مزایای خرید لباس کار از تولیدی

۱ بازديد

مزایای سفارش لباس کار به تولید کننده لباس کار

با توجه به ویژگی هایی که تولیدی لباس کار در تهران  دارد ، سفارش لباس کار حرفه ای به تولیدی می تواند مزیت های زیر را داشته باشد :

  1. زمان آماده سازی و دوخت لباس کار با تعداد بالا کاهش می یابد .
  2. هزینه نهایی خرید لباس کار مناسب تر و کم تر می شود .
  3. تولید لباس کار طبق استاندارد و قوانین کار انجام می شود .
  4. کیفیت دوخت لباس کار به دلیل داشتن تجهیزات افزایش می یابد .
  5. تولیدی ها قادر به تولید انواع لباس کار هستند و محدودیتی ندارند .
  6. امکان سفارشی دوزی بر اساس رنگ ، سایز و مدل وجود دارد .
  7. می توانید برند کسب و کار و یا لوگو شخصی خود را روی لباس چاپ و یا گلدوزی کنید .
  8. در صورت نیاز و افزایش کارکنان ، امکان سفارش مجدد وجود دارد .

مشتریان تولیدی لباس کار چه کسانی هستند ؟

با توجه به این که تولیدی ها به صورت عمده سفارش می گیرند و لباس کار در این مراکز به تعداد بالا دوخته می شود ، لازم است بدانید که آیا شرایط سفارش لباس کار به تولیدی ها را دارید یا نه ؟

اگر تعداد کارگران یا کارمندان کسب و کار شما زیاد و قابل توجه است بهتر است برای خرید لباس کار به تولید کننده لباس کار مراجعه کنید .

  • کارخانه ها
  • کارگاه و تولیدی ها
  • مراکز درمانی و بیمارستان ها
  • رستوران، کترینگ و فست فودی ها
  • قنادی ها و شیرینی پزی ها
  • آزمایشگاه ها
  • پالایشگاه و مراکز صنعتی

از جمله مشاغلی هستند که برای خرید فرم مورد نیاز خود به تولیدی لباس کار مراجعه می کنند .

تماس با دوخت یادگار ???? 

داشتن وب سایت به چه مشاغلی توصیه می شود ؟

۲ بازديد

زمان و سرعت‌عمل در عصر ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که همین موضوع، باعث شکل‌گیری دیجیتال مارکتینگ شده است و حتی شاهد تغییرات چشمگیری در سبک زندگی مردم هستیم. در این راستا، سبک خرید بسیاری از افراد تغییر کرده و درصد قابل‌توجهی از مردم، علاقه بیشتری نسبت به خرید اینترنتی یا دریافت خدمات از راه دور از خود نشان می‌دهند.
 جهت دریافت خدمات تخصصی طراحی سایت در مشهد اصفهان تهران تبریز و شیراز به شرکت دیجیتال مارکتینگ پایا در مشهد مراجعه کنید 

برای نمونه، اغلب مشتریان مشاغل مختلف برای آگاهی از محصولات و خدمات جدید، به دنبال آدرس وبسایت یا شبکه‌های مجازی آن کسب و کار هستند و معمولا تمایلی به برقراری مداوم تماس تلفنی ندارند. این موضوع در برخی از مشاغل بیشتر دیده می‌شود؛ بنابراین نیاز آن‌ها به داشتن یک وبسایت درجه‌یک بیشتر از دیگران است. در قسمت زیر تعدادی از این مشاغل را معرفی می‌کنیم.

 

  • مشاغل مرتبط با فروش اجناس

مشاغل فعال در حوزه فروش اجناس مختلف همچون پوشاک، مبلمان، وسایل ورزشی، لوازم‌آرایشی و... جزو مشاغلی هستند که جهت افزایش تعداد مشتریان و به دنبال آن افزایش درآمد خود، به یک وبسایت جذاب و حرفه‌ای نیاز دارند. داشتن وبسایت خوب، برای چنین مشاغلی یک نیاز مبرم و حیاتی است؛ چراکه در برخی مواقع خاص مانند شیوع یک بیماری همه‌گیر، لطمه زیادی به کسب‌وکار آن‌ها وارد می‌شود که وجود یک بستر مناسب جهت فروش اینترنتی محصولات، میزان ضررهای احتمالی را کاهش می‌دهد.

 

  • مشاغل مرتبط با واحدهای صنعتی

خوشبختانه کشور عزیز ما جزو کشورهایی است که صنعت پویایی دارد. از صنایع نفتی و شیمیایی گرفته تا تولید محصولات و ابزارهای صنعتی و حتی صنایع‌دستی، در سطح کیفی بالایی مشغول به فعالیت هستند. تمام مشاغل فعال در صنعت همچون کارخانجات و مجموعه‌های تولیدی کوچک و بزرگ می‌توانند با راه‌اندازی یک سایت قدرتمند، شروع به معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان هدف کنند. 

این عزیزان حتی می‌توانند سایت‌های انگلیسی‌زبان مختلفی را در زمینه فعالیت کاری خود راه‌اندازی کنند و از این طریق، علاوه بر تعامل با مشتریان داخلی، در امر فروش خارجی نیز به دستاوردهای بزرگ و قابل‌توجهی برسند. به‌این‌ترتیب، صنعتگران محترم می‌توانند با قرار دادن نمونه کارهای خود در سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی پربازدید، به افزایش مشتریان و به دنبال آن به گسترش کسب و کار خود بپردازند و با یک فعالیت حرفه‌ای از رقبای خود پیشی بگیرند.

 

  • مشاغل مربوط به حوزه هنری

مشاغل هنری نظیر نقاشی حرفه‌ای، قالی‌بافی، عکاسی، طراحی مد و لباس، طراحی کیک و شیرینی، آرایشگری و گریموری و... جهت دیده شدن محصولات و خدمات خود به یک سایت جذاب نیاز دارند. داشتن سایت کاربردی برای این مشاغل بسیار مهم است؛ زیرا وجود این وبسایت، بستری برای دیده شدن کارهای آن‌ها فراهم می‌کند و در صورتی که خدمات نیز به‌صورت حرفه‌ای انجام شود، شاهد رشد چشمگیر فروش و درآمد خواهند بود.

 

  • مشاغل مربوط به حوزه فرهنگی

مؤسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی، جهت جذب هنرجویان بیشتر و معرفی انواع آموزش‌های خود، به یک وبسایت کاربرپسند نیاز دارند. در واقع، مراکزی که در زمینه آموزش هنرهای مختلف همچون سفالگری، معرق‌کاری، مشبک‌کاری، قلم‌زنی، نگارگری، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، تدوین فیلم، تصویربرداری، طراحی گرافیک، طراحی صحنه، بازیگری، گویندگی، موسیقی، نمایشنامه‌نویسی، نمایش عروسکی و... فعالیت می‌کنند جهت تداوم فعالیت خود در هر رشته‌ای نیاز به تعداد قابل‌توجهی هنرجو دارند.

این مراکز جهت جذب هنرجویان بیشتر، بایستی در بسترهای پربازدید حضور فعالی داشته باشند. از آنجایی هم که بسیاری از هنرجویان جهت یافتن یک آموزشگاه مناسب در شهر خود به سراغ موتورهای جستجو می‌روند، بهترین فرصت است تا با راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای با محتوای مناسب، اقدام به جذب آن‌ها کرد. به‌این‌ترتیب، طراحی سایت برای هر موسسه فرهنگی، جزو نیازهای مبرم آن به‌حساب می‌آید که بایستی جدی گرفته شود؛ چراکه تعداد بسیاری از مؤسسات فرهنگی در حال حاضر دارای سایت‌های قدرتمندی هستند که جهت رقابت با آن‌ها، نیاز است در بستر سایت نیز اقدام به جذب هنرجو کرد.

 

  • مشاغل حوزه خدمات چاپ و تبلیغات

مراکز ارائه‌دهنده خدمات چاپ و تبلیغات، از مراکز مهم هر کشوری هستند که خوشبختانه تعداد آن‌ها در کشور ما زیاد است. در همین راستا، رقابت نیز در این حرفه پر سود، بسیار زیاد بوده و لازم است که جهت عبور کردن از تعداد قابل‌توجهی از رقبا، در بستر مجازی هم فعالیت کرد و به معرفی کسب‌وکار خود پرداخت. از آنجایی که، تنوع و گستردگی زیادی در صنعت چاپ و تبلیغات وجود دارد و مواردی نظیر تولید پوستر، بنر، تراکت و... جزو کارهای این مشاغل به‌حساب می‌آید، می‌توان با نمونه کارهای این حرفه، یک سایت زیبا و کاربرپسند طراحی کرد.

 

  • مشاغل حوزه خدمات فنی و مهندسی

از مشاغل فنی و مهندسی می‌توان به مشاغلی همچون مهندس معمار، مهندس کامپیوتر، مهندس الکترونیک، مهندس مکانیک، مهندس رباتیک و... اشاره کرد که البته برخی از این مشاغل، زیرشاخه‌هایی دارند. در کل، افراد فعال در این حوزه‌های کاری، ارائه‌دهنده خدمات یا تولیدکننده محصولات منحصربه‌فردی هستند. اگر شما عزیزان هم در این مشاغل فعالیت می‌کنید، لازم است جهت معرفی خدمات و محصولات خود به دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ وارد شوید و از این طریق، برای کسب‌وکار خود به جذب مشتری بپردازید.

ضرورت راه‌اندازی وب سایت برای کسب‌وکارهای کوچک

کسب اعتبار و افزایش آن، یکی از کارهایی است که کسب‌وکارهای کوچک یا نوپا بایستی به دنبال آن باشند. از جمله کارهایی که می‌توان با کمک آن به افزایش اعتبار شغل خود پرداخت، حضور پرقدرت و هدفمند در دنیای مجازی است. یکی از بسترهای مجازی مناسب نیز همین سایت‌های فارسی‌زبان هستند که کاربر بدون محدودیت زمان و مکان می‌تواند از طریق آن، با کسب‌وکار کوچک شما آشنا شود.

به‌این‌ترتیب، جهت پیشبرد اهداف خود و جذب اعتماد مشتریان، بایستی حضور هوشمندانه‌ای در فضای مجازی داشت. توجه داشته باشید که با گذشت زمان، شاهد حضور افراد بیشتری در سایت‌های مختلف هستیم که این موضوع، بیانگر اهمیت راه‌اندازی سایت‌های قوی برای مشاغل است. در واقع، سایت‌های حرفه‌ای مانند یک بازاریاب باتجربه رفتار می‌کنند و هر آنچه که کاربر می‌خواهد از یک محصول یا خدمت بداند را در اختیارش قرار می‌دهند.

 

ضرورت راه‌اندازی سایت برای کسب‌وکارهای بزرگ

هرچقدر یک کسب‌وکار بزرگ باشد، به همان اندازه رقابت و سختی کار نیز بیشتر خواهد شد، بنابراین لازم است که زمان بیشتری نیز برای رقابت با رقبا صرف شود. در این مواقع، وجود یک سایت پربازدید به کمک صاحبان مشاغل بزرگ می‌آید. اگر بتوانید سایت طراحی‌شده خود را با کمک یک کارشناس باتجربه سئو و تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای به صفحه اول گوگل برسانید، قطعاً گام مهمی را در پیشی گرفتن از رقبای خود برداشته‌اید.

 

جمع بندی

امروزه با گسترش کسب و کارهای مختلف و افزایش رقابت میان آن‌ها، صاحبان مشاغل سعی در جذب مشتریان بیشتر و به دنبال آن فروش و کسب درآمد زیادتر را دارند. یکی از روش‌هایی که می‌تواند در این مواقع بسیار کمک‌کننده باشد، وجود یک وبسایت جذاب و کاربرپسند است. در این مقاله به بررسی کامل ضرورت وجود وبسایت برای کسب و کارهای مختلف پرداختیم. اگر شما هم قصد گسترش کسب و کار خود را دارید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، به ایجاد و طراحی یک وبسایت مناسب با حرفه خود، اقدام کنید و از مزایای زیاد آن بهره‌مند شوید.

ویژگی های ماشین ظرفشویی خوب

۴ بازديد

یکی از نکات مهم در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی، دانستن ویژگی‌های این وسیله خانگی‌ست. به‌طور خلاصه یک ظرفشویی خوب و عالی باید این خصوصیات را داشته باشد:

·       قابلیت‌های پاک‌کنندگی

مثل روز روشن است که ماشین ظرفشویی پیش از هر کار دیگری، باید ظرف‌ها را تمیز و مثل دسته گل کند. البته بسته‌به مدل ظرفشویی، قابلیت‌هایی وجود دارد که قدرت تمیزکردن ظرف‌ها را دوچندان می‌کند. مثلا بعضی ظرفشویی‌ها برای بطری‌ها و لیوان‌ها آب‌پاش خاصی دارند که با شدت آب را درون محفظه آن وارد می‌کند. بعضی دیگر، چرخه‌های شست‌وشوی برقی‌ دارند که مخصوص تمیزکردن چربی‌هاست.

·       قابلیت‌های خشک کردن ظروف

حالا که ماشین ظرفشویی خریده‌اید، انتظار دارید این دستگاه ظرف‌های شسته‌شده را خیس تحویلتان ندهد و زحمت خشک‌کردن ظروف را هم بکشد. بعضی ماشین‌ها، ورقه‌های فلزی بزرگی دارند که همه‌چیز را خشک می‌کند؛ حتی چربی‌های شسته‌نشده را. اما مدل‌های پیشرفته‌تر، دیواره‌های استیل ضدزنگ دارند که فقط آب را خشک می‌کنند.

·       بی‌سروصدا بودن

ماشین‌ظرفشویی‌های پرسروصدایی که باعث می‌شوند صدا به صدا نرسد، انتخاب مناسبی نیستند. هنگام خرید به دسیبل صدا توجه کنید:

  • بیشتر از ۵۰ دسیبل «پرسروصدا»
  • ۴۴ تا ۴۹ دسیبل «تقریبا بی‌صدا»
  • کمتر از ۴۴ دسیبل «کاملا بی‌صدا»

البته ۴۹ دسیبل یک ماشین ظرفشویی عالی‌ است که مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. مدل‌های کاملا بی‌صدا برای افرادی‌ست که بسیار به صدا حساس‌اند.

·       برنامه و امکانات

پیش از هر چیز، یادتان باشد که برنامه‌های زیاد یک ماشین ظرفشویی به معنای عالی‌بودن آن نیست. به‌طور کلی هر ظرفشویی دارای برنامه‌های شست‌وشوی معمولی، سریع (دمای بالاتر برای شست‌وشوی سریع‌تر) و سخت (برای شست‌وشوی ظروف بسیار کثیف) است. البته برنامه خودکار هم وجود دارد که بنا به کثیفی ظرف‌ها، خود به‌صورت اتوماتیک سطح شست‌وشو را تعیین می‌کند.

دیگر برنامه‌های جذاب از این قرارند: خیس‌کردن ظرف‌ها و از بین بردن بوی بد آن‌ها برای وقتی که می‌خواهید باز هم تا شب، ظرف‌هایی به ماشین ظرفشویی خود اضافه کنید؛ ذخیره انرژی برای ظروف کمتر و تمیزتر؛ برنامه شست‌وشوی مخصوص چینی و کریستال؛ تایمر خودکار و…

·       جادار بودن و محفظه ضدزنگ

طراحی داخلی ظرفشویی تاثیر بسیار زیادی در جاداربودن آن دارد. برای مثال قلاب‌های نگهدارنده ظرف‌ها هرچه به هم نزدیک‌تر باشند، ظرف‌های بیشتری جا می‌گیرند که با اسپری‌های قوی به‌خوبی پاک می‌شوند. قفسه‌های قابل تنظیم باعث می‌شوند ظروف بلندتر به‌خوبی جا بگیرند.

محفظه استیل ضدزنگ در مقایسه با محفظه‌های پلاستیکی قیمت بالاتری دارند؛ اما ظرف‌ها را لکه‌دار نمی‌کنند و کاملا خشک می‌کنند. استیل دوام بیشتری دارد و نگهداری و نظافت آن بسیار آسان‌تر است. در یک کلام: به قیمتش می‌ارزد!

·       مصرف بهینه انرژی

به برچسب انرژی ماشین ظرفشویی‌تان توجه کنید. دستگاه‌هایی که مصرف انرژی بالایی دارند، قبض‌های برق سنگین‌تری روی دستتان می‌گذارند. علاوه‌بر این، برخی از قابلیت‌های ماشین‌های ظرفشویی مانند شست‌وشوی سریع، ظروف کم و مصرف بهینه می‌توانند در کاهش انرژی تاثیرگذار باشند.

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی

۳ بازديد

تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از آن برای تبلیغ کسب و کار استفاده می شود . این تیشرت ها سبک ، خنک و به نوعی لباس کار تابستانی است که به دلیل شست و شو و نگهداری راحت و سریع بسیار مورد استقبال قرار می گیرد .

این مقاله به کوشش دوخت یادگار ؛ بهترین تولیدی لباس کار در تهران و باهدف آشنایی شما با قیمت تیشرت تبلیغاتی گرداوری شده است . با دوخت یادگار همراه باشید 

هزینه خرید تیشرت تبلیغاتی

حالا که از مزایا ، ویژگی و کاربرد تیشرت تبلیغاتی آگاهی پیدا کردید ، نوبت به بررسی قیمت تیشرت تبلیغاتی می رسد . همان طور که پیش تر گفته شد ، قیمت تیشرت تبلیغاتی می تواند کمی متفاوت از تیشرت های دیگر باشد . چرا ؟ با هم بررسی می کنیم :

  1. هدف از خرید تیشرت تبلیغاتی برند سازی است و این نیاز به تولید عمده تیشرت تبلیغاتی دارد . تولید تیشرت تبلیغاتی باید به تعداد بالا انجام پذیرد تا تاثییر گذاری بیشتری در بازار یابی داشته باشد . خرید عمده تیشرت تبلیغاتی می تواند بر قیمت تیشرت تبلیغاتی موثر باشد .
  2. تفاوت تیشرت تبلیغاتی با سایر تیشرت ها ، چاپ برند ، گلدوزی لوگو و یا طراحی اختصاصی است . بیشترین دلیل افزایش قیمت تیشرت تبلیغاتی می تواند همین امر باشد . تولید اختصاصی تیشرت تبلیغاتی ، با هزینه و صرف وقت بیشتری است و نیاز به تجهیزات و تخصص در تولید تیشرت تبلیغاتی دارد و همه این ها می تواند بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تاثییر بگذارد .
  3. تیشرت تبلیغاتی معمولا استفاده بیشتری می شود . چرا که برای تاثییر گذاری باید مدام در معرض دید باشد تا نام برند و شعار کسب و کار شما در ذهن هک شود . جنس تیشرت تبلیغاتی باید بادوام ، مقاوم در برابر شستشو  و با کیفیت دوخت بالا باشد . تا در استفاده مدام کیفیت ظاهری و جنس خود را از دست ندهد . انتخاب جنس خوب پارچه می تواند قیمت تیشرت تبلیغاتی را افزایش دهد .
  4. انتخاب این که تیشرت تبلیغاتی آستین کوتاه باشد یا آستین بلند ، یکی دیگر از موارد تاثییر گذار قیمت تیشرت تبلیغاتی است .
  5. انتخاب مدل و طرح تیشرت تبلیغاتی نیز می تواند بر قیمت تیشرت تبلیغاتی موثر باشد . اگر تمایل به خرید تیشرت تبلیغاتی با مدل پیشنهادی ، پارچه خاص ، طرح ویژه هستید و تصمیم به شخصی سازی آن دارید ، بی شک قیمت تیشرت تبلیغاتی افزایش می یابد .

    قیمت تیشرت تبلیغاتی در تولیدی لباس کار

    اگر چه خرید تیشرت تبلیغاتی با هزینه قابل توجهی همراه است اما می تواند در بلند مدت و با بازاریابی صحیح و اصولی و با افزایش مخاطب هدف ،مبلغ مورد نظر چندین برابر به سمت کسب و کار شما برگردد. در واقع خرید تیشرت تبلیغاتی نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که به مرور زمان تاثییر آن را خواهید دید .

    بهترین راه حل برای کاهش قیمت تیشرت تبلیغاتی ، مراجعه به تولید کننده لباس کار است . شما می توانید سفارش عمده خرید تیشرت تبلیغاتی را در تولیدی لباس کار دوخت یادگار ثبت کنید تا با کاهش چشمگیری در خرید تیشرت تبلیغاتی روبرو شوید .

    قیمت تیشرت تبلیغاتی در تولیدی لباس کار به دلایل زیر ارزان تر و مناسب تر از فروشگاه های سطح شهر می باشد :

    1. حذف واسط های خرید
    2. خرید عمده پارچه و سایر متریال
    3. امکان سری دوزی
    4. داشتن تجهیزات لازم و چرخ های صنعتی

    با خرید تیشرت تبلیغاتی از دوخت یادگار ، می توانید از قیمت مناسب و ارزان ، تنوع رنگ و مدل و امکان ثبت سفارش مجدد بهره مند شوید .

    تماس با دوخت یادگار ???? 

کاربرد سرویس خواب 3 تیکه نوزاد

۳ بازديد

در هر خانواده ای که کودکی نو رسیده وارد خانواده می شود، مهم ترین دغدغه و خواست همه تامین شرایطی جهت حفظ سلامتی آن کودک است. سلامتی جسمی و روحی کودکان به عوامل زیادی وابسته است که خواب و چگونگی خواب آن ها یکی از تاثیر گذار ترین این عوامل است. از ان جایی که کودکان بسیار حساس می باشند، نیاز است که دقت زیادی به چگونگی شرایط، محیط و تایم خوابشان داشته باشیم تا با داشتن خوابی راحت و آسوده، سلامتی و شادابی کودکان تامین شود.

برای اینکه بتوانید همیشه و در هر محیطی یک جای مناسب و نرم برای خواب کودکتان تامین کنید، داشتن حداقل یک ست خواب 3 تکه نوزاد که سبک و کوچک و کم حجم باشد نیاز است؛ تا بتوانید آن را همیشه همراه داشته باشید. از این رو ما درکارتز بیبی سرویس خواب 3 تکه نوزاد  را در کنار دیگر لوازم کودک قرار داده ایم تا وسایل خواب راحت کودکان را تامین کنیم.

این ست شامل یک تشک، یک لحاف و یک بالش می باشد که از جنس تترون می باشند. سرویس خواب 3 تکه نوزاد کد 165 بسیار سبک و کم حجم است و می توانید به راحتی، همه جا همراه خود داشته باشید. هم چنین کودک اگر همیشه در رختخواب مخصوص خود بخوابد، هم سریعتر به خواب می رود و هم احساس آرامش و راحتی بیشتری خواهد داشت.

. طرح های زیبا و کودکانه این لحاف و تشک می تواند برای کوچولو ها جذاب باشد و آن ها را به خوابیدن روی این ست راغب کند. می توانید در مواقع لزوم این کالا را هم با دست و هم با ماشین در دمای 30 درجه سانتی گراد بشویید. شما می توانید به راحتی و به صورت آنلاین سرویس خواب 3 تکه نوزاد کد 165 را تهیه نمایید تا ما در اسرع وقت درب منزلتان تحویل دهیم.

خرید سرویس خواب نوزاد سه تکه

یکی از کاربرد های سرویس مسافرتی نوزاد ، استفاده از آن به عنوان سرویس دم دستی یا سرویس خواب 3 تیکه نوزاد است . اگر برای سیسمونی کودک خود به فکر خرید سرویس خواب سه تکه نوزاد هستید ، انتخاب شما درست و اقتصادی است .

با خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد کارتز ، با یک تیر چند نشان زده اید ! از آن جایی که ست 3 تکه مسافرتی کارتز سبک و قابل حمل است و البته شستشو و نگهداری آن راحت است می تواند به عنوان سرویس خواب مسافرتی ، ست دم دستی و سرویس خواب 3 تیکه نوزادی نیز استفاده شود .

با خرید ست مسافرتی کارتز دیگر نیازی به خرید سرویس خواب نوزاد 3 تکه نیست شما می توانید در منزل ، میهمانی و یا مسافرت از ست های زیبا کارتز برای خواب کودک خود استفاده کنید . آن را روی تخت کودک پهن کنید ، با خود به اتاق های دیگر یا میهمانی حمل کنید و به راحتی در ماشین لباسشویی بشویید .

یکی از ویژگی های خاص تابستان ، مسافرت های خانوادگی و گرمای هواست . حال ااگر نوزادی دارید که در این سفر شما را همراهی می کند باید شرایط آسایش و ارامش او را فراهم کنید . یکی از پرکاربرد ترین لوازم سیسمونی ، خرید ست مسافرتی نوزاد است که در سفر های تابستانی می تواند بسیار به شما کمک کند.

استفاده از ست مسافرتی نوزادی در تابستان این مزیت را دارد که شما را از برداشتن رختخواب بی نیاز می کند . سبک و کم جاست و به راحتی در سفر می تواند خوابی راحت را برای فرزاند شما به همراه داشته باشد .شسشتوی سرویس مسافرتی کودک بعد از اتمام سفر تابستانه به راحتی شسته می شود و در ماشین لباسشویی جا می گیرد و نیازی به مراجعه به خشکشویی نیست .

در خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد برای تابستان این نکته را توجه داشته باشید که از رنگ های روشن و جنس خنک استفاده کنید  تا گرمای کم تری را به خود جلب کند . بهترین جنس ست مسافرتی نوزاد نخ پنبه ای می باشد که هم لطافت لازم برای پوست نوزاد را دارد و هم کم تر موجب تعریق کودک می شود.

 

نقش طراحی سایت در سئو وبسایت

۴ بازديد
آیا از اعجاز تأثیر طراحی سایت بر سئو و کسب موفقیت بیشتر در رتبه بندی موتورهای جستجو مطلع بودید؟! اوضاع عجیبی است… این روزها با فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در ایران، قسمت تراژدیک زندگی ما این است که یکی ما را فیلتر کرده و دیگری ما را تحریم! با فیلترشکن تحریم کننده می آییم تا ببینیم فیلتر کننده در چه حالی است!


برای دریافت خدمات سئو سایت در مشهد و طراحی وبسایت حرفه ای به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا مراجعه کنید !

 



بسیاری از آنلاین شاپ ها به دنبال طراحی سایت و سئو کردن آن هستند و این دو اصلی ترین هدف پیج های بزرگ اینستاگرامی است. پیش بینی می کنیم که تا انتهای سال ۱۴۰۱ دوره طراحی سایت و دوره آموزش سئو جزو مهمترین، محبوب ترین و پرمخاطب ترین دوره های آموزشی در ایران باشند؛ زیرا متأسفانه نزدیک به نیم میلیون کسب و کار در شبکه های اجتماعی، ثبات مالی خود را از دست داده اند و رو به ورشکستگی هستند!

هم اکنون اکثر پیج های اینستاگرامی در کشور ایران رو به تعطیلی بوده و خیلی از صاحبان کسب و کار به آموزش در حوزه طراحی سایت و سئو روی آورده اند. در ادامه این مطلب قصد داریم تأثیر طراحی سایت بر سئو و کسب رتبه بالا در گوگل را بیان کنیم. همراه ما باشید.

سئو (به انگلیسی: SEO) مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو (search engine optimization) بوده و به فرآیند بهینه سازی وب سایت و محتوای آن برای کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل اشاره دارد. اگر بتوانید به این هدف برسید، یعنی بتوانید در نتایج جستجوی گوگل رتبه های بالاتری کسب نمایید، قطعاً وب سایت شما ترافیک ارگانیک بیشتری کسب خواهد کرد.

ترافیک بیشتر عالی است، نه؟! با این حال، هدف نهایی سئو، افزایش نرخ تبدیل در وب سایت از طریق تماس های تلفنی، تکمیل فرم های وب، چت و… است. این تبدیل ها، سرنخ های واجد شرایطی هستند که کسب و کار شما باید به آنها توجه زیادی نشان دهد. اگر بتوانید تبدیل ها را افزایش دهید، کمپین سئو شما کار خود را به خوبی انجام داده است. وانگهی، بهتر است بدانید که سرمایه گذاری روی طراحی و سئو سایت، یک سرمایه گذاری عالی بازاریابی است.

طراحی سایت و سئو چه ربطی به هم دارند؟ چرا طراحی سایت در سئو مهم است؟

قبل از اینکه کاربران در وب سایت شما تبدیل به مشتری شوند، ابتدا باید بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند. قابلیت یافت شدن در نتایج جستجو، اول از همه به داشتن یک وب سایتی بستگی دارد که به راحتی توسط گوگل پیدا و خزیده (کراول) می شود.

شاید شما بتوانید با بهینه سازی برای موتورهای جستجو، رتبه های خوبی کسب کنید و کاربران زیادی وارد سایت شما شوند، ولی اگر آنها در بدو ورود به سایت شما نتوانند به هدف مورد نظرشان برسند و هیچ گونه ارتباطی با فضای سایت شما برقرار نکنند، به نظر شما، آیا توانسته اید به هدف خودتان برسید؟

بگذارید با یک مثال بیشتر توضیح دهیم:

فرض کنید شما صاحب یک کافی شاپ هستید و هزینه زیادی هم صرف تبلیغات کرده اید و توانسته اید مشتریان زیادی هم جذب کنید. اما مشتریان در بدو ورود، با یک فضای درهم و برهم و آشفته ای مواجه می شوند، کیفیت موارد لیست شده در منوی شما هم تعریف زیادی ندارند و به مذاق مشتریان سازگار نیست! حتماً خودتان حدس زدید که می خواهیم چه بگوییم. شما شاید دیگر نتوانید این مشتریان ناراضی را در کافی شاپ خودتان ببینید. بله با وجود صرف هزینه های زیاد برای تبلیغات و موفق شدن در جذب مشتری، نتوانستید به هدف خودتان رسید.

حالا شما این مثال را با سئو و طراحی سایت مقایسه کنید تا به تأثیر طراحی سایت بر سئو پی ببرید. فضای کافی شاپ و طراحی سایت دقیقاً مشابه هم می باشند. اگر کاربرانی که از طریق سئو، وبسایت شما را پیدا کرده و وارد سایت شما شده اند؛ وقتی ببینند سایت درهم برهمی دارید، تمام فضای سایت شما پر از تصاویر، نوشته ها و… است، هیچ چیدمان، رنگ بندی، منوی ناوبری و دسته بندی مناسبی ندارید و… چه کار می کنند؟! قطعاً سایت شما را ترک می کنند و دیگر سئو کردن شما فرقی به حال تان ندارد. اینجاست که می توان به تأثیر طراحی سایت بر سئو پی برد.

عوامل مؤثر بر طراحی کاربرپسند یک وبسایت

بر کسی پوشیده نیست که یک وب سایت، یک ابزار بازاریابی ضروری برای کسب و کارهای آنلاین است. رازی که اکثر صاحبان مشاغل از آن مطلع نیستند، این است که آیا طراحی وب بر رتبه بندی و عملکرد سئو تأثیر می گذارد یا خیر؟ بله واقعیت این است که طراحی وب سایت شما بر عملکرد سئو شما تأثیر می گذارد.

سایت خود را با در نظر گرفتن کاربران نهایی طراحی کنید

در اینجا یک واقعیت جالب وجود دارد: الگوریتم Google اول از همه در ایندکس کردن، حالت موبایل پسند بودن یک وبسایت را در نظر می گیرد. این بدان معناست که گوگل از نسخه و محتوای موبایلی وب سایت شما برای ایندکس کردن (ذخیره محتوای وبسایت در پایگاه داده نتایج خود) و رتبه بندی استفاده می کند. اگر وب سایت شما ریسپانسیو یا سازگار با موبایل نبوده و به راحتی در گوشی های هوشمند قابل دسترسی نیست، پس مطمئن باشید که طراحی وب سایت شما قبلاً بر عملکرد SEO آن تأثیر گذاشته است اما نه به روش خوب!

آیا می دانستید که بیش از 60 درصد سرچ هایی که در موتورهای جستجو انجام می شود، از طریق تبلت و تلفن های همراه انجام می شود. پس اینجاست که باید طراحی غیر ریسپاسیو سایت را فراموش کنید و کاری کنید که همه کاربران مراجعه کننده به سایت صرف نظر از هر سایز دستگاهی که وارد می شوند، تجربه کاربری خوبی داشته باشند. و این امر ممکن نیست جز با طراحی یک سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive).

به طور سنتی، طراحان دیجیتال یک سایت را همانطور که در یک دستگاه دسکتاپی (رایانه رومیزی یا لپ تاپ) ظاهر می شود، طراحی می کنند. سپس، طراح یک طرح مشابه و در عین حال متفاوت را به طور کامل برای استفاده از تلفن همراه دوباره ایجاد می کند. این رویکرد اکنون منسوخ شده است زیرا بیش از ۵۴ درصد از کل ترافیک وب سایت در سراسر جهان از دستگاه های تلفن همراه است.

به دلیل اولویت دادن به ایندکس نسخه های موبایلی وبسایت توسط الگوریتم های گوگل، همراه با ترجیح کاربران برای خرید کالاها و خدمات از طریق تلفن‌ همراه شان، ضروری است که رویکرد اول موبایل پسند بودن را برای طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید. یعنی به جای طراحی وب سایت خود برای کامپیوترهای دسکتاپ یا لپ تاپ، ابتدا وب سایت خود را طوری طراحی کنید که در یک دستگاه تلفن همراه ظاهر می شود. سپس به سراغ تجربه دسکتاپ بروید.

مزایای سایت های ریسپانسیو

  • یک وبسایت واکنش گرا به طور خودکار طرح و طراحی خود را با دستگاه خاصی که کاربر در آن مرور می کند مثل رایانه های شخصی رومیزی، لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند، تطبیق می‌دهد. در یک چشم به هم زدن، یک سایت واکنش گرا دستگاه کاربرانی را که از آن مرور می کنند تشخیص می دهد و بلافاصله وب سایت را مطابق با دستگاه رندر می کند. یعنی اندازه صفحه، وضوح، جهت و عناصر تعاملی به طور خودکار با دستگاه کاربر تنظیم می کنند.
  • کاربران موبایلی اینترنت در بدو ورودشان به سایت با تصاویر درهم، منوهای غیر قابل استفاده، دکمه های کوچک و… روبرو نمی شوند.
  • یک وب سایت واکنش گرا عملکرد سئو را بهبود نمی بخشد، اما تضمین می کند که امتیاز منفی از گوگل دریافت نکنید. به این دلیل که خزنده های Google نسخه تلفن همراهِ سایت واکنش گرای شما را به عنوان بخشی از ایندکس سازی موبایلی آن می‌ خزند. اگر وب سایت شما سازگار با موبایل نباشد، بر عملکرد سئوی شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.
  • در بین موتورهای جستجو محبوبیت بیشتری پیدا می کنید و قدرت سئو سایت شما به دلیل پوشش دهی همه کاربران و سازگاری با همه سایزهای نمایشگرهای مختلف مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ افزایش می یابد.
  • از آنجایی که گوگل می تواند محتوای سایت شما را راحت تر و بهینه تر ایندکس و نشانه گذاری کند، رتبه های بهتر و بالاتری در گوگل کسب می کنید و بازدیدکنندگان سایت شما افزایش می یابد.
  • تجربه کاربری (user experience) بهتر می تواند علاوه بر افزایش کیفیت وبسایت شما به نرخ تبدیل بالای بازدیدکننده به مشتری منجر شود.

حالا که فهمیدید، طراحی ریسپانسیو وب سایت روی سئو سایت تأثیر مثبت دارد؛ پس توصیه می کنیم وب سایت خود را بر روی یک چارچوب واکنش گرا طراحی کنید. برای بررسی اینکه آیا وب سایت شما با دستورالعمل های سازگار با موبایل گوگل مطابقت دارد یا خیر، از ابزار تست سازگار با موبایل گوگل  (Google’s mobile-friendly testing tool) استفاده کنید.

کور وب وایتال: آخرین حربه گوگل برای تمرکز سئو بر روی طراحی و عملکرد وب سایت

در سپتامبر 2021، گوگل از انتشار Page Experience Update (به روز رسانی تجربه صفحه) خود خبر داد که بر قابلیت استفاده از وب سایت ها تأکید دارد. به طور خاص، گوگل فاکتور رتبه بندی جدیدی را در به روز رسانی تجربه صفحه خود به نام کور وب وایتال (Core Web Vitals) به الگوریتم خود اضافه کرد.

Core Web Vitals یا هسته حیاتی گوگل مجموعه ای از معیارهایی هستند که Google برای اندازه گیری تجربه کاربر در یک وب سایت استفاده می کند تا وضعیت آن وبسایت را از نظر تجربه کاربری مشخص کند. به عبارت دیگر، گوگل می خواهد وب سایت شما برای استفاده آسان باشد. در Core Web Vitals  سه معیار وجود دارد. معیارهای گوگل برای تشویق وب سایت ها برای رعایت کور وب وایتال ها عبارتند از:

  1. بارگیری (بزرگترین رنگ محتوایی یا LCP): Largest Contentful Paint اندازه گیری می کند که چقدر طول می کشد تا بزرگترین المان محتوا (به عنوان مثال، تصویر بنر، ویدیو، فرم تماس و غیره) در صفحه شما در پنجره کاربر قابل مشاهده باشد. به زبان ساده،LCP سرعت بارگیری صفحه وب شما را اندازه گیری می کند. حتی صدم ثانیه زمان لود و سرعت بارگذاری کمتر سایت می تواند به معنای کسب رتبه های بالاتر باشد. اکر سرعت LCP شما 2.5 ثانیه یا کمتر از آن باشد، بسیار عالی خواهد بود.
  2. تعامل (تأخیر ورودی اول یا FID): First Input Delayسرعت تعامل کاربران با وب سایت شما را در مرورگر خود اندازه گیری می کند. اندک نگه داشتن کد وب سایت با کاهش اسکریپت های شخص ثالث، می تواند عملکرد سایت شما را برای FID بهبود بخشد. اگر FID شما برابر با 100 میلی ثانیه یا کمتر باشد، می توانید از جانب گوگل امتیاز خوبی کسب کنید.
  3. پایداری بصری (تغییر چیدمان تجمعی یا CLS): Cumulative Layout Shift میزان تغییرات بصری صفحه وب شما را پس از شروع تعامل کاربر با آن اندازه گیری می کند. هرچه نرخ پرش کمتر باشد، حداقل در ذهن گوگل تجربه بهتری برای بازدیدکنندگان وب سایت تان خواهید گذاشت. اگر امتیاز  CLS برابر  با 0.1 یا کمتر داشته باشید، امتیاز خوبی کسب کرده اید.

طراحی وب سایت چگونه بر کور واب وایتال و سئو تأثیر می گذارد؟

طراحی وب سایت شما بر امتیازات Core Web Vital و عملکرد SEO تأثیر می گذارد. هرچه طراحی و عملکرد وب سایت شما پیچیده تر باشد، عبور از Core Web Vitals سخت تر است. برای مثال ویدیوها، تصاویر بزرگ، انیمیشن ها و سایر عناصری که بر تجربه کلی کاربران در وب سایت شما تأثیر می گذارند ممکن است به عملکرد سئوی شما نیز آسیب بزنند.

هنگامی که وب سایت شما طراحی شد، این وظیفه یک توسعه دهنده وب با تجربه است که این ویژگی ها را به روشی سازگار با گوگل (به حداقل رساندن اسکریپت های شخص ثالث، فشرده سازی تصاویر و ویدیوها، و غیره) پیاده سازی کند تا اطمینان حاصل شود که وب سایت شما از سد  Core Web  Vitals  عبور خواهد کرد.

المان های تبدیل چه هستند و چگونه بر سئو تاثیر می گذارند؟

بسته به نوع کسب و کار و اهداف بازاریابی شما، المان های تبدیل سایت شما ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر یک تجارت الکترونیکی بخواهد محصولات بیشتری را از طریق وب سایت خود بفروشد، یک عنصر تبدیل ممکن است دکمه ای باشد که در صفحه محصول با عنوان «افزودن به سبد خرید» یافت می شود.

ما این موضوع را با ذکر یک مثال توضیح می دهیم. در این مثال ما بر عناصر تبدیلی تمرکز می کنیم که در هر کسب و کار خدمات مسکونی (به عنوان مثال، تهویه مطبوع، لوله کشی، برق، سقف، محوطه سازی و غیره) می توانند بر عملکرد سئو تأثیر مثبت بگذارند و سرنخ های واجد شرایط را افزایش دهد.

۳ عنصر تبدیل که هر وب سایت خدمات خانگی باید داشته باشد

 ۱- فرم‌های وب چسبنده (موبایل) و فرم‌های بالای تاشو (دسکتاپ)

در تلفن خود به صفحه اصلی وب سایت خود بروید، اما اسکرول نکنید. آیا دکمه چسبناکی در پایین یا بالا می بینید که به فرم وب منتهی می شود؟ به طور مشابه، از صفحه اصلی خود در لپ تاپ یا رایانه رومیزی دیدن کنید. آیا یک فرم وب در “بالا” قرار دارد که بدون پیمایش به راحتی قابل مشاهده است؟

اکنون به صفحه وب دیگری بروید. باز هم، هیچ جا پیمایش نکنید. آیا طراحی این صفحه وب شامل یک فرم بالای صفحه هم در صفحه نمایش موبایل و هم در صفحه دسکتاپ است؟ اگر به این سوال پاسخ “بله” دادید، کارتان عالی است.

وب سایت شما در حال حاضر دارای یکی از مهمترین عناصر تبدیلی است که هر وب سایت خدمات خانگی باید برای بهبود عملکرد سئو و ایجاد سرنخ های واجد شرایط بیشتر داشته باشد. این فقط یک راه است که طراحی وب سایت بر سئو تاثیر می گذارد.

2- شماره تلفن و دکمه های کلیک برای تماس (PHONE NUMBERS & CLICK-TO-CALL BUTTONS)

هر بازدید کننده ای از وب سایت شما، نمی خواهد فرمی را پر کند. برخی نیاز به خدمات اضطراری دارند یا ترجیح می دهند تلفن را بردارند و با کسی صحبت کنند. برای این بازدیدکنندگان، بسیار مهم است که شماره تلفن خود را در بالای وب سایت خود در دسکتاپ و دکمه چسبناک کلیک برای تماس در دستگاه های تلفن همراه داشته باشید. در صورتی که این موارد را فراموش کنید، مطمئن باشید که طراحی وب سایت شما بر روی تبدیل و عملکرد سئو سایت شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

۳- متمایز کننده های برند

امروزه، صاحبان خانه نمی دانند وقتی نیاز به تعمیر خانه دارند، با چه پیمانکاری تماس بگیرند. در واقع، طبق تحقیقات انجام شده، اکثر کاربران هنگام جستجوی آنلاین، هیچ شرکتی را در ذهن ندارند. مثلاً به درصد مشتریانی که در هنگام جستجوی موارد زیر، یک شرکت خاصی را در ذهن نداشتند، توجه کنید:

  • تعمیر لوازم خانگی: ۸۰٪
  • شستشوی فرش: ۷۴٪
  • برق: ۹۰٪
  • بازسازی خانه: ۶۸٪
  • نظافت خانه: ۹۰٪
  • تهویه مطبوع: ۸۴٪
  • مراقبت از چمن: ۸۰٪
  • خدمات قفل سازی: ۸۸٪
  • نقاشی ساختمان: ۸۶٪
  • کنترل آفات: ۸۳٪
  • لوله کشی: ۷۶٪
  • ایزوگام سقف: ۸۰٪

از آنجایی که صاحبان خانه به یک برند خدمات خانگی نسبت به دیگر برندها وفادار نیستند، باید آنچه که شما را خاص می کند به کاربران نشان دهید. تمایز برند، شما را از رقبا جدا می کند و به بازدیدکنندگان وب سایت، دلایل قانع کننده ای ارائه می دهد که چرا باید با شما تماس بگیرند. اهرم هایی که می توانید از طریق آنها متمایز شوید و در طراحی سایت تان برای تأثیر مثبت بر تبدیل و عملکرد سئو سایت تان داشته باشید، عبارتند از:

  • نظرات مشتریان
  • تصاویر واقعی از تیم، دفتر، انبار و غیره
  • ارائه شماره و آدرس مناطق خدماتی
  • جوایز و اعتبارنامه ها
  • ارائه کوپن ها، تخفیف های مناسبتی و پیشنهادات تبلیغاتی
  • و…

توسعه دهندگان وب

کار یک طراح این است که یک وب سایت زیبا طراحی کند تا به شما برای خدماتی که ارائه می دهید، اعتبار آنلاین بخشد. یک طراح خوب، وجه تمایز شرکت شما را برجسته می کند و در عین حال کاربران را تشویق می نماید تا به یک لید و سرنخ واجد شرایط تبدیل شوند. با این حال، گوگل وب سایت شما را مانند یک کاربر مشاهده نمی کند، بلکه وب سایت ها را با خزیدن، خواندن و تفسیر کد HTML آنها «مشاهده» می کند.

وظیفه یک توسعه دهنده وب این است که یک طراحی زیبا را به کد HTML برگرداند که به راحتی توسط گوگل خزیده شود و بارگذاری آن برای کاربران، مدت زمان زیادی طول نکشد. پس هرچه کد کمتری برای ارائه طراحی و عملکرد یکسان نیاز باشد، بهتر است. وب سایت های عالی به راحتی توسط گوگل خزیده می شوند و به سرعت برای کاربران بارگذاری می شوند، که هر دو تاثیر مثبتی بر عملکرد SEO  دارند.

توسعه دهندگان وب قهرمانان گمنام طراحی وب عالی هستند، آنها پلی بین طراحی سایت و سئو ایجاد می کنند و اطمینان می دهند که طراحی وب سایت شما تأثیر منفی بر عملکرد سئوی شرکت شما ندارد.

کار را به دست کاردان بسپارید!

قبلاً گفتیم، و باز هم می گوییم که طراحی وب سایت روی سئو تأثیر می‌گذارد. با این حال، تأثیر کمتری بر رتبه بندی شما داشته ولی بر روی تبدیل ها و میزان تولید سرنخ های واجد شرایطی که وب‌سایت شما در هر ماه ایجاد می کند، تأثیر بیشتری دارد.

طراحی وب عالی نرخ تبدیل وب سایت را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا حجم سرنخ خود را از بازدیدکنندگان وب سایت به حداکثر برسانید.

در سیسمونی بچه خرید حوله چند تکه مناسب است ؟

۷ بازديد

یکی از مهم ترین و ضروری ترین اجزای سیسمونی کودک، حوله می‌باشد. هنگام خرید حوله علاوه بر قیمت آن، باید به کیفیت و جنس آن از لحاظ لطافت و ضد حساسیت بودن برای نوزادتان توجه داشته باشید. در خرید حوله کودک باید ویژگی های دیگری همچون رنگ، سایز و ضخامت حوله را نیز مد نظر داشته باشید تا بهترین حوله را برای کودکتان خریداری کنید. از آنجایی که استحمام از نیاز های اساسی نوزادان است، ضروری است از حوله نرم و با کیفیتی برای خشک کردن نوزاد استفاده کنید. امروزه با وجود تنوع مدل های حوله و تنوع قیمتی آن ها در بازار، انتخاب حوله مناسب برای والدین سخت شده است. با ما در این مقاله همراه باشید تا از مهم ترین ویژگی های حوله نوزاد آگاهی کسب کنید و انتخاب درستی برای کودکتان داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های حوله نوزادی

تمامی انسان ها به صورت مداوم نیاز به استحمام دارند اما آن چیزی که در پایان احساس خوب و سبکی پس از حمام را بیشتر می‌کند استفاده از یک حوله لطیف و مرغوب است. به دلیل حساسیت پوست نوزادان، با کیفیت بودن حوله آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. با ما همراه باشید تا از مهم ترین ویژگی های حوله کودک، آشنا شوید.

 جنس حوله نوزاد

به دلیل حساسیت بالای پوست کودک و نوزاد، مهم ترین شاخصه ای که باید به آن توجه کنید جنس حوله است. بهترین جنس برای ساخت حوله نوزاد، پنبه است. بنابراین بهترین انتخاب برای نوزادتان حوله ای از جنس پنبه مرغوب و با کیفیت است. حوله هایی که در ساخت آن ها 90 درصد از الیاف پلی استر و مصنوعی استفاده شده است، به دلیل قدرت جذب آب پایینی که دارند و همچنین احتمال ایجاد حساسیت و اگزما برای نوزادتان، انتخاب مناسبی نیست.

 ضخامت حوله کودک

حوله کودک و نوزاد در بازار با ضخامت های مختلفی عرضه می‌شود. والدین می‌توانند بر اساس سرد و گرم بودن فصل، ضخامت حوله  را انتخاب کنند. ضخامت مناسب حوله در دمای مناسب، مانع سرما یا گرمای بیش از حد کودک پس از حمام می‌شود. به همین صورت ضخامت حوله با قدرت جذب آب توسط حوله ارتباط مستقیمی دارد. به همین دلیل لازم است هنگام خرید حوله، به برچسب GSM توجه کنید. این برچسب میزان ضخامت حوله را بر حسب اعداد 200 تا 800 یا بالاتر نشان می‌دهد.

رنگ حوله نوزادی

رنگ حوله جدای از بحث زیبایی، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. اول این که حوله ای با رنگ روشن انتخاب کنید. زیرا آلودگی ها را به خوبی نشان می‌دهد و می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کی زمان شستن حوله فرا رسیده است. دوم این که در نظر داشته باشید حوله ثبات رنگ داشته باشد، زیرا رنگ پس دادن حوله به بدن نوزاد و کودک می‌تواند بیماری های پوستی برایش ایجاد کند.

فاقد مواد حساسیت زا

ممکن است هنگام خرید متوجه عطر در برخی از حوله های کودک شوید که برای ترغیب به خرید حوله توسط والدین است. اما این عطر ها می‌توانند باعث ایجاد بیماری های پوستی در نوزاد شوند به همین دلیل توصیه شده است از حوله هایی فاقد هرگونه مواد معطر و حساسیت زا برای خشک کردن کودکتان استفاده کنید.

داشتن وب سایت مناسب مشاغل کوچک است یا بزرگ ؟

۵ بازديد
چرا هر کسب و کار کوچک به وب سایت نیاز دارد؟ امروزه کمتر کسی در دفتر تلفن و دیگر روش های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب و کار ها (از رستوران گرفته تا شرکت حمل و نقل و هر کسب و کار و سرویس خدمات دیگری) است اما در این باره چه باید کرد؟ داشتن یک وب سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می شود. از آن جا که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد از این طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

برای استفاده از خدمات طراحی سایت حرفه ای و تخصصی در تهران مشهد شیراز اصفهان و تبریز با پایامارکتینگ در ازتباط باشید 
09388458125 - 09386676574

آیا به ضرورت داشتن وب سایت برای کسب و کارتان آگاه هستید؟ آیا مزایای داشتن وب سایت را می دانید؟

چرا هر کسب و کار کوچک به وب سایت نیاز دارد؟ امروزه کمتر کسی در دفتر تلفن و دیگر روش های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب و کار ها (از رستوران گرفته تا شرکت حمل و نقل و هر کسب و کار و سرویس خدمات دیگری) است اما در این باره چه باید کرد؟

داشتن یک وب سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می شود. از آن جا که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد از این طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

وب سایت برای هر کسب و کار، حتی کسب و کار های کوچک

بیشتر افراد با جست و جوی آنلاین به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند و بیشتر مصرف کنندگان نیز از اینترنت استفاده می‌کنند بنابراین طبیعی است که حتی دفترهای تلفن و سرویس هایی مانند yellow pages (کتابی است که برای اولین بار در بریتانیا منتشر شد و اطلاعات کسب و کارها و خدمات در آن موجود است. برای مثال رستوران ها، سرویس های پست و…) نیز به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته اند اما مشاغل و کسب و کارهای کوچک چگونه باید خود را در این مسیر جدید قرار دهند؟

رفتار مشتریان در این دوره‌ی دیجیتال تغییرات زیادی کرده است و مصرف کنندگان خود را با تغییرات جدید مطابقت داده اند. به مثالی قبل توجه کنید. Yellow Pages تا دهه ۱۹۳۰ محبوبیت زیادی داشت و مصرف کنندگان زیادی از آن استفاده می‌کردند و صاحبان کسب و کار ها نیز به اهمیت تبلیغات پی برده بودند و تلاش می‌کردند تا با پرداخت هزینه های مربوط به این کتاب،‌ خود را تبلیغ کرده و در معرض دید عموم قرار دهند. سپس با ظهور وب سایت همه چیز تغییر کرد و فناوری دیجیتال، بر همه ابعاد زندگی از جمله تبلیغات تاثیرات عمده ای گذاشت.

آیا به ضرورت داشتن وب سایت برای کسب و کارتان آگاه هستید؟ آیا مزایای داشتن وب سایت را می دانید؟

چرا هر کسب و کار کوچک به وب سایت نیاز دارد؟ امروزه کمتر کسی در دفتر تلفن و دیگر روش های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب و کار ها (از رستوران گرفته تا شرکت حمل و نقل و هر کسب و کار و سرویس خدمات دیگری) است اما در این باره چه باید کرد؟

داشتن یک وب سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می شود. از آن جا که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد از این طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

وب سایت برای هر کسب و کار، حتی کسب و کار های کوچک

بیشتر افراد با جست و جوی آنلاین به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند و بیشتر مصرف کنندگان نیز از اینترنت استفاده می‌کنند بنابراین طبیعی است که حتی دفترهای تلفن و سرویس هایی مانند yellow pages (کتابی است که برای اولین بار در بریتانیا منتشر شد و اطلاعات کسب و کارها و خدمات در آن موجود است. برای مثال رستوران ها، سرویس های پست و…) نیز به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته اند اما مشاغل و کسب و کارهای کوچک چگونه باید خود را در این مسیر جدید قرار دهند؟

رفتار مشتریان در این دوره‌ی دیجیتال تغییرات زیادی کرده است و مصرف کنندگان خود را با تغییرات جدید مطابقت داده اند. به مثالی قبل توجه کنید. Yellow Pages تا دهه ۱۹۳۰ محبوبیت زیادی داشت و مصرف کنندگان زیادی از آن استفاده می‌کردند و صاحبان کسب و کار ها نیز به اهمیت تبلیغات پی برده بودند و تلاش می‌کردند تا با پرداخت هزینه های مربوط به این کتاب،‌ خود را تبلیغ کرده و در معرض دید عموم قرار دهند. سپس با ظهور وب سایت همه چیز تغییر کرد و فناوری دیجیتال، بر همه ابعاد زندگی از جمله تبلیغات تاثیرات عمده ای گذاشت.

یک وب سایت نه تنها کسب و کار را رونق می‌دهد، بلکه باعث بیشتر شناخته شدن آن نیز می‌شود و از به این دلیل که مصرف کنندگان جدید انتظار وب سایت دارند، به سرعت به کسب و کار اعتبار می‌دهد.

  • مصرف کنندگان انتظار حضور در وب سایت را دارند

حتی کسب و کار هایی که وب سایت دارند نیز می‌توانند باعث آزار مشتری شوند. برای مثال تصور کنید وارد یک وب سایت تاریخ مصرف گذشته شده اید! طرح وب سایت قدیمی است. رنگ های استفاده شده چندان دل نشین نمی‌باشند، خطاها و غلط های املایی زیادی به چشم می‌خورد و این وب سایت، همه آیتم های لازم برای تبدیل شدن به یک وب سایت ضعیف را دارد.

احتمالا هربار که با چنین وب سایتی رو به رو می‌شوید ترجیح می‌دهید آن را ترک کنید و متاسفانه بسیاری از کسب و کار های کوچک دچار چنین ایرادی هستند زیرا نه وقت و نه توانایی طراجی یک وب سایت مناسب را دارند. خوشبختانه این موضوع قابل حل است و طراحان وب سایت مختلفی وجود دارند که می‌توانند در این راه به کسب و کار ها کمک کنند. به علاوه امروزه دوره های غیر حضوری آموزشی فراوانی وجود دارد که به نسب سودی که به کسب و کار می‌رسانند، هزینه های آن ها معقول به نظر می‌رسد.

۲- توسعه برند

برند موجودیت و هویت یک کسب و کار است و چیزی است که در ذهن مصرف کنندگان باقی می‌ماند. برند نه تنها باعث می‌شود که یک کسب و کار از بقیه متمایز شود، بلکه هویتی است که مصرف کنندگان آن را می‌شناسند و به آن اعتماد دارند. وقتی مردم به یک برند فکر می‌کنند اولین چیزی که به ذهن آن ها می‌رسد لوگو است. لوگو بخش بزرگی از تصویری که مشتری ها و مردم از یک برند در ذهن خود دارند را شامل می‌شود اما این تصویر تنها محدود به این موضوع نیست.

  • یک روایت قوی، باعث فروش و ایجاد سرنخ بیشتری می‌شود

وب سایت مناسب ترین و مفیدترین بستر برای شناخته شدن این هویت است و باید بدانید که محدودیتی در توسعه آنلاین برند وجود ندارد. کسب و کارها برند خود را با استفاده از طراحی، چیدمان مناسب و محتوا به دیگران نشان می‌دهند اما راه مهم تر و ساده تر، داستان گویی است. مردم داستان را دوست دارند و شما می‌توانید از مشتریان برای این موضوع استفاده کنید.

نکات خرید یخچال فریزر ساید بای ساید چیست ؟

۶ بازديد

همیشه بهترین خریدها نتبجه بالاترین میزان آگاهی است به همین دلیل پیش از خرید بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید هم باید با نکاتی که در طراحی و عملکرد ساید بای ساید تاثیرگذار است؛ آشنا باشید. در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید می خوانید پیش از خرید یخچال باید به چه نکاتی دقت کنید تا خرید بهتری داشته باشید.
برای خرید آنلاین یخچال ساید بای ساید از برند خوب با قیمت مناسب به فروشگاه لوازم برقی خانگی صفا استور مراجعه کنید . 

 

دانستن نکات مهم در خرید یخچال ساید به شما کمک می‌کند تا بتوانید از میان مدل‌های مختلف موجود در بازار مناسب‌ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

ابعاد بیرونی یخچال

اولین مولفه‌ای که در خرید یخچال فریزر ساید بای ساید باید به آن توجه شود، اندازه و ابعاد ساید بای ساید است. یک یخچال هرچقدر هم امکانات داشته باشد یا از موتور و قدرت سرمادهی خوبی بهره برده باشد، اگر داخل آشپزخانه شما جا نشود، غیرقابل استفاده است. پس بهتر است ابتدا جایی که در آشپزخانه برای یخچال ساید بای ساید درنظرگرفته‌اید را اندازه بگیرید سپس اقدام به خرید کنید.

حجم داخلی ساید بای ساید

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید ساید بای ساید باید به آن توجه شود، ظرفیت یخچال و تعداد طبقه‌های آن است. یخچال‌های ساید بای ساید به دلیل اینکه طراحی زیبایی دارند معمولا در نگاه اول مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرند؛ اما نکته اینجاست که آیا حجم داخلی ساید بای ساید برای تعداد افرادی که در خانه زندگی می‌کنند کافی است؟ یخچال‌های ساید بای ساید طبقات با عرض کمتر نسبت به سایر مدل‌ها دارند و به همین دلیل پیش از خرید حتما باید از کافی بودن ظرفیت یخچال مطمئن باشید.
البته که یخچال فریزرهای ساید بای ساید در ظرفیت های متنوعی تولید می شوند؛ همچنین امکان جابه‌جایی یا برداشتن قفسه‌ها برای شما وجود دارد. پس بهتر است با استفاده از فرمول نسبی تعیین گنجایش به صورت تقریبی اندازه‌ای که برای خودتان مناسب است را خریداری کنید.

انتخاب بهترین یخچال ساید بای ساید بر حسب حجم داخلی (لیتر)

معمولا برای یک خانواده 2 نفری یخچالی که ظرفیت 160 تا 200 لیتر داشته باشد، مناسب است. اگر تعداد شما بیشتر از 2 نفر است کافیست برای هر نفر گنجایشی به اندازه 200 لیتر درنظر بگیرید. برای مثال اگر 4 نفر هستید، 4×200=800 لیتر برای شما کافی است.

جنس بدنه ساید بای ساید و رنگ آن

معمولا یخچال‌‌ فریزرهای ساید باید ساید در رنگ‌های متنوع سفید، مشکی، نقره‌ای و استیل روانه بازار می‌شوند. به جای ماندن اثر انگشت روی بدنه یکی از مشکلاتی است که اگر قادر به تحمل کردن آن نیستید باید پیش از خرید حتما به آن توجه کنید. در این میان یک سری از برندها هم برای از بین بردن مشکل به جای ماندن اثر انگشت از جنس استیل ضد زنگ برس خورده برای پوشش بدنه استفاده کرده‌اند. در کنار این مورد اگر عادت به چسباندن هر وسلیه آهن ربایی به در یخچال دارید، حواستان باشد که درب ساید بای ساید از جنس فولاد ضد زنگ نباشد زیرا در این حالت درب حالت مغناظیسی ندارد و نمی‌توانید روی آن وسایل آهن‌ربایی بچسبانید.

موتور یخچال ساید بای ساید

میزان دور موتور یخچال و قدرت آن برای پخش سرما در سرتاسر طبقات اهمیت بسیاری دارد به همین خاطر، هنگام خرید باید به مشخصات موتور به طور ویژه‌ای توجه شود.

کنترل سرما پخش شونده

تعدادی از یخچال‌های ساید بای ساید به سیستم کنترل دمای الکترونیکی با دقت قابل قبولی مجهز شده‌اند. این سیستم معمولا با استفاده از نمایشگر LED مشخص می شود و اجازه تغییر دما را به صورت دستی به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید پیشرفته‌ترین مدل ساید بای ساید را خریداری کنید، بهتر است به مدل‌هایی که دارای تکنولوژی تعیین میزان دمای هر منطقه از یخچال هستند، فکر کنید.
در بعضی از مدل‌های ساید بای ساید گزینه‌های مجزایی مانند «محفظه سرد»، «نوشیدنی سرد» و «انجماد سریع» وجود دارد که هر کدام به تنهایی عملکرد متفاوتی دارند؛ اما به طور کلی به عملکرد بهتر و افزایش رضایت شما کمک می کنند.
محفظه سرد: نگهداری طولانی‌تر گوشت و سایر فراورده‌های غذایی
نوشیدنی سرد: بالا بردن دمای نوشیدنی در زمان کمتر
انجماد سریع: فریزکردن سریع مواد غذایی که به تازگی داخل فریزر قرار گرفته‌اند.

یکی از بهترین و متفاوت‌ترین قابلیتی که می‌توان در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید به آن اشاره کرد، اضافه شدن کشو حفظ رطوبت یا همان کشو نگه داری میوه‌‌ها است. در پایین‌ترین قسمت یخچال ساید بای ساید کشویی قرار دارد که هنگام خرید به شما توصیه می‌کنند تا بابت نگه داری میوه‌ها و سبزیجات از آن‌ها استفاده کنید. درون این کشوها سیستم حفظ رطوبت قرار دارد به همین دلیل از خراب شدن میوه‌ها و موادی که به رطوبت نیاز دارند، جلوگیری می‌کند.
در بعضی از مدل‌های ساید بای ساید این فناوری وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا میزان رطوبت کشو را به طور دستی تغییر دهید و درجه را روی عددی که می‌خواهید قرار دهید به همین دلیل بهتر است تا پیش از انتخاب و پرداخت پول از داشتن یا نداشتن این ویژگی مانند سایر قابلیت‌ها مطلع شوید.

نورپردازی داخل ساید بای ساید

داخل طبقات یخچال باید به گونه‌ای روشن باشند که شما نیازی به روشن کردن چراغ در هیچ زمانی مخصوصا تاریکی شب نداشته باشید. به دلیل وجود طبقات و کشو متعدد در ساید بای ساید باید نورپردازی آنقدر خوب باشد که تا انتهای یخچال دیده شود و شما پس از باز کردن درب ساید به دنبال منبع نور دیگری نباشید.

 

با دستگاه ساندویچ ساز چه غذاهایی می توان درست کرد ؟

۸ بازديد
ساندویچ ساز یکی از لوازم پرکاربرد امروزی می‌باشد که می‌توان به کمک آن، انواع غذاهای فوری و خوشمزه را در کمترین زمان تهیه کرد. این دستگاه به صفحات مختلفی مانند اسنک ساز، وافل ساز و گریل مجهز است. هر کدام از این صفحات وظیفه پخت غذا را به روش منحصر به فرد خود دارد. پخت غذا با ساندویچ ساز یک روش نوین در دنیای آشپزی است که امروزه اکثر کدبانوها به آن علاقه دارند. ممکن است در هنگام خرید ساندویچ ساز چند کاره، این سوال نیز ذهن شما را درگیر کرده باشد که چه غذاهایی می‌توان با آن تهیه کرد؟ در این راهنما قصد داریم انواع غذای خوشمزه و فوری که می‌توان با ساندویچ ساز چند کاره تهیه کرد را به شما معرفی کنیم. تا انتهای متن با صفا استور همراه باشید.
ساندویچ ساز

اسنک گوشت و قارچ، غذای محبوب با ساندویچ ساز

اولین غذایی که برای پخت با ساندویچ ساز به ذهن ما می‌رسد انواع اسنک می‌باشد. بله دست است، انواع مختلفی از اسنک وجود دارد که می‌توان به راحتی آن‌ها را با صفحه اسنک ساز دستگاه ساندویچ ساز تهیه کرد. پخت غذا با ساندویچ ساز این مزیت را دارد که شما می‌توانید از تمام سبزیجات، پروتئین، و مواد مغذی دیگر برای پخت اسنک‌ها و غذاهای دیگر استفاده کنید. اسنک گوشت و قارچ، غذای محبوب خانواده‌هاست که به عنوان میان وعده یا وعده شام سرو می‌شود. برای تهیه این غذای خوشمزه فقط کافی است مواد زیر را تهیه کنید.

مواد لازم: نان تست، گوشت چرخ کرده، فلفل دلمه‌ای، پیاز، قارچ، رب گوجه فرنگی، پنیر پیتزا یا پنیر ورقه‌ای

اسنک مرغ و قارچ، غذا با ساندویچ ساز ایرانی

گوشت مرغ سرشار از پروتئین می‌باشد که مصرف روزانه آن برای سلامتی بسیار توصیه می‌گردد. اگر شما هم از غذاهای تکراری مرغ خسته شدید، یک پیشنهاد ویژه برای تهیه غذا با ساندویچ ساز برایتان داریم. اسنک مرغ و قارچ را می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه برای یک عصر دل انگیز تهیه کنید. برای پخت این غذای خوشمزه و فوری مواد زیر را تهیه کنید.

مواد لازم: پیاز، قارچ، فیله مرغ، فلفل دلمه‌ای، نان تست، پنیر پیتزا، نمک و فلفل سیاه

اسنک میگو و سبزیجات

همیشه از غذاهای دریایی به عنوان مقوی‌ترین غذاها نام برده شده است. برای پخت غذا با انواع مواد دریایی مانند ماهی یا میگو مهارت بالایی نیاز است، زیرا رفع بوی بد میگو یا ماهی نقش مهمی در کیفیت غذا دارد. اسنک میگو و سبزیجات یکی دیگر از انواع غذا با ساندویچ ساز است که در مقاله طرز تهیه اسنک میگو و سبزیجات با ساندویچ ساز به طور کامل به شما آموزش داده‌ایم. در ابتدا مواد زیر را تهیه کرده سپس این غذای خوشمزه دریایی را با ساندویچ ساز بپزید.

مواد لازم: میگو، نان تست، پیاز، هویج، سویا سس، زنجبیل، نعناع تازه، گشنیز، ریحان

اسنک ذرت پنیری

اسنک ذرت پنیری یکی از ساندویچ‌های سالم و خوشمزه می‌باشد که برای میان وعده و غذای شام گزینه بسیار خوبی است. در صورتی که می‌خواهید این غذا را به صورت رژیمی و کم کالری تهیه کنید، بهتر است پنیر پیتزای گیاهی به کار ببرید. اسنک ذرت پنیری از غذاهای فوری با ساندویچ ساز است که در زمان 5 الی 8 دقیقه می‌توان آن را تهیه کرد. برای پخت ذرت پنیری خوشمزه مواد زیر را تهیه کنید.

مواد لازم: نان تست، ذرت شیرین، پنیر پیتزا، سس خردل، جعفری و گشنیز تازه، نمک، فلفل سیاه

اسنک ژامبون و پنیر

در صورتی که وقت کافی برای پخت انواع گوشت را ندارید اصلا مهم نیست برای تهیه غذا با ساندویچ ساز و پخت اسنک خوشمزه انواع ژامبون گوشت و مرغ بهترین گزینه می‌باشد. در تهیه اسنک ژامبون با پنیر از هر نوع سبزیجات دیگر مانند کاهو و گوجه فرنگی نیز می‌توان استفاده کرد.

اسنک رژیمی، غذای کم کالری با ساندویچ ساز

اسنک رژیمی گزینه عالی برای تامین انرژی و مواد مغذی لازم برای بدن می‌باشد. برای تهیه اسنک رژیمی بهتر است شکلات، انواع چیپس و موادی که ارزش غذایی پایین دارند را انتخاب نکنید. مواد غذایی بهتری وجود دارد که سرشار از پروتئین، فیبر و سایر مواد مغذی است که برای اسنک رژیمی مناسب می‌باشد. در لیست انواع غذا با ساندویچ ساز، اسنک رژیمی به شما کمک می‌کند که در رژیم خود پایدار باشید و سلامتی خود و افراد خانواده‌تان را بهبود ببخشید. برای تهیه اسنک رژیمی مواد زیر را آماده کنید.

اسنک کالباس با ساندویچ ساز

اسنک کالباس یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین انواع اسنک‌ها می‌باشد که اکثر مردم در تهیه آن مهارت کافی را دارند. برای پخت این غذای فوری و خوشمزه با ساندویچ ساز لازم است که یکسری نکات کلیدی و مهم را رعایت کنید که ما در مقاله طرز تهیه اسنک کالباس ویژه با ساندویچ ساز! به طور کامل به آن پرداخته‌ایم. موادی که در ادامه بیان کردیم برای تهیه اسنک کالباس لازم می‌باشد.

مواد لازم: کالباس مرغ یا گوشت، قارچ، پنیر ورقه‌ای یا رنده شده، نان تست، فلفل دلمه‌ای، نمک و فلفل سیاه، جعفری ریز خرد شده، پودر آویشن

ماهی گریل، غذا با ساندویچ ساز، مقوی و سالم

گریل مواد غذایی از سالم‌ترین روش‌ها برای پخت غذا می‌باشد که باعث حفظ مواد مغذی و پخت آرام غذا می‌گردد. به طور کلی هر چه حرارت ملایم باشد ماهی بهتر می‌پزد. در پخت غذا با ساندویچ ساز، ماهی گریل روش بسیار کاربردی و سالم برای طبخ این غذا می‌باشد. می‌توانید ماهی را قبل از پخت به مدت 1 ساعت مزه دار کنید یا آن را به صورت سوخاری بپزید. طعم دهی ماهی بخش اصلی پخت این غذا می‌باشد زیرا در ابتدا باید بوی زهم آن از بین برود. در ادامه مواد لازم برای پخت ماهی گریل با ساندویچ ساز را بیان کردیم.

مواد لازم: فیله ماهی، روغن زیتون، آب لیمو ترش، سیر له شده، آویشن، نمک، فلفل سیاه، لیمو، تره

سمبوسه با نان لواش در ساندویچ ساز

سمبوسه نوعی میان وعده خوشمزه از خطه جنوب کشورمان است که با انواع مواد غذایی می‌توان آن را تهیه کرد. این غذا، مواد میانی در خمیر نان لواش است که به روش سرخ کردن طبخ می‌گردد. اما روش سالم دیگری برای پخت سمبوسه وجود دارد که می‌توان آن را جایگزین روش سرخ کردن نمود. پخت سمبوسه در ساندویچ ساز از بهترین روش‌ها برای پخت این غذا می‌باشد. در مقاله سمبوسه با نان لواش در ساندویچ ساز تمام مراحل را به صورت تکمیلی به شما آموزش داده‌ایم.

کوکو سبزی در ساندویچ ساز

انواع کوکو می‌تواند غذای فوری و خوشمزه با ساندویچ ساز باشد که در مدت زمان کوتاهی می‌توان تهیه کرد. در مجله آشپزی ادمیلسون، طرز تهیه خوشمزه‌ترین و راحت‌ترین کوکو را به شما آموزش داده‌ایم. با توجه به اینکه این غذا در نقاط مختلف ابران به شیوه‌های متفاوت تهیه می‌شود، پیشنهاد ما به شما این است که روش سالم و فوری پخت کوکو سبزی را نیز امتحان کنید. در بخش بعدی مواد لازم برای پخت کوکو سبزی با ساندویچ ساز را بیان کردیم.

مواد لازم: سبزی کوکویی، تخم مرغ، زرشک، کشمش، نمک، فلفل سیاه

کباب تابه ای با صفحه گریل ساندویچ ساز

کباب تابه ای یکی از غذاهای خوشمزه ایرانی است که به دلیل طعم لذیذ و راحتی پخت، طرفداران زیادی دارد. این غذا شباهت زیادی به کباب کوبیده دارد با این تفاوت که در ماهیتابه سرخ می‌شود. در تهیه کباب تابه ای باید یکسری نکات مهم را رعایت کنید تا طعم غذا و بافت آن دارای کیفیت بالایی باشد. این غذای خوشمزه گزینه مناسبی برای غذای اصلی مهمانی لاکچری می‌باشد و می‌توان آن را با برنج و سس مخصوص میل کرد. در تهیه غذا با ساندویچ ساز، کباب تابه ای به کمک صفحه گریل و صفحه اسنک ساز قابل پخت است. در ادامه مواد لازم برای پخت کباب تابه‌ای خوشمزه را بیان کردیم.

مواد لازم: گوشت چرخ کرده، پیاز، زردچوبه، دارچین، فلفل سیاه، نمک، گوجه فرنگی، سماق، روغن زیتون یا روغن مایع