انواع فیچر اسنیپت در سئو کدام است ؟

۸ بازديد

انواع فیچر اسنیپت

کاربران با هر بار پرسش و درخواست از گوگل ممکن است با انواع تعاریف، لیست، مراحل و غیره متناسب با نیاز خود مواجه شوند. درواقع هر یک از آن‌ها پاسخ برجسته گوگل محسوب می‌شوند که ممکن است منبع و مرجع آن در رتبه چهارم گوگل باشد. پس با توجه به این موضوع می‌توان به این امر پی برد که محتوای کامل و جامع حتی اگر در رتبه چهارم گوگل باشد می‌تواند با پاسخ دادن به یک سؤال کاربر به رتبه صفر دست یابد. در ادامه در مورد متداول‌ترین انواع فیچر اسنیپت در سئو سایت  بیشتر  را در پایا مارکتینگ توضیح می‌دهیم.

فیچر اسنیپت

تعاریف

تعاریف رایج‌ترین شکل فیچر اسنیپت هستند که به‌طور متوسط شامل 40 تا 60 کلمه هستند و معمولاً در پاسخ سؤالاتی که با «What is…»، «چه کسی»، «چرا»، «چه زمانی» و «چه چیزی» ظاهر می‌شوند و شفاف‌ترین پاسخ را به کاربر می‌دهند.

لیست‌ها

لیست‌ها یکی دیگر از قطعات ویژه رتبه صفر گوگل است که معمولاً به‌صورت مرتب یا نامرتب از یک صفحه وب، پیوندهای لنگر در بالای صفحه در فهرست مطالب یا تگ‌های هدر استخراج می‌شود. گاهی این لیست تا حدی طولانی است که کاربران مجبورند برای مشاهده کامل آن روی آن کلیک کنند که این موضوع مسرت‌بخش می‌تواند آمار بازدید سایت را بیشتر کند.مراحل

عموماً مراحل از لیست‌های مرتب گرفته‌شده‌اند، اما در برخی اوقات این امکان وجود دارد که مراحل از طریق تگ‌های هدر نیز استخراج شوند، به‌ویژه زمانی که در تگ‌های هدر از واژه مرحله یک، مرحله دوم و غیره استفاده شود

جداول

از دیگر انواع قطعات برجسته می‌توان به جداول اشاره کرد. جدول‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای سازمان‌دهی داده‌های پیچیده و سنگین برای کاربران است که گوگل آن‌ها را مستقیماً از صفحه برای نمایش در SERP استخراج می‌کند.قطعه ویدیویی

در برخی موارد ممکن است یک قطعه ویژه ویدیویی (معمولاً از یوتیوب) را به‌عنوان فیچر اسنیپت نشان دهد. طبق مطالعه هاب اسپات، قطعه‌های ویدیویی معمولاً برای عبارت‌های جستجوی «چگونه» نشان داده می‌شوند که عنوان ویدیو با عبارت جستجوی تایپ‌شده مطابقت دارد. البته نباید این موضوع را فراموش کرد که گوگل به‌طور مداوم در حال آزمایش و توسعه انواع جدیدی از قطعه‌های ویژه و ترکیبات آن‌ها برای عبارت‌های جستجوی مختلف است و ممکن است درگذر زمان قطعه‌های ویژه با تغییرات چشمگیری مواجهه شوند.

فیچر اسنیپت در وب فارسی

فیچر اسنیپت‌ها در نتایج غیرفارسی و مخصوصا انگلیسی بسیار رایج است و از سال 2011 در نتایج جستجو، نمایش داده می‌شود. طبق بررسی‌های انجام شده، حدود 12 درصد از کل جستجوها شامل فیچر اسنیپت هستند که روز به روز این میزان در حال افزایش است. اخیرا این ویژگی در زبان فارسی نیز اعمال شده و می‌توان فیچر اسنیپت را در جستجوهای فارسی نیز مشاهده کرد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که رسیدن به این جایگاه را در استراتژی سئوی خود بگنجانید.

راهنمای سئو سایت فروشگاهی

۹ بازديد

سئو (SEO) برای سایت‌های فروشگاهی بسیار حیاتی است، زیرا این سایت‌ها به دنبال جذب ترافیک و افزایش فروش هستند. اهداف سئو سایت فروشگاهی عبارتند از:

1. افزایش ترافیک سایت:

  • ترافیک ارگانیک :بهبود رتبه‌بندی در موتورهای جستجو و افزایش تعداد بازدیدهای ارگانیک.
  • کلیک‌های بیشتر :جلب توجه بیشتر کاربران و افزایش کلیک‌ها به دلیل بهبود موقعیت در نتایج جستجو.

2. افزایش فروش و درآمد:

  • تبدیل مشتریان :افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتریان.
  • افزایش میانگین سبد خرید :بهبود فرآیند خرید و اضافه کردن محصولات به سبد خرید.

3. افزایش اعتبار و اعتماد:

  • نقد و بررسی مثبت :دریافت نقد و بررسی‌های مثبت از مشتریان.
  • اعتماد به برند :بهبود اعتماد به برند به علت وجود در نتایج برتر جستجو.

4. بهبود تجربه کاربری:

  • کاهش نرخ خروج :کاهش نرخ خروج از صفحات سایت و افزایش مدت زمان بازدید کاربران.
  • بهبود رضایت مشتری :افزایش رضایت مشتری از تجربه خرید.

5. بهبود نمایش در نتایج محلی:

  • نمایش در نتایج محلی :برتری در نتایج محلی و نمایش در نقشه‌های محلی.
  • افزایش تمایل مشتریان محلی :جلب مشتریان محلی و افزایش تمایل آنها به بازدید از فروشگاه.

6. رقابت ‌پذیری بیشتر:

  • برتری نسبت به رقبا :افزایش قدرت رقابتی نسبت به سایت‌های رقیب.
  • پوشش گسترده‌تر :در بیشتر کلمات کلیدی و محصولات، حضور گسترده‌تر.

7. بهبود شناخت برند:

  • تفاوت و تمایز :ایجاد تفاوت و تمایز از سایر برندها.
  • شناخت بیشتر :افزایش شناخت برند توسط مشتریان و جذب ترافیک مستقیم.

8. بهبود سئو در طولانی مدت:

  • پایداری در نتایج :حفظ و بهبود رتبه‌بندی در مدت زمان طولانی.
  • تنظیم استراتژی مستدام :استفاده از استراتژی‌های سئو مستدام برای حفظ و بهبود نتایج

سئو سایت فروشگاهی چیست؟

سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای سایت‌های فروشگاهی به مجموعه‌ای از روش‌ها و فعالیت‌ها اطلاق می‌شود که به منظور بهبود رتبه‌بندی و نمایش سایت در نتایج موتورهای جستجو انجام می‌شود. هدف اصلی سئو برای یک سایت فروشگاهی، جلب توجه موتورهای جستجو به سایت و افزایش نمایش آن در صفحه نتایج جستجو است

چه اقداماتی جهت سئو سایت فروشگاهی باید انجام داد؟

برای بهبود سئو سایت فروشگاهی، باید اقدامات متنوعی را انجام دهید تا موتورهای جستجو بتوانند به درستی محتوا و اطلاعات شما را متوجه شده و نمایش دهند. در زیر تعدادی از اقدامات مهم جهت سئو سایت فروشگاهی آورده شده است:
سئو سایت فروشگاهی با پایا

1 تحقیق کلمات کلیدی:

تحقیق در مورد کلمات کلیدی یکی از مراحل اساسی در فرآیند سئو است. انتخاب کلمات کلیدی صحیح به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را بهینه‌سازی کرده و جذب ترافیک مستقیم و مستدام از موتورهای جستجو داشته باشید. در ادامه، مراحل اصلی تحقیق کلمات کلیدی را بررسی می‌کنیم:

o شناخت کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات فروشگاه شما.

o انتخاب کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا و رقابت مناسب.

2 عنوان و توضیحات متا سئو شده:

عنوان (Title) و توضیحات متا (Meta Description) دو نکته مهم در سئو هر صفحه وب هستند. این عناصر به موتورهای جستجو و کاربران اطلاعاتی درباره محتوای صفحه فراهم می‌کنند. در ادامه، نکاتی برای سئو بهتر عنوان و توضیحات متا آورده شده است:

1. عنوان (Title):

  • جذاب و مختصر باشد :عنوان باید جذاب و مختصر باشد و حاوی اطلاعات کلیدی صفحه باشد.
  • استفاده از کلمات کلیدی :کلمات کلیدی اصلی باید در عنوان باشند ولی زیاد تکرار نشود
  • پیشرفته (برای سئو) :بهینه‌سازی طول عنوان (حدوداً 50-60 کاراکتر) و اطمینان از قرارگیری کلمات کلیدی در ابتدا.

2. توضیحات متا (Meta Description):

  • توضیحی جذاب :توضیحات متا باید توضیحات جذابی از محتوای صفحه را ارائه دهد و ترغیب به کلیک بر روی لینک صفحه شود.
  • استفاده از کلمات کلیدی :کلمات کلیدی مرتبط با محتوا باید در توضیحات متا باشند.
  • پیشرفته (برای سئو) :توضیحات متا در حدود 150-160 کاراکتر است

3. توجه به تفاوت با صفحات دیگر:

  • هر صفحه باید عنوان و توضیحات منحصر به فردی داشته باشد.
  • توجه به اینکه هر صفحه اطلاعات خاص و منحصر به فردی ارائه دهد.

4. آزمایش و بهبود مداوم:

  • انجام تست‌ها بر روی عنوان و توضیحات متا به منظور بهبود نرخ کلیک (CTR).
  • پیگیری تغییرات در نمایش صفحه در نتایج جستجو و به‌روزرسانی عنوان و توضیحات متا.

5. استفاده از کلمات جذاب:

  • استفاده از کلماتی که احساس جذابیت را به کاربران منتقل کنند.
  • توجه به اظهارنظرها، سؤالات

6. اطلاعات دقیق و معتبر:

  • تضمین اینکه عنوان و توضیحات متا با محتوای صفحه همخوانی داشته باشند.
  • اطمینان از دقت و صحت اطلاعات ارائه شده.

7 استفاده از خط‌ها و کاراکترهای ویژه :

  • استفاده از خط‌ها، علامت‌ها و کاراکترهای ویژه برای جلب توجه.
  • اما از اغراق پرهیز کنید و از آنها به‌صورت هوشمندانه استفاده کنید.

8. به‌روزرسانی مداوم:

  • به‌روزرسانی عنوان و توضیحات متا هنگامی که محتوا یا هدف صفحه تغییر کرده است.
  • پیگیری نتایج و به‌روزرسانی استراتژی بر اساس بازخورد و تغییرات در جستجو.

با رعایت این نکات، می‌توانید عنوان و توضیحات متا خود را بهینه‌سازی کرده و جلب توجه موتورهای جستجو و کاربران را بهتر انجام دهید.

3 نقد و بررسی‌ها:

o تشویق مشتریان به ارسال نقد و بررسی محصولات.

o به‌روزرسانی نقدها و پاسخ به سوالات و نیازهای مشتریان.

4 ساختار URL بهینه:

o ایجاد URL‌های ساده، خوانا و شامل کلمات کلیدی.

o استفاده از ساختار دسته‌بندی در URL برای بهبود سازماندهی.

5 لینک‌های داخلی موثر:

o ایجاد لینک‌های داخلی میان صفحات مختلف فروشگاه.

o استفاده از لینک‌های متنی مرتبط با محتوا و کلمات کلیدی.

6 سازماندهی سلسله مراتبی:

o استفاده از ساختار سلسله مراتبی مناسب برای دسته‌بندی محصولات.

o اطمینان از اینکه کاربران به راحتی می‌توانند به صفحه اصلی و دسته‌بندی‌های اصلی دسترسی پیدا کنند.

7 سازگاری با دستگاه‌های تلفن همراه:

o بهینه‌سازی سایت برای تجربه کاربری بهتر در دستگاه‌های موبایل.

o اطمینان از سرعت بارگذاری صفحات بر روی دستگاه‌های همراه.

8 استفاده از نشانه‌های schema.org:

o استفاده از علامت‌های schema.org برای توضیح دقیق‌تر محتوا به موتورهای جستجو.

o افزودن اطلاعات ساختاری به صفحات محصولات و محتواهای مختلف.

9 پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی:

o ایجاد و به‌روز نگه‌داشتن پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی فروشگاه.

o اشتراک‌گذاری محتواها و اطلاعات جذاب در شبکه‌های اجتماعی.

10 به‌روزرسانی مداوم محتوا:

o افزودن محتواهای تازه و مفید به فروشگاه.

o نگه‌داری از صفحات محصولات و اطلاعات فروشگاه به‌روز.

11 پروتکل امنیتی HTTPS:

o استفاده از پروتکل HTTPS برای افزایش امانت و اعتماد مشتریان.

o اطمینان از نصب گواهینامه SSL برای ایمنی اطلاعات تراکنش‌ها.

12 آگاهی از رقبا:

o پایش و بررسی استراتژی‌ها و عملکرد رقبا در صنعت.

o تصحیح استراتژی‌های سئو بر اساس تغییرات در رقابت.

13 پیگیری و تجزیه و تحلیل:

o استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics.

o بررسی عملکرد صفحات، مشاهده بازدیدها و تحلیل مسیرهای کاربری.

14 تخصیص نشان‌ها و برچسب‌های Alt به تصاویر:

o استفاده از متن جایگزین مناسب (Alt text) برای تصاویر.

o افزودن نشان و توضیحات به تصاویر برای بهبود نمایش در نتایج تصویری.

تجربه کاربری بهینه:تجربه کاربریUser Experience یا به اختصار UX) به شیوه‌ای اشاره دارد که یک فرد با یک محصول، خدمات یا سیستم تعامل دارد. تجربه کاربری شامل همه جنبه‌های ارتباط فرد با محصول یا خدمات است و هدف آن بهبود راحتی، ارضای نیازها و ارتقاء رضایت فرد است

o بهینه‌سازی تجربه کاربری (UX) برای کاهش نرخ خروج و افزایش تبدیل.

o اطمینان از آسانی استفاده از سایت و فرآیند خرید.

انواع فیچر اسنیپت چیست ؟

۱۱ بازديد

فیچر اسنیپت به کابر پاسخ سریع و کوتاهی می دهد و ممکن است این پاسخ به شکل های مختلف ارائه شود . نمایش اطلاعات در رتبه صفر گوگل می تواند به شکل متن ، جدول ، تصویر یا ویدئو باشد . در ادامه انواع فیچر اسنیپت را بررسی می کنیم :

  • متن و تعریف : رایج ترین شکل فیچر اسنیپت است که گوگل با نمایش متن برگزیده به سوال کاربر پاسخ می دهد . این پاسخ در جواب سوالاتی مانند “چه کسی ” ، “چه چیزی” ، “چرا” و یا “چه زمانی ” ظاهر می شود و می تواند بین 40 تا 60 کلمه باشد .
  • لیست : یکی دیگر از قطعه های ویزه در نتایج صفر گوگل است که مراحل انجام کاری خاص یا معرفی محصولات مختلف را نمایش می دهد و از آنجایی که معمولا طولانی است کاربر را مجبور می کند تا برای دیدن ادامه لیست روی آن کلیک کند . بدین طریق نرخ کلیک سایت و ترافیک سایت افزایش می یابد . برای کسب این امتیاز باید از بولت پوینت یا لیست اعداد در محتوا استفاده کنید .
  • جدول : استفاده از جدول برای گوگل خوشایند است و یکی از گزینه های رسیدن به جایگاه صفر گوگل می باشد . جداول به دلیل سازماندهی اطلاعات به صورت ساده تر می تواند پاسخ سوال کاربر را سریع تر و جامع تر ارائه دهد .
  • ویدئو : یکی از المان های جذب کاربر و نگهداشتن مخاطب استفاده از تکه ویدئو های مرتبط با محتوا در سایت است . در صورتی که هدف کاربر از جستجو ، دیدن ویدئو باشد ، در بخش رتبه صفر گوگل به مخاطب ، پیشنهاد می شود .

فیچر اسنیپت در پایا مارکتینگ

چرا فیچر اسنیپت در سئو سایت مهم هستند ؟

هدف از نمایش فیچر اسنیپت  ، رسیدن کاربر به بهترین و کامل ترین پاسخ در کوتاه ترین زمان به صورت مختصر و مفید است . گوگل تمایل دارد که مخاطب خود را سریع ترین زمان ممکن حتی بدون کلیک ، به خواسته مورد نظر نزدیک کند .

 

زمانی که محتوای شما در جایگاه صفر گوگل نمایش داده می شود 2 اتفاق می افتد :

  1. کاربر روی پاسخ ارائه شده در رتبه صفر کلیک می کند که بدین طریق نرخ کلیک به طور طبیعی افزایش می یابد و موجب بالا رفتن ترافیک ارگانیک سایت می شود .
  2. کاربر بدون کلیک از صفحه نتایج خارج می شود که در این صورت گوگل متوجه می شود که مخاطب به پاسخ سوال خود در اطلاعات نمایش داده شده فیچر اسنیپت  رسیده است . بنابراین وبسایت مربوطه توانسته است نیاز کاربر گوگل را پاسخ دهد که شامل دریافت امتیاز از گوگل می شود .

رسیدن به رتبه صفر گوگل یکی از تکنیک های مهم برای سئو سایت است که کارشناسان SEO  با آگاهی از آن در تلاش هستند که بتوانند به این جایگاه دست یابند Featured snippet می تواند ترافیک و نرخ کلیک سایت را به طرز قابل توجهی افزایش دهد اما چگونه ؟

فیچر اسنیپت (Featured snippet)

تکنیک های فیچر اسنیپت  و کسب رتبه یک گوگل

تا به این جا درباره رسیدن به جایگاه صفر گوگل و اهمیت آن آگاهی یافته اید و وقت آن رسیده است که درباره تکنیک های رسیدن به این رتبه بیشتر بدانید :

  • محتوا باید کاربردی و برای کاربر مفید باشد .
  • از کلمات مناسب برای توضیح استفاده کنید .
  • استفاده از جملات سوالی برای افزایش درک کاربر موثر است .
  • اطلاعات خود را بر اساس انواع فیچر اسنیپت ارائه دهید .
  • استفاده از سوالات رایج را جدی بگیرید .
  • پاسخ سوال کاربر را کوتاه و جامع دهید .
  • از ارائه محتوای رکیک یا مغایر با سلامتی روان و جسم انسان بپرهیزید .
  • از عنواین جذاب استفاده کنید .
  • استفاده از کلمات کلیدی طولانی و پر جستجو را فراموش نکنید .

تیشرت کار در کارخانه ها چه ویژگی دارد ؟

۱۰ بازديد
 تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما ، خرید تیشرت کار افزایش می یابد . در بسیاری از مشاغل استفاده و خرید تیشرت کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است . کاربرد تیشرت کار بسیار زیاد است و به دلیل داشتن قیمت مناسب از استقبال خوبی برخوردار است . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد تیشرت کار ، با  دوخت یادگار ؛ تولیدی لباس کار در تهران همراه باشید

کاربرد تیشرت کار در صنایع ساختمان سازی :

کارگران ساختمانی به لباس کار سبک و راحت نیاز دارند که در طول روز و برای ساعات طولانی آن را به تن کنند. خرید تیشرت کار برای کاگر ها گزینه مناسبی است چرا که از دوام خوبی نیز برخوردار است .

کاربرد تیشرت کار در رستوران :

یکی از کاربرد تیشرت کار در رستوران ، کترینگ و فست فودی ها و به عنوان لباس کار رستورانی می باشد . پرسنل رستوران با پوشیدن تیشرت کار از مشتری ها قابل تشخیص هستند . هم چنین با چاپ برند رستوران روی تیشرت می توانید تبلیغات ارزان و موثری داشته باشید . از آن جایی که در این مشاغل حفظ بهداشت از اهمیت بسیاری برخوردار است ، شستشوی راحت و سریع تیشرت می تواند مزیت خوبی در انتخاب تیشرت کار باشد .

کاربرد تیشرت کار در شرکت ها :

یکی از مشتریان تیشرت های کار ، شرکت های خصوصی می باشند که تمایل یه ایجاد نظم و هماهنگی در بین کارکنان دارند . با چاپ شعار کسب و کار خود بر روی تیشرت می توانید تیشرت تبلیغاتی اشته باشید که در برندسازی و بازار یابی بسیار موثر است .

کاربرد تیشرت کار در ورزش :

به دلیل اسپرت بودن  تیشرت ، یکی از کاربرد تیشرت کار استفاده در باشگاه ها و ورزشگاه ها به عنوان لباس ورزشی است . ورزشکاران با پوشیدن تیشرت هم به شناخته شدن تیم خود کمک می کنند و هم از تیم رقیب قابل شناسایی خواهند بود .

کاربرد تیشرت کار در فروشگاه ها :

خرید تیشرت کار برای کارکنان فروشگاه های بزرگ ، بسیار رایج است . پوشیدن تیشرت با مارک فروشگاه ، پرسنل را از افراد عادی متمایز می کند . هم چنین در برند سازی و پرستیژ کاری بسیار موثر است .

کاربرد تیشرت کار در مشاغل صنعتی :

در بسیاری از کارگاه ها از تیشرت کار به عنوان لباس کار صنعتی استفاده می شود . اگر چه جهت حفظ ایمنی و سلامتی کارگران خرید لباس کار حرفه ای توصیه می شود اما ، می تواند به عنوان گزینه در خرید لباس کار متناسب با شغل افراد در نظر گرفته شود .

کاربرد تیشرت کار در تابستان :

یکی از مهم ترین کاربرد تیشرت کار ، استفاده در روز های گرم سال و به عنوان لباس کار تابستانی است .فرقی ندارد شما کارمند یک شرکت بزرگ هستید و یا کارگر یک کارگاه کوچک ! خرید تیشرت کار می تواند به عنوان لباس رسمی شما به شغل شما هویت دهد ، به برندسازی کسب و کار شما کمک کند . روشی ارزان برای بازاریابی باشد و شعار تبلیغاتی خدمات شما را به گوش بسیاری از افراد برساند .

در کنار تمام این ها به راحتی شسته می شود و معمولا نیازی به اطو ندارد .قیمت تیشرت کار مناسب و به صرفه است و از آن جایی که طبق قانون لباس کار ، کارفرما موظف به خرید 2 دست لباس کار در سال برای کارکنان خود است ، می تواند گزینه مناسبی به عنوان لباس کار باشد

بهترین جنس تیشرت کار چیست ؟
تیشرت کار

خرید و انتخاب تیشرت کار خوب و مناسب مهم است ؛ از آنجایی که یکی از کاربرد تیشرت کار استفاده از آن به عنوان لباس کار تابستانی است ، در تهیه آن باید دقت بیشتری انجام شود و جنس تیشرت کار باید سبک ، خنک و راحت باشد . یکی از مزیت های تیشرت کار ، شستشوی راحت است . این مدل لباس کار باید مقاوم و با دوام باشد و در اثر شستشو رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد .

جنس تیشرت کار باید ضد حساسیت باشد و باعث تعریق نشود . بهترین انتخاب برای خرید تیشرت کار ، جنس های نخ پنبه ، کتان و جودون است . شما می توانید انواع مدل و رنگ های تیشرت کار را در فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مشاهده کنید .

مشخصات حوله خوب و مناسب کودک و نوزاد

۱۳ بازديد

یکی از مهم ترین و ضروری ترین اجزای سیسمونی کودک، حوله می‌باشد. هنگام خرید حوله علاوه بر قیمت آن، باید به کیفیت و جنس آن از لحاظ لطافت و ضد حساسیت بودن برای نوزادتان توجه داشته باشید. در خرید حوله کودک باید ویژگی های دیگری همچون رنگ، سایز و ضخامت حوله را نیز مد نظر داشته باشید تا بهترین حوله را برای کودکتان خریداری کنید. از آنجایی که استحمام از نیاز های اساسی نوزادان است، ضروری است از حوله نرم و با کیفیتی برای خشک کردن نوزاد استفاده کنید. امروزه با وجود تنوع مدل های حوله و تنوع قیمتی آن ها در بازار، انتخاب حوله مناسب برای والدین سخت شده است. با ما در این مقاله همراه باشید تا از مهم ترین ویژگی های بهترین برند حوله نوزاد آگاهی کسب کنید و انتخاب درستی برای کودکتان داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های حوله نوزادی

تمامی انسان ها به صورت مداوم نیاز به استحمام دارند اما آن چیزی که در پایان احساس خوب و سبکی پس از حمام را بیشتر می‌کند استفاده از یک حوله لطیف و مرغوب است. به دلیل حساسیت پوست نوزادان، با کیفیت بودن حوله آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. با ما همراه باشید تا از مهم ترین ویژگی های حوله کودک، آشنا شوید.

 جنس حوله نوزاد

به دلیل حساسیت بالای پوست کودک و نوزاد، مهم ترین شاخصه ای که باید به آن توجه کنید جنس حوله است. بهترین جنس برای ساخت حوله نوزاد، پنبه است. بنابراین بهترین انتخاب برای نوزادتان حوله ای از جنس پنبه مرغوب و با کیفیت است. حوله هایی که در ساخت آن ها 90 درصد از الیاف پلی استر و مصنوعی استفاده شده است، به دلیل قدرت جذب آب پایینی که دارند و همچنین احتمال ایجاد حساسیت و اگزما برای نوزادتان، انتخاب مناسبی نیست.

 

 ضخامت حوله کودک

حوله کودک و نوزاد در بازار با ضخامت های مختلفی عرضه می‌شود. والدین می‌توانند بر اساس سرد و گرم بودن فصل، ضخامت حوله  را انتخاب کنند. ضخامت مناسب حوله در دمای مناسب، مانع سرما یا گرمای بیش از حد کودک پس از حمام می‌شود. به همین صورت ضخامت حوله با قدرت جذب آب توسط حوله ارتباط مستقیمی دارد. به همین دلیل لازم است هنگام خرید حوله، به برچسب GSM توجه کنید. این برچسب میزان ضخامت حوله را بر حسب اعداد 200 تا 800 یا بالاتر نشان می‌دهد.

رنگ حوله نوزادی

رنگ حوله جدای از بحث زیبایی، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. اول این که حوله ای با رنگ روشن انتخاب کنید. زیرا آلودگی ها را به خوبی نشان می‌دهد و می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کی زمان شستن حوله فرا رسیده است. دوم این که در نظر داشته باشید حوله ثبات رنگ داشته باشد، زیرا رنگ پس دادن حوله به بدن نوزاد و کودک می‌تواند بیماری های پوستی برایش ایجاد کند.

 

فاقد مواد حساسیت زا

ممکن است هنگام خرید متوجه عطر در برخی از حوله های کودک شوید که برای ترغیب به خرید حوله توسط والدین است. اما این عطر ها می‌توانند باعث ایجاد بیماری های پوستی در نوزاد شوند به همین دلیل توصیه شده است از حوله هایی فاقد هرگونه مواد معطر و حساسیت زا برای خشک کردن کودکتان استفاده کنید.

مدل و سایز حوله نوزادی

حوله نوزادی در طرح ها و رنگها و در سایز های مختلف در بازار موجود است که می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان و سایز و نیاز کودکتان، حوله مناسب را خریداری کنید. یک تکه، چند تکه، عروسکی، روبدوشامبر و ... از انواع مدل های حوله کودک بوده که از برند های ایرانی و خارجی در بازار موجود است.

چرخ خیاطی مناسب جهیزیه عروس کدام برند و چه مدلی است ؟

۱۰ بازديد
 چرخ خیاطی یکی از ملزومات جهیزیه ایرانی است. انتخاب جهیزیه همواره یک چالش جدی برای خانواده های ایرانی بوده است. با توجه به تنوع گسترده چرخ خیاطی‌های خانگی ، انتخاب چرخ خیاطی مناسب امری دشوار است. انتخاب چرخ خیاطی مناسب ، نیاز به داشتن دانش در مورد انواع مختلف چرخ خیاطی است. در این مقاله به معرفی ۵ چرخ خیاطی مناسب برای جهیزیه پرداخته شده و نقاط ضعف و قوت آن‌ها بیان می‌گردد. این چرخ خیاطی‌ها بر اساس بودجه و سلایق مختلف انتخاب شده‌اند. اگر به دنبال خرید چرخ خیاطی مناسب جهیزیه هستید، احتمالا جواب خود را در این مقاله خواهید یافت. پس با ایزی دوخت همراه باشید.

۱- چرخ خیاطی کاچیران رز ۲۲۰

چرخ خیاطی کاچیران رز ۲۲۰ یک چرخ خیاطی اقتصادی تولید شده توسط شرکت کاچیران است. این چرخ خیاطی یکی از پرفروش ترین چرخ خیاطی‌های شرکت کاچیران است. رز ۲۲۰ نمونه تکامل یافته مدل رز ۲۱۰ است. رز ۲۲۰ مزیت هایی نظیر دوخت استرچ ،‌ قابلیت تغییر عرض دوخت و کردونه را نسبت به مدل ۲۱۰ دارد. تازه عروس ها برای تکمیل جهیزیه خود و خیاط ها برای انتخاب دوخت انواع پارچه های ساده، ریون و کشی نیاز به یک چرخ خیاطی همه کاره در عین حال ساده دارند. که انواع نیاز های خود از جمله راسته دوزی، گلدوزی، جادکمه، سردوزی و غیره را پاسخگو باشد. به همین جهت چرخ رز 220 در عین داشتن تمامی امکانات بالا، از ظاهری جذاب برخوردار است که تجربه کاربری و ارگونومی مناسبی برای دوزندگان فراهم می نماید. این چرخ خیاطی توانایی دوخت با ۲۰ طرح مختلف را دارد.

کیفیت قطعات استفاده شده در این چرخ خیاطی متوسط بوده و در ترکیب پلاستیک و الومینیوم ساخته شده‌است. این چرخ خیاطی به سادگی توسط هرنوع کاربر با هر میزان از تجره خیاطی قابل استفاده است. یکی از علل سهل بودن استفاده کاربران از مدل رز 220 مجهز بودن به کمپلتی نیم دور است که برای کاربران تازه کار مشکل آفرین نمی باشد. در صورت گیر کردن نخ داخل کمپلتی یا وجود پرز و… براحتی می توان نخ را با باز کردن گیره های مربوطه و جداکردن رینگ و قلاب از داخل کمپلتی خارج نموده. مجددا قطعات مذکور را در جای خود قرار داد .

۲- چرخ خیاطی کاچیران یاسمین ۳۹۳

چرخ خیاطی کاچیران یاسمین ۳۹۳ چرخ خیاطی دوم در لیست چرخ خیاطی مناسب برای جهیزیه است. این چرخ خیاطی علیرغم اینکه تولید داخل است، از تکنولوژی ژاپن استفاده می‌کند. بدنه و کفی چرخ یاسمین 393 از آلومینیم بوده که کیفیت ساخت و زیبایی ظاهری را به ارمغان می‌اورد. دارا بودن میز اضافه شونده یکی از مزایای مهم این چرخ خیاطی است که به راحتی دوخت کمک می‌کند. با توجه به فضای کم منازل، این چرخ  نیاز به میز مخصوص ندارد و  و می توان آن را برروی هر میزی قرار داده و دوخت مورد نظر را انجام داد. یاسمین ۳۹۳ دارای گردونه تنظیم پهنای دوخت بوده که با استفاده از ان می‌توان پنهای دوخت را بین ۰ تا ۵ تنظیم نمود. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت ۲۳ طرح مختلف را دارا است.

موتور این چرخ خیاطی نسبت به چرخ خیاطی رز ۲۲۰ قوی‌تر بوده و توانایی گردش تا ۸۰۰ دور بر دقیقه را دارد. این دور موتور باعث می‌شود تا چرخ خیاطی کاچیران یاسمین ۳۹۳ دارای موتوری قوی در مقایسه با رقبا باشد. کیفیت ساخت قطعات این چرخ خیاطی همانند رز ۲۲۰ متوسط بوده و دارای گارانتی از شرکت کاچیران است.

۳-چرخ خیاطی ژانومه ۳۹۳A

چرخ خیاطی ژانومه ۳۹۳A ساخت کشور تایوان است. این چرخ خیاطی جزو‌ چرخ خیاطی‌های ارزان قیمت تولیدی شرکت ژانومه‌ است. این چرخ خیاطی قابلیت استفاده بر روی مبل چرخ و همچنین به صورت پرتابل را دارا است. این چرخ خیاطی قابلیت اجرای ۲۲ برنامه دوخت مختلف را دارا است. مدل 393A  امکان دوختهای حلقوی(بازوآزاد)جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و همچنین دوخت ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزِی، زیپ دوزی و جادکمه زنی را دارا می باشد.

از ویژگی‌های این چرخ خیاطی می‌توان به صدای کم ، و موتور پر قدرت اشاره نمود. بدنه این چرخ خیاطی تماما فلزی بوده و از قطعات نسبتا با کیفیتی تشکیل شده است. چرخ خیاطی ژانومه ۳۹۳A مدل های مشابهی مانند مدل 395،397،399 دارد که از نظر کیفیت و از نظر مشخصات فنی کاملا یکسان بوده و تنها از نظر رنگ بندی متفاوت هستند.

۴-چرخ خیاطی ژانومه ۶۰۰۰

در حال حاضر چرخ خیاطی‌ های ژانومه محبوب ترین چرخ خیاطی‌های بازار هستند. چرخ خیاطی پر طرفدار و بسیار محبوب ژانومه ۶۰۰۰ چهارمین چرخ خیاطی در لیست است. این مدل یکی از بهترین مدل‌های چرخ خیاطی ژانومه‌ است. این چرخ خیاطی ساخت ژاپن بوده و از نوع استوک است. چرخ خیاطی ژانومه ۶۰۰۰ در میان چرخ های معرفی شده از کارایی و طول عمر بسیار بالاتری برخوردار بوده اما قیمت بیشتری نیز دارد. تکنولوژی این چرخ خیاطی از نوع کامپیوتری است. این چرخ خیاطی قابلیت اجرای ۱۳۰ برنامه دوخت را دارد که از سایر چرخ خیاطی های معرفی شده در این مقاله بسیار بیشتر است. همچنین این چرخ خیاطی قابلیت ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزِی، زیپ دوزی و جادکمه زنی را دارا می باشد.

جنس بنده این چرخ خیاطی تمام فلزی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. همچنین تمامی قطعات استفاده شده در چرخ خیاطی ژانومه ۶۰۰۰ فلزی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند. موتور بسیار قدرتمند، کم صدا و با طول عمر بالا نیز از سایر ویژگی‌ها این چرخ خیاطی محبوب است.

 

چرخ خیاطی کاچیران نیولایف ۱۱۲۹

چرخ خیاطی کاچیران نیولایف ۱۱۲۹ یک چرخ خیاطی میان رده ساخت شرکت کاچیران است. این چرخ خیاطی نسبت به چرخ خیاطی های یاسمین و رز امکانات بیشتر و طبیعتا قیمت بالاتری دارد. یولایف 1129 دارای عرض دوخت پنج میلیمتر و حداکثر طول بخیه 6 میلیمتر است که امکان دوخت های بلند و سریع را به کاربر می دهد. برای انتخاب طرح های دوخت متنوع این چرخ، از دو مجموعه انتخاب دوخت بالا (اتومات گلدوزی) و پایین ( اتومات پایین ) می توان استفاده نمود. هر کدام از این مکانیزم ها طرح دوخت خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. طرح جدید برروی بازو آزاد نیولایف 1129 به چرخ خیاطی قابلیت گرد دوزی تا قطر 120 میلیمتر را می دهد. جنس بدنه این چرخ خیاطی از الومینیوم است و کیفیت قطعات متوسطی دارد. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت با دو سرعت بالا و پایین را دارد.

قیمت لباس کار جوشکاری چند است ؟

۱۱ بازديد

 هزینه خرید لباس جوشکاری با توجه به موارد بسیاری تعیین می شود و موارد بسیاری در قیمت خرید آن موثر است از جمله :

  1. جنس پارچه
  2. نوع و مدل
  3. کیفیت دوخت و تولید
  4. میزان سفارشی سازی
  5. برند تولید کننده

برای خرید لباس کار جوشکاری با قیمت تولیدی و مناسب می توانید به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه و یا از طریق ثبت سفارش در وبسایت فروشگاهی آن را به قیمت ارزان خریداری کنید .

 

قیمت خرید لباس کار جوشکاری

لباس کار جوشکاری ضد شعله و نسوز چه خصوصیاتی دارد؟

لباس کار جوشکاری FR:

اگر کمی تحقیق کرده باشید، می‌دانید که برخی از پیراهن‌های جوشکاری واقعاً جذاب به نظر می‌رسند، اما اگر ادامه دهید و به توضیحات نگاه کنید، «معمولا ضد شعله» را در آنجا پیدا نمی‌کنید. کاری که می خواهید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که برچسب تأیید شده “FR” را می بینید.

برای اینکه یک پیراهن جوشکاری گواهی “FR” دریافت کند، از طیف وسیعی از تست های عملکرد عبور می کند. فقط زمانی که این تست ها را پشت سر گذاشته باشد می تواند آن مهر تایید را داشته باشد که FR نامیده می شود. بدون آن، شما فقط برای یک پیراهن معمولی که از جای دیگر خریداری می کنید، پول خرج می کنید.

  • پارچه با پنبه ضد شعله

اکثر این لباس کار جوشکاری مرغوب  از پنبه ساخته می شوند. در این مورد به یک پیراهن نخی مقاوم در برابر آتش نیاز دارید. دلیل اینکه پنبه ماده ای عالی برای جوشکاری پیراهن ها است، راحت و قابل تنفس بودن آن است. اینها چیزهایی هستند که برای به دست آوردن تحرک مورد نیاز هنگام کار به آنها نیاز دارید. برخی نیز از پلی استر یا نایلون برای افزایش تحرک استفاده می کنند.

مطمئن شوید که جزئیات پارچه چیزی را که می‌خرید بررسی کنید تا در نهایت ناامید نشوید. اندازه، ابعاد مناسب برای شما نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که سایز مناسب با تیپ بدنی خود را انتخاب کنید.

اگر بتوانید فقط یک پیراهن جوشکاری سفارشی داشته باشید عالی خواهد بود، اما اینطور نیست. اطمینان حاصل کنید که ابعاد ذکر شده در هر فروشگاه اینترنتی را بررسی کرده اید و برای اندازه گیری خود زمان می گذارید تا ابعادی کاملاً متناسب با شما داشته باشید.

به یاد داشته باشید که پس از اندازه گیری کمی فضای اضافی بگذارید تا کمی فضا برای حرکت باقی بگذارید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که ابعاد پیراهنی را که معمولاً برای محل کار می پوشید در نظر بگیرید. به این ترتیب می‌دانید که آنچه به دست می‌آورید چیزی است که کاملاً برای شما مناسب است.

دکمه ها یا پانچ ها که در اکثر پیراهن های جوشکاری دارای دکمه هستند اما سایر پیراهن ها دارای بانچ هستند. در حالی که این ترجیحی است که واقعاً به شما بستگی دارد، زیب ها نیز بسیار عالی عمل می کند که گرما را بیشتر نگه می دارد، اما دکمه ها به همان خوبی کار را انجام می دهند.

  • محدودیت های شستشو لباس کار جوشکاری

برای اینکه یک پیراهن جوشکاری مقاوم در برابر آتش باشد، باید از پوشش خاصی ساخته شود که این ویژگی را به آن بدهد. واقعیت این است که این لباس کار جوشکاری معمولاً محدودیت‌هایی برای شستشو دارند، زیرا هر شست‌وشو اثر این پوشش ویژه را کاهش می‌دهد. در حالی که برخی از تولید کنندگان این جزئیات را حذف می کنند، برخی با مهربانی آن را در توضیحات محصول قرار می دهند.

آنچه شما ازیک لباس کار جوشکاری مناسب می خواهید یک لباس با بیشترین امکان میزان  شستشو است تا بتوانید استفاده از پیراهن جوشکاری را برای مدت زمان طولانی تری به حداکثر برسانید.

طرح طیف وسیعی از طرح‌ها برای  لباس کار جوشکاری و  پیراهن‌ها وجود دارد که با مفاهیم متفاوتی همراه است. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که نباید پیراهن جوشکاری را فقط برای طراحی آن انتخاب کنید. باید بین آن، پارچه، و گواهی FR که مهمترین فاکتورها هستند، تعادل وجود داشته باشد.

این بیش از همه ایمنی است و طراحی فقط بعد از آن می آید. با در نظر گرفتن این سه فاکتور در انتخاب بهترین پیراهن جوشکاری، خرید یکی دیگر دردسرساز نخواهد بود. تنها چیزی که نیاز دارید این است که همه چیز را در چشم انداز نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که پیراهن جوش شما دارای گواهی FR است و از پارچه ساخته شده است که حداکثر محافظت را به شما می دهد. اول ایمنی و بعد طراحی اگر یکی را بیابید که همه این عوامل را داشته باشد، برنده شده اید!

 

بهترین اندازه برای ژاکت جوشکاری چیست؟

انتخاب اندازه مناسب برای ژاکت جوشکاری ضروری است. اگر گزینه اشتباهی را انتخاب کنید، در نهایت احساس ناراحتی می کنید که بر عملکرد کاری شما  تأثیر می گذارد. قبل از اینکه جلو بروید و اندازه ای را انتخاب کنید، مطمئن شوید که اندازه قفسه سینه خود را با پیچاندن یک نوار اندازه گیری در اطراف قسمت بالایی بدن اندازه گیری کنید.

اگر ناحیه شکم شما به میزان قابل توجهی بزرگتر است، ناحیه شکم را اندازه بگیرید. مهم است که نوار اندازه گیری را خیلی محکم به بدن خود نپیچید. کمی فضای خالی  همیشه بهتر است. یک نکته این است که وقتی لباس کار معمولی خود را می پوشید، اندازه گیری را انجام دهید.

جنس لباسکار جوشکاری یا راحتی لباس کار جوشکاری، کدام مهمتر است؟

هنگام خرید لباسکار جوشکاری  که برخی مواد ژاکت جوشکاری را به راحتی  آن ترجیح می دهند، واقعیت این است که ایمنی حرف اول را می زند.

بنابراین، در انتخاب، باید به سراغ موردی بروید که با آن راحت هستید تا از ایجادخطر ایمنی جلوگیری کنید. برخی از تولیدکنندگان وجود دارند که به مواد باکیفیت و راحتی در ژاکت های جوشکاری تعادل می دهند و این به شما بستگی دارد که یکی را پیدا کنید که متناسب با نیاز و خواسته شما باشد.

جوشکاران در سراسر جهان به حداکثر محافظت از سر تا پا نیاز دارند زیرا در محیط های پرخطر کار می کنند. دست کم گرفتن آنچه که ژاکت های جوشکاری می توانند با پوشیدن لباس نامناسب انجام دهند، می تواند جوشکاران را در معرض صدمات یا حوادث ناخواسته قرار دهد.

بنابراین چه جوشکاری باشد، چه برش با سوخت اکسی یا سنگ زنی سنگین، انتخاب ژاکت جوشی مناسب برای کارتان ضروری خواهد بود.

چرا تولید محتوا در مشهد مهم است ؟

۱۰ بازديد

تولید محتوا مفهومی است که شاید این روزها خیلی بیشتر از قبل به گوش شما می‌خورد، اما این بدین معنا نیست که مفهوم تولید محتوا مفهوم تازه‌ای است و یا اینکه به تازگی وارد دنیای ما شده است! اگر بخواهیم به تاریخچه و زمان ورود تولید محتوا برگردیم باید به زمان انسان‌های نخستین برگردیم که با کشیدن شکل و نقاشی درون غارها به انتقال پیام بین خودشان مشغول بودند. در واقع تولید محتوا به تولید هرگونه مطلب یا محتوا که منجر به انتقال پیام شود، گفته می‌شود. امروزه این کار با استفاده از ابزارهای مختلفی در بستر اینترنت انجام می‌شود. به همین دلیل شکل و فرم دیگری به خود گرفته است. به عبارتی دیگر می‌تواند محتوای متنی، صوتی و یا تصویری باشد. همچنین تولید محتوا می‌تواند در پایگاه‌های مختلف و در عرصه‌های متفاوتی انجام شود مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های خرید و فروش کالاها و ... در انواع عرصه‌ها مانند خرید و فروش خودرو، تجهیزات پزشکی، مصالح ساختمانی و ... همچنین این کار یعنی تهیه و تنظیم محتوا در انواع شهرها قابل انجام است یعنی برای تمامی نقاط جهان قابل اجراست. ما در این مقاله قصد داریم به انواع تولید محتواهای موثر مانند تولید محتوا در مشهد بپردازیم. همچنین به منظور تولید و تنظیم محتوا نیاز به بررسی دو مولفه بسیار مهم است:

  • موضوع محتوا

  • هدف از تهیه محتوا

موضوع محتوا بستگی به حوزه مورد نظر دارد. اما هدف تولید محتوا می‌تواند در سه حوزه بازاریابی، علمی و آموزشی و یا اهداف فرهنگی نهفته باشد. برای مثال هدف یک وب‌سایت فروش کالاهای خدماتی در راستای اهداف بازاریابی است. در واقع به معنای افزایش فروش و سود حاصل از کالاهای خدماتی است. در واقع هر گونه محتوایی که در راستای این اهداف قرار بگیرد، در حوزه تولید محتوا نیز قرار می‌گیرد. 

 

مولفه‌های لازم برای تولید محتوا در مشهد

 تولید محتوا و سئو در مشهد

در این قسمت به مولفه‌های لازم برای تولید محتوا در مشهد اشاره خواهیم کرد. برای اجرای تولید و تنظیم محتوا در مشهد باید ابتدا سراغ دو مولفه اصلی برای شروع این کار رفت. ابتدا باید بدانیم موضوع تولید محتوا چیست و در مرحله بعدی بدانیم هدف از تولید آن چیست؟ پس از این مرحله که موضوع تولید محتوای ما مشخص شد باید به سراغ بررسی طیف مخاطبان موضوع مورد نظر برویم. ممکن است در ابتدا قضیه کمی گنگ به نظر برسد اما با ذکر یک مثال این قضیه برای شما واضح‌تر خواهد شد. فرض کنید قرار است شما در مورد کسب و کار خاصی در مشهد یک محتوا تهیه کنید. برای مثال کسب و کار فروش میوه‌های خشک در شهر مشهد. برای معرفی این کسب و کار باید به سراغ طیف مخاطبان خود در مشهد بروید و بررسی کنید که این افراد بیشتر از چه جنسیتی هستند؟ میانگین تحصیلات این افراد در چه سطح است؟ و یا اینکه آیا ممکن است افرادی از محله‌های مشخصی به این کسب و کار تمایل بیشتری نشان می‌دهند؟

 با بررسی این موارد و سوالاتی از این قبیل می‌توان شروع به تولید محتوا در مشهد به شرط رعایت موارد زیر نمود:

  • رعایت اصل سئو: یکی از مهم‌ترین اصول در تهیه انواع و اقسام محتواها، رعایت اصل سئو و اجرای آن است. SEO به معنای بهینه سازی مطالب سایت است. بدین صورت که یک کلمه کلیدی اصلی و تعدادی کلمات کلیدی مرتبط برای یک محتوا در نظر گرفته می‌شود. فردی که به تولید محتوا می‌پردازد باید قوانین مربوط به استفاده از این کلمات را بداند و آن‌ها را به درستی در محتوای خود رعایت کند. بدین ترتیب محتوا در موتورهای جستجو مانند گوگل، رتبه و درجه بهتری خواهد یافت و چشم مخاطب زودتر خواهد رسید. به زبان ساده‌تر هنگامی که مخاطب در حال جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر خود در بستر اینترنت است، مطالب یا محتواهایی که این قوانین و اصول را بهتر و بیشتر رعایت کرده باشند، در رتبه‌های بالاتر و در صفحه اول گوگل نمایش داده خواهند شد. پس رعایت اصل سئو را فراموش نکنید. 

  • رعایت اصول نگارشی: برای اینکه محتوای شما بی نقص باشد، بایستی اصول نگارشی و دستور زبان فارسی را در محتوای خود به درستی رعایت کنید. سایر موارد مربوط به اصول نگارشی را نیز در محتوای خود در نظر بگیرید. در این صورت مخاطب به محتوای شما دلگرم خواهد شد. 

  • برای اینکه بتوانید مخاطبان خود را در مشهد جذب کنید و تولید محتوا کنید، باید با توجه به موضوع تولید محتوا، شهر مشهد را به خوبی بشناسید و از جغرافیای آن، محله‌های آن و سایر مشخصات شهر مشهد به خوبی مطلع باشید تا بتوانید تولید محتوای موثر و مفیدی داشته باشید تا بتواند روی مخاطب تاثیر خوبی داشته باشد.

  • به آداب و رسوم فرهنگی شهر مشهد توجه ویژه کنید: برای تولید محتوای موثر در هر شهر باید به آداب و رسوم هر شهر توجه ویژه کنید و حتما این موارد را در محتوای خود لحاظ کنید و در نظر بگیرید. 

  • برای تولید محتوا در مشهد با پایا مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد تماس بگیرید 

کاربرد همزن برقی چیست و آیا خرید آن برای خانه ضروری است ؟

۱۱ بازديد

آشنایی با 8  کاربرد همزن برقی

همزن برقی یکی از لوازم آشپزخانه است که برای مخلوط کردن و هم زدن مواد غذایی استفاده می‌شود. این دستگاه می‌تواند به سرعت مواد غذایی را با هم ترکیب کند و به شما کمک می‌کند تا کیک‌ها، شیرینی‌ها، نان‌ها و سایر غذاهای خوشمزه را باکیفیتی عالی تهیه کنید. کاربردهای  و دلیل خرید همزن برقی در آشپزخانه عبارتند از:
راهنمای خرید همزن برقی

1. هم زدن تخم مرغ برای تهیه کیک

یکی از مهم‌ترین کاربردهای همزن برقی، هم زدن تخم مرغ است. برای هم زدن تخم مرغ با همزن برقی، ابتدا تخم مرغ‌ها را در کاسه همزن قرار دهید. سپس، با سرعت متوسط هم بزنید تا تخم مرغ‌ها یکدست شوند. بعد از اینکه تخم مرغ‌ها یکدست شدند، سرعت را به متوسط تا زیاد افزایش دهید و هم زدن را ادامه دهید تا تخم مرغ‌ها پف کنند.

2. درست کردن سوسیس

با همزن خود سوسیس خانگی تهیه کنید. برای این کار، گوشت یا مخلوط گوشت را به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار دهید تا سفت شود. سپس، آن را به مکعب‌های کوچک برش دهید و در همزن خرد کنید. همزن را به برق وصل کنید و گوشت و ادویه‌ها را با هم مخلوط کنید. سپس می‌توانید گوشت را فریز کنید و از آن به عنوان سوسیس استفاده کنید.

3. تهیه بستنی

همزن برقی می‌تواند به عنوان بستنی ساز نیز استفاده شود. مراحل زیر به شما برای تهیه بستنی با استفاده از همزن کمک می‌کند:

  • شیر، خامه فرم گرفته، شیرین کننده و وانیل را در کاسه همزن بریزید.
  • با سرعت متوسط تا زیاد هم بزنید تا خامه فرم گرفته شود.
  • سایر مواد را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.
  • بستنی را در ظرف دربسته به مدت حداقل 6 ساعت داخل فریزر بگذارید تا سفت شود.

برای تهیه کرم موزی می‌توانید طبق این مراحل پیش بروید:

  • موز منجمد را در کاسه همزن بریزید.
  • به مدت 5 دقیقه با سرعت بالا هم بزنید تا یکدست شود.
  • شیر یا مواد دیگر را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.
  • خامه را بلافاصله مصرف کنید یا در ظرف دربسته داخل فریزر به مدت 30 دقیقه بگذارید تا سفت شود.

4. خمیر پیتزا

از همزن برقی می‌توانید برای تهیه خمیر پیتزا نیز استفاده کنید. برای ورز دادن آرد، مخمر، آب، نمک و شکر می‌توانید از همزن دستی یا همزن ایستاده با پره مخصوص خمیر استفاده کنید. خمیر پس از یک دقیقه شروع به شکل‌گیری می‌کند، اما باید 8 دقیقه دیگر با همزن ورز داده شود. خمیر را با یک حوله آشپزخانه یا پارچه مرطوب بپوشانید و به مدت 45 دقیقه بگذارید ور بیاید. سپس آن را پهن کنید، سس و مواد را اضافه کنید و پیتزا را بپزید.

5. ورز دادن گوشت

همزن برقی می‌تواند برای ورز دادن گوشت و تهیه انواع غذاهای گوشتی مانند کباب کوبیده، کتلت، همبرگر و کوفته استفاده شود. ورز دادن گوشت کاربرد دیگر همزن برقی به حساب می‌آید و باعث یکدست شدن بافت گوشت می‌شود و مواد افزودنی به‌خوبی با گوشت مخلوط می‌شوند.

برای ورز دادن گوشت با همزن برقی، ابتدا گوشت چرخ کرده را کاسه همزن قرار دهید. سپس مواد افزودنی مانند پیاز رنده شده، سیر رنده شده، ادویه‌جات و سبزیجات خرد شده یا هر چیزی که دوست دارید را به گوشت اضافه کنید. همزن برقی را با سرعت متوسط روشن کنید و به مدت 5-7 دقیقه گوشت را ورز دهید.

نکات مهم در ورز دادن گوشت با همزن برقی

  • از همزن دستی یا همزن ایستاده با پره خمیر استفاده کنید.
  • گوشت را به صورت یکنواخت ورز دهید تا همه مواد به‌خوبی با هم مخلوط شوند.
  • برای جلوگیری از له شدن گوشت، از سرعت متوسط همزن استفاده کنید.
  • اگر گوشت خیلی چسبناک است، مقداری آرد اضافه کنید.

6. درست کردن ماکارونی

اگر همزن ایستاده دارید، می‌توانید از آن برای تهیه ماکارونی تازه نیز استفاده کنید. برای تهیه خمیر ماکارونی، آرد، تخم مرغ و نمک را در کاسه همزن بریزید و با سرعت متوسط به مدت 30 ثانیه تا یک دقیقه هم بزنید. سپس، پره مخصوص خمیر را وصل کنید و به مدت دو دقیقه با سرعت متوسط هم بزنید. سپس خمیر را به مدت 30 دقیقه در دمای اتاق قرار دهید.

پس از استراحت، خمیر را به 4 یا 6 قسمت مساوی تقسیم کنید و هر قسمت را با آرد مخلوط کنید. خمیر را به اندازه مورد نظر خرد کنید و مقداری آرد روی آن بپاشید.

7. هم زدن خامه

همزن برقی ابزاری عالی برای تهیه خامه فرم گرفته است. خامه را در کاسه همزن بریزید و با سرعت متوسط تا کم هم بزنید. شکر و وانیل را اضافه کنید و هم زدن را ادامه دهید تا خامه شروع به کف کردن کند. سپس، سرعت را به متوسط تا زیاد افزایش دهید تا خامه‌ها فرم بگیرند. برای ایجاد بافت سفت، سرعت را کاهش دهید تا زمانی که خامه به ثبات مورد نظر شما برسد.

8. پوره سیب زمینی

همزن‌ها برای تهیه پوره سیب‌زمینی نیز کاربرد دارند. کاربرد همزن برقی برای تهیه پوره سیب‌زمینی با همزن دستی را نادیده نگیرید.

  • ابتدا سیب‌زمینی‌ها را پوست بگیرید و خرد کنید.
  • آنها را در آب نمک بجوشانید تا نرم شوند.
  • سیب‌زمینی‌های پخته را در کاسه‌ای بریزید و با همزن دستی با سرعت کم خرد کنید.
  • کره، شیر و هر چاشنی دیگری را به تدریج اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا پوره یکدست شود.
  • پوره را با سرعت متوسط به بالا به مدت یک تا دو دقیقه هم بزنید تا حجیم شود.

کاربرد انواع همزن برقی در آشپزخانه

شما می‌توانید برای هم زدن انواع مواد غذایی از هر دو نوع همزن برقی و ایستاده استفاده کنید اما برای دریافت نتیجه بهتر، جدول زیر را مدنظر داشته باشید:

نوع همزن کاربرد
همزن دستی هم زدن موادی که نیاز به هم زدن زیاد و مداوم ندارند، مانند تخم مرغ برای کیک، خامه، و سس
همزن ایستاده هم زدن موادی که نیاز به هم زدن مداوم در مدت زمان طولانی دارند، مانند گوشت، خمیر نان و خامه فرم گرفته

انتخاب بهترین تعمیرکار همزن برقی

در این مقاله صفا استور  با انواع کاربرد همزن برقی آشنا شدید. با کمک همزن برقی می‌توانید دسرها، شیرینی‌ها و کیک‌های خوشمزه‌ای را در کمترین زمان با بهترین کیفیت درست کنید. کیفیت همزن برقی که می‌خرید در کارآیی آن تاثیر زیادی دارد. همزن‌های برقی فیک که قیمت ارزان‌تری در بازار دارند، بعد از مدتی استفاده دچار مشکل می‌شوند و شما را به دردسر می‌اندازند.

خدمات سئو در مشهد شامل چه مواردی است ؟

۹ بازديد

ویژگی های سئو سایت در مشهد