چشم انداز را به طور موثر به تیم می فروشد.

بهترین روش درمان رفلاکس در کودکان

۳ بازديد

در بسیاری از نوزادان برگرداندن غذا، در حجم کم وجود دارد که می‌توان گفت عارضه‌ی چندان مهمی نیست. در برخی مواقع این مشکل تا هفت یا هشت ماهگی برطرف شده و نیازی به درمان خاصی ندارد. اما آنچه نیاز به درمان دارد، برگرداندن شدید اسید معده است که به مجاری گوارشی نوزاد آسیب جدی وارد می‌کند. زخم‌هایی بر سطح داخلی مری ایجاد خواهد شد به همین دلیل پیشگیری از رفلاکس معده در نوزادان، نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارد.

بهترین روش درمان رفلاکس در کودکان خرید تشک آنتی رفلاکس نوزاد از برند کارتز است 

در این مقاله از دیجی‌کالا مگ در نظر داریم تمامی کارهایی که می‌توانید برای کاهش این علائم انجام دهید را بررسی کنیم. با انجام این امور خواهید توانست از آسیب وارد شده به مری کودک و دستگاه گوارشی جلوگیری کنید. پس با کارتز  همراه باشید.
تشک رفلاکس نوزاد کارتز

رفلاکس معده چه زمانی رخ می‌دهد؟

رفلاکس معده زمانی رخ می‌دهد که عضله‌ی اسفنکتر (sphincter) در انتهای پایینی مری (لوله‌ای که غذا را از دهان به معده می‌برد) در زمان نامناسبی شل شود. شل شدن این عضله به اسید معده اجازه می‌دهد تا به مری برگردد. اگر کودک شما رفلاکس اسید معده را تجربه می‌کند، نکات زیر ممکن است به کاهش ناراحتی و دوره‌های برگرداندن غذا کمک کند.

برای پیشگیری از رفلاکس معده در نوزادان چه کارهایی باید انجام داد؟

در قدم اول باید توجه داشته باشید که این پزشک اطفال است که باید تشخیص دهد آیا نوزاد شما واقعا رفلاکس معده داشته و غذا را برمی‌گرداند یا یک عارضه‌ی خفیف است و نیازی نیست اقدام به درمان رفلاکس معده کنید. شما نباید با درمان‌های خانگی و خودتشخیصی وارد عمل شوید. پس از تشخیص شرایط، پزشک به شما چند دستورالعمل ارائه می‌دهد که حتما باید در کنار مصرف دارو آن‌ها را جدی بگیرید.

۱. کودک را به صورت عمودی نگه دارید

نگه‌داشتن نوزاد به صورت عمودی هم در حین تغذیه و هم برای حداقل ۳۰ دقیقه پس از آن، به کاهش رفلاکس معده در نوزادان کمک می کند. وقتی در حال شیر دادن و تغذیه‌ی کودک هستید حواستان باشد که شکم او فشرده نشود. فشرده شدن شکم باعث برگشتن غذا از معده به دهان می‌شود. به این دلیل گفته می‌شود کودک بهتر است در حال عمودی باشد که احتمال فشار به معده در کمترین حالت قرار دارد.

۲. در طول خواب شبانه مرتب نوزاد را چک کنید

سندروم مرگ ناگهانی در کودکان با مشکل رفلاکس اسید معده، خیلی بیشتر از دیگر نوزادان است. نوزاد زمانی‌که در خواب است توانایی گریه کردن نداشته و برگشتن اسید به مری می‌تواند باعث انسداد مجاری تنفسی و در نهایت خفگی شود. پس بهتر است که مرتب به او سر زده و حالت خوابیدن نوزاد را تغییر دهید.

به طور معمول پیشنهاد می‌شود که حتما نوزاد را بر روی کمر و به پشت بخوابانید. مگر در شرایطی که حس می‌کنید اسید وارد مری شده که بهتر است کودک را بر روی دست یا بالش بر روی شکم قرار دهید تا بدون هیچ فشاری اسید به بیرون هدایت شود و مجاری را مسدود نکند.

برخی از متخصصین معتقدند که باید زمان خواب، سر کودک را بالاتر از تن او قرار دهید. در این شرایط جاذبه اسید معده را به سمت پایین برده و باعث می‌شود وارد مری نشود. البته این ارتفاع نباید خیلی زیاد باشد و سر کودک را به سمت جلو خم کند. در ادامه‌ی این مقاله خواهیم گفت که خم شدن زیاد به سمت جلو، آن هم زمانیکه کودک بر روی صندلی غذاخوری یا صندلی ماشین است، خطرناک خواهد بود.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که قبل از هر گونه تغییر در وضعیت خوابیدن کودک، با پزشک نوزاد خود صحبت کنید.

۳. تعداد وعده‌های غذایی را افزایش داده و میزان آن را کاهش دهیدشیر دادن هر دو تا سه ساعت یک‌بار به کودک، در حالی که نوزاد شما بیدار است، اغلب از بروز رفلاکس معده در نوزادان کم می‌کند. وعده‌های غذایی سنگین به معده‌ فشار آورده و می‌تواند منجر به رفلاکس و برگشتن اسید شود. اگر به نوزادتان شیر خشک می‌دهید، سعی کنید سوراخ نوک شیشه را کوچک کنید. این کار باعث می‌شود هوای کمتری وارد معده‌ی نوزاد شود. همچنین شیر کمتری با هر بار مک زدن وارد دهن او شده و احتمال رفلکس و برگشتن اسید را به حداقل می‌رساند. به این موضوع دقت کنید که هوای وارد شده به معده باعث منبسط شدن شکم شده و همین انبساط است که رفلکس را به همراه دارد.

 

 

 

 

روش صحیح شستن حوله کودک

۴ بازديد

نگهداری و شستشوی حوله نوزاد

شستشو و نظافت حوله کودک از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مستقیما با پوست او در تماس است . با توجه به مارک های مختلف و برند های بساری که در بازار وجود دارد و هر کدام از جنس های متنوعی استفاده می کنند توصیه می شود قبل از شستن حوله نوزاد  به برچسب و مشخصات آن نگاه کنید تا نحوه ی شستن ، درجه ی آب و نوع مواد شوینده را بدانید و با شستشوی غیراصولی طول عمر حوله را کاهش ندهید .

حوله نوزاد 6 تکه طوسی خرس خوابالو

  • حوله نوزاد را جداگانه بشویید و از انداختن حوله در ماشین لباسشویی همراه با سایر لباس ها خودداری کنید .
  • دمای آب باید بالا باشد تا میکروب ها و باکتری ها نابود شوند .
  • بعد از شستن حوله ، آن را در معرض نور آفتاب قرار دهید تا ضدعفونی شود .
  • حوله کودک را در فاصله زمانی کوتاه بشویید .

رنگ مناسب حوله نوزاد دخترانه و پسرانه 

از آنجایی که بهداشت حوله از اهمیت بسیاری برخوردار است  و اکثر میکروب ها و باکتری ها در محیط مرطوب سریع رشد می کنند و افزایش می یابند ، توصیه می شود برای خرید حوله نوزاد از رنگ های روشن و سفید استفاده شود تا لکه ، کثیفی و میکروب را به سرعت نشان دهد .اگر از حوله های رنگی استفاده می کنید نسبت به شستشوی دوره ای آن حساس باشید و جنسی را تهیه کنید که رنگ ثابت داشته باشد و با رطوبت بعد از استحمام ، بدن کودک رنگ نگیرد .

حوله نوزاد

 

10 نکته مهم در خرید حوله نوزاد و کودک

  1. ازجنس مرغوب و پنبه ای استفاده کنید .
  2. جذب حوله باید بالا باشد و سریع نوزاد خشک شود .
  3. تا قبل از راه افتادن نوزاد از حوله ساده یا کلاه دار استفاده کنید واستفاده از حوله تن پوش را به بعد از راه رفتن کودک موکول کنید .
  4. حوله نوزاد را بدون رایحه و ضد حساسیت  را انتخاب و خریداری کنید .
  5. حتی الامکان از رنگ های روشن استفاده کنید .
  6. حوله سایز مناسب سن کودک را خریداری کنید .
  7. جنس مرغوب و نرم را برای کودک خود انتخاب کنید.
  8. به نحوه شستشوی حوله و دمای آب را در نظر بگیرید.
  9. نوع حوله را باتوجه به سن و شرایط کودک تهیه نمایید .
  10. ضخامت حوله خوب باید بین 600 تا 800 GSM باشد .

مزایای استفاده از تیشرت کار در تابستان

۴ بازديد

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما ، خرید تیشرت کار افزایش می یابد . در بسیاری از مشاغل استفاده و خرید تیشرت کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است . کاربرد تیشرت کار بسیار زیاد است و به دلیل داشتن قیمت مناسب از استقبال خوبی برخوردار است . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد تیشرت کار ، با  دوخت یادگار ؛ تولیدی لباس کار در تهران همراه باشید

مزایا خرید تیشرت کار چیست ؟

استفاده و خرید تیشرت کار می تواند کاربردی باشد . از ویژگی و کاربرد تیشرت کار می توان موارد زیر را نام برد :

  1. تبلیغات : با چاپ برند یا شعار تبلیغاتی خود بر روی تیشرت کار می توانید آن را تبدیل به تیشرت تبلیغاتی کنید .با خرید تیشرت های تبلیغاتی برای برندسازی می تواند روشی ساده اما مهم در بازاریابی را امتحان کنید .
  2. شناسایی : یکی از کاربرد تیشرت کار تشخیص پرسنل از افراد عادی است . حتی در شرکت های بزرگ و کارخانه ها برای بخش های مختلف از تیشرت کار با رنگ های متفاوت جهت شناسایی استفاده می شود .
  3. لباس کار خنک : از تیشرت های کار در روزهای گرم سال به عنوان لباس کار خنک استفاده می شود .
  4. هماهنگی و نظم کارکنان : به کمک تیشرت تبلیغاتی می توانید نظم کاری و پرستیژ را در محیط کار فراهم کنید .
  5. شستشوی راحت : تیشرت کار به راحتی شسته و خشک می شود . نکات نگهداری لباس کار اگر تیشرت باشد بسیار راحت و ساده است .
  6. قیمت مناسب : در مقایسه قیمت لباس کار با تیشرت کار ، خرید تیشرت مقروت به صرفه تر و ارزان تر است .
کاربرد تیشرت کار

کاربرد تیشرت کار در صنایع ساختمان سازی :

کارگران ساختمانی به لباس کار سبک و راحت نیاز دارند که در طول روز و برای ساعات طولانی آن را به تن کنند. خرید تیشرت کار برای کاگر ها گزینه مناسبی است چرا که از دوام خوبی نیز برخوردار است .

کاربرد تیشرت کار در رستوران :

یکی از کاربرد تیشرت کار در رستوران ، کترینگ و فست فودی ها و به عنوان لباس کار رستورانی می باشد . پرسنل رستوران با پوشیدن تیشرت کار از مشتری ها قابل تشخیص هستند . هم چنین با چاپ برند رستوران روی تیشرت می توانید تبلیغات ارزان و موثری داشته باشید . از آن جایی که در این مشاغل حفظ بهداشت از اهمیت بسیاری برخوردار است ، شستشوی راحت و سریع تیشرت می تواند مزیت خوبی در انتخاب تیشرت کار باشد .

کاربرد تیشرت کار در شرکت ها :

یکی از مشتریان تیشرت های کار ، شرکت های خصوصی می باشند که تمایل یه ایجاد نظم و هماهنگی در بین کارکنان دارند . با چاپ شعار کسب و کار خود بر روی تیشرت می توانید تیشرت تبلیغاتی اشته باشید که در برندسازی و بازار یابی بسیار موثر است .

کاربرد تیشرت کار در ورزش :

به دلیل اسپرت بودن  تیشرت ، یکی از کاربرد تیشرت کار استفاده در باشگاه ها و ورزشگاه ها به عنوان لباس ورزشی است . ورزشکاران با پوشیدن تیشرت هم به شناخته شدن تیم خود کمک می کنند و هم از تیم رقیب قابل شناسایی خواهند بود .

کاربرد تیشرت کار در فروشگاه ها :

خرید تیشرت کار برای کارکنان فروشگاه های بزرگ ، بسیار رایج است . پوشیدن تیشرت با مارک فروشگاه ، پرسنل را از افراد عادی متمایز می کند . هم چنین در برند سازی و پرستیژ کاری بسیار موثر است .

کاربرد تیشرت کار در مشاغل صنعتی :

در بسیاری از کارگاه ها از تیشرت کار به عنوان لباس کار صنعتی استفاده می شود . اگر چه جهت حفظ ایمنی و سلامتی کارگران خرید لباس کار حرفه ای توصیه می شود اما ، می تواند به عنوان گزینه در خرید لباس کار متناسب با شغل افراد در نظر گرفته شود .

کاربرد تیشرت کار در تابستان :

یکی از مهم ترین کاربرد تیشرت کار ، استفاده در روز های گرم سال و به عنوان لباس کار تابستانی است .فرقی ندارد شما کارمند یک شرکت بزرگ هستید و یا کارگر یک کارگاه کوچک ! خرید تیشرت کار می تواند به عنوان لباس رسمی شما به شغل شما هویت دهد ، به برندسازی کسب و کار شما کمک کند . روشی ارزان برای بازاریابی باشد و شعار تبلیغاتی خدمات شما را به گوش بسیاری از افراد برساند .

در کنار تمام این ها به راحتی شسته می شود و معمولا نیازی به اطو ندارد .قیمت تیشرت کار مناسب و به صرفه است و از آن جایی که طبق قانون لباس کار ، کارفرما موظف به خرید 2 دست لباس کار در سال برای کارکنان خود است ، می تواند گزینه مناسبی به عنوان لباس کار باشد

 
 

رابطه طراحی سایت و seo

۴ بازديد

رابطه میان طراحی سایت و سئو چیست ؟

در روزهایی که دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی ، در دنیای تجارت حرف اول را می زند ، داشتن یک وبسایت خوب می تواند نقطه عطف کسب و کار شما باشد . اما خدمات طراحی سایت هر چقدر هم که زیبا و جذاب باشد ، اگر نتواند در نتایچ موتورهای جستجو دیده شود ؛ نمی تواند در میان رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد و همین جاست که رابطه طراحی سایت و سئو اهمیت پیدا می کند .

رابطه طراحی سایت و سئو

نمی توان تاثییر طراحی سایت بر سئو را نادیده گرفت ! یک سایت خوب باید به گونه ای طراحی شود که برای ربات های خزنده موتور های جستجو قابل شناسایی و ایندکس باشد . اگر می خواهید بدانید میان طراحی سایت و سئو چه ارتباطی وجود دارد ، با پایا مارکتینگ ، آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد در همراه باشد :

 تماس با پایا مارکتینگ

سئو چیست ؟

قبل از آن که به تشریح رابطه میان طراحی سایت و سئو بپردازیم ، یک بار دیگر معنا و مفهوم سئو را یادآوری می کنیم :

سئو یا SEO  مخفف عبارت Search engine optimization   و به مفهوم بهینه سازی وب سایت برای کسب رتبه برتر جهت دیده دیده شدن در نتایج موتور های جستجو است تا بدین طریق بتوان ترافیک ارگانیک بیشتری را به سمت سایت هدایت کرد .

استفاده از خدمات سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو می تواند سکوی پرش شما به سمت صفحه اول گوگل و جذب مخاطب بیشتر باشد . هر چقدر رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب کنید ، ترافیک بیشتری را به سمت سایت هدایت می کنید و کسب و کار و برندینگ شما قوی تر می شود .

چرا سئو در طراحی سایت  مهم است ؟

 

هر چقدر هم که وبسایت شما جذاب و کاربرپسند باشد تا زمانی که  برای ربات های خزنده گوگل قابل فهم نباشد هیچ شانسی در دیده شدن ندارید . وبسایت شما باید به موتورهای جستجو از جمله گوگل معرفی شود و از چک لیست سئو بهره مند باشد تا بتواند در دنیای دیجیتال مارکتینگ به رقابت بپردازد .

طراحی سایت و سئو

اگر تصور می کنید طراحی سایت و سئو هیچ تاثییری بر همدیگر ندارند ، سخت در اشتباه هستید ! این دو مکمل یکدیگراند و شما برای رشد کسب و کار به طراحی سایت و سئو نیازمندید . پس اگر تصمیم به سفارش طراحی سایت دارید ، بهتر است از طراح و متخصصی کمک بگیرید که به فرایند سئو آگاهی دارد و می تواند وبسایتی خوشایند گوگل به شما تحویل دهد .

 

مهم ترین عوامل موثر بر رابطه طراحی سایت و سئو

 

اکنون که متوجه شدید چرا طراحی سایت و سئو بر یکدیگر تاثییر گذارند ، لازم است بدانید چه مواردی در ارتباط میان طراحی سایت و سئو نقش دارند و چگونه می توان سایتی طراحی کرد که برای موتور جستجوی گوگل بهینه باشد :

 

1-رسپانسیو ، واکنش گرایی یا موبایل فریندلی : هر سه این واژه ها یک مفهوم دارد و به معنی درستی نمایش داده ها در دستگاه های مختلف است . همان طور که می دانید ، بسیاری از کاربران گوگل ، با استفاده از گوشی همراه به جستجو می پردازند ، وبسایت شما باید بگونه ای طراحی شده باشد ،  که در دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت قابل نمایش و تعامل باشد .طراحی یک سایت خوب رسپانسیو است و این یکی از فاکتور های چک لیست سئو است که اگر طراح وبسایت به آن اشراف داشته باشد می تواند به بهینه سازی سایت کمک کند .

سئو سایت فروشگاهی چگونه به افزایش فروش کمک می کند ؟

۵ بازديد

امروزه رقابت موجود در بین فروشگاه‌های آنلاین برای کسب رتبه‌های برتر در گوگل بسیار شدید است و سرمایه گذاری روی سئو سایت فروشگاهی امری اجتناب‌ناپذیر است. در چنین فضایی، یک اشتباه کوچک می‌تواند ماه‌ها تلاش شما را به باد بدهد و عملکرد فروشگاه اینترنتی و میزان درآمد شما را تحت تاثیر قرار دهد.

جهت دریافت خدمات سئو سایت فروشگاهی در مشهد به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در مشهد مراچعه کنید 
09386676574
09388458125




با اینکه هیچکس از اشتباه کردن در امان نیست و حتی بزرگترین شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین هم دچار اشتباه می‌شوند، آگاهی از روش‌های صحیح سئو فروشگاهی موجب می‌شود که تا حد زیادی از این اشتباهات جلوگیری شود.

سئو سایت فروشگاهی در مشهد
در این راهنما شما خواهید آموخت چگونه یک استراتژی سئو برای سایت فروشگاهی خود طراحی کنید. در این مقاله به جنبه‌های مختلف سئو در سایت فروشگاهی از جمله نکات تکنیکال، تحقیق کلمات کلیدی در سایت فروشگاهی و نکات محتوایی در سایت فروشگاهی خواهیم پرداخت. موارد ذکر شده در این مقاله فارغ از اینکه شما از وردپرس، مجنتو، دروپال، شاپیفای و … برای طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کرده‌اید به شما در افزایش فروش سایت فروشگاهی کمک خواهد کرد. تا انتهای این مقاله با پایا مارکتینگ  همراه باشید.
سئو سایت فروشگاهی چیست؟
سئوی فروشگاهی (E-commerce SEO) عبارتست از فرایند بهینه سازی وبسایت یک فروشگاه اینترنتی، به منظور بهبود رتبه در موتورهای جستجو نظیر گوگل و افزایش بازدید از سایت است که منجر به افزایش فروش و افزایش درآمد برای یک کسب‌وکار می‌شود.
چرا سئو در سایت‌های فروشگاهی مهم است؟
سئو برای سایت‌های فروشگاهی اهمیت حیاتی دارد و محصولات ارائه شده در سایت شما باید بالاتر از رقبایتان در صفحات جستجو نمایش داده شوند. در این صورت شما نیازی به هزینه برای تبلیغات کلیکی نخواهید داشت و به یک منبع رایگان ترافیک و جذب مشتری دست پیدا خواهید کرد. در اینفوگرافی زیر اهمیت سئو سایت‌های فروشگاهی نمایش داده شده است:
تفاوت سئوی سایت فروشگاهی با سئو در سایر سایت‌ها در چیست؟
تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سایر وبسایت‌ها عمدتا در این است که در سایت‌های فروشگاهی هدف شما بهینه سازی سایت با تعداد زیادی محصول است که بسیاری از این محصولات ویژگی‌های مشابهی دارند. وجود محصولات با ویژگی‌های مشابه و تعداد بالا در دسته‌بندی‌های مختلف باعث می‌شود از دید گوگل محتواهای تکراری بیشتر به نظر بیاید و بسیاری از این محصولات و صفحات در فرایند ایندکس شدن سایت در گوگل با چالش مواجه شوند.
از طرف دیگر تعداد صفحات بالا در سایت‌های فروشگاهی توجه به اصلاح مشکلات تکنیکال را در اولویت بالاتری قرار می‌دهد. کاربران در سایت‌های فروشگاهی برای خرید نیاز به بررسی و مشاهده چندین محصول و بازدید از چندین صفحه را دارند، پس بهبود سرعت سایت در این سایت‌ها اهمیت بالایی دارد. بهبود سرعت سایت یکی از جنبه‌های سئوی فنی یا سئوی تکنیکال است. از دیگر اهداف سئو تکنیکال در سایت‌های فروشگاهی مدیریت و بهینه سازی بودجه خزش (Crawling Budget) با توجه به تعداد بالای محصولات است. در مورد بودجه خزش در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

بهترین روش درمان رفلاکس معده نوزاد

۶ بازديد

ریفلاکس معده به مری چیست؟

ریفلاکس معده به مری (GER) زمانی اتفاق می‌افتد که محتویات معده به مری برگردد. GER اغلب باعث رگورژیتاسیون می‌شود، به این معنی که محتویات معده از طریق مری بالا می‌رود و به گلو یا دهان می‌رسد و کودک استفراغ می‌کند. این موضوع معمولا در کودکان کمتر از ۱ سال طبیعی است.

بیماری ریفلاکس معده به مری (GERD) یک بیماری شدیدتر و طولانی‌تر است که در آن GER علائم مکرری ایجاد می‌کند که آزاردهنده است یا منجر به عوارض می‌شود.
اگر فکر کنیم که نوزاد یا شیرخوار مبتلا به ریفلاکس است، باید او را نزد پزشک ببریم.

 برای خرید تشک آنتی رفلاکس نوزاد به سایت کارتز بیبی بهترین سایت آنلاین خرید سیسمونی نوزاد مراجعه کنید .

ریفلاکس در نوزادان چقدر شایع است؟
تشک آنتی رفلاکس نوزاد

GER و رگورژیتاسیون در شیرخواران شایع است و ممکن است یک یا چند بار در روز اتفاق بیفتد. این اختلال در کودکان کمتر از ۶ ماه شایعتر است. حدود ۷۰ تا ۸۵ درصد از نوزادان تا سن ۲ ماهگی دچار رگورژیتاسیون به صورت روزانه می‌شوند. علائم GER کودکان اغلب تا سن ۱۲ تا ۱۴ ماهگی برطرف می‌شود.

علائم ریفلاکس در نوزادان چیست؟

در نوزادان، ریفلاکس محتویات معده به مری (GER) معمولا باعث علائم زیر می‌شود:

  • بازگشت محتویات معده از طریق مری و به داخل گلو یا دهان
  • برگرداندن شیر

نوزادان مبتلا به بیماری ریفلاکس معده به مری (GERD) ممکن است علاوه بر رگورژیتاسیون و برگرداندن شیر علائم زیر را نیز داشته باشند:

  • دادن قوس به کمر و حرکات غیرطبیعی در گردن و چانه
  • اختلال در بلع
  • تحریک‌پذیری
  • از دست دادن اشتها یا امتناع از شیر خوردن
  • عوارضی مانند خوب وزن نگرفتن، سرفه یا خس‌خس سینه
  • استفراغ

اگر شیرخوار علائمی مانند موارد زیر را داشته باشد، ممکن است علت یک مشکل جدی سلامتی غیر از GERD باشد و باید فوراً با پزشک تماس بگیریم:

  • گریه یا تحریک‌پذیری بیش از حد معمول
  • مشکل تنفسی
  • مشکل در بلع
  • علائم خونریزی دستگاه گوارش، مانند:
    o استفراغ حاوی خون یا شبیه تفاله قهوه
    o خونریزی مقعدی یا مدفوع حاوی خون
  • علائم کم‌آبی بدن، مانند بی‌حالی یا خشک بودن پوشک به مدت 3 ساعت یا بیشتر
  • استفراغِ:
    o بسیار زیاد
    o پرتابی
    o حاوی صفرا که رنگ استفراغ را سبز یا زرد می‌کند
  • شروع استفراغ یا رگورژیتاسیون در نوزاد کمتر از 2 هفته یا بزرگتر از 6 ماه

 

علت ریفلاکس در نوزادان چیست؟

عوامل متعددی منجر به ریفلاکس در نوزادان می‌شوند. به عنوان مثال، در ۶ ماه اول زندگی، نوزادان در بیشتر اوقات دراز کشیده است و مری و اسفنکتر تحتانی مری کاملا تکامل نیافته است. همچنین شیرخوار غذاهایی می‌خورد که عمدتاً مایع هستند. این عوامل احتمال بازگشت محتویات معده به مری را بیشتر می‌کنند. زمانی که به تدریج با رشد و تکامل، کودک زمان بیشتری را در حالت نشسته یا ایستاده می‌گذراند و غذاهای جامد بیشتری می‌خورد، معمولا علائم ریفلاس کمتری را تجربه می‌کند.

 

تیشرت کار ارزان قیمت در تهران از کجا بخرم ؟

۶ بازديد
برای اطلاع از قیمت تیشرت کار  به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار در تهران مراجعه کنید . 
02156620989
09199176576
09127286026


قیمت تیشرت کار

یکی از نکات خرید تیشرت کار ، توجه به قیمت آن است . اگر به دنبال خرید تیشرت کار برای کارکنان خود هستید حتما با قیمت های متفاوت در بازار مواجه شده اید . قیمت تیشرت های کار برای مشاغل بزرگ مبلغ قابل توجهی می شود . و می تواند با عوامل زیر تغییر کند :

  • جنس
  • تعداد سفارش
  • کیفیت دوخت
  • چاپ برند یا گلدوزی لوگو
  • سفارشی سازی

با خرید تیشرت کار از تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران ، می توانید واسطه های فروش را حذف و  در قیمت خرید تیشرت کار صرفه جویی کنید .

 

 
تیشرت آستین کوتاه طوسی
 

خرید آنلاین تیشرت کار

با گسترش دیجیتال مارکتینگ و افزایش خرید اینترنتی ، یکی از راه های خرید تیشرت کار ، استفاده از فروشگاه های اینترنتی لباس کار است تا امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود در هر زمان و مکانی فراهم کند .

تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران با فراهم نمودن امکان خرید آنلاین تیشرت کار ، توانسته است نقش بسزایی در این امر داشته باشد . بدین منظور کافی است برای استفاده از این قابلیت سفارش عمده خود را ثبت کنید و یا با کارشناسان فروش دوخت یادگار تماس بگیرید .

 

 
تیشرت تبلیغاتی
 

فروش عمده تیشرت کار

بشترین مشتری تولیدی لباس کار دوخت یادگار به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده  لباس کار در تهران ،کارخانجات ، کارگاره های صنعتی ، رستوران ها ، شرکت ها و مراکز تجاری بزرگ هستند که با هدف خرید عمده تیشرت کار  به  دوخت یادگار مراجعه می کنند .

دوخت یادگار با تجهیز تولیدی خود به نیروکار ماهر ، چرخ های صنعتی و امکان سری دوزی ، شرایط دوخت و فروش عمده تیشرت کار را فراهم نموده است .بی شک خرید تیشرت کار از عمده فروشی و به تعداد بالا در کاهش قیمت بسیار موثر است.